Chat

Paikka jossa kaikki voivat kirjoittaa.

Re: Chat

ViestiKirjoittaja Omppuli » Ma Touko 07, 2012 7:27

No ehdottomasti jatkis, jossa myös sinä olet mukana, koska siinä me ollaan hyviä :) Ja kuten te jo sanoittekin, että joku fantasiatyylinen, sillä eihän me nyt voitais antaa perinteiden lopahtaa siinä, kumpi meistä jyrää toisen, vai mitä Zenz? xD Ja mäkin luin just viikonloppuna sen fantasiajatkiksen, mikä me saatiin loppuun ja se oli niin paras. Ai että, kun mä olin hyvä vampyyri! :D Ja Sipin lopussa sekoava puolijumalahahmo oli kyllä aika eeppinen kans : DD

Ei sillä oikeastaan oo väliä millaiseen maailmaan me itsemme pannaan, kunhan siinä on edelletykset kunnon seikkailulle. Se orpotyttö-jatkis vähän lähti toistamaan itseään koko ajan iskevinä puukkomiehineen ja autokaahailuineen xD Fantasiaa kannatan, koska siitä saa irti vaikka mitä ja toivottavasti saatais muitakin kun vaan me kolme kirjoittelemaan.

Ja mä ainakin olen kehittynyt kirjoittamisen suhteen! Ei vaan kun aihe pystyyn ja verestetään vähän vanhoja muistoja!

//Vitsi, täällähän on ruuhkaa. Ekan kerran ties kuinka pitkään aikaan joku ehti kirjoittaa viestin mun edelle. Tarvis nousee haudastaan!
///Haha, alotin 2. sivun! Wuhuu!
//// Sip, nyt chattiin ja HETI!!
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ma Touko 07, 2012 9:55

Kävin tökkimässä teitä ihmisiä hereille facebookissa, olinpas julma! Loput saavat heräillä omia aikojaan.

Okei, mie nyt aloitin uuden jatkiksen, katotaan saadaanko tuollaisesta aloituksesta mitään aikaan. Yritin jättää mahdollisimman paljon auki, että kuka tahansa voi tulla, mutta katsellaan nyt... (Pelkää nykyään jatkisten aloittamista kun mie aina feilasin sen!)

Katsos, heti Gusti heräsi! Hyvä poika! (:
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ti Touko 08, 2012 8:16

UUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!

Uus, jatkis, iik! :D Hmm, tonttu? Ja ihmiset ei tiedä muista öliöistä? (Ainakaan kaikki, niinhän? :P) Oijoi, suunnitelma alkaa muotoutua mieleen ihan niinkuin ennen vanhaan... vähän klisee tästä tulee, mutta vanhojen aikojen muistoksi, eikö niin? :')
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Omppuli » Ti Touko 08, 2012 10:02

Vitjat, Zenz! Mä jo puoliksi toivoin, ettet olis ennättänyt kirjoittaa, kun mulla oli suunnitelmakin jo valmiina! Tosta sun jatkosta on nimittäin vähän paha jatkaa tai ainakaan ei tuu heti mieleen mitään älynväläystä... Mut, kyllä te mut tiiätte. Ainahan mä jotain keksin :D

Ja totta kai susta piti tulla vähän pahis. Ihan sun tapasta :D

//Ja Nälkäpeli-jatkis kuulostaa muuton tosi kiehtovalta! Ketkä kannattaa?
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ti Touko 08, 2012 1:40

Sori Omppu! Mut näin tilaisuuden ja tartuin siihen xD Ja no totta ny hemmetissä! :D Tai eihän sitä tiedä mitä tosta vielä tulee, ihmisten kannaltahan mie oon kiva ja sillee ku tapan pois pelottavia tonttuja sun muita öllimöllejä xP

Mut hyvältähän toi sunki jatko näyttää ;) Alkaa taas pahasti näyttää siltä et meistä tulee taas jonku sortin vastustajat :'D Se on välttämätöntä näköjään xDDDDD
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Pe Touko 11, 2012 8:41

Viikonlopun sääennusteet on vaihdellut koko viikon - alkuviikosta lupas yöpakkasta, vesisadetta koko lauantaiksi ja räntäsadetta illaksi. Tänä aamuna ei luvannut sadetta kuin ihan lauantai-aamuksi, ja nyt taas lupailee sadetta pitkälle iltapäivään!

Luvassa 24 tuntia maastossa porukassa jonka huumorintaju tappaa aivosoluja enemmän kuin homokeskustelu.
I got a Pikachu today.
I put on my Charmander heart is mine.
Maybe I should Raichu a love song.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Pe Touko 11, 2012 11:31

Mie oon tosiaan nyt Puolassa -jos joku on Vuotiksesta lukenu - että en varmaan nyt ehdi jatkista jatkamaan, mut lueskelen kyllä kun ehdin, et kirjottakaa pois ja ihan rauhassa tehkää mun hahmolla mitä lystäätte, kyllä te nyt mut tunnette :D Mie tuun takasin 16.5 et kirjottelen sit sen jälkeen :))

//Mie jatkan jatkista heti ku pääsen täältä, mut nyt ei vaan oo aikaa alkaa pitempää viestiä sepustaan :( Pitäkää hei munki hahmo hengissä ja liikkeellä :D
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » To Touko 17, 2012 2:26

Tuli viikonlopun reissussa huomattua ettei brittiläinen sotilasrinkka ole hääppöinen tyynyn roolissa, eikä Halpahallin makuupussit oikeen auta 5 pakkasastetta vastaan.

Mites Sukan Puolanreissu meni?

//Kyllä nyt on taas suomipojalla kusi päässä. Otettiin "korkojen kanssa" kosto viime tappiosta USA:ta vastaan... psih, varmasti. Mitä nyt USA sattui voittamaan vähän isommalla erolla kuin me nyt.
I got a Pikachu today.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Pe Touko 18, 2012 11:32

Hyvin meni Puolan reissu!! Ihan mahtavasti oikeestaan, haluun sinne takasin! :DD Katotaan josko tänään kirjottasin jotain taas jatkikseenki :))

Missä ihmeessä Gustaa on ollu? :DD

Ja plaah, jääkiekko. Siitä noi mun matkatoverit jauho Puolassaki koko ajan... piti aina päästä nettiin katsomaan mikä on tilanne.
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Pe Touko 18, 2012 11:53

Gustaa on ollut täällä:
http://www.youtube.com/watch?v=pAShAnSLTV4

24-tuntinen peli kuunnellen etnisesti arveluttavia vitsejä. Ei ehkä Puolan matkaa vastaa, mutta aikamoinen kokemus tuokin. :D

Tuli saatua tuollainen kypäräkamera valmistujaislahjaksi jo ennenkuin tuli tieto valmistumisesta. :3
I got a Pikachu today.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Siilinpiikki » To Touko 31, 2012 10:28

Heeei kaikki hiljeni :(.
KuvaKuvaKuvaKuva KuvaKuva
Siilinpiikki
Sieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Pe Kesä 01, 2012 8:36

Älkää kuolko! :( Mie herään henkiin heti viimisen pääsykokeen (7.6) jälkeen, pitääkää lippu korkealla! <3
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Pe Kesä 01, 2012 10:00

Missäs Sukalla seittemäs päivä on pääsykokeet? Itellä on nimittäin just samana päivänä Tampereella... :p

Huomenna lakki päähän.
I got a Pikachu today.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Su Kesä 03, 2012 10:08

Waa, mullaki on Tampereella!!!! :D Mihis hait?

Ja joo, lakki tuli, onpas turha kapistus. -.-' En yhtään tykkää tästä hössöttämisestä, menee hermot äitiin joka ikinen päivä.
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

ViestiKirjoittaja Siilinpiikki » Ma Kesä 04, 2012 11:35

Aa niin te olitte jo noin vanhoja. Onnittelut :).
KuvaKuvaKuvaKuva KuvaKuva
Siilinpiikki
Sieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Ma Kesä 04, 2012 9:32

Tack tack.

Englantia hain sinne(kin) lukemaan. Pitäis noita pääsykoekirjoja vielä katella, mutta ovat ihan ufoja.
I got a Pikachu today.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ke Kesä 06, 2012 7:26

Mitäää!! NIIN MIEKI! Hain jokapaikkaan enkkua lukemaan, en yhtään tienny et sua ees kiinnostaa, olin ihan varma et meet lukeen hissaa tai jotain :DDDD
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Ke Kesä 06, 2012 7:56

Oon minä Turkuun hakenu historiaakin, mutta näillä hissan yo-arvosanoilla ei sinne mennä kun pääsykoekin oli jo aika hepreaa. :D Jyväskylässäkin olin englannin pääsykokeissa. Ainut vahva aine. :P

Katellaan jos törmätään huomenna.
I got a Pikachu today.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » To Kesä 07, 2012 7:26

Mieki olin Jyväskylässä!!! En kyl nähny sua siellä, en oo kyl 100% varma että oisin tunnistanu, mut kyl mie mielestäni sun kasvot muistan :DD

Katellaan vaan, mie istuskelen tässä Tampereen rautatieasemalla paraikaa, kolme ja puol tuntia oon tässä jo pyöriny...
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Ke Kesä 20, 2012 7:13

Zukka, näin sut siellä Tampereella ennen koetta ja olit samassa salissa. ._. Jäin vielä kokeen jälkeen istuskelemaan siihen salin ulkopuolelle, mutta onnistuit karkaamaan jossakin välissä. :(

Vapauden aamut alkaa huveta... Das Vaterland ruft seine Kindern!
I got a Pikachu today.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

EdellinenSeuraava

Paluu Chat