Chat

Paikka jossa kaikki voivat kirjoittaa.

Re: Chat

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ke Kesä 20, 2012 8:08

^Möö, oisit tullu jutteleen!! :( Ja lähdin jo aika nopeeta hemmettiin sen kokeen jälkeen, en jaksanu jäädä pyöriin sinne (pyörinki sit kaupungilla yli viis tuntia...)

Noh, ehkä me päästään sinne (joo, mulla ei oo kyl mitään mahiksia XD) opiskeleen ja sit tavataan ainaski! :P
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Ke Kesä 20, 2012 9:30

En ehtiny ennen koetta nähdä sut kun viiletit ohitte kun olin just menossa saliin. Yritin kokeen jälkeen ettiä sun hupelinnumeronkin nollakakkosesta, mutta en löytäny. :(

Eipä taida mullakaan olla asiaa sinne, sen verran ufoja oli osa kysymyksistä... :D Harmi sinänsä, ainut yliopisto jossa luentosalien penkkien koossa huomioitiin rotevat herrasmiehetkin. Jyväskylässä tuntu mulla menevän ihan hyvin, mutta sinne on ihan saakelisti hakijoitakin. Ja siellä oli pienet penkit. ._.

Mitäs ihmisille yleisesti kuuluu?
I got a Pikachu today.
I put on my Charmander heart is mine.
Maybe I should Raichu a love song.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » To Kesä 21, 2012 3:34

Höh :(

..saakelisti hakijoita? Jyväksylässä vai? Turussa oli 793 .... :DDD Revi siitä!! :P

Ja ihan hyvää, töitä, töitä, ens viikolla loppuu, mut huomenna Jussia viettään ihmisten ilmoille! ^^
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Siilinpiikki » To Kesä 21, 2012 3:44

Juuri nyt ei mitään erikoista, mutta kuun lopussa lähden kielimatkalle Englantiin.
KuvaKuvaKuvaKuva KuvaKuva
Siilinpiikki
Sieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » To Kesä 21, 2012 10:07

Englanti on cool. Vaikken ole edes koskaan käynyt siellä. ._. Mutta on mulla sentään englantilaissotilaan varusteet. Tänään tuli taas uitettua niitä ja itseäni hyttysmyrkyssä ja hiessä. Pakko käyttää kaikki mahdollisuudet käydä softaamassa kun niitä vielä on.
I got a Pikachu today.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » La Heinä 21, 2012 7:35

Ska-PUFF!
Terveiset KaiPr tykistörykmentin ensimmäisestä tuliasemapatterista, vaikka nyt ekoilla vkl-lomilla olenkin, luojan kiitos.

Kaikki AUK-halut kyllä lähteny kahdessa viikossa, ei saakeli huvita alikessujen 11 euron päivärahalla ruveta kokopäiväiseksi tosikoksi, synkistelijäksi ja pikkuasioista nipottajaksi. Nyt on yksi tavoite; puoli vuotta ja pois.
I got a Pikachu today.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Siilinpiikki » Pe Elo 10, 2012 12:46

Sammahtiko jatkis nyt sitten tähän?
Siilinpiikki
Sieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Su Syys 30, 2012 1:25

Ehdin jo innostua, että Tarviksessa on elämää, mutta se olikin vain spämmiä :((
Omalta osaltani anteeksi hiljaisuuteni, yliopisto on ylitsevallitseva elämässäni tällä hetkellä, en ole osannut ollenkaan muihin asioihin keskittyä. Jos muilla on vielä intoa mahdollisesti jatkista jatkaa, voin yrittää taas aktivoitua, etenkin kun syyslomakin on kohta tulossa :))
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Ma Loka 08, 2012 9:29

Pelottava ajatus, Sukka on jo yliopistossa... huh. Noh, niin olisin minäkin ilman tätä penteleen sirkusta, jota armeijaksi kutsutaan.

Ei siinä, tj88, että puolivälin paremmalla puolella ollaan. :D Terveystarkastuksessa totesivat kuulon heikentyneen neljän vuoden sisällä sen verran ettei mitään puhettakaan tykkimiehen hommista, saatikka tykistöaliupseerikoulusta. Pistivät siis kirjuriksi. Teen siis erittäin gonahtaneen toimistoaliupseerin kanssa sellaisia hommia, joista on oikeasti hyötyä; varusmiesten loma-anomusten käsittelyä, lomakyytien järjestelyjä, patterin paperihommat jne. Mukavaa hommaa jo senkin takia, että saa auttaa ihmisiä. Eräänä päivänä kuulin sivusta kun pari tykkimiestä jutteli toimistossa asioimisesta, ja puhuivat että "Kannattaa mennä sinne silloin kun kirjuri on paikalla, se on mukava heppu ja oikeasti auttaa, toimisto-au vaan äksyilee eikä jaksa kiinnostua." :D Tuli oikein hyvälle mielelle. Mutta sitten kun meikäläinen joutuu tykillä hommia tekemään, siitä ei tule kuin paha mieli minulle, tykinjohtajalle ja varmaan sille tykillekin.

Kirjoitelkaahan silloin tällöin kuulumisia ja muuta pientä, vaikkei jatkis lähtisikään käyntiin. Lomilla käydessä olisi hauska lukea.

Tammikuun neljättä odotellessa,
tykkimies Gus.
I got a Pikachu today.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Siilinpiikki » Ke Loka 10, 2012 6:21

Kyllä minä olen halukas kirjoittamaan.

No kivastihan Gustilla sitten menee :).

Itselläni ihan perus lukio elämää eli hyvin menee. Ruotsi vain aiheuttaa päänvaivaa. Vanhoihin tuli hankittua smokki.
Siilinpiikki
Sieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » La Loka 20, 2012 7:50

Gusti armeijassa! Voin niin kuvitella sut sinne, sovit sinne ku nenä päähän :D Eihän ne muut urpot tiedä mistään mitään sun rinnalla!

Oo Siili tanssii vanhat! :> Onkos ollu kivaa harjotuksissa?

Mie kirjotin just puhtaaksi mun ekan YLIOPISTOESSEEN! Olkaatten ylpeitä, palautuski on vasta ylihuomenna, eli oon oikein hyvin aikataulussa :DDD
Oon kyl tykänny olla tuolla, lipasto on ehdottomasti mua varten, vaikka välillä tuleeki vielä paniikkikohtauksia enkä meinaa uskoa, että oikeesti oon siellä. o.O Noh, eiköhän tää tästä, saa nähdä onko mulla about 5 vuoden päästä maisterintutkintoa jostaki kieleen liittyvästä, vai mitä tässä välissä ehtiikään tapahtua.

Semmosta mulle, kertoilkaa muutki mitä kuuluupi! <3
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

ViestiKirjoittaja Siilinpiikki » Pe Loka 26, 2012 5:29

Harjoitukset on vasta seuraavassa jaksossa.

Kirjoitin ekan argumetointianalyysini :>. Saavutuksena tuskin tuntui yhtä hienolta kuin Zenzibarin.
Siilinpiikki
Sieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Su Loka 28, 2012 9:31

Argumentaatioanalyyseja oli ihan kiva kirjoittaa, mutta referaatit, tiiivistelmät ja melkein kaikki muut vastauskirjoitelmat oli aika syvältä.

Talviaika tuli, lisäsi viikonloppuvapaaseen yhden extratunnin. :) Täällä kotosalla on jo kymmenisen senttiä lunta, enemmän kuin Kajaanissa oli kun perjantaina lähdettiin. ._.

Agh, ensi viikolla tykistörykmentin taisteluharjoitus, kolme päivää. Ei siinä mitään jos saisi tehdä siellä kirjurin sodanajan hommia, eli vahvuusilmoituksia, muonavahvuuden ilmoittamisia, ruoan hankkimista etc., mutta yliluutnantti päätti pistää minut ja tsto-au:n teleryhmään, eli vetämään jotain pirun parikaapeliyhteyttä.

Tj 68, josta 14 päivää viikonloppuvapaita, 4 päivää joululomaa, 1 päivä henkilökohtaista lomaa (saa anoa esim. viikonlopun jatkeeksi), ja jäljelle jäävistä 49 päivästä 21 päivää leireillä ja 28 kasarmilla. Vähän hajottaa nuo leirit... .___.
I got a Pikachu today.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Su Marras 25, 2012 10:16

Työ ootte kaikki kasvamassa niin isoksi <3 Miusta tuntuu ihan pieneltä Italianreissun jälkeen, kaikki oman ikäset on jo kolmoisia ja itte vaan tanssahtelee vanhoja - kuten Siilikin! Sano nyt, että teillä ei ole Gangnam Styleä siellä omana tanssina, please ;_; Meilllä se on.

Marraskuu on kohta ohi, huh! Tässä onkin jo kärsitty ja tuskailtu ihan tarpeeksi, tulisi jo joulukuu ja Hobitti (kyllä, tulin höpöttämään siitä tännekin. Olen fanityttö, eikö se ole käynyt jo selväksi vuosien varrella?)
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Su Marras 25, 2012 10:33

Awww, Sipsi! Tanssimassa vanhoja ja kaikkee! :> (Ja aahahhahaha, gangnam style XD XD Miten semmosta tanssii wanhojen mekossa, hä?? :'D)

Mieki tunnen itteni välillä tosi vanhaksi... etenki sen jälkee ku luin Vuotiksen pikkujoulujen ilmottautumislistaa... piiloudun varmaan taas keittiöön. o.o

Mie en voi uskoa, että mulla on kohta ensimmäinen lukukausi yliopistossa ohitte. Mitä ihmettä! Pää räjähtää ku ei voi tämmösiä asioita käsittää !

Hyvää joulunodotusta teille kaikille <3
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

ViestiKirjoittaja Siilinpiikki » Su Marras 25, 2012 11:27

Vielä ei olla mitään sovittu, mutta kyllä se Gangnam style on aika must :D.

No onhan se hyvä Zenz, että joku on siellä valvomassa niitä ;).

Tämä joulubuumi tulee ihan liian ajoissa! Melkein jo ahdistaa :D. Ainakin ne joulumainokset olisi saanut tulla vasta tulevana viikolla. Joo olenhan minä glögiä juonut varmaan syyskuun lopusta lähtien, mutta vain sen takia, että sitä ei myydä aikaisemminkaan.
Siilinpiikki
Sieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Su Marras 25, 2012 12:24

Voi gangnam style sentään :D.

Itselle ei niin hirveä joulubuumi vielä ole iskenyt (lähinnä koska isänmaan asialla ei näe niin paljoa televisiota että joulumainokset pomppisi silmille), enemmän iskee reservibuumi - mutta voi olla että joulutunnelma nousee sitten vastapainoksi erittäin korkealle. Joululomalle päästessä melkein kaikki on jo takana, viimeisenä kahtena viikkona valtio tarjoaa lähinnä munkkikahvit, kotiutusparaatin ja ilon varusteiden luovuttamisesta. :D

Viereisessä yksikössä, Kranaatinheitinkomppanissa on kyllä jo joulukuusi. :P Siitä kyllä iski vähän realiteetti siitä että ei jesus on aika mennyt nopeasti, loppujen lopuksi.

Ensi viikonloppuna palveluksen viimeinen gines (kiinnioloviikonloppu), koska edessä on 10 päivän tykistörykmentin ampumaharjoitus ja alueellinen tykistöharjoitus Rovajärvellä. Kun tulen seuraavan kerran lomille, on jo joulukuun seitsemäs. :o

TJ40 (Rovalta tullessa jo 29 :P)
I got a Pikachu today.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » Su Joulu 16, 2012 12:01

Meillä taitaa olla jokin muoti-ilmiö, kun raapustella tänne suunnilleen kerran kuussa, jos satutaan katsomaan tarvista samaan aikaan niin sitten ehkä useammankin kerran ;)

Noo, minäkin olen hengissä! *kiitos ja kumarrus*

Ja määkin tanssin wanhat, jee jee! ^^ Mekko tuli just viime viikolla postissa ja rakastuin. Pelkäsin hiukan, ettei se sovi, kun sitä ei tehty siis millään mittatilaustyönä, mutta hyvinhän se istuu.

Ihanaa kuulla teistä kaikista! Ja näitä teidän juttuja lukiessa tajuaa oikeasti miten paljon aikaa on kulunut ja tulee tosi haikea ja nostalginen fiilis, aww, voi teitä ihanaisia!

Meilläkin on jotain vihjailuja ollut, että Gangnam Stylestä tulisi meidän oman tanssin biisi, mutta kun se tuntuu olevan kaikilla niin haluaisin että meidän koulu olis pikkaisen omaperäisempi. Saas nähdä :D
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Siilinpiikki » Ma Joulu 24, 2012 11:04

Hyvää joulua ja uudet vuodet samalla :)
Siilinpiikki
Sieni