Keskustelua jatkotarinoista

Minä aloitan, sinä jatkat, ja yllättäen minä kirjoitan uudelleen.

Re: Keskustelua jatkotarinoista

ViestiKirjoittaja Siilinpiikki » Ti Joulu 15, 2009 8:22

Juu, olisi aika helppoa laittaa sinne siili kehiin, kunhan keksisi miten.
KuvaKuvaKuvaKuva KuvaKuva
Siilinpiikki
Sieni

ViestiKirjoittaja Siilinpiikki » La Joulu 19, 2009 11:47

Hei, ihan hyvä idea tuo Perillinen- trilogia. Ainakin siitä tajuaisin jotain :).
Siilinpiikki
Sieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ti Joulu 22, 2009 11:25

kiituksia :D Pelkäsin et se oli kauheen sekava, ku sitä oli vähän hankala selittää : P
Aikokoos omppu muuten tehdä vielä sen neljännen jatkiksen...?
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Omppuli » Ke Joulu 23, 2009 10:37

Ehkäpä, jos saan jonkun kuningasidean. Tällä hetkellä ei ole mielessä mitään hyvää, mutta kyllä minä sellaista ajattelin...
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Siilinpiikki » Pe Joulu 25, 2009 6:52

Aikooko kukaan uusi kirjoitaa Perilliseen? Siihen olisi nyt hyvä mahdollisuus.
Siilinpiikki
Sieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Su Joulu 27, 2009 3:30

Zenzibarin halkoihin sattui ja käsiä kivisti kun

Zenzibarilla on jatkossaan halot ^-^
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » Su Joulu 27, 2009 6:12

Meille kaikille tulee aina tyylikkäitä kirjoitusvirheitä :D
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Su Joulu 27, 2009 8:05

Äläpäs pilkkaa siellä, vaan kirjoita nainen! :D
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Siilinpiikki » Ti Tammi 12, 2010 5:29

Nyt on hieman hiljaista jatkiksissa... Tainut tulla solmu tuohon Perilliseen, kun itse ainakaan ei oikein keksi mikä olisi sellainen hieno suunitelma ja tuo kahakka meni jo sekavaksi.
Siilinpiikki
Sieni

ViestiKirjoittaja Nat » Ti Tammi 12, 2010 8:00

Tullut jo huomattua. Ajattelin muoksia nuo molemmat jatkikset heti, kun vaa aika antaa myöten ellei joku keksi jotain elämää suurempaa ja kirjoita ensin. Mutta tälle viikolle en viel lupaa mitää, ku viikonloppuna oon kaukana koneesta :P
Nat
Logotaiteilija

ViestiKirjoittaja Zenzibar » La Helmi 27, 2010 10:46

Mulle on tullu mieleen, et eikös P jackson kirjoissa niitä mökkejä ole vaan 13, eli _vain_ Olympoksen jumalten mökit? Omppu tais siitä mainitakin, mut silti jatkiksiin tulee aina jotain "tusinajumalia" (teen ite just esseetä kreikan jumalista, ja mulle ne muut on tusinajumalia, koska ne ei ollu kreikkalaisille yhtä tärkeitä :'D)... ei sillä et se mua haittais, mut mietin vaan et missä mökissä ne semmoset tyypit asuu... tungetaanko neki Hermeen mökkiin, vai tehdäänkö poikkeus ja sallitaan pari ylimäärästä mökkiä sikäli mikäli joku on jonkun muun kuin olymposlaisen jumalan lapsi?

Ja tuota asiaa mietin vaan siksi, et aattelin et voisin oman hahmoni heivata ehkä mukaan ompun mieliksi, mut en oo vielä keksiny kuka/mikä/kenen lapsi olen.
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

ViestiKirjoittaja Omppuli » La Helmi 27, 2010 11:31

Kaikki vaan Hermeen mökkiin. Kirjoissa oli just se, että ei omaa mökkiään voi valita. Ja mökkejä on 12, koska Haadeksella ei ole mökkiä. Kaksi mökkiä on täysin asumattomia, Heran ja Artemiksen, koska he eivät koskaan hankkineet lapsia kuolevaisten kanssa.
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Su Helmi 28, 2010 9:39

Oho, 12:ko niit olikin? Hupsista, mie oon ihan luullu, että niitä on 11 ;D

Ja kyseisen asian takia Hermeen mökki on ihan sairaan täynnä.
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » La Maalis 06, 2010 2:09

Hei Siili tai joku muu, kirjottakaa Batman-jatkikseen ja Zenz missä sä oikein kuppaat? :shock:
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » La Maalis 06, 2010 3:28

En mie missään kuppaa (vittu mikä sana tuoki on... suomalaiset on kyl keksiny ihan älyttömiä sanoja/sanontoja!!!). Mie olen kipeä :( Just kivasti ku Hiihtoloma alko...
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

ViestiKirjoittaja Siilinpiikki » To Maalis 11, 2010 7:13

Haluaisiko joku kirjoittaa Batmaniin?
Siilinpiikki
Sieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » Su Maalis 28, 2010 7:13

Hei Zenz, Barbara ei ollut edes kartanossa vaan Tim ja Dick puhuivat hänelle puhelimessa, aattelin vaan ilmottaa :D
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Su Maalis 28, 2010 7:37

oho... :SS sori, luinpas hyvin taas edelliset tekstit. Noh, jos Bruce vaikka katso puhelinta kysyvästi siinä yhessä vaiheessa...
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

ViestiKirjoittaja Sieppeli » La Maalis 03, 2012 12:14

Minä en tänään jaksa mennä niin pitkälle, että aloittaisin uutta keskustelua johonkin muualle, joten kysympä täällä:

Mitä te muistatte jatkiksistamme? Mitä parhaita muistoja jäi? Lempikohtauksia? Mikä ärsyttää edelleen? Mikä oli lempihahmosi omista/muiden hahmoista? Entä ketä et siedä edelleenkään? Jne...

Koska miuta kiinnostaa tietää teidänkin osuutenne näissä asioissa, mitä itte oon miettiny jo pitempään (:

Mitä mie muistan parhaiten
No siis parhaat muistot on ehdottomasti jääny ekasta Potterista (ylläri?), ku vieläki välillä muistuu se fiilis, mikä tuli ku odotteli jonkun kirjoittamista. Sitten kanssa eka Fantasiajatkis jäi mukavana mieleen - olikohan yksi ainoista mikä saatiin loppuun ja pidettyä kiinnostavana alusta viimeisille hetkille. Miun mielestä se taitaa olla hienoin jatkis, mikä myö kirjoitettiin. Myös se Batmanjatkis oli upea, miuta ärsyttää ku seki kuoli. Ajatuksena se oli loistava ajoitus vain sattui huonosti.

Lempikohtaukseni?
Mie oikeesti en ikinä tuu unohtamaan sitä, miten ekassa Jatkiksessa miun ja Gustin suhdetta alettiin kasaamaan ja sitten kosintakohtaus. Se oli hieno kohtaus lukea, koska... No, se oli täydellinen kosinta! Mie menin täällä netin tällä puolella itekki ihan hämilleni. Ja siitä jäi hyvä maku edelleen tähänkin päivään, ja onhan siitä jo tämän vuoden sisällä viisi vuotta.
Ja sitten joka kerta kun mentiin Pyhään Mungoon ja kaikki kiroilivat... Montahan kertaa siellä käytiin? Liian monta. Mutta lopultahan se oli hieno vitsi! : D
Hyvä maku on jääny kanssa jostakusta niistä Percy Jackson-jatkiksista, missä mie olin Hermeksen tytär ja Hermes saapui leirille bilettämään kaikkien kanssa. Sitä oli mukava kirjoittaa!

Entäs sitten Tähtiporttijatkis? Minä en vieläkään ymmärrä sitä, mutta miun hahmo oli ehdottomasti paras! Mie ja miun pieni punainen avaruusalus! En yksinkertaisesti muista siitä jatkiksista mitään muuta kuin sen, miten miuta ammuttiin ja lensin pois nauraen.

Mikä ärsyttää edelleen?
Noh, ykkösjatkiksesta parikin kohtaa... Esimerkiksi ihan ensimmäinen viestini! Minä vasta aloitin kirjoittamaan silloin, ja... Taso oli sen tyylistä. Ja Gustaffssonista tuli muistaakseni ihan jotain muuta, kuin mikä sen nimen piti olla... Pirun vaikea nimi! Ihan oikeasti!
Sitten Omppulin ajanpysäytysjuttu. Minähän sen alunperin kirjoitin, eikä sen pitänyt olla sellainen, mikä siitä sitten tuli. Ajattelin sitä sellaiseksi yhden kerran, hups, tässä kävi nyt näin, pelastin kaikki, awesomea, mutta mikä siitä sitten tuli... Se jäi häiritsemään.

Lempihahmoni
Fantasiajatkiksen ja Sekalaisen jatkiksen Sieppelit. Niistä ei - muistaakseni - kumpikaan ollut liian spottivalossa, vaikka fantasiajatkiksen Sipe alkoikin saada loppua kohden liikaa huomiota itseensä. Mutta minä pidin todella paljon hänen hahmostaan, eikä minua haittaisi käyttää samanlaista hahmoa joskus toiste uudestaankin jossain isossa tarinassani. Sekalaisen jatkiksen Sieppeliä oli mielestäni hauska käyttää, kun hän oli oikeasti lintu.

Sitten mie tykkäsin aina Zenzun hahmoista erityisen paljon. Ne oli aina erityisen kiinnostavia, varsinkin Percy Jacksonissä se Haadeksen tytär. Hän ei ollut ikinä päähyvis, vaan aina se synkin ja se, jolla oli ehkä eniten luonnetta tai ainakin vahvoin luonne. Ja Omppulin hahmo oli useasti mukava vastapaino hänelle. Mie oisin joskus halunnut jatkiksen, jossa teidän hahmonne olisivat olleet ihan eri puolilla ja joutuneet ehkä tappamaan jommankumman. Vai oliko meillä sellaista...?

Inhokkini?
Ekan jatkiksen Sieppeli. Siinä hahmossa ei ollut loppua kohden enää mitään, mistä minä pidin. Ja nyt jos voisin, pyrkisin tekemään ihan toisenlaista hahmoa, ihan alusta asti. Hänellä ei ollut mitään luonnetta, mitään mihin tarttua. Lähimpänä hän oli se, jota Gustin piti juosta pelastamaan (tai joka sotki kenkänsä ja Gustin piti pelastaa...) ARRGH! En pitänyt hänestä...

Tuli muuten mieleen;
Tiesittekö, että Gustaffsson/Sieppeli-paritus, oli kaikista tunnollisin paritus toisiaan kohtaan. Muut kokivat suhdeongelmia, eroja, pettämistä, tappamista... Kaikkea, mutta nää kaks pysy yhdessä. Se on... Pelottava ajatus.

Okei, olen nostalgisoinut tarpeeksi. Mitä teille jäi käteen jatkiksistamme?
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Su Maalis 04, 2012 6:43

Oiiiii!!! Alan kohta itkeä :')))

Mitä te muistatte jatkiksistamme?

Vaikka ja mitä! Just toi mun ja Ompun vastakkainasettelu ja ensimmäisestä jatkiksesta ehdottomasti Voldemort :DDDD Meidän Voldea ei kukaan voita, kamomillateineen ja Prismassa käynteineen! <3
Ja sitte se odottelu oli just parasta ja aina toivo, että seuraava kirjoittaja manitsisi myös oman hahmon :D

Mitä parhaita muistoja jäi?

Eka Potterjatkis on kokonaisuudessaan -no ehkei ihan loppu- parhaita muistoja ikinä<3 Plus alkupään mesekeskustelut ja pullonpyöritys sun muut, voi niitä aikoja <3 Oman hahmon suunnittelu oli aina tosi hauskaa ja vaikka mie monesti yritin keksiä itelleni hyvishahmoa, en sitte kuitenkaan saanu niistä ikinä semmosia XD Minkäs teet :D Mut kiva jos mun hahmot on jääny Sipsille mieleen ^^

Lempikohtauksia?

Hmm... niitä on paljon. Mun ja Dracon suhde oli jotain niin käsittämätöntä, muista ku edellinen jatko loppu siihen, että Draco julisti mulle rakkauttaan ja mie sit äkkiä varasin et saisin päättää mitä mun hahmo vastaa... Volden mukanaolo oli aina hauskaa katsottavaa, mut ne kohdat on vähän yhdistyny yhdeksi isoksi massaksi, eikä oo niin hyvin enää muistissa. Vois pitkästä aikaa lueskella kyllä sitä Alkuperäistä jatkista ja muistella teitä kaikkia, voi että <3
Ja juu, siitä meidän yhdestä fantasiajatkiksesta on jääny loistavasti mieleen se, kuinka mun ja Sepen (hehe, voi Sepe ja sen ihmehahmot!! XD) viha-suhde, joka sit lopussa muuttu rakkaudeksi ja me paettiin lohikäärmeellä :'D

Joo ja mun ja Ompun yllätyssuhde Alkuperäisessä XD Oltiin suvaitsevaista sakkia, kukaan ei kattonu lesboparia kieroon!

Mikä ärsyttää edelleen?

Se, että Alkuperäisen loppujatkoista jäi niin huono mieli :( Kun se ei enää ollutkaan hauskaa, eikä johtanut mihinkään. Ja se, että mun hahmot oli välillä ihan helvetin rasittavia, enkä voinu sille mitään XD

Mikä oli lempihahmosi omista/muiden hahmoista?

Omista hahmoista mun lempihahmo oli sen ekan (?) fantasia-jatkiksen vihreähiuksinen haltia/nymfi/ihminen :D Ja muiden hahmoista... hmm, aika paha... Ehkä se Gustin vampyyrinmetsästäjä -hahmo :D Se jatkis oli muuten kans tosi mahtava XD

Entä ketä et siedä edelleenkään?

Hmm... ei yksikään hahmoista musta ollu mitenkään erityisen sietämätön, vaikka kaiklla oli tietty omat hetkensä :D Omista hahmoistani en tykänny siitä mun ihmishahmosta, Francescasta yhtään, mut muuten en kyl tosiaan osaa sanoa. Ehkä joku Sepen hahmoista vois olla ärsyttävin, mut toisaalta ilman niitä ois ollu ihan liian tylsää! :D

Muuta:

Joo, Sieppeli/Gust oli kyl aika hieno paritus :D Kaikilla muilla oli kauheeta draamaa, mut noi kaks ne vaan oli onnellisia. Ja Mungo! Hahha, miten siitäki on voinu kehittyä sisäpiirivitsi? Me oltiin aika taidokkaita!

Ikävä. <3
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

EdellinenSeuraava

Paluu Jatkotarinat