Oiiiii!!! Alan kohta itkeä :')))
Mitä te muistatte jatkiksistamme? Vaikka ja mitä! Just toi mun ja Ompun vastakkainasettelu ja ensimmäisestä jatkiksesta ehdottomasti Voldemort

DDD Meidän Voldea ei kukaan voita, kamomillateineen ja Prismassa käynteineen! <3
Ja sitte se odottelu oli just parasta ja aina toivo, että seuraava kirjoittaja manitsisi myös oman hahmon
Mitä parhaita muistoja jäi?Eka Potterjatkis on kokonaisuudessaan -no ehkei ihan loppu- parhaita muistoja ikinä<3 Plus alkupään mesekeskustelut ja pullonpyöritys sun muut, voi niitä aikoja <3 Oman hahmon suunnittelu oli aina tosi hauskaa ja vaikka mie monesti yritin keksiä itelleni hyvishahmoa, en sitte kuitenkaan saanu niistä ikinä semmosia XD Minkäs teet

Mut kiva jos mun hahmot on jääny Sipsille mieleen ^^
Lempikohtauksia? Hmm... niitä on paljon. Mun ja Dracon suhde oli jotain niin käsittämätöntä, muista ku edellinen jatko loppu siihen, että Draco julisti mulle rakkauttaan ja mie sit äkkiä varasin et saisin päättää mitä mun hahmo vastaa... Volden mukanaolo oli aina hauskaa katsottavaa, mut ne kohdat on vähän yhdistyny yhdeksi isoksi massaksi, eikä oo niin hyvin enää muistissa. Vois pitkästä aikaa lueskella kyllä sitä Alkuperäistä jatkista ja muistella teitä kaikkia, voi että <3
Ja juu, siitä meidän yhdestä fantasiajatkiksesta on jääny loistavasti mieleen se, kuinka mun ja Sepen (hehe, voi Sepe ja sen ihmehahmot!! XD) viha-suhde, joka sit lopussa muuttu rakkaudeksi ja me paettiin lohikäärmeellä :'D
Joo ja mun ja Ompun yllätyssuhde Alkuperäisessä XD Oltiin suvaitsevaista sakkia, kukaan ei kattonu lesboparia kieroon!
Mikä ärsyttää edelleen? Se, että Alkuperäisen loppujatkoista jäi niin huono mieli

Kun se ei enää ollutkaan hauskaa, eikä johtanut mihinkään. Ja se, että mun hahmot oli välillä ihan helvetin rasittavia, enkä voinu sille mitään XD
Mikä oli lempihahmosi omista/muiden hahmoista? Omista hahmoista mun lempihahmo oli sen ekan (?) fantasia-jatkiksen vihreähiuksinen haltia/nymfi/ihminen

Ja muiden hahmoista... hmm, aika paha... Ehkä se Gustin vampyyrinmetsästäjä -hahmo

Se jatkis oli muuten kans tosi mahtava XD
Entä ketä et siedä edelleenkään?Hmm... ei yksikään hahmoista musta ollu mitenkään erityisen sietämätön, vaikka kaiklla oli tietty omat hetkensä

Omista hahmoistani en tykänny siitä mun ihmishahmosta, Francescasta yhtään, mut muuten en kyl tosiaan osaa sanoa. Ehkä joku Sepen hahmoista vois olla ärsyttävin, mut toisaalta ilman niitä ois ollu ihan liian tylsää!
Muuta:Joo, Sieppeli/Gust oli kyl aika hieno paritus

Kaikilla muilla oli kauheeta draamaa, mut noi kaks ne vaan oli onnellisia. Ja Mungo! Hahha, miten siitäki on voinu kehittyä sisäpiirivitsi? Me oltiin aika taidokkaita!
Ikävä. <3