Vuotiksessa uusi jatkotarina, jmsom!

Minä aloitan, sinä jatkat, ja yllättäen minä kirjoitan uudelleen.

Vuotiksessa uusi jatkotarina, jmsom!

ViestiKirjoittaja kirja » Ti Elo 05, 2008 4:44

Minä ja Sieppeli havahduimme chatissa miettimään Siepelin ideaa, uusi Jatkotarina, jossa myös sinä olet mukana Vuotikseen. Alla chatkeskustelumme. Alhaalta ylöspäin ^^

Tästä pitää saada kekustelua. Teen topicin. ~kirja kirja

tai hei, Harry pahistelemassa.. *idea*Sieppeli

Huispausta. ~kirja kirja

mie pistän varmaan tylsästi huispausottelun mihin tulee pari ylimääräistä lentäjää. Sieppeli

Idea voisi olla, että Harry on pahis ja Voldemort hyvis. Jotain todella erikoista, joka innostaa ihmiset kirjoittamaan. ~kirja kirja

okei, se unohdetaan heti Sieppeli

Pullonpyöritystä... ^^ ~kirja kirja

Vuotiksessa voisi saada uusia kiinnostuneita. ~kirja kirja

mitä siellä voisi tapahtua? Sieppeli

JES Sieppeli

Kenties. Riippuu tarinasta. Mutta ideana mahtava! ~kirja kirja

okei, kiitän tiedosta.. kannattaako vuotikseen tehdä uutta hp jatkista, missä myös sinä olet mukana? tulisitko sinä siihen? Sieppeli

Muiden mielipiteitä asiasta? Tulisitko itse mukaan? Minkälainen tarinan pitäisi olla?

Sana on vapaa (:
~kirja
Onko nyt liian myöhäistä myöhästyä?
kirja
Valkokärpässieni

Re: Uusi jatkotarina Vuotikseen?

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ti Elo 05, 2008 5:06

Sana vapaa vai? Olen tässä ainakin puolituntia kysellyt vastaan sattuneilta vanhoilta kirjoittajilta mielipiteitä asiasta ja ennen ensimmäisen vastausta, aloitin kirjoittamisen, nyt pistin sen jatkon Hirmulle ja Nimuelle, jotka toivottavasti kommentoivat. Ja sieltähän se tulikin, ja painoin nappia, eli SIELLÄ SE ON! Myöhäistä kommentoida maan matoset, minä olen nopein :D

Mutta, tuletteko te mukaan kirjoittamaan en tiedä.. Kommentteja odotetaan vieläkin, vaikka jatkis on jo menossa. Onko ihan järjetöntä?
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

Re: Vuotiksessa uusi jatkotarina, jmsom!

ViestiKirjoittaja Sepe » Ti Elo 05, 2008 8:43

Ah mukavuus. Siis jatkotarina joka on vuotiksessa? Noteeraus pohja. Meikäläisellä on yhä banskut sieltä, että kiittimo vaan.
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Seppo Paarma » Ke Elo 06, 2008 9:01

Mitä järkeä johonkin Vuotikseen tehdä jatkotarinaa? No ihan sama, omapa on asianne.
karuselli
Seppo Paarma
Sieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ke Elo 06, 2008 6:30

Taas näemme negatiivisen asenteen Purgun ja Sepen suunnalta.

Minusta idea on kerrassaan loistava ja se on itsellänikin käynyt pari kertaa mielessä. =) Kiitti sipi, toivottavasti saamme paljon kannattajia. Ties, vaikka tuo paisuisi yhtä isoksi kuin vanha (sitä on kyllä NIIN ikävä!!) jatkis. Sitten joudumme varmaan taas jatkamaan sitä täällä.. hmm :D Saisimmekohan me lisää porukkaa Tarvikseen?

-Z
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Sepe » To Elo 07, 2008 10:02

Muttakun eräs :lol: jää paitsi siitäkin ilosta ja sillai. Miksi te saatte aloittaa uuden jatkotarinen, kun viimeksi ei annettu aloittaa uutta, vain siksi, että minä en pitänyt vuotiksen säännöistä... Ja sitäpaitsi. Jatkis nousi huipulle vasta, kun minä saavuin... Iha oikeest. Ensimmäiseen osaan tuli n. 10 sivua lisää n. 19 päivässä ja sitä ennen siihen oli tullut 13 sivua n. 2kk, vai oliko kenties jopa kolme... Repikääs siitä, sitte...
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » To Elo 07, 2008 10:05

leevi.talikka kirjoitti:Muttakun eräs :lol: jää paitsi siitäkin ilosta ja sillai. Miksi te saatte aloittaa uuden jatkotarinen, kun viimeksi ei annettu aloittaa uutta, vain siksi, että minä en pitänyt vuotiksen säännöistä... Ja sitäpaitsi. Jatkis nousi huipulle vasta, kun minä saavuin... Iha oikeest. Ensimmäiseen osaan tuli n. 10 sivua lisää n. 19 päivässä ja sitä ennen siihen oli tullut 13 sivua n. 2kk, vai oliko kenties jopa kolme... Repikääs siitä, sitte...

Aika omahyväistä jos saan sanoa. Luultavasti silloin ihmiset vain huomasivat jatkiksen, ja vanhat jatkoivat entistä innokkaampina. En oikein usko, että pahan Sepen tulo vaikutti siihen...
Sitäpaitsi, ihan turha valittaa, itsepä bannisi hankit.

-Z
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Sieppeli » La Elo 01, 2009 5:12

Tätä olenkin odottanut jo pari kuukautta *naksuttelee sormiaan*

Huomasinpas tänään mielenkiintoisen asian vuotiksessa, jatkis jonka aloitin on vihdoin siirretty hautaan. Ja, se taas tarkoittaa, että voi taas kirjoittaa uuden jatkiksen. Ja nyt haluaisin teistä kaverin suunnittelemaan uudelle jatkikselle neutraalin aloituksen. Ja sitten saadaan uutta mainostusta foorumille :P
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

Paluu Jatkotarinat