Fiilikset sarjan loppumisen jälkeen?

Keskustelu Harry Potter-kirjasarjasta.

Fiilikset sarjan loppumisen jälkeen?

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ti Joulu 23, 2008 6:53

Nyt siitä on jo aikaa, mutta miltä teistä nyt tuntuu kun sarja on ollut lopetettuna jo pitkään näin kirjojen kannalta?

Itselleni tuli hieman haikea olo, ei ole enää sitä mitä odottaa iltamyöhään, enkä ehtinyt jonottamaankaan. Mutta, todella hyvin olen siitä yli päässyt, ei se nyt niinpaljoa enää haittaa kun olen löytänyt paljon uutta odotettavaa. Pettynyt siltikin olen viimeiseen kirjaan, ainoa tästä sarjasta minkä olen jättänyt toisen kerran lukematta. Paitsi viimeinen luku, se on luettu sataan kertaan ja aina yhtä masentava loppu, ei se siitä mihinkään muutu :D

Vielä on leffat jäljellä, vielä saa mennä jonottaan, tiipidii ^.^
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni
 
Viestit: 1543
Liittynyt: La Elo 25, 2007 6:12
Paikkakunta: Piilossa

Re: Fiilikset sarjan loppumisen jälkeen?

ViestiKirjoittaja Omppuli » Ti Joulu 23, 2008 7:54

Sarjan loppumisella oli minuun varsin suuri vaikutus. En lue enää pottereita, enkä näe enää sitä viehätystä mitä ennen niissä näin. Fanitukseni loppui kuin seinään kahden vuoden jälkeen. Olin suuri Potter-fani ja hetkessä ei voisi vähempää kiinnostaa. Nyt olen hiukan kiinnostunut uusimmasta leffasta ja menen katsomaan sen sitten kesällä, mutta juuri nyt: Ei mitään. Potterit ei kiinnosta, enkä ole lukenut yhtäkään kirjaa viime keväästä, vaikka yleensä luin ne pari kertaa vuodessa. Jokaisen kirjan.

Mutta hei. Onhan vielä leffat! Saa haukkua niitä ja valittaa mikseivät ne noudata kirjaa ja blaa, blaa. :D
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Avatar
Omppuli
Kärpässieni
 
Viestit: 739
Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 9:17
Paikkakunta: Turku

Re: Fiilikset sarjan loppumisen jälkeen?

ViestiKirjoittaja Sepe » Su Tammi 04, 2009 6:11

Jostain syystä ei paljoa hetkauta. Jotenkin se loppu oli toteutettu huonosti enkä pitänyt siitä lainkaan. En ole pitkään aikan Pottereita edes lukenut (ei sillain että olisi huonoja kirjoja, mutta ei vain innosta). Joku niistä kirjoista vain katosi sen viimeisen myötä.
Raimo
Avatar
Sepe
Sieni
 
Viestit: 866
Liittynyt: La Elo 25, 2007 11:50
Paikkakunta: Maailmon ääres. Näi se vaa ö.

Re: Fiilikset sarjan loppumisen jälkeen?

ViestiKirjoittaja Siilinpiikki » Pe Kesä 01, 2012 10:58

Silloin oli niin hankala kuvitella, että sarja päättyisi. Fiilis oli nimenomaa haikea. Toisaalta se suurin innostus Potteriin oli jo hiipunut, joten ei se kova isku ollut. Hieno päätös hienolle sarjalle.
KuvaKuvaKuvaKuva KuvaKuva
Avatar
Siilinpiikki
Sieni
 
Viestit: 501
Liittynyt: La Elo 25, 2007 8:03
Paikkakunta: lehtikasassa


Paluu Harry Potter

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron