Paras elokuva?

Keskustelu Harry Potter-kirjasarjasta.

Paras elokuva?

Viisasten Kivi
2
18%
Salaisuuksien kammio
2
18%
Azkabanin vanki
2
18%
Liekehtivä pikari
1
9%
Feeniksin kilta
4
36%

Ääniä yhteensä : 11

Paras elokuva?

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Su Loka 14, 2007 9:14

No kun kirjoistakin on jo äänestys niin miksei sitten elokuvista? Äänestämään vain ja sitten pienet selitykset perään, mutta kuitnekin tarpeeksi suuret, ettei tule vain sellaisia: "No, en nyt tiä, minä vaan tykkäsin tuosta. Harry oli tässä hyvä. Muut oli huonoja." Että VÄHÄN enempi panostatte tuohon ;D

Oma vastaukseni on tietysti Viisasten Kivi! Ensimmäinen elokuva, siihen oli saatu se tietty taika, tehosteet oli enemmän kuin upeat ja Tylypahka lumosi! Todellakin upein elokuva, joka vei mukanaan. Olin sitäpaitsi niin pieni, kun ensimmäisen elokuvan katsoin ensimmäisen kerran teatterissa, että en tainnut lukea kirjaa ennen sitä, en ole ihan varma, kuitenki, ensimmäisessä elokuvassa minua ei häirinnyt mikään muu, kuin se, että siitä oli jätetty pois se, että Hermionen ja Harryn piti mennä sen peikon ohi, sekä ne pullot, jotka Hermione sitten ratkaisi. Muuten se oli loistava :D

-Zenz
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Su Loka 14, 2007 9:21

Viisasten kivi! Elokuva meni juuri niinkuin olin alunperin kuvitellutkin sen menevän. Paitsi joulukohtaus. Lahjat on siellä helv... jalkopäässä eikä missään kuusen alla, mistä kuka tahansa ne voi varastaa. O.. Orave oli mukava kunnes sitten se ei änkyttänytkään enää :( Voldemorttinkin oli saatu pelottavana sinne ja jos olisin ollut Harryn tilalla, olisin varmaankin jähmettynyt paikalleni. Ja enpä muistakkaan enempää :(
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Hartsa » To Loka 18, 2007 6:14

Feeniksin kilta. Se oli tarpeeksi synkkä, mutta onneksi huumoriakin löytyi. Nuoret näyttelijätkin olivat selvästi kehittyneet edellisestä elokuvasta. Lopun taistelukohtauskin oli avan mahtava. Tosin hieman häiritsi, kun ne Harryn raivokohtaukset oli lähes jätetty pois, tiedä sitten oliko vika Danissa vai ohjaajassa. Kaikki uudet hahmotkin vastasivat juuri mielikuvaani, tosin Pimento olisi voinut olla enemmän rupikonnamaisempi, mutta toisaalta kirjathan on kuvattu Harryn näkökulmasta ja Harryhan vihaa Pimentoa ja siten varmasti mieltää tämän rupikonnaksi. :wink:
Hartsa

Paluu Harry Potter