Ketä HP hahmoa eniten muistutat?

Keskustelu Harry Potter-kirjasarjasta.

Ketä HP hahmoa eniten muistutat?

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Su Loka 28, 2007 9:10

(Kuulukoha tämä tänne... o_O)

Eli siis, kuten otsikosta näkyy, ketä HP hahmoa muistutat eniten? Oletko koukkunenäinen Kalkaros, punatukkainen Ginny, vaiko kaikentietävä Hermione?
Ja joitain perusteluja perään kiitossss..........

Olen aika varma, että muistutan eniten Hermyä...
Ulkonäöltä: Isot etuhampaat (yhh, paljastin synkimmän salaisuuteni!), kihartuva ruskea tukka, olen aika Hermy pitunen ja kokonenki...

Luonne: No en ehkä ole ihan niin pinko kuin neiti Granger, mutta saan hyviä numeroita koulussa, ja luen kokeisiin silloin kun on tarvis. Luen myöskin muuten TODELLA paljon, mutten koulukirjoja kuten Hermy, mutta lukeehan se Hermy muutaki.

En taida muistuttaa ketään muuta... hmm... noup, Hermione Granger se siis on :D

-Z
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Pe Helmi 29, 2008 11:30

Jaajaa... Aika pahan pistit.. Toisaalta se olisi tämä Ginny, niinku ton luonteen perusteella, mutta toisaalta se taas on yksi inhokkihahmoistani.. Minusta tuntuu, että se olisi Dobby. Se on yhtä pirteä kuin minäkin aina, innostumme kumpikin turhista asioista (:D) ja olemme kumpikin pieniä ja huomaamattomia, paitsi minä en ole sitä jälkimmäistä ^^
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

Re: Ketä HP hahmoa eniten muistutat?

ViestiKirjoittaja Bellatrix » Pe Heinä 25, 2008 6:33

No jaa, ulkonäöltä mä muistutan kanssa ehkä eniten Hermionea (isot hampaat, jne :cry: )...
Ja luonteelta taas ehkä Minervaa, luen ja pänttään suht paljon, mulla on vähän sarkastinen huumori, jne.
Bellatrix

Paluu Harry Potter