Inhokkihahmosi?

Keskustelu Harry Potter-kirjasarjasta.

Inhokkihahmosi?

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Pe Loka 12, 2007 7:21

No kun lempihahmo topicci kerta oli, niin pitäähän tämäkin olla vai? :D

NO, jos olette lukeneet mikä lempihahmoni on, niin ei liene vaikea arvata, että inhoan yli kaiken Harry James 'poika-joka-elää-maailman-pelastaja-minä-en-ikinä-kuole' Potter!! :evil:

Minä niin inhoan Potteria! Just niinku joku James Bond, että viimehetkellä pelastuu, eikä pienet loukkaantumiset tunnu missään. Aina sillä on joku Dumbledore tai Herm tai Ron auttamassa, ei se muuten pärjäisi itse missään. Lisäksi minua tympii koko hahmo, kun vitosessakin hänen käytöksensä oli NIN lapsellista NIIN lapsellista ETTÄ! *hrr* :x

Kertakaikkisen inhottava hahmo ja sillä sipuli.

Sitte on tietysti vanha ja rakastettava nyt jo edesmennyt Tylypahkan rehtorimme Albus Percival Wulfrig Brian Dumbledore (tulikohan noi kaikki nimet nyt oikein?? :?) . Ärsytti kun ukkeli oli aina niin tietäväinen, ja mahtava ja ties mitä vielä, ja kuitenkin se oli arvionu Seven IHAN päin mäntyä. Jokin ei vain kolahda minun kohdallani siinä ukkelissa, vaikka hän onkin hauska omalla höperöllä tavallaan ja tuo kirjaan sellasita 'turvallisuuden tunnetta' pelkällä olemisellaan, en minä oikein pidä tuosta hahmosta. Voihan tietysti olla, etten pidä sitä koska hän on sellainen pyhimys että huh ja minä olen niihin pahiksiin mieltynyt!

Siinäpäs ne.

-Zenz
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja sooda » Pe Loka 12, 2007 5:15

Munua ärsyttää aivan suunattomasti Cho Chang. Tyhjänpantti nättityttö, joka on kirjassa mukana vain, että siihen saataisiin hippusen jonkinlaista romantiikkaa. Herranjumala, minkälaista rivien haaskausta. Vähän ehkä Mary Sue, hyvä huispauksesa, nätti ja varmaan fiksu koska sehän om Korpinkynnessä. Mutta oikeasti ärsyttävä itkupilli.

Ja siten vielä tietysti se tyyppi, jonka Zenzibar jo hienosti ilmaisi: Harry James 'poika-joka-elää-maailman-pelastaja-minä-en-ikinä-kuole' Potter. Juuri niin. En olisi itse osannut peremmin ilmaista. Sehän on teiniangstia koko tyyppi.
Viimeksi muokannut sooda päivämäärä Ma Loka 22, 2007 6:37, muokattu yhteensä 1 kerran
On asioita, joita ei voi kokea yhdessä ilman, että rupeaa pitämään toisistaan, ja mahtavan vuorenpeikon kumauttaminen tajuttomaksi kuuluu niihin.
sooda
Sieni

ViestiKirjoittaja Seppo Paarma » Ti Loka 16, 2007 3:01

Harry Potter on ärsyttävä siksi, koska selviytyy kaikesta ja kaikenmaailman itsesäälit ja kiukuttelut vievät mielenkiintoa kirjasta. Muutenkin usein aivan idioottimaisen typerä. Toinen on Ron Weasley joka vain olemuksellaan on niin ärsyttävä.
karuselli
Seppo Paarma
Sieni

ViestiKirjoittaja Hartsa » Ke Loka 17, 2007 5:32

Dolores Pimento. Niin epämiellyttävä kuin vain voi olla. Antaa nyt jälki-istuntoa pojalle, joka puhuu totta ja se Fredin huipauskielto oli niin julma, eihän poika edes tehnyt mitään. Pimento myös suosii inhottavasti luihuisia. Ja se, kun hän lähetti ankeuttajat Harryn kimppuun. Siis kuka täysjärkinen tekee tuollaista pojalle, joka puhuu täyttä totta. Ulkonäöltäänkin ruma rupikonna. :D
Hartsa

ViestiKirjoittaja Moondancer » Pe Kesä 20, 2008 12:40

Minun inhokkihahmoni. Niihin kuuluu ylivertaisena ykkösenä Harry Potter. Hänessä minua inhottaa se, miten hän viidennessä kirjassa huusi vähän kaikille ja ongelmoi ihan liikaa. Hän on usein niin lapsellinen ja rasittava, että tekisi mieli oikaista hyypän käsityksiä ihan olan takaa. Hän selviytyy kaikesta kunnialla, vaikka tekisikin asioita väärin, hän ei joudu niistä juurikaan kärsimään. Tämä raastaa Moonin hermoja huomattavasti. Harrylla on tosiaan aina joku apulainen, joka selvittää hänet pinteestä kuin pinteestä.

Onkohan muita... Noin yliviomaisia inhokkeja ei ainakaan ole. Vörh.
Moondancer

ViestiKirjoittaja Omppuli » La Kesä 21, 2008 4:49

Minun inhokkilistallani ylivoimaisesti ärsyttävin on Hermione Granger Voi luoja että minä inhoan tuota kaikkitietävää ah niin ihmeellistä koulunörttiä, joka oppii kaikki loitsut vain lukemalla hiukan niiden teoriaa ja jolle täytyy kaikki asiat näyttää kädestä pitäen, että hän uskoo sen. En ole löytänyt hänestä tippaakaan sitä viehätystä mitä muut ovat hänessä kehuneet. En edes arvosta hänen S.Y.L.K.Y-juttuaan. Minusta hahmo on vain liian paisunut kaikkitietäväinen ja hänen itkukohtauksensa ärsyttivät seiskakirjassa enemmän kuin säälittävät. En inhonnut Hermionea ennen seiskakirjaa niin paljon, mutta seiska kirjan jälkeen hän on komeasti listan ykkösenä eikä sieltä varmaan kovin nopeasti tipahda. Seiskakirjassa toivoin niin pääseväni kirjan sisään ja hakkaavani Hermionea jotenkin niin kivualiaasti, että hänen luonteensa muuttuisi edes jotenkin kivempaan suuntaan. Kun luin Lunan isän arvostelevan Hermionea ahdasmieliseksi olin tyytyväinen. Hermionen inttäminen kuoleman varjeluksia vastaan oli raivostuttavaa. Melkein nauroin, kun luin sen kohdan kun Lunan isä (nimi on niin vaikea, etten muista sitä) sanoi elpymyskivestä: "Todista ettei sitä ole." Ja Hermionen avuton tilanne huvitti. Ja se johtajamainen asema siinä kirjassa. En pidä Harrystakaan kovin paljon, mutta ainakin enemmän kuin Hermionesta. Melkein tuntui, että Rowling kohta kirjoittaa Hermionen ajatuksista ja kuinka Hermionella on kurjaa ja kuinka kaikki on epäreilua Hermionea kohtaan. Hermione. Ärsyttävän kuuloinen nimikin. Hän on vain niin ahdasmielinen kuin olla ja voi.

Ja toinen on Ginny Weasley Lainaan yhtä nettikaveria toiselta foorumilta.
Ah, olenpa unohtanut Ginnyn kokonaan. Varsin ärsyttävä tyttönen, letukka, hupakko, "pimu".. Voisin jatkaa vaikka loputtomiin. En ole pitänyt hänestä alusta alkaenkaan, vaikka olenkin yrittänyt jopa opetella pitämään tästä hahmosta. Mutta ei onnistu.. Salaisuuksien kammiossa olisin toivonut sen mätänevän sinne viemäriin. -.-
Voi, olisipa se tosiaan jäänyt sinne viemäriin.

Minä inhoan Potterin kahta hahmoa ja molemmat ovat ärsyttäviä lehmiä. Inhoan tosin varmaan muitakin, mutta nämä ovat ensimmäisiä inhokkilistallani.
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

Re: Inhokkihahmosi?

ViestiKirjoittaja Bellatrix » Ke Heinä 09, 2008 6:51

Minä inhoan myös Potteria.
Siis joka kerta homma menee suunnilleen niin, että hänestä tulee lopulta juhlittu sankari. : :evil:
Sitten se, kun se on (ainakin minun mielestäni) kuvattu jotenkin niin raivostuttavana.....
Jotenkin Harry vaikuttaa hirveän lapselliselta, saa sen kuvan, että hänelle on noussut kusi päähän.
Bellatrix

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Su Elo 24, 2008 6:39

En ole kirjoittanut tänne O_O Pelottavaa.

Inhokkihahmot top 3; (spoilaa seiskaa)
3. Severus Kalkaros; Koko ajan hän oli iljettävä pahis ja kutosessa hän meni tappamaan Dumbledoren. Lopulta selvisikin että he olivat sopineet koko jutun ja Kalkkiaivo onkin sankari ja Harryn idoli.

2. Dumbledore; Muahhaahaa, olen koulun rehtori, olen rohkelikosta ja suosin niitä kuin omia lapsiani, varsinkin Harryä. Kaikkitietävä ällöttävän täydellinen hahmo, en mä mistään tressaa enkä pelkää mitään, HAHHAHAA.

1. HARRY JAMES POTTER; "MIINÄ PELASTAAN MAAILMAAN!" Tälläinen olo tulee koko jätkästä. Ei voi antaa kavereidensa tulla tappelemaan mukaan vaikka aluksi niin lupailee, luulee pystyvänsä kaikkeen itse ja lopulta ei pysty siihen mitenkään ilman tukijoukkoja, tuhoaa Maailman mahtavimman velhon jollain turhalla karkotaseet-loitsulla kun toinen loihtii tappokirousta, selviytyy hengissä kaikesta jollain tuurilla "Rakkauden voimalla" ja sattuu olemaan maailman täydellisin henkilö kaikessa komeudessaan kun tytötkin laahaa kuolaten perässä, angstaa jostain turhasta "minun syytäni että Sirius kuoli, byää." Joko riittää?
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Siilinpiikki » Ke Huhti 15, 2009 2:27

Minulla ei ole oikein inhokkihahmoa. Onhan Pottereisa aika monikin ollut joskus ärsyttäviä (jotkin hahmot on siihen luotukkin ja miksei myös päähahmotkin), mutta ne tuovat vain kirjaan särmää. Tosin Rita Luodikon takia taisin kerran lopettaa nelosen lukemisen.

No nyt pääsee näköjään purkaa itseään tuolla saman alueen lynkkajaisissa :p.
KuvaKuvaKuvaKuva KuvaKuva
Siilinpiikki
Sieni

Paluu Harry Potter