Potterkrääsä

Keskustelu Harry Potter-kirjasarjasta.

Potterkrääsä

ViestiKirjoittaja Kira » Ti Syys 11, 2007 2:21

Keräätkö? Miksi? Miksi et? Mitä muuta HP tavaraa omistat kuin kirjoja ja elokuvia? Onko se muuttanut elämääsi jollain tapaa?

Seitsemänvuotiaana aloitin siis matkan Harry Potterin maailmaan. Aluksi se oli suurempaa pyöritystä kuin hormipulverissa konsanaan. Keräsin leegoja, tarroja, lautapelejä, palapelejä, figuureja, valokuva-albumeita, lakanoita, hattuja, luutia, pehmoleluja, vihkoja, penaaleja, muutaman bonuskirjan(Huispaus kautta aikojen sekä Ihmeotukset ja niiden olinpaikat) ja niin edespäin. Kokoelma on kyllä komea, sitä ei käy kiistäminen. Vein sen paikkakuntamme lastenkirjastoon ollessani 10 ja rikoin kirjaston kävijäennätykset, olin lehdissä ja kiikutin kokoelmaa lähipaikkakunnille. Vielä 12-vuotiaana Parnasso-lehdestä tultiin haastattelemaan kokoelmastani. Omaa elämääni siis jonkin verran ainakin mullisti. Muutamat tavaroistani ovat edelleen käytössä, tietokilpailupeli muunmuassa.

*kumartaa, siirtyy pois näyttämöltä ja antaa teille vuoron kertoa kokoelmistaan*

//Soodamuoks.// Hieman enemmän sisältöä viesteihin kiitos, poistin jo muutaman "Ei oo mitään"-sisällöltään olevan viestin. Voitte myös keskustella siitä, mitä mieltä olette kaikesta krääsästä, jottei mene spammin puolelle.
Niin kuin peura kaipaa vettä kaipaan luokses minäkin.
Kira
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Pörri » Ti Syys 25, 2007 4:03

Minä en oo saanu yhtään Potter krääsää :( (sniff) Ei täällä myydä! Voi ***** kun en ostanut sieltä Skotlannista sitä ajankääntäjää ja sieppiä!
Pörri
Sieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » La Loka 27, 2007 5:02

Minullakaan ei ole ns. Potterkrääsää. :/ Harmitttaa, mutta kun ei täältä minun paikkakunnaltani ainakaan löydy varsinaista potter tavaraa. Ainoastaan jotain Potter kyniä tai penaaleja tai tommosia... :(
Jos jotain sais ostetuks niin ajankääntäjä olis kiva :P Se olis nätti...

-Z
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

Paluu Harry Potter