Chat vol.2

Vanhat, pölyttyneet ja kauan lukitut aiheet löytyvät vastedes täältä.

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Pe Syys 28, 2007 5:55

Ääh... Pitäisi lähteä linja-autoa odottamaan... Ja tunnin matkan jälkeen cooperin testi. Mahtavaa. Olen ERITTÄIN tyytyväinen jos saan 1700 metriä.
I got a Pikachu today.
I put on my Charmander heart is mine.
Maybe I should Raichu a love song.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Kira » Pe Syys 28, 2007 8:15

Inhottavaa. Olen juuri etsimässä tietoja sairauspäivärahastuksesta, joten pääsin koneelle.

Päiväni ovat harvinaisen elottomia ilman tietokonettani.

Kirjoitelkaa jatkotarinoihin ja hyvää syksyä kaikille. :)
Niin kuin peura kaipaa vettä kaipaan luokses minäkin.
Kira
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » Pe Syys 28, 2007 1:02

Cooperin testi... *värähtää* Meillä on se puoliksi. Tai siis kun oikeastihan se on 12 minuutin juoksu niin meillä oli 6 minuutin. Sain 1070m. Viime vuonna se oli hirveämpää. Oli hirveä auringonpaahde ja en ikinä ollut vanhassa koulussani juossut kuutta minuuttia. Olin nyt ihan tyytyväinen.

Olen nyt hirveän tyytyväinen itseeni. Keksin äidin koneelle salasanan, jota olen yrittänyt ottaa selville vaikka kuinka kauan ja nyt keksin sen viimein! Ja äiti kehuskeli itse etten ikinä keksisi sitä. Just!
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Pe Syys 28, 2007 1:17

Monesta vetoa, että tämän päivän harkoissa minä hihittelen itsekseni kun tulee maali ja lopulta nauran joka jutulle? Tämä johtuu niin ihanasta köksän tunnista, pojat ei oo ikinä melunnu yhtä paljon.

Ai joo, taisin vahingossa päästä ympäristöagentista, ympäristöhallitukseen johon valittiin 25 ihmisestä 3.
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Pe Syys 28, 2007 1:20

No, melkein pääsin sen 1700 metriä. 75 jäi puuttumaan. Tuntui kyllä sen jälkeen siltä kuin rintakehä olisi räjähtänyt kasaan minä hetkellä hyvänsä.

Väsyttää.

//12 minuuttia, Sieppeli. Tiedän, olen nolo.
Viimeksi muokannut Gustaffsson päivämäärä Pe Syys 28, 2007 1:34, muokattu yhteensä 1 kerran
I got a Pikachu today.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Pe Syys 28, 2007 1:23

Hetkinen, kuinka monen minuutin kuupperi teillä oikein oli?
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Pörri » Pe Syys 28, 2007 2:47

Daniel kirjoitti:En min tiedä, tulee mieleen vain sotkamo, onko se vuokatti siellä niin... Ja eikö kajaani, eiku se taitaa olla vähän kauempana.

Vuokatti on Sotkamossa. Ei täältä oo ku puolen tunnin matka Vuokattiin (siis täältä Kajaanista).

Mä katoin tuon toisen videon. Aika kamalaa...

Meillä oli tänään matikan koe. Se meni hyvin! Ja jos ajattelee että se meni hyvin siitä tulee huono numero ja kun ajattelee että se meni huonosti, siitä tulee vielä huonompi numero :)

//Meijänkään ei tartte juosta cooperia, mutta meijän pittää juosta 2000 ja minä juoksen sen jossain 14 minuutissa. Yksi meijän luokkalainen juoksi samassa ajassa alle puolet 2000:sta ja sitte lopetti ja sano opettajille että se juoksi jo muka sen kokonaan..
Viimeksi muokannut Pörri päivämäärä Pe Syys 28, 2007 4:18, muokattu yhteensä 2 kertaa
Pörri
Sieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Pe Syys 28, 2007 2:48

Mieän koulussa ei onneksi tarvi tyttöjen juosta cooperia, mutta 1500m me juostaan ja aikani oli niin surkea, että hävettää TOSI paljon! Olin surkein meän liikkaryhmän tytöistä... :/

-Zenz

muok// Vähän törkeetä! Sanoo vaan tollee, et "joo juoksin koko matkan".... O_o
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Pörri » Pe Syys 28, 2007 4:25

Minä taas innostuin heittelemään tavaroita. Siis nakkaan ylös ja otan kopin. Minä kun en aina saa koppia, niin eilenkin heitin siskon avaimet hyllyn taakse :D Nyt mä nakkelen sinitarrapalleroa.
Pörri
Sieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Pe Syys 28, 2007 4:27

Cooperista tulikin mieleen kuinka sen jälkeen opettaja keräsi tulokset vihkoon. Tilanne meni jotakuinkin näin...

Opettaja: Paljokos sinä sait?
Minä: Kuus ja puoli kierrosta...
Opettaja: Eli siis kaksituhattasatakaksikymmentäviisi metriä.
Minä: Siis täh?
Opettaja: Kahdeksan kierrosta on kaksituhatta metriä ja...
Minä: Eikun minä pääsin kuusi enkä kahdeksan kierrosta.
Opettaja: Jaa no sitten... tuhatkuusisataakaksikymmentäviisi metriä.
Kaveri: Vitun ääliö!
Minä: Häh?
Kaveri: Oisit vaan antanut olla!
Minä: En minä nyt tuloksia ala väärentämään.
Kaveri: Vitun ääliö, oisit voinut saada paremman numeron!
Minä: *huoh* Ikäänkuin se oliskin mulle tärkeetä.
Kaveri: Vitun ääliö.

Et sellasta. :? Mutta olen oppinut kirjoittamaan joka toisen viestin jatkotarinaan ilman sen kummempia tunnontuskia.
I got a Pikachu today.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Pe Syys 28, 2007 4:33

Mukava kaveri sulla Gus... Ärsyttää kun tommosten pienten juttujenki takia kaverit heti haukkuu joksiki 'Vitun ääliöksi', meillä oli suurinpiirtein sama tilanne viime vuonna. Huomasin, että ope oli laittanut mulle liikaa pisteitä kookeessa ja kun mainitsin siitä numero vaihtui 9+ pelkäksi ysiksi nii kaverit oli heti että: "Helvetin tyhmä! OIkea idiootti, miksi sie siitä kerroit?" :?
Et nice...

HUomenna rovaniemelle ostaan uudet saappaat ja sit yhen sukulaisen 60v. megasynttäreille! :D

-Zenz(ii)
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Pe Syys 28, 2007 5:56

Gusti: Kuinka pitkä oli yks kierros? Ihmettelen vaan miten kuudella kierroksella pystyi saamaan tuollaisen tuloksen, kun itse juoksin vähän yli viisi..

Zenz: Minäkin olen ilmoittanut jos ope on laskenut liian paljon pisteitä, mutta ei opettaja ole vaihtanut numeroa, sen takia, että olin rehellinen.
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Pörri » Pe Syys 28, 2007 6:40

Tylsää... Kohta alkaa kuitenkin Cry Baby. Siinä on pääosassa Johnny Depp (27v. :P)
Pörri
Sieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Pe Syys 28, 2007 6:54

Pörri, oletko sinäkin Depp fani?!!! Olen ollut sitä TODELLA KAUAN ja aion kattoa kaikkia Depp leffat mitä näin perjantaisin ykköseltä klo 21:30 alkaa tulla :D Nauhoitan myöskin jok'ikisen leffan! :D

MInun muuten kuuluisi varmaan saada kunniamaininta siitä, että minut on meinattu niin monesti tappaa, ja on ollut hilkulla kuolenko minä vai enkö xD Taas kerran kirjoitin varsin hemaisevan jatkon :D

-Zenzii..
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Pe Syys 28, 2007 6:58

Toisaalta toivon ettei kukaan tapa Zenzibaria tarinassa.. Itse olen taas niin laiskalla päälle, etten jaksa kirjoittaa. Enkä ole muutenkaan hyvä päättämään toisten elämästä ja kuolemasta.

Vedin muuten tuossa vähän aikaa sitten tuota tikkuristia. Se on siis sellainen tanssi, jossa tanssitaan kahden ristikkäisen tikun ympärillä. Ehkä näin kirjoitettuna se ei kuulosta niin kiinnostavalta, mutta oikeastaan kun sen osaa, se on erittäin hauskaa ^^
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Pörri » Pe Syys 28, 2007 7:29

Oli pakko... Ihan turha viesti tämä mutta silti pakko kirjoittaa tänne chattiin. Kaksi minuuttia ja sitten alkaa Cry Baby.... Laalaa... Huomenna äitillä jotkut yperät 50 vuotisjuhlat. Plääh! Yksi minuutti.. heippa
Pörri
Sieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Pe Syys 28, 2007 7:52

Sieppeli kirjoitti:Gusti: Kuinka pitkä oli yks kierros? Ihmettelen vaan miten kuudella kierroksella pystyi saamaan tuollaisen tuloksen, kun itse juoksin vähän yli viisi..

Juoksemme cooperit koulun kentällä, ja yksi kierros on 250 metriä.
I got a Pikachu today.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Daniel » Pe Syys 28, 2007 8:20

Me juostiin cooper sellasella urheilukentällä joka on noin 400 m yks kierros. Juoksin muuten vissiin 1650m o.o vain.. Vähän jäi harmittamaan tuollainen.

Hmm, kaverini serkku kuoli sunnuntain ja maanantain välisenä yönä jossain mönkijäonnettomuudessa. Ne olivat ajaneet jollakin porukalla mönkijöillä ja sitten pari tyyppiä oli törmännyt puuhun, toinen kuoli ja toinen loukkaantui.
Muistan kun se aina "kiusasi" minua ja tätä kaveriani. Ja veti pulkalla skootterin perässä talvella. Hankalaa ajatella ettei sitä ole enää edes olemassa... Hmh.

Whoa, sain viimein itseni lukemaan jatkotarinaa 8) Olen jo toisiks viimesellä sivulla, mutta nyt pitää pitää vähän taukoa, kun niskaa särkee.
Daniel

ViestiKirjoittaja Sepe » Pe Syys 28, 2007 8:43

Kuka Matti meikäläinen on sössiny mun allekirjotusta. En itse muista kirjoittaneeni: Sepe=Janne Kataja jr. Kuka tunnustaa?

*nostaa hitaasti kätensä ilmaan ja tunnustaa tekonsa* -Gust
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » La Syys 29, 2007 8:31

Vähän mulla alko naurattaan tuo sinun viesti Sepe (ole minun puolesta vaikka mikä katajan marja, mutta minulle sinä olet aina sepe) Se vaan jotenki alko naurattaan :D

Ei oo enää ees puolta tuntia, kun me lähdemme suomen surimpaan kaupunkiin (tietääkös joku mikä kaupunki se on tätä nykyä?) sit eka kenkä kaupaa ja sit vaatteiden vaihtoon ja sit Yhen tutun 60v. synttäreille! :P

-Zenz
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

EdellinenSeuraava

Paluu Arkisto