Angst

Vanhat, pölyttyneet ja kauan lukitut aiheet löytyvät vastedes täältä.

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Su Syys 30, 2007 4:23

HUomenna matikan koe ja OPOn testi :( Yleensä matikka on mun vahvin aine, mut nyt kyllä pelottaa, että mikä numero kokeesta rapsahtaa... lisäksi pitäs saaha kyyti pois, kun pitää jäädä sinne koulun jälkeen Lucian juhlan harkkoihin... :/ Luultavasti mulla ei oo kyytiä...

-Zenz
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Su Syys 30, 2007 7:34

Perse. Huomenna kouluun, takaisin erilaisten haukkumanimien ja nolaamiskeinojen keskelle. Ja kunpa välituntisinkin saisi olla yksi, mutta ei, se yksi saatanan apina joka luulee olevansa kaveri tulee siihen hillumaan, syljeksimään maahan ja puhumaan asioista jotka eivät minua kiinnosta. Siis oikeasti... Sanonpahan vaan että voi ***** ******* *******!
I got a Pikachu today.
I put on my Charmander heart is mine.
Maybe I should Raichu a love song.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Su Syys 30, 2007 8:03

Gus, älä muuta sano! Mietin, että jaksaisko tulla kirjottaan, mutta sun viestin jälkeen päätin itsekin laittaa muutaman sanan. Huomenna saa taas kuunne, kuinka kaikilla muilla oli viikonloppuna hauskaa, paitsi mulla. Kuuntelen samoja juttuja joka päivä, toisten kuiskintaa ja 'meillä on kahdenkeskeistä asiaa, mene pois' -tyylisiä huomautuksia. Jes, toosi mukava päivä luvassa!

Tsemppiä Gus!

-Zenz
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Ma Loka 01, 2007 4:28

Koulussa oli juuri sellaista kuin olin ajatellutkin. Se yksi seuraani lyöttäytyvä ääliö oli ärsyttävämpi kuin koskaan, ainoat kaverini haukkuivat ja tappelin toisen kanssa ennekuin linja-auto tuli iltapäivällä.

Vittuperkele. Kotia päästyäni nappasin jääkaapista omenan joka maistui kissankuselta. Aioin pelata Medal of Honori: Allied Assaultia mutta se sammui kesken pelaamisen enkä ollut pitkään aikaan tallentanut. Eikä kukaan ollut kirjoittanut jatkikseen. :cry:

Angst.
I got a Pikachu today.
I put on my Charmander heart is mine.
Maybe I should Raichu a love song.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ma Loka 01, 2007 6:54

Heti aamulla pyskällä, mulle tiuskittiin, kun kysyin, et mitä on liikassa, ku mie en ottanu mitää vaatteita, nii toinen sano vaa et. "No Vittu ihan sama ei kiinnosta!" :/ Et kiva. Sit yks tyttö, jonka luulin olevan mun kaveri, sitte suuttu mulle jostain ihan pöljästä asiasta ja loppupäivän olinki sitte ihan yksin! :(

-Zenz
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ma Loka 01, 2007 6:58

Matikan tunnilla pojat oli jälleen kerran hiljaa. Oli niin hiljaista, että korvat oli ihan kunnossa eikä päätäkään särkenyt kun tulin kotiin. Ja isosisko ei varannut televisiotani, että pystyin katsomaan kanin kirouksen jonka olen nehnyt ainakin 100 kertaa ja siinähän se päivä sitten ei mennytkään. Ja toivottavasti ymmärsitte, että tarkoitin noita asioita täysin päin vastoin.
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja kirja » Ti Loka 02, 2007 12:42

Suunnistaessamme koulun kanssa kotimaastossani yksi rasti (numero 12) varastettiin! :shock:
~kirja
Onko nyt liian myöhäistä myöhästyä?
kirja
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Seppo Paarma » Ke Loka 03, 2007 1:24

Ässät hävis ja manneportsari vei limut Kataja jr.:ltä. Nyt sitten vedetään niitä vähään myöhässä vaikka tunnelmaan olis kuulunut. No, peliähän sinne mentiin katsomaan eikä limua litkimään.
karuselli
Seppo Paarma
Sieni

ViestiKirjoittaja Pörri » Ma Loka 08, 2007 3:11

Minä olisin tehnyt paidan mutta joku ääliö on hävittäny kaavat! Öh.. minä se taisin kyllä ite olla..
Pörri
Sieni

ViestiKirjoittaja Kira » To Loka 11, 2007 3:32

Plah, jälki-istunnossa oli tylsää, matikankoe meni aivan penkin alle ja minulla on nälkä.
Niin kuin peura kaipaa vettä kaipaan luokses minäkin.
Kira
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Pörri » To Loka 11, 2007 3:33

Miksi jäit jälki-istuntoon Kira?

Mulla on huomenna hissan koe. En jaksa lukkee
Pörri
Sieni

ViestiKirjoittaja Kira » Ma Loka 15, 2007 2:15

Pipo alias Pörri, koska rikoin koulumme sääntöjä unohtamalla katsella kelloa. :>

Ihmisen biologia on ärsyttävän vaikea aihe ja ylihuomenna kokeet.
Luennointini pääkirjastossa kesti oletettua kauemmin.
Tuntematon Sotilas pitäisi olla luettuna myöskin ylihuomiseksi.
Huomasin, että Fazerin Lontoon Rae- suklaa on kuvottavaa.
Niin kuin peura kaipaa vettä kaipaan luokses minäkin.
Kira
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sepe » Ma Loka 15, 2007 4:59

Nukuin pommiin ja olin poissa ruotsin tunnilta. En ole mitään lintsaus tyyppiä joten tuntui omatunnossa.
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ti Loka 16, 2007 5:42

Koska tänään on ruottin koe, en kehtaa enää kuunnella suomalaisia tai englantilaisi kappaleita vaan pelkästään ruottalaisia :shock: Yritä nyt ymmärtää niistäkin jotain! (Ei siis voi kuunnella englantilaisia tai menee kokeessa sekaisin, eikä suomalaisia, koska mä en vaan jaksa, eikä kukaan ymmärrä tätäkään logiikkaa)
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sidarana » Ti Loka 16, 2007 7:37

Minun pitäisi olla nyt koulussa mutten ole, enkä tiedä jaksanko mennä ollenkaan. Kello kahdeksan alkoi koulu ja min olen vieläkin kotona. Päätä särkee ja olo tuntuu flunssaiselta, mutta en minä voi olla poissa koulusta, en, jään kaikissa asioissa jälkeen ja lupasin eräälle kaverilleni mennä kouluun. Ehkä minäkin alan sitten tallustella koulua kohtia.
Sidarana

ViestiKirjoittaja Seppo Paarma » Ti Loka 16, 2007 2:46

Santalalla kävi tänään munkkipulla keilaradalla ja vittuili siitä kokoajan. Kävi jopa opettajalle lesoomassa. "Kato mun pisteit!"
karuselli
Seppo Paarma
Sieni

ViestiKirjoittaja gertsi » Ke Loka 17, 2007 2:41

Paras kaveri ilmoitti tänään että mennään baariin ja ehdin jo innostua asiasta. Sitten äsken tuli viesti että minulle ei olekkaan tilaa autossa, koska ystäväni poikaystävä oli järjestänyt kyydin ja unohtanut minut kokonaan. Hän oli ottanut vai omia kavereitaan mukaan. Nyt sitten paras kaveri on allapäin ja silloin myös minä olen allapäin. Tästä illasta olisi voinut tulla niin mahtava! Sielä olisi ollut yksi poika, jonka kanssa minulla on ollut jo jonkin aikaa jonkin asteista sutinaa. *syvä masentunut huokaus*
gertsi
Sieni

ViestiKirjoittaja Hartsa » To Loka 18, 2007 12:10

Koulussa on niin vaikeaa. Siis kyllähän minä siellä ihan hyvin menestyn, mutta en oikein tule luokkatovereideni kanssa toimeen. :( Olen miettinyt, että ehkä tämä kauppis ei olekaan minulle oikea ala ja pitäisikö minun hakea jonnekin muualle, esim. auto- tai logistiikkapuolelle.
Hartsa

ViestiKirjoittaja Sepe » La Loka 20, 2007 2:15

Eiii. Meille tulee tänään joku lastenhoitaja. Yhyy. En kestä. Se pilaa koko formula illan. Toivottavasti saan olla melko omissa oloissa. Olisipa se joku täältä. Se olisikin jo aika ihmeellistä. 0.1 prosentin varmuudella se on joku teistä. Tuskin kuintenkaan kukaan etelässä asuva on lastenvahti.
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » La Loka 27, 2007 5:58

Vuotikseen ei pääse. Vuotikseen ei pääse ja Vuotikseen ei pääse on tämän päivän kamaluudet ja niissä on jo ihan tarpeeksi!! Nyyh... luojan kiitos on sentäs Tarvehuone!

-Z
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

EdellinenSeuraava

Paluu Arkisto