Oon pudonnut taas jatkotarinasta. Ja tekis mieli osallistua johonki uuteen jatkotarinaan että saisin puhallettua elämää itseeni, mutten jaksa lukea mitään, että pääsisin mukaan. Enkä tiedä mihin tunkisin.
Hohhoijakkaa kuinka väsyttää, joulu on kohta, joulu on kohta, trallalalallallaa..
Lol, mitä järkee olla enää uusii hp-foorumeita kun vuotiskin on olemassa? Täysin typerää, muutenkin niin n00bien tekemän näköinen että en kyllä aio rekisteröityä.
Foorumin ulkoasu näyttää vieraista erilaiselta, valkoinen tylsä. Sen takia tämä on mukamas noobien tekemä? Kannattaisi ehkä VÄHÄN miettiä mitä sanoo, tai jättää sanomatta. HP-foorumeita taas voi tehdä ihan kuka vaan, jos haluaa. Eikä kukaan pakota ketään rekisteröitymään, ainakaan me emme tee niin. Vai? (kuulustelee kaikkia taskulampun kanssa)
Pakotetaanpas! Te pakotitte mut veitsellä uhaten myöntäkää pois!!!! *kiljuu järkyttyneenä*
No okei okei, kukaan ei TOSISSAAN ole pakottanut, eikä tule pakottaan ketään, enkä mie vieläkään tajua mitä noobi tarkottaa, mutta sampa tuo, mitä vähemmän mie tiiän, sen parempi.. xP
Kyllähän tämä muuttuu hiljaisemmaksi.. Kukaan ei oikein jaksa kirjoittaa jatkotarinoihin. Jos päästäisiin edes aloittamaan jonpikumpi peleistä, saattaisi vähän porukka taas innostua
kirjotetaan kirjotetaan! Ainahan mie kirjotan! D Muhah..
Mutta juu, liittykää oihin peleihin nyt!! OIkeasti, saatas jotain toimintaa tänneki!! *vinkvink*
8| kaipaan mesekeskusteluja. Ovatko ne loppuneet, vai eikö mua vain enää kutsuta?
Hohhoijakkaa. Olen oikeasti tipahtanut jatkotarinasta. Ei joku viitsisi tehdä jotain pähkinänkuori tiivistelmää jostain 3. volin 12 sivulta alkaen? En millään jaksaisi alkaa lukemaan koko juttua läpi, jotta voisin kirjoittaa.
Kirjoittaja Seppo Paarma » To Marras 22, 2007 5:44
Voin sanoo että täällä on tosi aktiivista porukkaa. Kattooko muuten kukaan loistavaa lastenohjelmaa nimeltä Pauli? Niin mahtava huumoripläjäys että joka keskiviikko ennen pikkukakkosta klo 17:00 täytyy kokoontua veljien kanssa tölläämään tätä säkenöivän paskaa ohjelmaa. Juoni, tunnari ja laulut = loistavaa! Suosittelen.
Voi juma mikä allekirjotus Dan! Niin PARAS LOL Jaaha xxD Varmaan mahtava pätkä, pittääpä joskus vilkaista. Muhaaa, mahtava mesekeskustleu meillä taas..
Hih. Ulkona näyttää joululta, olo tuntuu jouluiselta eikä ole enää kuin neljä viikkoa ja on jo joululoma!
Haipakkaa on mennyt vuosi 2007. Eihän tässä ole enää kuin kymmenen vuotta ja itsenäinen Suomi on satavuotias!
I got a Pikachu today. I put on my Charmander heart is mine. Maybe I should Raichu a love song.
Hahaa.. täälläpä on ollu pimeää jo melkein kuukauden. Luntakin on reiittävästi ja täysikuukin näkyi Ja tähdet, ah, rakastan tähtiä <3 Ja kynttilöitä oon sytytelly ympäri taloa ja äiti pelkää, että kohta mie sytytän jotain palamaan.. x)