Angst

Vanhat, pölyttyneet ja kauan lukitut aiheet löytyvät vastedes täältä.

ViestiKirjoittaja Sepe » Pe Touko 09, 2008 9:15

Nat kirjoitti:Suomi-Latvia peli oli aika hmm... hyvin mielenkiintoista katsotavaa jos ei nyt ihan suorastaan noloa. Viimeisillä minuuteilla maali oli tyhjänä ni yhet ei saa maalia aikaseks. Voi herra jestas. Muuten oli iha hyvä ku voitettii yhdellä maalilla...

No kyllähän se aika kamalaa oli, mutta Latvian maalivahdille 62 torjuntaa ja Bäckstromille 24 (tai jotain). Olihan Kanada - Norjakin aika yllätys. Kanada voitti 2-1 viimeisen erän maalilla. Jääkiekon "kehitysmaat" panevat kunnon maille hanttiin.
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja gertsi » Pe Touko 16, 2008 1:28

Nyt kyllä on sellanen angst ettei oo aiemmin nähty. Tänään tuli yo-tulokset ja kyllä kaduttaa että menin niitä hakemaan. Äidinkieli oli yhden pisteen päässä seuraavasta arvosanasta ja moni muukin oli ihan parin pisteen päässä. Kaiken kruunas saksa. Siitä tuli 277 pistettä ja se hemmetin L:n raja on tänä vuonna 278. Voitte vaan arvata kuinka kyrsii. Ei oikein E tunnu hyvältä eikä muutenkaan oo mikään voittaja-fiilis vaikka ylioppinut musta tulikin.

Toivotaan, että suomipoijaat antaa venäläsille tänään oikein kunnolla selkään. Vois munkin angst vähän helpottaa.. :D
gertsi
Sieni

ViestiKirjoittaja Nat » Pe Touko 16, 2008 7:41

Suomen peli on ihan miten sattuu ja tää homma alkaa kusee jos ne ei saa pian maaleja ja paljon. Pettyny olo tulee jos hävitään:/ Peukkuja!!!
Nat
Logotaiteilija

ViestiKirjoittaja Nat » Pe Touko 16, 2008 8:33

Siinä kävi niinku oinastelinki kaverilleni. Suomi HÄVISI Venäjälle 4-0! Että ku ottaa päähän. Loppu ilta sitten angstissa... Öitä!
Nat
Logotaiteilija

ViestiKirjoittaja Omppuli » Pe Touko 23, 2008 11:04

Olen kipeä. Aluksi se oli vain tekosyy päästä koulusta kotiin, mutta nyt haluan siitä eroon ja vähän äkkiä. Toivon etten ole saanut tartuntaa isosiskoltani, jolla on keuhkoputkentulehdus ja nyt joku keuhkoklamydia.
Yskisin liman pois, mutta kun se sattuu niin pirusti niin en oikein viitsi. Ihanaa kun kesälomakin on juuri alkamassa. Loistavaa, fantastista.
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja kirja » To Touko 29, 2008 1:21

Tämä kone on kyllä aivan sekaisin. Ei päästä kaikille sivustoille ja tunkee ties mitä ilmoitukia joka paikkaan. Ja pokerisivustomainoksia. :|
~kirja
Onko nyt liian myöhäistä myöhästyä?
kirja
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Sepe » To Touko 29, 2008 1:28

kirjasta tehtiin ylläpitäjä. Se on Virhe!! Vihre!!! Virihe!!

VIRHEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Seppo Paarma » To Touko 29, 2008 1:28

kirja kirjoitti:Tämä kone on kyllä aivan sekaisin. Ei päästä kaikille sivustoille ja tunkee ties mitä ilmoitukia joka paikkaan. Ja pokerisivustomainoksia. :|
~kirja

Virustarkistus (=skannaus), anyone?
karuselli
Seppo Paarma
Sieni

ViestiKirjoittaja kirja » To Touko 29, 2008 1:30

Suospurgu kirjoitti:
kirja kirjoitti:Tämä kone on kyllä aivan sekaisin. Ei päästä kaikille sivustoille ja tunkee ties mitä ilmoitukia joka paikkaan. Ja pokerisivustomainoksia. :|
~kirja

Virustarkistus (=skannaus), anyone?

Tämä ei anna tehdä kaikkia niitäkään.
Norton pyörimässä, jos se auttaisi. Voisi ainakin lopettaa kirjainten ahmimisen.
~kirja
Onko nyt liian myöhäistä myöhästyä?
kirja
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Seppo Paarma » To Touko 29, 2008 1:33

kirja kirjoitti:
Tämä ei anna tehdä kaikkia niitäkään.

Vikasietotilassa skannaus, tee se..
karuselli
Seppo Paarma
Sieni

ViestiKirjoittaja Sepe » To Touko 29, 2008 5:14

Itse suospurgun innoittamana vaihdoin nimimerkkini leevi.talikka:ksi.

jihuu!
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » Ma Kesä 02, 2008 4:23

Voi surkeutta! Perheystäväperheen lapsi tulee tänne. Ja arvatkaa tykkäänkö minä sellaisesta ailahtelevasta kakarasta? En! Se on kuitenkin ollut mun lapsuudenystävä, joten en minä sille voi sanoa mitään: "Painu helvettiin!" Ehkä se silloinkin purskahtaisi hetkeksi itkuun, mutta puolen tunnin kuluttua antaen minulle anteeksi mitä vain. En saa olla hetkeäkään rauhassa.

Angst, angst, angst, aaaangst :evil: :( :cry:
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Nat » Su Kesä 08, 2008 7:39

Argh, mulla oli tänään esitys(Kulissi-juttu) ja yks kusipää meni möhlimään siel lavalla prkl! Ja sitten mun paita jäi sinne, joka piti pestä... Toivottavasti kukaan ei vie sitä ku pölliminen on aika yleistä siell esitysten aikana ja mä meen sinne vasta keskiviikkona, prlkl!!!! Angst
Nat
Logotaiteilija

ViestiKirjoittaja Sepe » Su Kesä 08, 2008 10:13

Uskollinen koira on nyt sitten kuollut. Sinne mänt. 14 ja puoli vuotta se koira oli vanha. Tyhjä olo jäi. Kenelles meikäläinen nyt antaa kaikki ruuan tähteet, kun katti ei jaksa kaikkea, tai ylipäätään syö kaikkea mahdollista. Onneksi tuo kissa vielä jakselee. Silläkin ikää vasta 19-vuotta.

:( :( :(

:cry:
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Kailey » Ma Kesä 09, 2008 12:08

Voih, otan osaa. :(
Yksi hullu kysyy enemmän kuin 10 viisasta ehtii vastata.
Kailey
Sieni

ViestiKirjoittaja Nat » Ma Kesä 16, 2008 8:26

Samoin :cry: koirat on ihania<3. Mun kännykkä meni huoltoon taas kerran ja Vuotis ei toimi ja huomenna pitää siivota ja tänää yks kiva kaveri ei tullukkaa meille jne... Olen ilone ja angstinen samaan aikaan... Vuhuu
Nat
Logotaiteilija

ViestiKirjoittaja Nat » Ti Kesä 17, 2008 7:42

Tarviksessa on hiljasta eikä oo mitään tekemistä... Oon tulossa kipeeks ja mikään ei oikeestaa huvita... Vuotis ei toimi vieläkää... ANGST
Nat
Logotaiteilija

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ke Kesä 25, 2008 4:14

Apäaktiivinen kaikissä juonittelupeleissä, mesessä noi hullut puhuu KALASTA, ja mun pitää siivota. Hyihitto täällä on paljon pölyä :-P
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sepe » To Kesä 26, 2008 4:11

Saksa voitti Turkin. Pöh. Rüstü olisi pitänyt olla finaalissa. On siinä kunnon pappa.
Raimo
Sepe
Sieni

Re:

ViestiKirjoittaja Seppo Paarma » To Heinä 03, 2008 7:18

leevi.talikka kirjoitti:Saksa voitti Turkin. Pöh. Rüstü olisi pitänyt olla finaalissa. On siinä kunnon pappa.

Vaihteeks asiaa, muistelen vielä lämmöllä mm2002 jolloin Rüstü oli Turkin maalilla ihan tähti.
karuselli
Seppo Paarma
Sieni

EdellinenSeuraava

Paluu Arkisto