Chat vol.5

Vanhat, pölyttyneet ja kauan lukitut aiheet löytyvät vastedes täältä.

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Su Tammi 06, 2008 8:03

Minäkin luulin aina ennen kirjaa tytöksi.... :D Luulen mie tosin vieläki.. xx)

Hip hip hurraa! Hip hip Hurraa! Janne voitti janne voitti!!! :D

-Z
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja sooda » Ma Tammi 07, 2008 1:46

Janne Kataja jr kirjoitti:
kirja kirjoitti:
sooda kirjoitti:Kirja älä loukkaannu tästä kymysyksestä mutta ootko sä tyttö vai poika?: DD

Kokeile arvata ^^

Ihanaa, kun aurinko paistaa :) Jos ladut olisivat kunnossa, nyt olisi loistava hiihtokeli.
~kirja

Minä veikkaan poikaa...

Täälä tulee lunta. Mennään äidin kanssa jokupäivä ostamaan kunnon luistelumonot noihin suksiin. jos lumnta tulisi lisää ja se pysyisi niin pääsisi baanalle.

Mun mielest Kirja olis kyl tyttö, niin mä oon aina aatellu.
On asioita, joita ei voi kokea yhdessä ilman, että rupeaa pitämään toisistaan, ja mahtavan vuorenpeikon kumauttaminen tajuttomaksi kuuluu niihin.
sooda
Sieni

ViestiKirjoittaja Sepe » Ma Tammi 07, 2008 8:38

Täällä on lunta jo aika paljon ja koko ajan sataa lisää. Kohta pääsee hiihtämään. Toivottavasti ehtisi vielä käymään uudet monot hankkimassa. Pääsisi kunnolla baanalle. Torstaina katsomaan, kun Ässät rökittää Jokerit. Jos eivät niin, sitten katsotaan surunäytelmää, jossa Kilpeläinen torjuu vaivaiset 50 kertaa ja porukka on halutonta yrittämään. Joensuun Jesse tekee pari maalia, mutta Pasi Saarela vain surffailee ympäri kenttää. Toivon tosissani, että Ässät voittaa!
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Seppo Paarma » Ti Tammi 08, 2008 7:50

Janne Kataja jr kirjoitti:Torstaina katsomaan, kun Ässät rökittää Jokerit. Jos eivät niin, sitten katsotaan surunäytelmää, jossa Kilpeläinen torjuu vaivaiset 50 kertaa ja porukka on halutonta yrittämään. Joensuun Jesse tekee pari maalia, mutta Pasi Saarela vain surffailee ympäri kenttää. Toivon tosissani, että Ässät voittaa!

/agree. Onneksi on hyvää kannatusseuraa! Nojoo. Harmi ettei omia limuja voi viedä jaffalaan kun joku inha manne takavarikoi ne.
karuselli
Seppo Paarma
Sieni

ViestiKirjoittaja Sepe » Ti Tammi 08, 2008 2:01

Tulipa mieleen taas valittamisen aihetta. Eikös minulle olisi ensin pitänyt antaa varoitus, ennen, kuin bannataan sieltä vuotiksesta? Se oli vain sarkastinen kommentti, mutta mitäpä sitä yhtään murehtimaan.

//Ilmoitin HPfanien sivustolla komentoimalla heidän suurta menneen vuoden kertausta. Huomautin, että vuoden 2007 suurin tapahtuma oli HP jatkotarina missä sinä olet mukana aloittaminen. Nytpähän tietävät.
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja kirja » Ti Tammi 08, 2008 6:08

Janne Kataja jr kirjoitti:Eikös minulle olisi ensin pitänyt antaa varoitus, ennen, kuin bannataan sieltä vuotiksesta?

Mielestäni varoitus annetaan vain ensimmäisellä kerralla.
~kirja
Onko nyt liian myöhäistä myöhästyä?
kirja
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Sepe » Ti Tammi 08, 2008 8:08

Jos nyt olisi yhtään mahdollista hankkia ne monot ja hankkia vielä jopa uudet sauvat niin pääsisi tuonne Hakunilan laduille. Siellä on ollut ladut oikeastaan jo jonkin aikaa. Onneksi se ei ole pitkän ajomatkan päässä. On kamala hinku päästä baanalle.
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Seppo Paarma » Ke Tammi 09, 2008 8:28

Janne Kataja jr kirjoitti:On kamala hinku päästä baanalle.

Käytetääks hiihtopiireissäkin sanaa "baana" kun meillä säbänpelaajilla on aina tällänen "maila käteen ja baanalle" slogan.
karuselli
Seppo Paarma
Sieni

ViestiKirjoittaja Sepe » Ke Tammi 09, 2008 2:34

Suospurgu kirjoitti:
Janne Kataja jr kirjoitti:On kamala hinku päästä baanalle.

Käytetääks hiihtopiireissäkin sanaa "baana" kun meillä säbänpelaajilla on aina tällänen "maila käteen ja baanalle" slogan.

No empä tiedä. Baana on olevinaan jonkinlainen tie or something. No voi sitä latua kai baanaksi sanoa. Formuloissa kuitenkin käytetään sanaa baana joka tarkoittanee sitä tietä (No voihan siellä nurmikollakin ajella. Tuleepahan ruoho leikattua).
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Pörri » Ke Tammi 09, 2008 2:44

Jouvutteko te siellä Helsingissä leikkaamaan ruohon talvellaki? :D
Pörri
Sieni

ViestiKirjoittaja Sepe » Ke Tammi 09, 2008 2:57

Puhuin vörmylöistä! Ja sitäpaitsi me asutaan VANTAALLA!!!!
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Seppo Paarma » To Tammi 10, 2008 12:57

Avataressa on meikäläisen näkönen heppu.
karuselli
Seppo Paarma
Sieni

ViestiKirjoittaja Kailey » To Tammi 10, 2008 1:28

Hermot menee kun ei pääse koneelle! TAI no olen minä nyt täällä :D Kone tulee huollosta toivottavasti kohta niin pääsee vaihteeksi meseen... Ja jatkiksessa olen totaalisesti jäljessä, mutta en pysty taaskaan kirjottaa :)
Yksi hullu kysyy enemmän kuin 10 viisasta ehtii vastata.
Kailey
Sieni

ViestiKirjoittaja Sepe » To Tammi 10, 2008 2:39

Suospurgu kirjoitti:Avataressa on meikäläisen näkönen heppu.

Asiaa. Meikäläinen kyllä hajosi lattialle nähdessäni sen. Sama pätee allekirjoitukseenkin. HAH! Tänään Ässien matsiin. Ja suospurgu huomasi, että me ollaan lähetetty 5000 viestiä!!! Onnea!!!
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » To Tammi 10, 2008 7:32

Onko olemassa tyttöjä, jotka ovat Batman-faneja? Voiko tyttö/tytöt katsoa batmania ja tykätä siitä?
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » To Tammi 10, 2008 7:49

Mikään ei kiellä tyttöjä katsomasta Batmaniä, minä ainakin olen katsonut niitä (:
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sepe » To Tammi 10, 2008 9:50

No Ässät otti sitten turpiinsa viimeisellä kahdella minuutilla. Oli muutenkin aika löysä peli. Kilpeläinen piti Ässiä pystyssä. Torjuntoja keertyi jälleen 38. Olisipitänyt hänelle antaa se ottelun vakuuttavin pelaaja titteli.
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Sepe » Pe Tammi 11, 2008 1:01

Mää täällä vaan angstaan. Oon ihan märkä, kun tulin koulusta ja satoi vettä niin hemmetisti. Kattelen vaan jotain NHL 99 introa. Se on ihan huippu!!!
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Nat » Pe Tammi 11, 2008 1:26

Teree!!! Mä olen nyt kirjastossa, ajatelkaa! Kengät märkinä ja kuumissani täällä istuskelen... Tietysti illalla on toinen käynti yms: ) Sillä pihtäähän mun ainoana palauttaa jutut, ehe ehe... Huva minä. Wuhuu viikonloppu: D Repeiltiin tänää luokkakaverien kaa vikalla tunnilla ja ope joutu komentamaa meitä rauhottumaa pari (miljoonaa) kertaa.
Nat
Logotaiteilija

ViestiKirjoittaja Kira » Pe Tammi 11, 2008 1:59

Kevät tuli, lumi suli, Batman sanoi pulipuli. Älkää angstatko, käyttäkää kumisaappaita ja katsokaa hyviä leffoja!

Ite tulin just luistelemasta, sellane 4 kilometriä. Tänään nuortentalolle ja huomenna isolla kaveriporukalla leffamaratoon-ilta. Ohhihihi. :>
Niin kuin peura kaipaa vettä kaipaan luokses minäkin.
Kira
Kärpässieni

EdellinenSeuraava

Paluu Arkisto