Helloou ihmiset! Itselläni päätty ripari maanantaina ja eilen menin ostamaan rippimekkoa ja löysinkin yhden ihanaisen. Myyjäkin sano, että just mun tyyliä <3 Just loove it. Riparilla oli ihan mukavaa ja ainakin tosi hauskaa. Ne isoset oli niin mahtavia! Mutta ryhmä taas ei ollu niin yhtenäinen. Kaikki oli vaan omissa porukoissaan. Itseäni hiukan hermostutti, kun tuolla riparilla ei ollu ketään kaveria, mutta ne otti mut mukaan oikein hyvin, ettei ollu kurjaa ja sainpahan kuulla mielenkiintoisia juttuja milloin mistäkin.
Hei Nattuska ja Zeenz, jos ette tahdo ihan pelkkää privaattitapaamista Jyväskylässä niin mahtuisikohan yksi mukaan?
Tänään kampaajalle. En tiedä minkälaisen kampauksen ottaisin xD Hyvä minä. Mulla kun on niin pitkät hiukset, etten niitä tahtoisi ihan lyhyiksi leikata, mutta jotain kuitenkin. Otsiksen kenties?
Jumalten sota myöhästyi... Grr, se tulee vasta mun konfirmaation jälkeen... Eli 21. päivä. Ja se konfirmaatio ja rippijuhlat onkin tänä sunnuntaina! Aaaks, hiukka jännittää

Ja tänä kesänä tulee uus Batmananimaatio! IIIHAANAAA!!! Se näyttää niin mahtavalta ja toivon, että tulis suomeenkin, mutta kyllä sillä alkuperäisversiollakin pärjää. Englantia ymmärrän paljon paremmin kuin ennen Batmania. Sitä odottelen innokkaasti. Tulispa uusia trailereita...