Chat

Vanhat, pölyttyneet ja kauan lukitut aiheet löytyvät vastedes täältä.

Re: Chat

ViestiKirjoittaja Siilinpiikki » La Kesä 05, 2010 1:10

Ah, kesäloma :D. Lukuaineiden keskiarvoksi tuli 9.42, joten olen tyytyväinen.

Minä menen huomenna riparileirille vaeltamaan Lappiin viikoksi. Sen jälkeen on melontakurssi, Musen keikka, piirustuskurssi, tennisleiri jne. Jatkiksiin kirjoittaminen on harkinnassa :).
KuvaKuvaKuvaKuva KuvaKuva
Siilinpiikki
Sieni

ViestiKirjoittaja Sepe » To Kesä 10, 2010 6:48

Let's Go Blackhawks! Stanley Cup pitkästä aikaa Chicagoon! AHHHHHHHHH!!!!
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Sepe » Ma Kesä 14, 2010 7:36

dddd-d-d-deaaad
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ma Kesä 14, 2010 10:07

Sepe kirjoitti:dddd-d-d-deaaad

N-n-never...?
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Ti Kesä 15, 2010 8:44

"Y-y-y-y-y-y-you're m-m-m-m-mad!"
"No, I'm h-h-h-h-h-h-h-happy!"

Tsädäm. Ens sunnuntaina serkun rippijuhliin ja jäänkin sinne Kaskisiin taas viikoksi. ^^ Ja tässä viikolla pitäisi postiin tulla taas 150 euron arvoinen paketti, onneks vanhemmat makso siitä syntymäpäivälahjaksi viisikymppiä niin ei jää kuin satanen maksettavaksi.
I got a Pikachu today.
I put on my Charmander heart is mine.
Maybe I should Raichu a love song.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ti Kesä 15, 2010 9:08

Guuuust, miekin oon menossa viikonloppuna rippijuhliin :O Kylläkin Riihimäelle, joten suunta ei taida olla sama ^^ Mitäs sadan viidenkymmenen arvoista olet tilannut?
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Ti Kesä 15, 2010 9:56

Tälläisen, muah. Toivottavasti ehtii tulla niin että pääsen lauantaina kokeilemaan, sitä seuraavana lauantaina onkin sitten syntymäpäivä. ^^

Nyyh, kesäkelejä ei ole nimeksikään. Eilen oli ihan siedettävä, muttei kovin kesäistä siltikään. Surullista on että kesäisimmät päivät oli silloin kun oli vielä koulua D:
I got a Pikachu today.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Siilinpiikki » Ti Kesä 15, 2010 10:48

Näyttää varsin järeältä aseelta :P.

Rippileiri on nyt ohi ja oli ihan mahtavaa! Voisi harkita mennä jopa isoseksi.
Siilinpiikki
Sieni

ViestiKirjoittaja Nat » Ti Kesä 15, 2010 5:11

Voihan kiesus! Teistäkään en ole kuulut pitkään aikaan ja nyt sentään muistin käydä Tarviksessa katselemassa vieläkö se on hengissä :P

Mulla elämä on mahtavaa. Lukion eka vuos oli unelma^^ Oon niin iloinen ku valitsin Lyseon. Meillä oli viimesellä viikolla kokeita, torstaina viimenen ja sen jälkeen oli illalla Lyseon yö :) pääsin koulun porteista pihalle vasta joskus yhden aikaan yöllä^^ Siinä sitten oli perjantai vapaa:P Koulussa oli vaan kokoajan teatteriproduktiot päällä eikä niistäkään hommista pääse luistamaan edes kesälomalla. Kulissi<3 en osaa enää edes kotona olla öitä kauempaa :D elikkäs meillä on meneillään näytöksiä nimellä "Maailman ympäri 80 päivässä" jos siis on ihmisiä jyväskylässä päin kesäkuun aikana niin tulkaas katsomaan jos päivät sattuu näytösten kanssa kohdilleen;)
sokerina pohjalla on kesätyöpaikka Aalto Alvarissa siistijänä-.- herätys joka arkiaamu 05:00 ja kuudelta ollaan innokkaana mopin varressa. Hommat alko vasta maanataina mutta jo nyt kyllästyttää. Onneks juorutädit on niin lepsuja että vapaa-aikaakin on.

Hihi, huomenna taas yksi näytös töiden jälkeen:D Have a nice summer!

taas pitkän poissaolon jälkeen,

Nat
Nat
Logotaiteilija

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ti Kesä 15, 2010 6:53

Gust, jokos oot saanu nelostuottarin? Ei muuten, mut katoin sen vasta uudestaan ja sie niin tuut rakastaan sitä yhtä jaksoa :DD

Mutta joo, mullaki on kauhee ikävä teitä kaikkia, eka vuosi lukiossa meni nopeaa ja oli paljon helpompi ku mitä mie ootin <3 Kivaa kyllä riitti :)

Nat, oon tulossa Jyväskylään tässä ehkä ens tai sitä seuraavalla viikolla. Voitaisko nähä sillon? :)

Mwah, että netti on sit ihana<3 Oon ollu soneran takia kaks päivää netittä, ja se oli kyl tuskaa o.o

Jooh, ei mulla muuta, hymyilen tässä ihan sekopäisenä ja kaikki ihmiset on jostain syystä tosi ihania tänään :DD
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Ti Kesä 15, 2010 9:09

En ._. Enkä tiedä saankokaan vähään aikaan, rahaa palaa. :D

Asensin tässä yks päivä wanhan kunnon Nintendon ja olen pelaillut nostalgiahuuman vallassa :D
I got a Pikachu today.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ke Kesä 16, 2010 7:45

Nat, huolestuttavan omaperäistä, Lappeenrannassa Taidekoulu Estradi teki samasta aiheesta (my80p) kanssa esityksen O.O

ÄÄÄÄÄÄÄ. En lado tätä tekstiä enää uudelleen, joten saatte lukea meseviestinä:
Sisko/Sieppeli sanoo:
helvetin huonoa, mie heräilin viidestä asti noin minuutin välein ja näin vaan unia siit kuinka miut otettiin lukioon O_O' tietenkinhän ne oli hyviä unia, mut sit oli helvetillistä herätä ja tajuta, että tänään pitäs kipittää toiselle puolelle kaupunkia tuijottelemaan lappuja ja saamaan samaan aikaan opolta soitto "joo, siut ei valittu mihkään, oo onnelline"

NII! Tänää saadaa tietää yhteishaun tulokset ;_; Nyt kuha se Opo ei pilaa asioita ja soita miulle!
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Ke Kesä 16, 2010 8:53

Mihinkäs Sipi oot hakenut?

Gnääh, viime lauantain softinkipeleistä tuli kuvia nettiin... jouduin taas pariin kuvaan niin hienolla ilmeellä että :D
I got a Pikachu today.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ke Kesä 16, 2010 8:53

Ai, enpä muuten päässy lukioon :'( No, se on sitte kolmevuotta jtn paskaa sitten... Jtn mitä jäi vapaaks...

// Gust tunki viestinsä väliin, Lukio, Lukio ja Lukio
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » Ke Kesä 16, 2010 10:27

Helloou ihmiset! Itselläni päätty ripari maanantaina ja eilen menin ostamaan rippimekkoa ja löysinkin yhden ihanaisen. Myyjäkin sano, että just mun tyyliä <3 Just loove it. Riparilla oli ihan mukavaa ja ainakin tosi hauskaa. Ne isoset oli niin mahtavia! Mutta ryhmä taas ei ollu niin yhtenäinen. Kaikki oli vaan omissa porukoissaan. Itseäni hiukan hermostutti, kun tuolla riparilla ei ollu ketään kaveria, mutta ne otti mut mukaan oikein hyvin, ettei ollu kurjaa ja sainpahan kuulla mielenkiintoisia juttuja milloin mistäkin.

Hei Nattuska ja Zeenz, jos ette tahdo ihan pelkkää privaattitapaamista Jyväskylässä niin mahtuisikohan yksi mukaan?

Tänään kampaajalle. En tiedä minkälaisen kampauksen ottaisin xD Hyvä minä. Mulla kun on niin pitkät hiukset, etten niitä tahtoisi ihan lyhyiksi leikata, mutta jotain kuitenkin. Otsiksen kenties?

Jumalten sota myöhästyi... Grr, se tulee vasta mun konfirmaation jälkeen... Eli 21. päivä. Ja se konfirmaatio ja rippijuhlat onkin tänä sunnuntaina! Aaaks, hiukka jännittää :D

Ja tänä kesänä tulee uus Batmananimaatio! IIIHAANAAA!!! Se näyttää niin mahtavalta ja toivon, että tulis suomeenkin, mutta kyllä sillä alkuperäisversiollakin pärjää. Englantia ymmärrän paljon paremmin kuin ennen Batmania. Sitä odottelen innokkaasti. Tulispa uusia trailereita...
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ke Kesä 16, 2010 10:30

Jeij, Omenakin heräsi <3 Onneks riparilla oli mukavaa (:

Härregod O.O Täällä on oikeasti jtn elämää! Pitäisiköhän tänään pistää mesekeskustelukin pystyyn?
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » Ke Kesä 16, 2010 10:49

Aah, vanhat kunnon mesekeskustelut... Mutta kukaan ei keksi mitään puhuttavaa, kun kaikki on ns. jo käyty läpi. Masentavaa... Luulisi että ystävien kanssa ei koskaan lopu puheenaiheet.
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ke Kesä 16, 2010 12:22

JOOOOOO!!! Siis joo, tavataan taas porukalla J-kylässä :) Mut nyt sovitaan kyl etukäteen mitä tehdään, niin ei tarvii taas seisoo siellä ihan idiootin näkösenä varttia ku mietitään mitä tehdään :'D

Yrittäisit Gust sieki päästä J-kylään, mie haluun nähä sut livenä!!

Ja mesekeskustelut <3 Kyl me jotain puhuttavaa keksitään! Nat mukaan kans!
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Ke Kesä 16, 2010 2:28

En kyllä pahemmin taida päästä missään käymään... ._.

Muahahaa mun uus lelu on tullut postiin! :P Toivottavasti pääsee tänään hakemaan.
I got a Pikachu today.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Siilinpiikki » To Kesä 17, 2010 11:43

Älä vaan lähde kaupungille kokeilemaan...
Siilinpiikki
Sieni

EdellinenSeuraava

Paluu Arkisto