~kirja
Omppuli kirjoitti:Esitän aina vaikeita kysymyksiä ihmisille. Kumpi olisitte mielummin? Ihmissusi vai vampyyri? Haluan saada tietää tuon.
Sieppeli kirjoitti:Minullakin on teille kysymys: Kumpi tuli ensin muna vai kana? Oma mielipide: bakteeri ^^
Gustaffsson kirjoitti:Ihmissusi, ehdottomasti! Fenrir Harmaaselkä rulaa.
Omppuli kirjoitti:Yksi miitti epäonnitui kesällä. Sain traumoja.
Daniel kirjoitti:En oo muistaakseni tuollaista unta nähnyt, mutta näen monesti sellaista unta että kun tulen suihkusta ilman vaatteita niin en löydä mistään _mitään_ päälle pantavaa. Olen aina aivan shokissa ja yritän palata takas suihkuun, jota ei - yllätys yllätys - enää satukkaan olemaan. xD
Sellaiset unet on kans kauheita kun jää hissiin jumiin. Onnistuin kerran vääntämään supervahvoilla käsilläni hissin ovet väkisin auki, mutta yleensä vain olen jumissa siellä kunnes huomaan että hissistä lähtee liukuportaat ylöspäin, tai jotain muuta yhtä järjetöntä....
Omppuli kirjoitti:Tapoit jonkun unessasi? Outoa, minä en ole ikinä tappanut ketään. Tein veljeeni kyllä joitain outoja mustia reikiä...
Nimue kirjoitti:*pällistelee suu auki*
Kira kirjoitti:*sulkee Nimuen suun*
Omppuli kirjoitti:Tein oman ennätykseni äsken viinirypäleitten kanssa. Ensin onnistuin tunkemaan suuhuni 12 viinirypälettä (En tietenkään pystynyt syömään niitä yhtä aikaa) Ne syötyäni koitin uudelleen ja sain 14 viinirypälettä suuhuni! Piti taistella niiden kanssa etten tukehtuisi, mutta löinpähän Jamesin. (Yhdessä ficissä hänen piti tunkea, pullonpyörityksen yhteydessä, viinirypäleitä suuhunsa. Hän sai 12) Enkös olekin järkevä?
![]()
Pörri kirjoitti:Jäätelöauto tuli! Jee! Mutta en minä sinne kuitenkaan mene. Jos Rupert tulisi omalla jäätelöautollaan tänne myymään jäätelöä, niin kyllä minä silloin ostaisin!
Gustaffsson kirjoitti:Meillä luokkakuvaus on siinä marraskuun paikkeilla. Meillä on vain niin perhanan ärsyttävä kuvaaja. Viimekin kerralla kun se otti kuvaa...
"Yksi... kaksi..." kuvaaja sanoo ja hymyilee typerästi ja heiluttaa kulmakarvojaan. Kaikkia alkaa naurattamaan ja minä tietenkin aloin nauramaan siinä.![]()
Sieppeli kirjoitti:Jaa koulukuvauksia... Tokalla kun jouduinkin yht'kki' taakse, ja edess'ni oli aika ison n'k;inen tyyppi, kurkotin niin ett' naamani ainakin n'kyisi. Arvatkaa n'yttik; se tyhm'lt' Smile N'ytti se. Sitten kolmannella kun sain k'teeni sellasen kylttijutun, yritin n'yt'' silt' ett' nyt min' pid'n t't' ja olen ylpe' siit'. Apua, sekin oli kamala kuva!
(n'pp'imist; on menny sekaisin.)
Gustaffsson kirjoitti:Kerrassaan loistava päivä. Mahdottomasti mukavia tapahtumia, kuten
1. Deodoranttipurkki hajosi ja kaatoi dödöä päälleni, paidalle, lattialle ja matolle. Arvatkaapa löyhkäsikö.
2. Satoi aivan pirusti kun odotin linja-autoa, joka oli myöhässä.
3. Reppu kastui ja niin myös sen sisällä ollut Deathly Hallows, onneksi ei mennyt pihalle.
4. Sain etsiä kännykkääni kolmannen välitunnin kunnes löysin sen äikänluokasta.
5. Kaikki kaverini (eli kaksi tyyppiä) yhtyivät minun haukkumiseeni. Olen jo vuosien varrella tottunut siihen, mutta tänään se tuntui pahemmalta kuin pitkään aikaan.
6. Ja kun pääsen vihdoin & viimein kotiin, Tarvehuone ei pentele toimi.
7. Aioin piirtää sarjakuvaa, mutta lyijy oli loppu.
8. Menin hetkeksi pelaamaan ja pärjäsin niin huonosti että vitutus vaan kasvoi.
9. Löin pikkuvarpaani ovenkulmaan.
Mukava päivä. Tosi mukava.
Kira kirjoitti:Saimme tänään koulussa kaapit, johan tätä on odotettukin.
+poikien kaulahuivit tuoksuu hyvältä.
Sieppeli kirjoitti:Iso lihava käärmeEi, vaan sellainen kunnon kuristaja boa, tai sitten pienen pieni sisilisko.
Omppuli kirjoitti:Sieppeli kirjoitti:Iso lihava käärmeEi, vaan sellainen kunnon kuristaja boa, tai sitten pienen pieni sisilisko.
Sinä taidat todellakin tykätä matelijoista...
Sieppeli kirjoitti:Omppuli kirjoitti:Sieppeli kirjoitti:Iso lihava käärmeEi, vaan sellainen kunnon kuristaja boa, tai sitten pienen pieni sisilisko.
Khyll maar!
Omppuli kirjoitti:Sieppeli kirjoitti:Omppuli kirjoitti:Sieppeli kirjoitti:Iso lihava käärmeEi, vaan sellainen kunnon kuristaja boa, tai sitten pienen pieni sisilisko.
Khyll maar!
Mä taas vihaan niitä!Itse olisin ehkä susi, mutta sen näkemisestä ihmiset ei taitaisi oikein ilahtua, joten sitten ja varmaan ehkä pidän enemmän ajatuksesta että olisin kissa.

Janne Kataja jr kirjoitti:Omppuli kirjoitti:Sieppeli kirjoitti:Omppuli kirjoitti:Sieppeli kirjoitti:Iso lihava käärmeEi, vaan sellainen kunnon kuristaja boa, tai sitten pienen pieni sisilisko.
Khyll maar!
Mä taas vihaan niitä!Itse olisin ehkä susi, mutta sen näkemisestä ihmiset ei taitaisi oikein ilahtua, joten sitten ja varmaan ehkä pidän enemmän ajatuksesta että olisin kissa.
Mää olisin poro!
Omppuli kirjoitti:Janne Kataja jr kirjoitti:Omppuli kirjoitti:Sieppeli kirjoitti:Omppuli kirjoitti:Sieppeli kirjoitti:Iso lihava käärmeEi, vaan sellainen kunnon kuristaja boa, tai sitten pienen pieni sisilisko.
Khyll maar!
Mää olisin poro!
Todellako?

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa