Chat vol. 6

Vanhat, pölyttyneet ja kauan lukitut aiheet löytyvät vastedes täältä.

ViestiKirjoittaja kirja » To Huhti 17, 2008 6:00

Talent USA:ta katsomaan :)
~kirja
Onko nyt liian myöhäistä myöhästyä?
kirja
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja kirja » Pe Huhti 18, 2008 11:19

Linkki.
~kirja
kirja
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Sepe » Pe Huhti 18, 2008 12:45

Soitin silloin keskiviikkona kokonaista kaksi tuntia peräkanaa sinne radio novaan ja ei vastannu... Yhyyhyy.
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Su Huhti 20, 2008 7:18

Alkukriisi rippikoulun kanssa on onneksi kohta ohi... vielä palvelumerkintä ja yksi nuortenilta niin on merkit kerätty. Ja sen jälkeen diakonia, rippileiri ja konfirmaatio...

Ajatukset jumissa. Yritän kirjoittaa vuotisficciä mutta ei vaan meinaa luonnistua.
I got a Pikachu today.
I put on my Charmander heart is mine.
Maybe I should Raichu a love song.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ma Huhti 21, 2008 5:11

Raah, olen väsynyt. Kahdella viikolla kaksi leiriä ja kummallakin nukuttu huonosti :D Koulu sujuu hyvin tämän jälkeen. Luojan kiitos, tänään on ympäristöoppilaiden kokous, pääsee kai joltain tunnilta pois nukkumaan, kun kukaan muu ei tajua tehdä siellä mitään (:
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Kira » Ma Huhti 21, 2008 2:39

Ens viikonloppuna varhaisnuorten(eli jotain ikäluokkaa 12-13) leirille isoseksi. Apua. Olis kiva päästä jollekin riparillekin...

Koeviikko apua ! Ruotsi ja bilsa + pari esitelmää... :3
Niin kuin peura kaipaa vettä kaipaan luokses minäkin.
Kira
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Seppo Paarma » Ti Huhti 22, 2008 5:39

Batman Cola on yllättävän hyvää..

Olviksi.
karuselli
Seppo Paarma
Sieni

ViestiKirjoittaja kirja » Ke Huhti 23, 2008 12:59

Kone on taas aivan hajoamisen rajamailla. ^^

Ajankuluksi kokosin parhaita paljoa Chateista :)

Chat #1
Omppuli kirjoitti:Esitän aina vaikeita kysymyksiä ihmisille. Kumpi olisitte mielummin? Ihmissusi vai vampyyri? Haluan saada tietää tuon.

Sieppeli kirjoitti:Minullakin on teille kysymys: Kumpi tuli ensin muna vai kana? Oma mielipide: bakteeri ^^

Gustaffsson kirjoitti:Ihmissusi, ehdottomasti! Fenrir Harmaaselkä rulaa.

Omppuli kirjoitti:Yksi miitti epäonnitui kesällä. Sain traumoja. :(

Daniel kirjoitti:En oo muistaakseni tuollaista unta nähnyt, mutta näen monesti sellaista unta että kun tulen suihkusta ilman vaatteita niin en löydä mistään _mitään_ päälle pantavaa. Olen aina aivan shokissa ja yritän palata takas suihkuun, jota ei - yllätys yllätys - enää satukkaan olemaan. xD

Sellaiset unet on kans kauheita kun jää hissiin jumiin. Onnistuin kerran vääntämään supervahvoilla käsilläni hissin ovet väkisin auki, mutta yleensä vain olen jumissa siellä kunnes huomaan että hissistä lähtee liukuportaat ylöspäin, tai jotain muuta yhtä järjetöntä....

Omppuli kirjoitti:Tapoit jonkun unessasi? Outoa, minä en ole ikinä tappanut ketään. Tein veljeeni kyllä joitain outoja mustia reikiä...

Nimue kirjoitti:*pällistelee suu auki*

Kira kirjoitti:*sulkee Nimuen suun*

Omppuli kirjoitti:Tein oman ennätykseni äsken viinirypäleitten kanssa. Ensin onnistuin tunkemaan suuhuni 12 viinirypälettä (En tietenkään pystynyt syömään niitä yhtä aikaa :D) Ne syötyäni koitin uudelleen ja sain 14 viinirypälettä suuhuni! Piti taistella niiden kanssa etten tukehtuisi, mutta löinpähän Jamesin. (Yhdessä ficissä hänen piti tunkea, pullonpyörityksen yhteydessä, viinirypäleitä suuhunsa. Hän sai 12) Enkös olekin järkevä? :mrgreen:

Pörri kirjoitti:Jäätelöauto tuli! Jee! Mutta en minä sinne kuitenkaan mene. Jos Rupert tulisi omalla jäätelöautollaan tänne myymään jäätelöä, niin kyllä minä silloin ostaisin! :P

Gustaffsson kirjoitti:Meillä luokkakuvaus on siinä marraskuun paikkeilla. Meillä on vain niin perhanan ärsyttävä kuvaaja. Viimekin kerralla kun se otti kuvaa...
"Yksi... kaksi..." kuvaaja sanoo ja hymyilee typerästi ja heiluttaa kulmakarvojaan. Kaikkia alkaa naurattamaan ja minä tietenkin aloin nauramaan siinä. :roll:

Sieppeli kirjoitti:Jaa koulukuvauksia... Tokalla kun jouduinkin yht'kki' taakse, ja edess'ni oli aika ison n'k;inen tyyppi, kurkotin niin ett' naamani ainakin n'kyisi. Arvatkaa n'yttik; se tyhm'lt' Smile N'ytti se. Sitten kolmannella kun sain k'teeni sellasen kylttijutun, yritin n'yt'' silt' ett' nyt min' pid'n t't' ja olen ylpe' siit'. Apua, sekin oli kamala kuva!

(n'pp'imist; on menny sekaisin.)

Gustaffsson kirjoitti:Kerrassaan loistava päivä. Mahdottomasti mukavia tapahtumia, kuten

1. Deodoranttipurkki hajosi ja kaatoi dödöä päälleni, paidalle, lattialle ja matolle. Arvatkaapa löyhkäsikö.
2. Satoi aivan pirusti kun odotin linja-autoa, joka oli myöhässä.
3. Reppu kastui ja niin myös sen sisällä ollut Deathly Hallows, onneksi ei mennyt pihalle.
4. Sain etsiä kännykkääni kolmannen välitunnin kunnes löysin sen äikänluokasta.
5. Kaikki kaverini (eli kaksi tyyppiä) yhtyivät minun haukkumiseeni. Olen jo vuosien varrella tottunut siihen, mutta tänään se tuntui pahemmalta kuin pitkään aikaan.
6. Ja kun pääsen vihdoin & viimein kotiin, Tarvehuone ei pentele toimi.
7. Aioin piirtää sarjakuvaa, mutta lyijy oli loppu.
8. Menin hetkeksi pelaamaan ja pärjäsin niin huonosti että vitutus vaan kasvoi.
9. Löin pikkuvarpaani ovenkulmaan.

Mukava päivä. Tosi mukava.

Kira kirjoitti:Saimme tänään koulussa kaapit, johan tätä on odotettukin. :)
+poikien kaulahuivit tuoksuu hyvältä.

Tietokoneen toimiessa paremmin Chat #2:sta.
~kirja
kirja
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ke Huhti 23, 2008 6:16

Onko tuo tosissaan ykkösestä? Ihankuin se olisi paljon uudemmasta :I Ah, muistoja <3
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Pörri » To Huhti 24, 2008 12:48

Tuli tuosta Kirjan viestistä mieleen unet... Ne on mulla ihan älyttömän outoja.

Parhaat unet tulee kun kuuntelee mp3 ennen ku rupeaa nukkumaan..
- Tässä aika vasta näin unta että kävelin koulun käytävällä, joku tuli vastaan ja moikkasi...
- Kerran näin sellaista unta että meijän luokka oli meijän naapurin takapihalla laulamassa karaokea.
- Joskus näin sellaista unta että joku hullu ukko jahtasi minua tyhjä, litistetty maitopurkki kädessä.

Painajaiset on kauheita kun niitä näkee mutta kun aamulla ajattelee niin ei ne niin pelottavia olekkaan
- Pienenä näin monta kertaa sellaista unta että oltiin isän kanssa jossain metän keskellä kirjastossa (joo metän keskellä on kirjastoja!). Me oltiin lähössä ja minä jäin vähän jälkeen ja sitten minä katsoin kirjaston portailta kun isä ajoi pois : ( Nuo unet loppu siihen ku kerran näin semmosta unta että seisoin edelleen niillä samoilla portailla ja äiti ja isä tuli minua hakemaan : D
- Ja kauhein painajainen oli yksi uni jossa minä olin semmonen punkkari tai joku semmonen ja seurustelin semmosen punkkari pojan kanssa (ikä kummallakin n. 20). Ne asu sen pojan vanhempien luona jossain New Yorkissa, sellaisessa tosi korkeessa kerrostalossa joka oli täynnä jotain narkkareita ja muuta. Siis ne kaikki käytti siellä kaikkee huumeita (jopa sen pojan vanhemmat). Yhtenä yönä se poika ja se tyttö päätti lähteä sinne talon katolle ihailemaan maisemia (tai kaupungin valoja, mitä siellä nyt näkyykään). Ne meni hissillä ja se hissi pysähty yhen kerroksen liian aikasin, eikä se hissi liikkunu siitä enää minnekkään. Se paikka oli joku sairaala ja siellä oli sellainen vesijuttu (niinku monissa julkisissa rakennuksissa, ainaki amerikkalaisissa leffoissa, että kun syttyy tuli palo niin sieltä alkaa heti suihkuamaan vettä) ja siitä suihkusi vettä ja siihen oli hirtetty sairaanhoitaja, jolla oli sellaiset vihreät sairaanhoitajan vaatteet päällä. Siitä huoneesta pääsi vielä käytävään, mutta mä heräsin ennen ku ne jatko sinne käytävään. Siellä oli myös semmonen australianterrieri joka puri sitä poikaa korvasta : D

Että semmosia unia mulla...

Niin ja kun mulla on mesessä se "mitä kuuntelet nyt" juttu päällä ja joku aina kattoo mitä minä kuuntelen ja hakkee niitä biisejä sitte YouTubesta. Oliko se Nat? Taisipa olla... Niin mä löysin tässä sulle lisää Frerard kuvia ku sä niistä niin tykkäät! Muahahaha!
Aww1
Aww2

Tulipa pitkä viesti..
Pörri
Sieni

ViestiKirjoittaja kirja » To Huhti 24, 2008 2:55

Sieppeli kirjoitti:Onko tuo tosissaan ykkösestä? Ihankuin se olisi paljon uudemmasta :I

Sieltä kaikki.

Yritän lähiaikoina saada muistakin.
~kirja
kirja
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Sepe » Pe Huhti 25, 2008 12:59

Chatin "parhaat palat" oli ilmeisesti aika laimeita, kun jotain kyselyjä vain...
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » Pe Huhti 25, 2008 3:59

Olin kokonaan unohtanut viinirypäle-jutun. En muistanutkaan että olen tehnyt sellaistakin...

Ihmissusi ja vampyyri kyselystä sen verran, että muistan että olen sanonut että olisin mielummin ihmissusi. Olen nyt kuitenkin muuttanut mieltäni. Olisin mielelläni vampyyri kunhan voisin juoda verta sillä tavalla ettei tarvitsisi tappaa ketään ja että verta ei tarvitsisi juoda sitä hirveän paljon.

Kaikkia kiinnostaa tahdonko olla vampyyri vai ihmissusi. Animaagiuskin olisi ihan hyödyllinen taito. Mikä eläin olisitte jos osaisitte animaagiuden salat?
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Pe Huhti 25, 2008 4:39

Iso lihava käärme :D Ei, vaan sellainen kunnon kuristaja boa, tai sitten pienen pieni sisilisko.
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » Pe Huhti 25, 2008 7:11

Sieppeli kirjoitti:Iso lihava käärme :D Ei, vaan sellainen kunnon kuristaja boa, tai sitten pienen pieni sisilisko.

Sinä taidat todellakin tykätä matelijoista...
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Pe Huhti 25, 2008 8:12

Omppuli kirjoitti:
Sieppeli kirjoitti:Iso lihava käärme :D Ei, vaan sellainen kunnon kuristaja boa, tai sitten pienen pieni sisilisko.

Khyll maar!
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » La Huhti 26, 2008 10:29

Sieppeli kirjoitti:
Omppuli kirjoitti:

Khyll maar!

Mä taas vihaan niitä! :? Itse olisin ehkä susi, mutta sen näkemisestä ihmiset ei taitaisi oikein ilahtua, joten sitten ja varmaan ehkä pidän enemmän ajatuksesta että olisin kissa.
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sepe » La Huhti 26, 2008 11:02

Omppuli kirjoitti:
Sieppeli kirjoitti:
Omppuli kirjoitti:

Khyll maar!

Mä taas vihaan niitä! :? Itse olisin ehkä susi, mutta sen näkemisestä ihmiset ei taitaisi oikein ilahtua, joten sitten ja varmaan ehkä pidän enemmän ajatuksesta että olisin kissa.

Mää olisin poro!
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » La Huhti 26, 2008 11:28

Janne Kataja jr kirjoitti:
Omppuli kirjoitti:
Sieppeli kirjoitti:
Omppuli kirjoitti:

Khyll maar!

Mää olisin poro!

Todellako?
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sepe » La Huhti 26, 2008 12:56

Omppuli kirjoitti:
Janne Kataja jr kirjoitti:
Omppuli kirjoitti:
Sieppeli kirjoitti:
Omppuli kirjoitti:

Khyll maar!

Mää olisin poro!

Todellako?

Totta mooses!
Raimo
Sepe
Sieni

EdellinenSeuraava

Paluu Arkisto