Chat

Vanhat, pölyttyneet ja kauan lukitut aiheet löytyvät vastedes täältä.

Re: Chat

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ma Syys 21, 2009 1:29

No mulla on vielä koeviikko edessäpäin, että sillee... pikkuhiljaa alkaa paniikki iskeä :D Oon ihan varma että kusen kaikki kokeet ja mut potkitaan lukiosta! o.o Tosin saisinpahan sit viettää kaiken aikani tuijottaen tähtiporttia ja menettäen viimeisimmätkin aivosoluni ja sitte varmaan riehuisin itteni hengiltä ku saisin TP:n katottua.... hmm... onpas mulla valoisat tulevaisuudennäkymät. Mutta vois vaikka mennä kirjottaan jatkikseen. :p

Sori ku en oo niihin uusiin kirjottanu, mut sitä toista en tajua ja se toinen ei innosta :S

Semmosta.
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Ti Syys 22, 2009 2:01

Minun jalat on muussina... kävelin koulusta kotiin kun oli vaan liikunnan koe. 21 kilometriä...

Njuh mulla se koeviikko meni... Enkusta 9, saksasta 8-, muita ei olla vielä saatu, mutta kemia meni ihan vituralleen, ruotsi siedettävästi (ottaen huomioon että se on ruotsia herranjumala), ATK suht hyvin ja liikunta... nojaa. Ei ollut lihaskuntoa leuanvetoa lukuunottamatta (sain 0, owned) joten se saattoi mennä peräti kohtuullisesti.

Semmosta...
I got a Pikachu today.
I put on my Charmander heart is mine.
Maybe I should Raichu a love song.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Siilinpiikki » Ti Syys 22, 2009 4:08

Voi hitsi. En huomannut että se Vuotiksessa oleva jatkis on viime viestistäni jo lähtenyt liikkeelle :p. Enkä enään jaksa niitä lukea...
KuvaKuvaKuvaKuva KuvaKuva
Siilinpiikki
Sieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ti Syys 22, 2009 4:27

Todellakin, pitää vielä kiittää suuuuuresti Gustafia kun aloitti jatkiksen vuotikseen :"> Siellä on jo tuoretta lihaa, kohta pitää ruvata mainostamaan tarvehuonetta *pahisnaurua*
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ti Syys 22, 2009 4:29

Joo, mieki ehin jo kyllästyä siihen :S Ja se menee niin nopeaa eteenpäin, että ei mulla oo aikaa sitä koko ajan tuijottaa.

Ja mun netti vittuilee mulle oikein kivasti just nyt ja ottaa päähän! >.< mun piti kirjottaa TP-jatkikseenki, mut netti on hidas ettenpä jaksanutkaan. Nyt tää taas toimii, mut mie luen Terveystiedon kokeeseen, enkä nyt jaksa enää keskittyä kirjottaan. Jos kukaan teistä ei siihen suostu kirjottaan, niin Gustille tiedoks että kyllä mie varmaan viim. huomenna sit kirjotan =)

Jeps.

//Tjaah, sipi tuli väliin. Mainosta toki, ehkä sieltä eksyisi joku TP-intoilija tänne mun ja Gustin seuraks <3
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Zenzibar » To Syys 24, 2009 9:41

Enpäs jaksanu muokata edellistä viestiä >P Mutta joo, koulussa ollaan :S Huomenna on bilsan koe, voit vitjat mie niin sekoan... ja tänään pitäis olla liikunassa uintia ja jotain helvetin hengenpelastusta... Joo, mie kyllä niin hukun sinne :'D

Mutta joo, kirjottakaa ihanat ihmiset niihin jatkiksiin!!!!! ;DDD

Jeps, enpä mainosta enempää, kohta alkaa Ropo... ääääää.... mut me saadaan koulukuvat! ;D Yay :P
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » La Syys 26, 2009 9:09

^^

...happy.
I got a Pikachu today.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Su Syys 27, 2009 9:52

Olen hengissä!!! Eli F.Y.I Bilsankoe meni hyvin ^^ Osasin vastata kaikkeen mihin pitiki, eikä ollu ees kauheesti ongelmia, yhden tehtävän kanssa vaan, tais olla viimisen tehtävän viiminen kohta, ja muuten se oli aika helppo =P Se vaan pelottaa, että kun kokonaispistemäärä on niin pieni, että yhdenkin pisteen puuttuminen merkkaa jo paljon :s Nojaa, One Down, four to Go! :D

Ja katoin eilen SG-1 loppuun... en ihan itkeny viimistä jaksoo kattoessani, mut teki kyl mieli *sniiz* Onneksi ostin sentään tuota sarjaa jatkavan leffan perjantaina <33 :DD (Ja nyt kaikki muut paitsi Gust pyörittelee silmiään ja mutisee että taas mie mainostan SG:tä täälä :''D)

Joh, ja nyt luen terveystietoa... tai en nyt, mutta minun pitäis kyllä lukea... saamari 200 sivua ja mitään ei kyl jää päähän.. nojoo... tuurilla vedän sitte ja jos tulee huono numero niin tungen siihen S:n niin eipä tarvii todistuksessa sitä kattoa :D

Mitäs teille kuuluu? =)
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

ViestiKirjoittaja Omppuli » Ma Loka 05, 2009 6:12

Tänään täytellään vuosia! Tosin ei tunnu siltä, että olisi synttärit, tänä aamunakin, muistin vasta koulussa, että ai niin, tänään on synttärit. Kemuja en pidä, viimeksi pidin 11-vuotiaana, enkä muistele sitäkään kovin lämmöllä -__-
Lisäksi oli hauskaa koulussa. En ollut nukkunut kovinkaan paljon, mutta ei myöskään kaverini. Ja arvatkaa mitä siitä seurasi? Hillittömiä naurukohtauksia! välillä ei edes tajunnut mille nauroi ja tunnilla oli monia vaikeuksia hillitä itsensä xD
Ai niin ja äikän kokeesta 10- wuhuu!
Vielä viikko ja sitten syysloma, tuo siunattu loma! Saa valvoa myöhään, nukkua pitkään, laiskotella, shoppailla, kattoa frendejä ja elokuvia, olla koneella, lukea ja muutenkin vain rentoutua... Vaikka viikko on kyllä ihan käsittämättömän vähän, mutta eiköhän sillä pärjätä ^^
Onko teillä mitään lomasuunnitelmia?
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ti Loka 06, 2009 6:09

On minulla lomasuunnitelmia. Ei mitään (: Todennäköisesti istun koneella ihmetellen.
TOmmoiset tunnit on muuten kivoja, kun vaan nauretaan jollekkin päättömälle. Harvinaista herkkua, mutta sitäkin ihanampia. Yleensä meillä tuollaisia tunteja ovat matikan- tai bilsan/mantsan tunnit. Ah, on se kyllä niin ihanaa kun saa nauraa kesken tunnin.

Kai löysitte hyvin piilotetun salaisen viestini :"> Ette tietenkään, ei sitä voi löytää, muahhahhahaa.
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Siilinpiikki » Ti Loka 06, 2009 4:35

Nyt kokeet loppu niin voi olla rauhassa :). Menen syyslomalla Berliiniin.
KuvaKuvaKuvaKuva KuvaKuva
Siilinpiikki
Sieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ke Loka 07, 2009 12:38

Ahh.. viiminen koe oli maanantaina ja hengissä ollaan :P Niiiice ;) Ja eilen alko venäjä!! Da!!! ;D

Vau! Että Siili lähtee Saksaan syyslomalla? Mie lähen ehkä Ranskaan tai Englantiin, ei olla vielä osattu päättää et kumpi kaupunki houkuttais enemmän, Pariisi vai Lontoo. Lontoossa ymmärtäis kieltä, mut Pariisissa on Eiffel-torni! :p Nojoo... :D

Mutmut... tekis mieli kirjottaa siihen painajaisjatkikseen, mut en osaa. Tai en tiiä mimmosen hahmon haluan itelleni. Vaikee olla pahis, jos ne pahikset on jotain ihmeen kirjojen hirviöitä kaupungin ulkopuolella... hmm ô.Ô Mut juu eipä mulla muuta, teki mie tulla vaan sekoileen tänne :D

-Z
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Su Loka 11, 2009 9:09

Kello on 11. Pari tuntia sitten olin väsynyt. Nyt olen onnellisen ylivirkeä ja ylivirkeän onnellinen. Ja hyvästä syystä!

WooOooOoOoO...

...ja paljon kyyynttilöitä!
I got a Pikachu today.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

Edellinen

Paluu Arkisto