Chat

Vanhat, pölyttyneet ja kauan lukitut aiheet löytyvät vastedes täältä.

Re: Chat

ViestiKirjoittaja Mustikkatassu » Ma Heinä 21, 2008 12:59

Minä voitin jotain Awardsissa!? Tämä on outoa O.o En todellakaan odottanut mitään... Noh, kiitän kuitenkin äänestäneitä :D Oli mukavaa voittaa jopa kolme kategoriaa :D Tai yksi kyllä jaettiin kaikkien kategoriassa olleiden kesken x'') Mutta kiitän kuitenkin niistä kaikista :D Olen hyvin ylpeä niistä^^
Mustikkatassu
Sieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ma Heinä 21, 2008 1:06

Miksei kukaan (meitä paikallaolleita.. öö.. 7:ää 8:aa ihmistä lukuunottamatta) ollu paikalla Awardseissa? >:(
Okei no joo, mieki unohin sen ensiks, mutta onneks Puli muistutti mua mesessä...

-Z

//ja olen edelleen vihainen
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Seppo Paarma » Ma Heinä 21, 2008 1:28

En kait voittanut mitään mutta mun perusteluita lueskeltiin ahkerasti mitä nyt näin.. :D Ja joku oli äänestänyt mua tavalliseksi, pala helvetissä.
Seppo Paarma
Sieni

ViestiKirjoittaja Kira » Ma Heinä 21, 2008 4:49

Mää olin mökillä awardsien aikaan, ketuttaa. .___.

dumdumdumdumdumdum
Kira
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sepe » To Heinä 24, 2008 2:40

Awardsit tuntu menneen melko puolueellisesti eräälle nimeltämainitsemattomalle kirjalle joka ei ilmeisesti juontaessaan huomannut että vuoden ystävät kategoriaan oli tullut muitakin vaihtoehtoja kuin mustikkatassu ja kesäenkeli (tai joku sellanen) jotka eivät ole edes näyttäneet tarvehuoneessa olevansa ystäviä. Kiittimo. Ja hei kamoon, älkä sanoko meikäläiselle, että "juontaja juonsi, ei kirja" kun selvääkin selvemmin, juontaja on kirja. Kiittimo. Sunday is the next day when we meet (ainakin melkeen oikein).
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Seppo Paarma » La Heinä 26, 2008 5:58

Mökilt. Tuli nähtyy pitkäst aikaa serkkuja ja lätkittiin vähän korttia ja syötiin roskaa. talikankin kanssa tuli juteltuu hupelimessa sellaset pari tuntii, mahtaa hänen vanhemmat tykätä laskun suuruudesta.
Seppo Paarma
Sieni

ViestiKirjoittaja Nat » La Heinä 26, 2008 8:57

Onpas minusta tullut Tarvehuoneessa hiljainen... No kummiskin, ollaan tänään menossa pikkuveljen kanssa nukkumaan ulos omalle jättitrampoliinille, ku ostettiin sinne teltta. Saldon rääpäle on ummessa(aukeaa huomenna,vuhuu!! Pelastus on saapunut). Olen saanut ihanan rusketuksen Kanarialla ja elämä hymyilee:D Yksi epäkohta löytyy ainakin. Maanantaista lähtien siivotaan >:P... Tylsää, mutta omat ovat rippijuhlani tulossa, mrr... Että sellasta:D
Nat
Logotaiteilija

ViestiKirjoittaja Sepe » Su Heinä 27, 2008 12:38

Home sweet home. Olen mäntti. Loistavaa olla taas kotona vaikkakin olen täällä vain vajaan päivän. Tänään tuli istuttua autossa kolma tuntia, huomenna 11 ja lapissa tulee ainakin 6 ja sieltä takaisin tulevalla matkalla jälleen 11, eli tähän viikkoon mahtunee autoilua kerrakseen...

I'm so sorry.
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Su Heinä 27, 2008 1:38

Piff, Sepen puhe AKssa pisti miettimään mutta nyt jo ehdin unohtaa koko jutun, vaikka siitä on ehkä kolmekymmentä sekunttia. Mutta eipä siitä muuta, ihan muihin asioihin.

Keksikää mitä minä voisin tehdä tuon italialaisen kanssa. Kysyin siltä tänään että tahtooko se tehdä mitään niin se vain sanoi että ei ja näytti tylsistyneeltä. Eli mitä tehdä?
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Seppo Paarma » Su Heinä 27, 2008 4:33

Uusia levyjä levyjen perään. Anttilasta lähti alesta tälläisiä:
Muse: Black Holes & Revelations
Jukka Poika ja Jenkkarekka: Vapautunut viihdyttäjä
Wintersun: Wintersun
CMX: Talvikuningas
Seppo Paarma
Sieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Su Heinä 27, 2008 4:38

Zenzu on ollut laiskalla päällä, eikä ole jaksanut vaivautua edes Chattiin asti pölisemään. No tässä sitä nyt ollaan, mutta muuttunu olen tuskin ollenkaan. 4 uutta dvd:tä löytyy hyllystä (Hannibal, Bram Stocker's Dracula, Edward Scissorhands ja Sweeney Todd), sekä uutta rihkamaa huoneeseen olen saanut kerättyä. Kohta olisi tarkoitus lähteä kauppaan ja ostaa jotain syötävää. Karkkilakossa olen ollut yli kuukauden, mistä olen hirveän ylpeä. :D

-Zau
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Seppo Paarma » Su Heinä 27, 2008 5:08

Miksi Chattialueella ei saa käyttää allekirjoituksia? Mullakin on profiilissa "liitä aina allekirjoitus" toiminto päällä ja wörkkii muualla muttei täällä.
Lisäksi tuosta "vaihtoehdot"-valikosta puuttuu allekirjoituksen liittäminen. Toisekseen img-tagit puuttuvat joten en pysty liittämään kuvia tähän suoraan, koska jos kirjoitan img-tagit, tuolla lukee "Et voi käyttää kaikkia BBCode-tageja." Noh, tässä kuitenkin kuvat:
http://c.imagehost.org/0766/albus.png @ Albuksen Kaarti
http://c.imagehost.org/0478/atchat.png @ Chat
Seppo Paarma
Sieni

ViestiKirjoittaja kirja » Su Heinä 27, 2008 5:12

Myös hymiöiden käyttö oli estetty tavallisilta käyttäjiltä.
Kunnossa?
~kirja
Onko nyt liian myöhäistä myöhästyä?
kirja
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Seppo Paarma » Su Heinä 27, 2008 5:14

Jees. Näin se toimii.
karuselli
Seppo Paarma
Sieni

ViestiKirjoittaja Kira » Pe Elo 01, 2008 1:49

Sip, leffan kattominen tai jonkun pelin pelaaminen toimii jos se haluu olla sisällä ! :>

dindindin, SP:n levyostoksista muse ja cmx oli jees.

Nat, jättitrampat on ihania ! :D

---> ja nyt DBTL:ään.
Niin kuin peura kaipaa vettä kaipaan luokses minäkin.
Kira
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Pe Elo 01, 2008 2:25

Olet myöhässä, Italiaanot lähti tänään; Ja mitä jäi käteen? "BASTA LORENZO!" "Die!" "Khusa?" Eli, lopeata Lorenso (parini pikkuveljen nimi on Lorenzo ja sen äiti huusi sille kokoajan) Die=Riittää eikä Kuole ja Khusa (mitenkirjoitetaanmitenkirjoitetaan) on Täh. Sitä se mun pari jankutti..

Antoisa leiri oli, ei lähelläkään :D
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja kirja » La Elo 02, 2008 5:35

leevi.talikka Awardstopicissa kirjoitti:Miten ´mustikkatassu ja kesäenkeli voivat olla ainoat ystävyys ehdokkaat, kun minä äänestin itseäni ja suospurgua ja purq teki samoin.

säännöt kirjoitti:itseään ei saa äänestää

leevi.talikka kirjoitti:Ja hei kamoon, älkä sanoko meikäläiselle, että "juontaja juonsi, ei kirja" kun selvääkin selvemmin, juontaja on kirja.

Olin oikeasti lomalla.
Auttaisiko tämä yhtään?
Olin aivan oikeasti Kolilla, jos kiinnostaa, niin täällä ja Jänönpesä-mökissä, lisäksi Kuhmossa (en kuitenkaan Kamarimusiikkipäivillä), Kalajoella ja Kaskisissa.
Yritin skannata Koli-esitteen, mutta liian vähän muistia, täytyy poistaa jotain.
Sitten kun opin siirtämään kuvia uudelta digikameralta koneelle, voin näyttää muutaman lomakuvan todisteeksi.

Minun lisäkseni ainakin kaksi ihmistä, ehkä kolmekin, tietää todellisuuden.
~kirja
kirja
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Seppo Paarma » Su Elo 03, 2008 3:32

Jännä juttu, miten postaus toiseen foorumiin todistaa asiaa..

Iloista asiaa, talikka on tänään kotona ainakin puskaradion mukaan.
karuselli
Seppo Paarma
Sieni

ViestiKirjoittaja kirja » Su Elo 03, 2008 3:48

Seppo Paarma kirjoitti:Jännä juttu, miten postaus toiseen foorumiin todistaa asiaa.

Siten, että olin sieltäkin poissa.

~kirja
kirja
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » Ma Elo 04, 2008 3:28

Olenkohan ainoa, jolla on tällä hetkellä kammottavan tylsää? Kesäloman viimeiset viikot pitäisi viettää nauraen ja pitäen hauskaa, mutta nyt ei satu olemaan mitään tekemistä.

Eikä täällä ole muuta tekemistä kuin valitella. Hohhoijaa.
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

EdellinenSeuraava

Paluu Arkisto