Chat

Vanhat, pölyttyneet ja kauan lukitut aiheet löytyvät vastedes täältä.

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ti Elo 28, 2007 7:33

Ohhoh... Jos huomenna pelataan liikuntapainotteisessa jalkapalloo, kokeilen nukkua siellä ^^ Tylsä peli se jalkapallo. Tai jos pelataan pesistä, niin kakkospesävahtina nukkumaan. Kuitenkin pojat pakottaa minut sinne, niinkuin viimeksikin. (Liikuntapainotteisella luokalla vain 5 tyttöä, poikia suunnileen 15.)
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Kira » Ti Elo 28, 2007 7:41

Teillä on jalkapalloa? Hihi, minäkin pelasin tänään kyseistä lajia, oli aika ihanaa kun satoi kaatamalla koko pelin. *hymy*
Pesäpallo on ihan outo peli, en ikinä oo ymmärtänyt mitä hauskaa siinäkin on.
Niin kuin peura kaipaa vettä kaipaan luokses minäkin.
Kira
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ti Elo 28, 2007 7:46

"Pesäpallo on ainoa laji, missä voi lihota pelisuorituksen aikana." Sanoi ope. Pelasin joskus aikoja sitten Pesäyseissä ja lopetin, koska joukkue oli tyhmä, olin tyhmä ja talviharkat oli väärään aikaan. Seurakunnan salibändy tuli esteeksi ^^ Onneksi muuten jatkoin Salibändyä, NST on paljon kivempi kuin Pesäysit.
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Kira » Ti Elo 28, 2007 7:51

Itsekin pelasin pesäpalloa nuorempana, mutta jalkapallo on ollut kuvioissa jo kuutisen vuotta.
Kira
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ti Elo 28, 2007 8:01

Isosiskoni harrasti jalkapalloa... Hänkään ei kestänyt joukkuetovereitaan ja lopetti. Jääpähän enemmän aikaa tanssimiseen (koko perhe harrastaa/on harrastanut kansantanssia).
Kun meidän luokan pojilta rupeaa kysymään mitä harrastat tulee tälläinen rivi: (nimet muunneltu) Pekka, jalkapalloa pepossa, Tarmo, jalkapalloa pepossa, Jussi, jalkapalloa pepossa... Pepopoikia koko luokka. Itse en edes ymmärrä mitä intoa on potkia kovaa palloa ja saada sydäri kesken pelin (Siis jokuhan sai juuri tänään sydärin ja kuoli sairaalassa.. Rauha hänen jonkun sielulle)

Hyvvee yötä, taidanpa mennä tästä nukkumaan, niin jaksaa aamulla liikunnan kaksoistunnin
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Pörri » Ke Elo 29, 2007 2:04

Kaikki täällä harrastaa liikuntaa. Ja minä en jaksa sellaisissa käydä. Kyllä se riittää ku mennee joka päivä kolmenkilometrin päähän kouluun joka päivä ja takasi. Kaikki varmaan luulee että olen lihava, mutta oikeasti olen alipainoinen. Mutta en anorektikko.
Pörri
Sieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ke Elo 29, 2007 2:12

Kolme kilometriä? *pökertyy* Jo tämä uusi kilometrin koulumatka on liikaa.
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Kira » Ke Elo 29, 2007 2:15

*naur* Minullapas onkin vain alle 100 metriä kouluun. :))

Kolme kilsaa? Taidat mennä bussilla? Kouluun meneminen bussilla on muuten äärettömän mielenkiintoista, kokeilin tässä taannoin ja olin aivan intsinä. Sitäkin on nyt kokeiltu ja oli hienoa. (minä mikään friikki ole)
Kira
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Pörri » Ke Elo 29, 2007 2:19

Kira kirjoitti:Kolme kilsaa? Taidat mennä bussilla? Kouluun meneminen bussilla on muuten äärettömän mielenkiintoista, kokeilin tässä taannoin ja olin aivan intsinä. Sitäkin on nyt kokeiltu ja oli hienoa. (minä mikään friikki ole)

Ei ku pyörällä! Ei mulla mene ku 15 minuuttia kun pyörällä menen. Enkä minä tänäänkään pahasti myöhästynyt vaikka lähin 5 vaille.

Jee tänään tuli H&M Magazine! Minä tarttenki uusia vaatteita. Voisi tilata jotain (vaikka tuo H&M tuolla keskustassa onkin, mutta ei sieltä koskaan mitään löydä!).
Pörri
Sieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Ke Elo 29, 2007 2:30

Minun koulumatkani on kahdeksan-yhdeksän kilometriä. Toisinaan kuljen sen keväällä ja toisinaan myös syksyllä pyörällä, mutta yleensä menen linja-autolla. Tosin, säästösyistä kuulemma, se kiertää tunnin lenkin. :x
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Kira » Ke Elo 29, 2007 2:34

Pörri, pyörällä vau. Nostaisin sulle hattua, jos sellainen olisi nyt päässäni. ;D

Gusti, tunnin lenkki? Voi kamaluus sentään. ö___ö Joudut nousemaan kivan aikaisin.

Yep, tänään oli hyvä postipäivä. Tuo H&M kuvasto sekä leirilappunen tipahti postiluukusta, wipii.
Viimeksi muokannut Kira päivämäärä Ke Elo 29, 2007 2:54, muokattu yhteensä 1 kerran
Kira
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ke Elo 29, 2007 2:50

Postipäivä ja Akkari tuli :D

Ihanaa, rupesin kattomaan Pientä merenneitoa ^^ Siis aivan ihana elokuva, värit vaan on hassuja... Ois vaan kiva kattoo se enkuks, mut suomeksikin käy...
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Nimue » Ke Elo 29, 2007 4:26

Nääh, kolmen viikon päästä on Cooperin testi. En voi tajuta, kuinka oikein minun pitäisi tarpoa siellä kentällä.. Mutta oiekastaan se on ihan kiva, kun sellainenkin on :) Toinen vaihtoiehto oli 1500 metrin juoksu, ja aika menee koko ajan eteenpäin :D Mitä mieltä te olette liikunnasta?
Nimue

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ke Elo 29, 2007 4:38

Kaikki muu liikunta on kivaa paitsi HIIHTO! Suosittelen muuten tälläistä: Ota valinnaisliikunta ja muista vasta puoli vuotta valinnan jälkeen, että talvella harrastetaan hiihtoa, etkä osaa sitä kunnolla.
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » Ke Elo 29, 2007 5:24

Tein oman ennätykseni äsken viinirypäleitten kanssa. Ensin onnistuin tunkemaan suuhuni 12 viinirypälettä (En tietenkään pystynyt syömään niitä yhtä aikaa :D) Ne syötyäni koitin uudelleen ja sain 14 viinirypälettä suuhuni! Piti taistella niiden kanssa etten tukehtuisi, mutta löinpähän Jamesin. (Yhdessä ficissä hänen piti tunkea, pullonpyörityksen yhteydessä, viinirypäleitä suuhunsa. Hän sai 12) Enkös olekin järkevä? :mrgreen:
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Pörri » Ke Elo 29, 2007 6:50

Hehee! Äiti tilasi mulle H&M:ltä paidan ja takin :D H&M on kiva!

Mulla oli eilen kiva päivä! Kaksi viimeistä tuntia liikuntaa yleisurheilu kentällä ja unohdin takin koululle niin palelin siellä. Lopuksi juostiin 2000 ja sen jälkeen n. 1 km:n päähän koululle hakemaan takkia ja samalla siinä talutin semmosen älyttömän ylämäen. Sitte hain takin portaita pitkin kolmannesta kerroksesta ja sitte taas alas ja pyörällä kotiin ja matkalla on kivoja pikku ylämäkiä! Ja painava reppu selässä. Ja liikunnassa minä en ole mikään paras. Korkeus hypyssä hyppäsin sen puomin päälle :lol: Te olisitte joutunu keräämään palasianne ympäri maapallon jos olisitte nähny sen....
Pörri
Sieni

ViestiKirjoittaja Daniel » Ke Elo 29, 2007 7:59

Moww, liikunta sinänsä on kivaa, mutta koululiikunta ei. Jotenkin liikuntaopettajilla aina vaan tuntuu olevan jotain mua vastaan ja ne yrittää tuputtaa mulle positiivista energiaa ja lisäksi meillä on rinnakkaisluokan kanssa yhteistä liikuntaa, ja siellä on pari niin suurta ääliötä että joudun taistelemaan itseni kanssa etten mene ja mottaa joltakulta hampaita kurkkuun.

Mmh, huomenna liikuntaa. Yleisurheilua. Lintsaan varmaan ja menen kirjastoon norumaan tietokoneelle, en jaksa kuunnella sitä saakelin harakkaa. xD Järki menee vähemmästäkin... Hmh, tosin huomenna on mokujuhla, joten ehkä se menee liikuntatuntien päälle. Katsotaan, katsotaan...
Daniel

ViestiKirjoittaja Omppuli » Ke Elo 29, 2007 8:22

Minulla oli eilen liikuntaa. Korkeushyppyä myös. Se oli hauskaa, vaikka välillä epäonnistuinkin. Mutta kuitenkin teimme muutakin ja sen takia on reidet niin hellinä. Käveleminen sattuu. Ja oudosti sattuu kylkiin jos yskin.

Lajintunnistuskoe ensi viikolla. Ja pah! Kuka siihen jaksaa harjoitella. Minulle riittää että tunnistan mustaikan, puolukan ja kärpässienen. No vitsi, vitsi. Tunnistan enemmänkin, mutta en jaksa lukea. :? Koulu on ärsyttävää, varsinkin kokeet.
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » To Elo 30, 2007 5:17

Liikunta on kivaa, paitsi siis se ärsyttävä hiihto. Meillä oli liikuntapainotteisessa ensin viisi kierrosta salin ympäri, muut tytöt juoksi vaan kaks kun ne oli jääny norkoilemaan pukkariin, sitten salibändyä ja sain kaksi kertaa pallon pois joltain pojalta (ja arvatka olinko iloinen), sitten kuntopiiri ja sain rikottua kaksi laitetta kuntosalilla, sellasen ihme jalkajutun ja käsijutun. Toivottavasti huomennakin ollaan sisällä.
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja kirja » To Elo 30, 2007 1:42

Sieppeli kirjoitti:Liikunta on kivaa, paitsi siis se ärsyttävä hiihto.

Hiihtohan on yksi hauskimmista lajesta! :wink:

Nyt, kun puhuimme koulumatkoista, niin täältä matka lähimpään kouluun on hieman päälle viisi kilometriä. Kävellen ja pyörällä matka sujuu (siis talvella kävellen, kesällä pyörällä). Mukava matka liikunnan kannalta...
~kirja
Onko nyt liian myöhäistä myöhästyä?
kirja
Valkokärpässieni

EdellinenSeuraava

Paluu Arkisto