Tarvehuoneelle logo?

Pablo Picasso vai Leonardo DaVinci? Tule ja kerro kaikki mielipiteesi kuvataiteista, sarjakuvista ja ylipäätänsä kaikesta julkaistuista kuvataiteista.

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Ke Syys 19, 2007 3:14

Eiköhän nyt voisi pistää tuon äänestyksen pystyyn kun kerran olisi jo 15. päivä ollut viimeinen mahdollisuus. Itse teen tuon äänestysketjun mutta pitääpä kysyä Danielilta että otatko tuon kirjalogon vaihtoehdoksi äänestykseen? On nimittäin reilumpaa että jokainen saa ehdottaa vain yhtä.

Niin ja jos nyt alueen moderaattori (kuka se nyt olikaan, en jaksa tarkistaa) sattuu huomaamaan että Daniel on vastannut, äänestysketju ei ole pystyssä enkä minä ole paikalla tehköön hän ketjun. (muista laittaa kaikki vaihtoehdot aloituspostiin)

//Ahaa, Zenzihän se modena täällä valvoo.

-Minäpä minä ;) Jos sinua ei näy, teen tietysti ketjun, kun Daniel on vastauksensa antanut. Ja muuten Daniel... mikä IHMEEN Zezuli?? -Zenz
I got a Pikachu today.
I put on my Charmander heart is mine.
Maybe I should Raichu a love song.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja kirja » Ma Syys 24, 2007 12:49

Gustaffssoninkin ehdoitus on hyvä. Hieno Pottertunnelma. Se tai kirja on ehdoitukseni. Kummatkin liittyvät Potteriin, kuten foorumikin.
~kirja
Onko nyt liian myöhäistä myöhästyä?
kirja
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Daniel » Ma Syys 24, 2007 1:54

zezuli? o.O ....

Anygays, ihan sama, pistäkää sitten tuo kirja multa vaihtoehdoksi jos haluatte niin.

Ja Gustaffsson, noita kaikkia ei saisi ängettyä tuohon kirjaan, Hedwigiä, "Tarvehuone"-tekstiä ja vielä tota iskulausetta.
Daniel

Edellinen

Paluu Kuvataiteet