Katso maailmaa Kiran silmin

Piirrätkö? Maalaatko? Laita graafiset työsi tänne.

Katso maailmaa Kiran silmin

ViestiKirjoittaja Kira » Ma Elo 27, 2007 3:25

No, tämä on esillä Vuotiksessakin, mutta tulipas tännekin laitettua.

Vanhoja kuvia:
Suihkulähde
Saaristomaisemaa
Auringonlasku
Ihmispatsas
Kiukutteleva lapsi
Ruusut
Marmoria?
Tyttö uimassa
Kouluunko jo?
Kaksistaan
Pulahdus
Linnut
Pinnan alla
Trooppiset kukat
Tiikeri
Seepra
Joku outo kasvi

Hieman uudempaa:
Omena

A/N: Kommentteja?
Viimeksi muokannut Kira päivämäärä Pe Helmi 01, 2008 3:37, muokattu yhteensä 3 kertaa
Niin kuin peura kaipaa vettä kaipaan luokses minäkin.
Kira
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Nat » Pe Marras 23, 2007 9:40

Minä pidin kaikista kuvista, mutta pidin eniten Kaksistaan kuvasta. Siinä oli sitä jotain.
Yksi huono puoli oli ainaskin: joissakin kuvissa näkyi päivämäärä yms... Se ärsytti tosi paljon.

No ei tullut paljon kommentteja, kun olen sellainen ihminen joka ei oikein osaa tätä kommentoimista.
Nat
Logotaiteilija

ViestiKirjoittaja sooda » La Marras 24, 2007 5:15

Minäkin pidin eniten juuri tuosta Kaksistaan-kuvasta. Se, ettei siitä tiedä, mitkä ne ovat, mutta kuitenkin ne kuuluvat niin selkeästi yhteen, tuo kuvaan ihanan tunnelman. Toiseksi paras oli tuo Tyttö uimassa, se ei ollut niin herkkä kuin tuo Kaksistaan, mutta erilainen, vesipisarat olivat kuin helmiä, kaunis kuva. Vielä sitten kolmas, josta tykkäsin, oli tuo Kouluunko jo?. En tiedä, oliko se tarkoitus, mutta minua alkoi naurattaa, kun katsoin sitä.

En nyt keskity niihin muutamiin koviin, joihin en ihastunut niin suurella vimmalla kuin noihin edellisiin, mutta onneksi niitä ei ollutkaan kovin paljoa : ) Pääasiassa kauniita kuvia, niitä oli ilo katsoa : )
On asioita, joita ei voi kokea yhdessä ilman, että rupeaa pitämään toisistaan, ja mahtavan vuorenpeikon kumauttaminen tajuttomaksi kuuluu niihin.
sooda
Sieni

Paluu Työt