Jatkotarina, jossa myös sinä olet mukana Vol 2

Vanhojen jatkotarinoiden säilytyspaikka.

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » To Loka 04, 2007 5:46

Samantien musta pöllö laskeutui Zenzibarin luokse kirje nokassaan.
"Minä luulin että pöllöt ovat lakossa" Sieppeli sanoi kummastuneena.
"Tuskin se ministeriötä häiritsee" Zenzibar sanoi irroittaen kirjeen jossa oli taikamisteriön leima.

Hyvä rouva Malfoy,
ministeriö on alkanut rangaisemaan kaikkia tiedät-kai-kenen joukkoja eli kuolonsyöjiä. Tiedämme että te kuuluitte niihin. Teidän on saavuttava seuraavana päivänä kello kahdeksantoista ministeriöön. Kaksi ministeriön työntekijää on teitä vastassa Tylypahkan portilla kello seitsemäntoista kolmekymmentä. Kaikenlainen vastarinta tai poisjääminen vain kasvattaa tuomiotanne.

Hyvää syksynloppua.

"Kuinka pahan tuomion Gustaffsson sai?" Zenzibar kysyi.
"Kaksikymmentä päivää Azkabanissa ja tuhannen kaljuunan sakot" Sieppeli sanoi.
"Minä en voi jättää Zeriaa yksin!" Zenibar kauhistui.
I got a Pikachu today.
I put on my Charmander heart is mine.
Maybe I should Raichu a love song.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja jossujb » To Loka 04, 2007 10:15

No eihän Zeria tietenkään jää yksin! Täällähän on vaikka kuinka paljon ikmisiä, kai nyt joku voi lastasi hoitaa." Siewppeli rauhoitteli.
"Ei tuo ole mikään lohtu! Minkälainen äiti minäkin sitten muka olisi, jos jättäisin ihan kenelle tahansa rakkaan ainokaisen lapseni?" Zenzibar sanoi yhä järkyttyneenä, rutistaen ministeriön kirjettä. "Mitä jos jotain tapahtuu sillä aikaa kun olen poissa?"
"Et sinä voi mitenkään saada pitkää tuomiota, kyse on korkeintaan muutamasta viikosta! Ikivästä, kamalasta muutamasta viikosta, mutta Zeria tuskin huomaa että olet poissa!" Sieppeli yritti edelleen, hiukan tekopirteällä äänellä. Zenzibarin silmät kimmelsivät suurista kyyneleistä.

"On kyllä hiukan kohtuutonta heittää kaikki vaan vankilaan, jotka asiaan ovat sekaantuneet! Varsinkinkun Voldemorttia ei enää ole." Daniel sanoi toisaalla.
"Olenhan minä!"
Voldemortin kummitus sulautui seinästä taas muiden keskuuteen.
"Voisiko tuon kummituksen jolopulta häätää... voiko muuten kummituksen tuhota? kysyi Pörri.
"Ei voi... sääli teille pikku maanvaivat. Muahhahhaa, ja muistakaa myös, että minut on MURHATTU" Voldemort räjähti valtavaan ja röhöttävään nauruun, joka kaikui Tylyapahakan seinistä takaisin.
"Niin, entä sitten?" Daniel sanoi kyllästyneesti.
"Ai jai, kuten muistanette laki on sama kaikille, te hyvispyhimykset. Jopa MINUN murhani on rikos, siinä missä muidenkin."
Voldemortin kummitus leijui Danielin nenän edessä osoitellen huitoen vimmatusti muita haamusormillaan. "Ja vaikka minä olen vain pahainen kummitus, voitte olla varmoja, että minun murhaajani tulevat saamaan muunkin rangaistuksen kuin Azkabania ja sakkoja. Hmmmhmm.?"
Voldemort lähti ylös nousevaan liitoon ja aikoin mennä katon läpi seuraavaan kerrokseen. Hän huusi katonrajasta kuitenkin:
"Oikeus voittaa, eikö niin? Muahhahhaa!"
Viimeksi muokannut jossujb päivämäärä To Loka 04, 2007 3:58, muokattu yhteensä 1 kerran
jossujb

ViestiKirjoittaja Pörri » To Loka 04, 2007 3:05

"Joudummeko me vankilaan?" Pörri vikisi.
"Emme joudu, älä huoli! Se lukee laissa!" Omppuli lohdutti.
"Mistä sinä sen tiedät? Oletko lukenut lakikirjaa?" Sieppeli kysyi.
"Kyllä olen! Luin laeista jotka koskevat kotitonttuja ja huomasin sen lain siinä kirjassa!"
"Rymistyir varmasti lisää sinne vaikka kuinka paljon uusia lakeja, että me joudumme Azkabaniin!" Kira huudahti.
"Miksi hän sen tekisi?" Kirja ihmetteli.
"Hän varmaan inhoaa meitä, koska me tapoimme Voldemortin ei taikaministeriön aurorit!" Kira sanoi.
"Älä höpötä, ei Rymistyir sellaista tekisi!"
"Gustaffsson on Azkabanissa! Mitä me teemme?" Sieppeli huusi keskeyttäen muiden keskustelun.
"Emme me voi saada häntä pois sieltä! Azkaban on korjattu ja sieltä ei voi paeta edes animaagi!" Daniel sanoi.
"Weasleyn welho witseissä on sellainen hattu joka suojaa jonkin verran ankeuttajilta. Voisimme viedä Gustaffssonille sellaisen!" Ron ehdotti.
"Hyvä on, me viemme Gustaffssonille hatun!" Sieppeli sanoi.
"Entäs Zenzibar?" Pörri kysyi.
"Teemme kaikkemme että hän ei joudu sinne! Gustaffsson on vahva!" Daniel sanoi.
"Gustaffsson ei ole kovin vahva tällä hetkellä!" Sieppeli huudahti.
Pörri
Sieni

ViestiKirjoittaja jossujb » To Loka 04, 2007 3:58

"Niin syöminen muuten. Minun lihapullani paloivat." Ron sanoi masentuneena. "En ole syönyt mitään. Etkö sinä Omppuli voisi jo lopettaa sitä kotitinttujen lakkoa tai puolikoulua kuolee nälkään!"
"Jaa että kuolee nälkään! Jos sitä on niin uusavuton, ettei itselleen yhtä vaivaista päivää voi tehdä ruokaa, niin ansaitseekin kuolla nälkään!" Omppuli raivosi suu vaahdossa, ja Ron otti askeleen taakspäin.
"Joo, joo, ei tarvitse huutaa... mutta ihan turha lakko on."
"Eikä ole. Sitä paitsi, MINÄ en sille enää mitään mahda."
"Ai miten niin?" Sieppeli osoitti kiinnostusta nyt vasta keskusteluun,sillä hän oli enemmän ollut huolissaan Gustaffsoninsta, joka virui parhaillaan Azkabanissa.
"No tietenkin siksi, että se on kotitonttujen oma asia milloin he lakkonsa lopettavat ja millojn eivät." Omppuli sanoi, tehden merkkejä käsillään, joiden tarkoitus on 'eikö se ole päivän selvää'.

"Mutta eiväthän tontut itse näistä kiihkoiluista välitä." Sieppeli kerkesi sanomaan, ennen kuin kulman takaa hyppäsi viisi kotitonttua, Jossu, Winky (hiukan päissään), Dobby ja muita tonttuja joiden nimet olivat Miserable ja Rätti, joilla oli kaikilla kiinnitetty rintaa S.Y.L.K.Y.:n rintanapit, ja heillä oli ilmeisesti protestiksi laitettu pieniä kattiloita kypärän tavoin päähän. Dobby ja Miserable kantoivat yhdessä mielenosoituskylttiä, jossa luki jotain, joka oli huonon kielentaidon takia täysin lukematonta.
"Me vaadimme oikeutta!" huusi Rätti.
"Voi luoja... mitä sinä olet Omppuli tehnyt niille?" Sieppeli parkaisi.

[Tänään oli hyvä kirjoituspäivä... rullaa 8)]Muokkasin tekstiäsi hieman. Gustaffsson on Azkabanissa. -Omppuli
jossujb

ViestiKirjoittaja Zenzibar » To Loka 04, 2007 7:17

"Miten niin? Minähän vain autoin niitä pääsemän eroon orjuudestaan!" Omppuli tiuskaisi ja khaisi samalla tonttuja.
Sieppeli pudisteli päätään, mutta pysyi silti hiljaa.

Samaan aikaan Myrtin vessassa, luki vaaleahiuksinen poika mustaa kirjettä.
"Pah! ja minähän en TODELLAKAAN aio antautua joillekin auroreille, jonkun Rymistyirin käskystä! Sen voivat uskoa!"
Kirje vedettiin vessanpöntöstä alas, Myrtin kihertäessä vieressä.

Seuraava päivä tuli aivan liian äkkiä.
Päivä kului nopeasti ja aika, jolloin Zenzibarin pitäisi mennä ministeriöön, lähestyi uhkaavasti. Kello oli jo viisi, kun muut alkoivat huolehtia.
Zenzibar ei tullut ulos huoneestaan, vaan pysyi Zerian vierellä koko ajan. Nyt hänen pahin huolenaiheensa oli, miten kävisi, jos hän ei pääsisi Zerian ristiäisiin? Niitä pitäisi siirtää. Zenzibar mietti kuumeissaan.
Toiset yrittivät puhua hänelle ja saada asioihin jotain järkeä. Mikään ei onnistunut.
Pörri ja Kira yrittivät keksiä keinoa, jolla Zenzibar pääsisi vapaaksi, mutta mikään ei tuntunut hyvältä vaihtoehdolta.
Kymmentävaille puoli, Zenzibar astui tyynenä ulos huoneestan, punaruskeat pitkät hiukset nutturalla ja velhokaapu siistinä harteilla. Hän kantoi sylissään Zeriaa.
Zenzibar antoi Zerian Sieppelin syliin sanomatta sanakaan. Hän ei puhunut kenellekään, tai katsonut ketään. Hän meni ulos oleskeluhuoneesta muiden seuratessa myöskin vaitonaisina.
Ulkona pihalla, ministeriön velhot odottivat jo häntä. Zenzibar kohotti tyynesti katseensa velhoihin.
"Rouva Zenzibar Malfoy, teillä on oikeus vaieta. Taikasauvanne tulee antaa meille välittömästi ja sinun tulee seurata meitä mukisematta ministeriöön, missä lopullinen päätös tuomiostasi tehdään." -Velho vilkaisi muita VV:n jäseniä- "He eivät saa tulla mukaasi."
Zenzibar nyökkäsi ja juuri silloin tapahtui jotain todella odottamatonta, nimittäin...

[Hei muuten, kertokaa ihmeessä jos olen ymmärtäny jotain väärin, muttakun tuo kolmensadan raja on jo ylittynyt, meidänhän pitäisi tehdä jatkis Vol.3 eikös vain? Tai no, miksi muuttaa sääntöjä tämän jatkotarinan kohdalla? Ei miksikään sanon minä! Jos ylläpitäjämme, tai muut modetaattorit ovat erimieltä, puhukoon! En tee vielä sitä Vol. 3 jos te olette erimieltä, mutta kunnes saan Gusilta vastauksen, olen tällä kannalla...-Zenz]
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Sepe » To Loka 04, 2007 7:35

Kaikkia hermostutti Zenzibarin tilanne. Tämä asteli portaita alas ja näytti murheelliselta.
"Menen nyt," hän sanoi allapäin.
"Kuules Zenz. Mitä, jos et lähtisi ollenkaan sinne Azkabaniin," Kirja sanoi yllättäen.
"Hyvä idea," Zenzibar tuumi.
"No oli sekin vaikea keksiä," Sepe kritisoi.
"Mutta entäs ne ministeriön kaksi puku miestä?" Nat kysyi.
"He saavat odottaa," Zenzibar sanoi itsepäisesti.

Nat harhaili (jälleen) yksin käytävillä. Hänen suuntansa oli keittiö. Sieppeli oli kertonu kaikille miten sinne pääsee, jos jollain olisi tarve. Nat astui käytävään ja löpisi hetken päärynän kanssa, kunnes se muuttui oveksi. Sisällä Nattia odotti yllätys: Omppuli hyppi keskellä huonetta ja hänen kanssaan kaikki kotitontut.
"Jaa," Nat päästi suustaan. Kaikki huomasivat hänet ja lopettivat kuin seinään.
"Ööh. Mitäs sinä täällä?" Omppuli kysyi vaivaantuneena. Samalla Natlilla välähti:
"Tulin poistamaan sen komennuskirouksen sinusta ja kaikista näistä kotitontuista," Nat täräytti.
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » To Loka 04, 2007 8:06

Omppuli tuijotti Natia hetken ennen kuin rupesi nauramaan hysteerisesti.
"Komennuskirousta?" Omppuli nauroi.
"Niin juuri komennuskirousta", Nat sanoi kärsimättömästi.
"Minä en puolusta heitä enää. He puolustavat itse itseään. Eikö?" Omppuli varmisti kotitontuilla, jotka vastasivat:
"JOO!"
"Mutta... mutta entäs ruoka?" Nat kysyi. Omppuli huokasi.
"Kuinka te ikinä voitte aikuistua, jollette osaa laittaa ruokaa tai siivota?" Omppuli kysyi Natilta.
"Miksi meidän pitäisi kasvaa heti aikuisiksi?" Nat kysyi. Omppuli huokasi taas ja taputti omaa vatsaansa.
"Minun täytyy. Minusta tulee äiti eikä mikään Vuotavan noidankattilan siivooja! Danielinkin on aika valmistautua isäksi. Draco ei paljoa piittaa Zeriasta enkä halua samanlaista kohtaloa minun lapselleni", Omppuli selitti hieman nyyhkäisten ja kotitontut kiikuttivat hänelle nenäliinoja.
"Jaaha", Nat vain totesi ja lähti keittiöstä.

"Daniel hei! Mene keittiöön ja yritä rauhoitella Omppulia. Hän on aika hysteerinen", Nat sanoi Danielille, joka pomppasi heti ylös sohvalta ja lähti keittiöön.
"Mitä tällä kertaa?" Sieppeli kysyi.
"Omppuli on huolissaan lapsensa tulevaisuudesta", Nat vastasi.
"Kumpikohan se on? Tyttö vai poika? Haluaako joku lyödä vetoa?" Sepe kysyi innoissaan.
"Tyttö!" kiljahti Pörri ja laittoi kaksi kaljuunaa pöydälle.
"Poika", Kira sanoi ja laittoi saman hinnan.

[Poika olis ihan kiva. Hyvä pari Zerialle. :)]
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » To Loka 04, 2007 8:39

Ylitimme rajan. *lukko*

http://p3.foorumi.info/tarvehuone/viewtopic.php?t=82 Tuolla on Vol 3. :)
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

Edellinen

Paluu Jatkotarina-arkisto