Keskustelua jatkotarinasta

Vanhojen jatkotarinoiden säilytyspaikka.

Keskustelua jatkotarinasta

ViestiKirjoittaja Siilinpiikki » La Elo 25, 2007 9:34

Sain idean siitä kun te kirjoittelitte silloin niin paljon offia siihen jatkotarinaan. Ajattelin että jos täällä se jatkuu niin tähän voisi kirjoittaa mietteitään (vaikka se ei täällä jatkuisi voisi tähän kuitenkin kirjoittaa) niin ei menisi jatkotarina ja offi sekaisin. En ole pyytänyt Gustaffssonilta tähän lupaa, mutta jos tämä ei sovi hän saa poistaa tämän ja jos tätä täytyy parannella voin sen tehdä.
Siilinpiikki
Sieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » La Elo 25, 2007 9:44

Itse asiassa tälläinen idea kävikin jo päässäni. Pienet off-topicit voi laittaa ihan tarinaan, mutta täällä jatkiksesta voi keskustella vähän isommassa aihepiirissä. Esim. jos tahtoo kysyä jatkiksesta jotain muilta kirjoittajilta, sen voi tehdä täällä. :)
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Pörri » La Elo 25, 2007 11:35

Gustaffsson: Aiotko laittaa tänne sen sarjakuvan?

Ja onko sellaisia joita ei missään nimessä saa parittaa?
Pörri
Sieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » La Elo 25, 2007 12:01

Sarjakuvan taidan jättää vain Vuotikseen, sillä silloin kun kysyin hahmokuvauksia ja lupaa käyttää hahmoa, kirjoitin viesteihin:
"Sarjakuva tulee olemaan esillä vain ja ainoastaan Vuotiksessa"

Rehellisyys maan perii. :roll:
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Daniel » La Elo 25, 2007 5:12

Ou je, vuotis sitten löi jatkotarinamme lukkoon...

Jos jaksan niin voisin jollain tsydeemillä heivata sen ensimmäisen jatkotarinan tänne kokonaisuudessaan? Ja voisin mahdollisesti korjata siitä kaikki kirjoitusvirheet ja entterimokat sun muut jotka ovat siellä välissä, ja näin.
Viimeksi muokannut Daniel päivämäärä La Elo 25, 2007 10:37, muokattu yhteensä 2 kertaa
Daniel

ViestiKirjoittaja Sieppeli » La Elo 25, 2007 7:28

Daniel kirjoitti:Ou je, vuotis sitten löi jatkotarinamme lukkoon...

Jos jaksan niin voisin jollain tsydeemillä heivata sen ensimmäisen jatkotarinan tänne kokonaisuudessaan? Ja voisin mahdollisesti korjata siitä kaikki kirjoitusvirheet ja entterimokat sun muut jotka ovat siellä välissä, ja näin.

Ajattelin ihan samaa ^^

Ja Siilinpiikki yksi kysymys: Aijotko herättää itsesi henkiin jollakin ihmeellisellä tavalla, vai pysytkö kuolleissa? Nimittäin olisi kivaa jos palaisisit takaisin tarinaan (:
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » La Elo 25, 2007 7:39

Olen samaa mieltä kuin Sieppeli. Olisi tosi kivaa jos tulisit Siilinpiikki. Mutta toivottavasti keksit hyvän selityksen jos heräät henkiin :) Voi kunpa Sirius eläisi. Oli hauskempaa. Toivottavasti aurorit ei poista sitä sieltä. Kiroan ne alimpaan maanrakoon jos he sen tekevät. Harmillista ettei sarjakuva tule tänne. mutta onneksi jatkis pelastui. ;)
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Pörri » La Elo 25, 2007 8:01

Aika hassua muuten. Tuntuu että tätä jatkotarinasta olis alkanu toinen tuotantokausi :D Koska esimerkiksi Salkkareissakin jäi se edellinen tuotantokausi jännään kohtaan ja Vuotiksessa se jäi siihen rähähdykseen :)
Pörri
Sieni

ViestiKirjoittaja Nat » La Elo 25, 2007 8:21

Tarvehuone pelasti elämäni. Olisin varmaan hypännyt talon katolta jos tätä ei olisi tullut. Tämä on niin mahtava idis.
Harmi että tulin mukaan vasta lopussa kun olin niin pirun laiska etten jkasanut kirjoittaa.Täällä on nii mukavaa porukka jolla on huumorii:) No tää jää ny tähän moro!
Nat
Logotaiteilija

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Su Elo 26, 2007 9:26

Nat: kysyit tuolla jatkotarinassa, miksi Molly vihaa sinua ja Sepeä. No Sepeä hän vihaa sen takia, että hän haisee viinalta ^^ Sinusta en tiedä, varmaankin sen takia, että kaikki ajattelivat sinun olevan poika ja saman tapainen kuin Sepekin.
Ja sori, mie ainakin luulin, että olet poika :oops:

Sepe: Sinut varmaankin bannattiin, koska haukuit moderaattoreita. Modet eivät aina pidä siitä, että ihmiset kirjoittavat mitä ajattelevat. Mutta, älä missään nimessä tapa hahmoasi! Sepe tuo juuri sopivaa vaihtelua tarinaan! Äläkä myöskään tapa itseä, se on tyhmää ^^ Mitä väliä vaikka emme saakkaan kirjoittaa jatkotarinaa enään vuotikseen? Meillähän on täällä jo tarina hyvässä vauhdissa!
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Pörri » Su Elo 26, 2007 10:42

Minä ajattelin että Nat on tyttö! Mutta ihmettelin sitten kun joku sanoi että se on poika.

Älä Sepe murhaa hamoasi! Tässä tarinassa on niin vähän poikia! Ja minä ajattelin laittaa sinut ja Gertsin yhteen :P

Gustaffsson, mainostappa tätä foorumia Vuotiksessa. Olis kiva saada uusia hahmoja tähän!
Pörri
Sieni

ViestiKirjoittaja Sepe » Su Elo 26, 2007 10:56

No selvä, sewlvä. En tapa hahmoani, mutta pitää minun sentäs vähän hävetä. :cry: Varmaan se auroreista puhuminen on se syy. Hmh. Teen valituksen! Säännöissä ei (tietääkseni) lukenut, että auroreista ei saa sanoa, että he tekevät virheitä. No vitsi vitsi (no olipas tosi hauska vitsi <--sarkasmi).
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Nat » Su Elo 26, 2007 1:00

Saatte anteekis jotka luulivat että olisin poika. En suuttunut mutta laitoin varta vasten merkin profiiliin.Hankkikaa piilolinssi.Muhahaa.
Taas melkein viikko poissa!Bhyää! Vasta perjantaina uudestaa.Kaikkii tulee ikävä :D
Ei varmaan kannata paisuttaa tätäkin jatkotarinan vol2:sta liian isoks, voi tulla vaikka mitä onkelmii sen kaa. Tehään sitten vaikka vol3:)
(Tässä puhun vaa niitä näitä.Heko heko)
Nat
Logotaiteilija

ViestiKirjoittaja Nimue » Su Elo 26, 2007 3:01

Ja onko sellaisia joita ei missään nimessä saa parittaa?

hyvä kysymys, halluaisin ainakin tietää, että keitä voisi parittaa, nimittäin on aikas noloa, jos paritatkin kahta tyttöä keskenään ^^
Nimue

ViestiKirjoittaja Siilinpiikki » Su Elo 26, 2007 3:02

Ai jotkut teistä haluaisi minut takaisin? Olen otettu. Luulin että minua ei tulla kaipaamaan. No katsotaan mitä teen asialle, jos tulisin takaisin mukaan, tuskimpa kuitenkaan herättäisin hahmoani uudestaan (paitsi jos satun keksimään järkevän syyn).
Viimeksi muokannut Siilinpiikki päivämäärä Ma Elo 27, 2007 12:22, muokattu yhteensä 1 kerran
Siilinpiikki
Sieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Su Elo 26, 2007 5:51

Kysymys: Onko täällä se sääntö, että kaksi viestiä päivässä? Toivottavasti ei ^^

Siilinpiikki: Tottakai me haluamme sinut takaisin tarinaan!
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Su Elo 26, 2007 6:05

Mitään viestirajoitusta ei ole ainakaan tällä hetkellä, enkä usko että sitä edes tarvittaisiin. :wink:
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Kira » Su Elo 26, 2007 6:11

Siilinpiikki, meinasin tappaa sinut tuossa jatkotarinassa, mutta arvasin että olisimme jääneet kaipaamaan sinua joten jäitkin henkiin. Palaa pian takaisin. *virn*

Yippii, ei rajoituksia.

Me tehdään tästä joskus vielä TV-sarja, josta tulee Serranojakin suositumpi. *naur*

Minua saa ainakin parittaa miten lystää, millään ei ole mitään väliä. Tyttö ja tyttö, tyttö ja poika, tyttö ja koira. Alistun kaikkeen.
Nimue tosin antoi jo aika hyvän alun *hymy*
Niin kuin peura kaipaa vettä kaipaan luokses minäkin.
Kira
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sepe » Su Elo 26, 2007 8:16

Sanon tähän vielä sitä, että: Jos joku tosiaan luuli minun kerskailevan sillä vuotiksessa tyhmyyksiäni niin olette väärässä. Minä en tahdo lesoilla sillä, että valitan auroreille. Nyt minä toimin tämän asian tuomarina ja pamautan nuijalla pöytää ja sanon: asia loppuun käsitelty. Jos jollain on jotain sanottavaa kertokaa se yksityisviestillä
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Daniel » Su Elo 26, 2007 8:26

Minua ei jostain syystä liikuta ollenkaan tuo sepen tapaus. Minusta se oli vain tekosyy auroreille riistää meidän jatkotarinamme xDDD Anteeksi paljon, mutta itse satun käyttämään niin paljon pikkusiskoani vastaan syytä "noniin nyt ku teit noin, niin et ainakaan saa tulla mukaan" ym. vaikka en alunperinkään olisi antanut pikkusiskoni tulla mukaan, joten aivoni automaattisesti tekivät tuollaisen johtopäätöksen. Ja, en lähettänyt tätä yksärillä koska halusin sanoa tämän julkiseksi

Hoh, mutta voi niitä aikoja, nyt on varmasti ihan outoa kun aina kun menee vuotikseen, niin ei lue siinä, että jatkotarinaan on tullut jatkoa. Se oli aina eka topicci jonka tsekkasin uusien viestien varalta. En tajua miten tämä liittyi itse jatkotarinaan, mutta jaa-a o.x
Daniel

Seuraava

Paluu Jatkotarina-arkisto