Keskustelua jatkotarinasta Vol. 2

Vanhojen jatkotarinoiden säilytyspaikka.

ViestiKirjoittaja sooda » La Marras 24, 2007 8:05

Mitäs jo laitetaan Bellatrix Omppulin äidiksi? Ihanaa...
On asioita, joita ei voi kokea yhdessä ilman, että rupeaa pitämään toisistaan, ja mahtavan vuorenpeikon kumauttaminen tajuttomaksi kuuluu niihin.
sooda
Sieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » La Marras 24, 2007 8:08

joo, se ois kunno traamaa (: Miekun muistelin, että Omppulin äiti oli jossain vaiheessa mukana.. Saattaa olla, että muistan väärin.

Hei, entäs mun "äiti"!
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Nat » La Marras 24, 2007 8:10

Eiks se oo azkabanissa? Tai emmä tiiä. Mun isä vaan on haihtunu jonnekkin... Hyvä vaan:)
Miksi kukaan ei kirjoita jatkiseen? Alkaa jo surettaa*rukoilee kaikia kiirjoittamaan**on polvillaan*
Nat
Logotaiteilija

ViestiKirjoittaja Nat » La Marras 24, 2007 8:37

Sanompahan vaan ihan juonipaljastukseks(muhahaa) että me kaikki hajaannutaan ja mä lähen vek tylypahkasta ainakin toistaseks... En kadu sitä yhtään enkä tule katumaankaan...
Nat
Logotaiteilija

ViestiKirjoittaja Sieppeli » La Marras 24, 2007 9:02

Jos kerran VV-tupa hajaantuu, minä häivyn veke tylypahkasta. Jos joku lajittelee minut uudestaan, häivyn tylypahkasta. Jos on mahdollista jäädä yksin vvseen, niin jään.

rohkelikko= EI enää!
Puuskupuh = EI
Korpinkynsi = EI
luihuinen = puoleksi vuodeksi niiden kiusattavaksi? EI

Nyt meni koko turnajaisjuttukin mun osalta ihan pilalle :'(
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Nat » La Marras 24, 2007 10:19

Voitaisko joskus hypätä pari vuotta eteenpäin?
Nat
Logotaiteilija

ViestiKirjoittaja Daniel » La Marras 24, 2007 10:36

musta tuntuu, että kohta ois hyvä aika lopettaa jatkotarina o__o oikeesti, tää on niinku kirjasarjan loppu, väki hajaantuu eri suuntiin, osa palaa takaisin luihuisiksi ja tajuaa että sinne ne kuuluvat, sepe ja nat lähtee kiertämään, sieppeli matkustaa junalla.

Voisin siis yhtyä natin ajatukseen, että joku aikahyppäys olisi paikallaan.
Voitaisiin lopettaa tämä tähän ja jättää hyvästit nuorukaisillemme, ja palata asiaan jatkotarinalla joka alkaa muutamien (kuinka monen?) vuosien kuluttua. Siis en tarkoita ettemme kirjoittaisi tähän vaikka viiteen vuoteen, vaan uusi jatkotarina alkaisi siitä kun jatkiksessa on kulunut sen verran aikaa.

Miltäs kuulostaisi?
Daniel

ViestiKirjoittaja Zenzibar » La Marras 24, 2007 10:42

Joo, ja mä ja Omppu persutettas Danielin kans uuskuolari ryhmä! :d Katsokaas kun on olemassa uusnatseja, niin miksei velhomaailmassa uuskuolareita?? xD Mahtava idis... :D

-Z
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Omppuli » Su Marras 25, 2007 10:13

Lukitsin vol nelosen. Nyt voidaan keskustella asiasta kunnolla ilman että joku jatkaa jatkista ilman että on päättänyt tästä asiasta. minusta 10 vuotta olisi hyvä aika hypätä.
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Su Marras 25, 2007 5:49

Aaw.. Ja heti tein mokan.. Olisi pitänyt muuttaa Sieppelin luonnetta nyt kun kerran pystyin, mutta ei..

Sieppelin luonne: Näsäviisas, välillä rohkeakin kun tarve vaatii, välillä pirteä ja nauraa vähän kaikelle, jne, mutta ei missään nimessä lälly! Kiitos, olen puhunut.
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja kirja » Su Marras 25, 2007 6:50

Tuo uusi jatkotarina on rehellisesti sanottuna paljon mielenkiintoisempi, kuin vanha...
~kirja
Onko nyt liian myöhäistä myöhästyä?
kirja
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Nat » Pe Marras 30, 2007 10:24

Nyt surettaa ku lähen viikon päästä lomalle:( ei nää tätä ihanaa jatkista sillon. Tämä on mun mielest parempi ku edelline eli oon samaa mieltä ku kirja. Se alko mennä jo vähän tylsäks...

Mitähän me nyt keksitään tai no ollaan jo keksimässä? Heh, sitä on kiva katella ku tää juttu kehkeytyy...
Nat
Logotaiteilija

ViestiKirjoittaja Nat » La Joulu 01, 2007 8:04

Olen ollut vajaa vuorokauden poissa koneelta ja kun tulin tänne, huomasin että kukaan ei ollut kirjoittanut jatkikseen:( Mikäs on ihmisille tullut?
Nat
Logotaiteilija

ViestiKirjoittaja sooda » La Joulu 01, 2007 8:22

En ole käynyt Tarviksessa melkein koko viikolla, enkä ole vieläkään hivuttanut itseäni mukaan tuohon uuteen 10 vuoden päästä - jatkikseen. Pitää miettiä miten se voisi onnistua luontevasti. Help me.
On asioita, joita ei voi kokea yhdessä ilman, että rupeaa pitämään toisistaan, ja mahtavan vuorenpeikon kumauttaminen tajuttomaksi kuuluu niihin.
sooda
Sieni

ViestiKirjoittaja Nat » La Joulu 01, 2007 8:28

Pari ehdotusta:
-Tulla tupsahdat puolivahingossa tapahtumien keskelle ja olet ihan ulalla koko hommasta...
-Tule kylään:) Heheh
-Lehdessä tai jossakin muussa on sinun kirjoituksesi tai jokin muu juttu...
Nat
Logotaiteilija

ViestiKirjoittaja Siilinpiikki » La Joulu 01, 2007 9:17

Olisiko kenelläkään aikomusta tehdä jatkotarinasta ficciä? Ficeillä voisi paikkata jatkotarinan epäselviä kohtia, tai tarkentaa tapahtuneita. Käsittääkseni ei ole kieletty kirjoittaa jatkotarinasta ficciä (kotitonttu ei ole kieltänyt sitä), mutta pulma on se haluaako kirjoittajat olla osa jonkun ficciä. Itse olen ajatellut kirjoittaa Voldemortin näkemyksistä jatkotarinan tapahtumista, mutta se voisi olla liian suuri urakka minulle. Voisi kuitenkin olla kiva lukea kirjoituksia jatkotarinasta, vaikka täällä menee itse jatkotarinakin.
KuvaKuvaKuvaKuva KuvaKuva
Siilinpiikki
Sieni

ViestiKirjoittaja sooda » La Joulu 01, 2007 9:49

No niin, töksäytimpäs itseni mukaan. Aika... mikäsesananyton... epäsulavasti, mutta pääsimpähän mukaan.
sooda
Sieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Su Joulu 02, 2007 4:11

Loistava idea Siilinpiikki! :D Kannatan! Varsinkin tuo Voldun näkökuolmasta, oli loistava idis! :D Kirjoittaisin itse, mutta minulla on pieniä onkelmia edellisenkin ficcini kanssa, niin että aikani ei taitaisi riittää.. :P

-Z
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Omppuli » To Joulu 06, 2007 2:49

"Kolme kuuta taivaalle käy, loppua laululle ei nyt näy, kolme lasta pimeän tuo, uuden ajan meille suo."
Tarkoittaako tuo siis Dannya, Zeriaa ja Marcusta?
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » To Joulu 06, 2007 4:07

mun puolesta... tai no, kaikkihan voi kattoo sen miten parhaaks näkee, ja jatka sit ite siitä:D

-Z
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

EdellinenSeuraava

Paluu Jatkotarina-arkisto