Keskustelua jatkotarinasta

Vanhojen jatkotarinoiden säilytyspaikka.

ViestiKirjoittaja Omppuli » Ti Syys 25, 2007 5:09

Ai Tylypahkaan? Minä ainakin menen! Minusta on rasittavaa rampata mungossa. Uusi paritus... Kolmiodraamoja! Kivaa.
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Pörri » Ti Syys 25, 2007 5:10

Huispauskisat, muistakaa huispauskisat!
Pörri
Sieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » Ti Syys 25, 2007 5:14

Pörri kirjoitti:Huispauskisat, muistakaa huispauskisat!

Ai niin nekin, mutta ei vahingoiteta ketään. En halua enää mungoon!
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ti Syys 25, 2007 5:38

Olipas Lipetitillä kiire, laittoi kirjeet vaikka tietääseni ei olisi kesälomakaan alkanut, jos koulua ei olisi suljettu.

tai ainakin minä elin ihan keväässä vielä ^^
Viimeksi muokannut Sieppeli päivämäärä Ti Syys 25, 2007 5:54, muokattu yhteensä 1 kerran
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ti Syys 25, 2007 5:51

No höh.. mistäs minä olisin voinut muistaa mitä vuodenaikaa tuossa jatkiksessa eletään? on tapahtunut vaan niin paljon. Sanotaanko nyt vaikka että se halusi että kaikki varmasti ehtivät valmistautua xDD
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Nimue » Ke Syys 26, 2007 3:06

Murrrrrrr. Zenzibar, unohdit minut! Murr.
Samaa mieltä. Tylypahkaan, jätetään nysse sairaala jo jonnekin ihan muualle XD Niitä uusia parituksia on kyllä aika vaikee keksiä, muttamutta..
Nimue

ViestiKirjoittaja kirja » Ke Syys 26, 2007 3:58

Vihdoinkin sain kirjoitettua edes jotain! Minä jätän näköjään aina jatkotarinat jännittävään paikkaan.
Nimue kirjoitti:Niitä uusia parituksia on kyllä aika vaikee keksiä, muttamutta..

Samaa mieltä. Siksi en niitä lisännytkään...
~kirja
Onko nyt liian myöhäistä myöhästyä?
kirja
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja jossujb » Ke Syys 26, 2007 4:39

Kylläpäs tässä jatkiksessa asiat tapahtuvat nopeasti. No, ei ole mikään huono juttu tietenkään. Mutta ei auta jättää yhtäkään päivää lukemisesta ainakaan väliin, jos ei joka päivä ehdikään kirjoittaa.

Ihanaa muuten, että PVS:ssän opettajana on poppa-akka, koska se antaa loistavan syyn pitää minun oman henkilöhahmoni mukana roikkumassa.

Täytyy kyllä yrittää huomenna koulun jälkeen kirjoittaa jotain, muuten putoan taas kärryiltä 8)
jossujb

ViestiKirjoittaja kirja » Ke Syys 26, 2007 5:58

jossujb kirjoitti:Kylläpäs tässä jatkiksessa asiat tapahtuvat nopeasti. No, ei ole mikään huono juttu tietenkään. Mutta ei auta jättää yhtäkään päivää lukemisesta ainakaan väliin, jos ei joka päivä ehdikään kirjoittaa.

Olen samaa mieltä. Olisi tylsää odoittaa viikko, että joku viitsisi kirjoittaa jotakin jatkotarinaan.
~kirja
Onko nyt liian myöhäistä myöhästyä?
kirja
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ke Syys 26, 2007 6:03

Oivoi, tuosta tulikin mieleeni, etten ole viikonloppuna kotona. Joudun lukemaan hirvittävästi kun saavun takaisin koneelle. Ei se mitään, kirjoittakaa viikonloppuna Paljon!
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Ke Syys 26, 2007 6:04

Minusta on juuri mukavaa saada lukea paljon kerralla. Onneksi tajuan lukemani melko hyvin. :D
I got a Pikachu today.
I put on my Charmander heart is mine.
Maybe I should Raichu a love song.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » Ke Syys 26, 2007 6:43

Tuli juuri mieleeni... Kun lähden syyslomalla kreikkaan ja olen siellä koko viikon, niin että sitten vasta viestejä jyrähtää.
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Pörri » Ke Syys 26, 2007 6:45

Gustaffsson, luit minun ajatukset :D

-Se ei ole ajatustenlukua vaan lukilitista. -Gust
Pörri
Sieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » Ke Syys 26, 2007 6:53

Minäkin osasin lukea niitä. Vai niin. VAI NIIN! No ei se haittaa. Itsellänikin oli tuo vaihtoehto mielessä. :)
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ke Syys 26, 2007 7:02

Omppuli, kreikkaan ihanaa! MIhin siellä? Minäkin olen nimittäin tulossa siihen suuntaan syyslomalla, että jos miedän syyslomamme sattuvat yksiin, niin miksei sitten tehtäisi kahden hengen miittiä kreikkaan? XD Muuten, vaikutat täällä ainakin plajon vahemmalta kuin 12! kUvittelin että olet väh. 14 ;D(Ei muuten taida kuulua nämä tänne... :S)

Totta tosiaan jatkis menee nykyään niin nopeaa ettei meinaa perässä pysyä! :D Onneksi sitä silti ehtii lukemaan ja tajuaakin jotain :)

-Zenz
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Sepe » Ke Syys 26, 2007 7:10

Käviskö Zenzille, että minusta tulisi kummi? Ei minulla ole juurikaan mitään osaa tässä tarinassa, kuin hyöriä ympäriinsä ja heittää välillä joku kuiva vitsi. Olisi kivaa, jos olisi hieman suurempi "valta." Käykönee sulle se?
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ke Syys 26, 2007 7:12

Jossu, saako sinua muuten parittaa?

Zenzi: Minäkin tahdon olla kummi!
Viimeksi muokannut Sieppeli päivämäärä Ke Syys 26, 2007 7:14, muokattu yhteensä 1 kerran
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ke Syys 26, 2007 7:12

Jaa... Sepestä kummi *vilkuilee ympärilleen kahuissaan etsien toisia kummi ehdokkaita* o_O
No ei nyt oikeasti :) Käyhän se, jatkiksessa voisit kysyy multa, että huolinko minä sinua kummiksi ja Zenzibar tietysti suostuu. ;)
Muita kummiehdokkaita? :D [Päätin, että Ziralle (olikohan se Zira? Ku en eää ees muista minkä nimen oon antanu mun lapselle x)) tulee viisi kummia, joten neljä paikkaa on vielä vapaana!]

-Zenz
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Ke Syys 26, 2007 7:19

Minusta jos Sepestä tulee yksi kummi niin pitäisi tulla myös Natista. Ja sitten vielä Danista ja Omppulista, kun olivathan he Zenzin kanssa monta vuotta yhdessä luihuisia. Minä vain ehdottelen.
I got a Pikachu today.
I put on my Charmander heart is mine.
Maybe I should Raichu a love song.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ke Syys 26, 2007 7:21

Jos ehdokkaat itse haluavat niin mikäs siinä. Tämä tyttö nyt kuitenkin sanoo goodbye, ja häipyy erottamaan Helmipöllön viirupöllöstä! :D

-Zenz
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

EdellinenSeuraava

Paluu Jatkotarina-arkisto