Keskustelua jatkotarinasta

Vanhojen jatkotarinoiden säilytyspaikka.

ViestiKirjoittaja Nat » Pe Syys 28, 2007 8:12

Muakin alkaa jo vähän tympiä noi sairaalareissut, mut action ois kivaa puuhaa:)

Kysyn vaa kaikessa viattomuudessa ja über mietiskellen Janne Ktaja jr.:lta et onks meiän juttu kuivunu kokoo ja miks vaihoit nimes?Entinen oli kiva.

Onks ny niinku toi Draco pääpahis Voldemort neuvonantajanaa? Kuka kuolee seuraavaks? über Jännäää
Nat
Logotaiteilija

ViestiKirjoittaja Sepe » Pe Syys 28, 2007 8:41

Nimi vaihtui hetken mieli johteesta. Saa minua ihan vapaasti viellä Sepeksi kutsua (vaikkakin tuntuu oudolta). Toivon hartaasti, että jutttumme ei ole kuivunut. Voisiko joku herätellä sitä. (On laiska eikä jaksa kirjoittaa jatkikseen)
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja sooda » La Syys 29, 2007 6:19

Nyt ei sitten aleta samanlaista hirnyrkinmetsästystä kun oli voldun hirnyrkkien kanssa, eihän? Mitäs jos kuitenkin pysyttäisiin ihan tylypahkassa, niinkun samassa paikassa vaihteeks pitempään kun viis päivää? Okei, minähän se olin joka loi Dracolle hirnyrkin, mutta silti...

//Muoks.// Kirjottakaa ny joku siihen jatkiskseen!!!!!!
On asioita, joita ei voi kokea yhdessä ilman, että rupeaa pitämään toisistaan, ja mahtavan vuorenpeikon kumauttaminen tajuttomaksi kuuluu niihin.
sooda
Sieni

ViestiKirjoittaja Nat » La Syys 29, 2007 8:46

Joo ei, se juttu alkaa maistua puulta
Nat
Logotaiteilija

ViestiKirjoittaja Zenzibar » La Syys 29, 2007 9:19

mitä minun vanhat -tai ei kai nyt sentäs niin kovin vanhat- korvani kuulevatkaan? Kyllästyttekö te meidän rakkaaseen jatkotarinaamme näin nopeasti? :S Hyi teitä! :D No ei, kyllähän se alkaa HIEMAN tympiä, kun pitää koko ajan mettästää niitä Hirnyrkkejä, mutta eiköhän se siitä, kun nyt kuitenkin ollaan tylypahkassa :D

-Zenz
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Su Syys 30, 2007 1:20

Ja Sieppelikö on vain nukkunut koko ajan sairaalasiivessä? Jes, ihanaa.
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja jossujb » Ma Loka 01, 2007 5:19

Kyl on kiva kun olen enempi päässyt nyt menoon mukaan. Sääli, et nyt on koeviikko, etteio tosiaan ehdi kirjoittaa, mutta eippä mittää, aion ainakin lukea mitä sattuu ja tapahtuu.

Ja tässä nyt olis ihan pienen pienen pieni toivo *kutistuu*, voisiko joku kirjoitella jotain aktiviteettia myös minun hahmolleni? Ettei tarvitsisi kaikkea itse kehitellä, tuntuu jotenkin ymppäämiseltä vain laittaa itseään väkisin mukaan. Mutta ei tarvitse tosiaan vielä, kun olen tässä muutaman päivän pois :lol:
jossujb

ViestiKirjoittaja Sepe » Ma Loka 01, 2007 8:23

Onko kukkoon huomant, että juoni toistaa jälleen itseään. Vähän aikaa sitten Omppuli ja Zenz olivat "vankeina" (tai vaarassa kummin haluatte) ja nyt Sieppeli oli (eipä ennöö) vanki. Pitäisikö sitä juonta saada liikkeelle. Tuntuu oudolta, jos melkein kahden viestin välein joku joutuu Dracon vangitsemaksi jostain kielletyn metsän laitamilta. Kamoon. Jatkis alakaa tätä myötä kyllästyttämään. Vankeus, pelastus, vankeus pelastus, vankeus pelastus. Tätä se nyt on vähän aikaa ollut. En itse keksi mitään kirjotettavaa joten mitä minä tässä valitan? (huomenna SM-liigaa katsomaan: Ässät - Jokerit)
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » Ti Loka 02, 2007 12:55

Ääh... Sepe on oikeassa (Saanhan kutsua sinua vieä Sepeksi?) Tapetaanko joku? Ei siis meitä (Ellei joku halua kuolla) Mutta siis joku Tylypahkan oppilaista tai joku HP-hahmo. Ron olisi aika hyvä, mutta sitten Nimuelta vietäisiin sulho. :/
Jotain uutta...
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ti Loka 02, 2007 12:57

Grabbe tai Coyle kuolee siitä, että ne huomaa Dracoliinin tulleen hulluksi. Ne ei kestä painetta ja kuolee ^^
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » Ti Loka 02, 2007 5:26

Minusta ei tehdä Sylyn kannatajaa. Eikun siis S.Y.L.K.Y:n. Jotain muuta niissä pinseissä saa kyllä lukea.
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ti Loka 02, 2007 5:29

Eli mietitääs uusi kotitonttujen puolustus komitea juttu.. V.K.O Eli vapauttakaa kotitontut orjuudesta tai K.P.E Kotitonttujen puolesta eläjät tai K.I.P eli keksikää itse parempia.. Ja minustahan ei tehdä kotitonttujen oikeuksien puolesta taistelijaa!
Viimeksi muokannut Sieppeli päivämäärä Ti Loka 02, 2007 6:13, muokattu yhteensä 1 kerran
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja kirja » Ti Loka 02, 2007 5:33

K.A.H.Y. = Kotitontutkin ansaitsevat hyvän elämän.
T.K.S.M.T.I.T. = Tee kotitontuille se, mitä tahdot itsellesi tekevän.
K.F.R. = Kotitonttujen faniryhmä.
K.Y.J.Y.K.P. = Kaikki yhden ja yksi kotitonttujen puolesta.

? 8)
~kirja
Onko nyt liian myöhäistä myöhästyä?
kirja
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Kira » Ti Loka 02, 2007 5:43

Jaa, heitänpä minäkin muutaman epämääräisen ehdotuksen.

A.K.
Arvostusta Kotitontuille

I.K.E.N.E.T
Ihanien Kotitonttujen Erilaiselle Nikottamiselle Eikä Työnteolle

K.A.K.U.K.
Kotitontutkin Arvostavat Kunnollista Upeaa Kohtelua
Niin kuin peura kaipaa vettä kaipaan luokses minäkin.
Kira
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Pörri » Ti Loka 02, 2007 6:05

Anteeksi Omppuli! En lukenut tätä Topicia ennen kuin kirjoitin jatkon!
Pörri
Sieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » Ti Loka 02, 2007 6:07

No olen sitten S.Y.L.K.Y- ryhmän johtaja. Varokaa vain! Minä pistän vielä oikein kunnon vapautussession käyntiin.
Viimeksi muokannut Omppuli päivämäärä Ti Loka 02, 2007 7:08, muokattu yhteensä 1 kerran
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ti Loka 02, 2007 6:45

Minä haluaa parin! Siis niinku poikaystävän! Tai vaikka tyttöystävänki iha sama se mulle :D Kunhan tuo Zenzibar ei tuolla nyt ihan koko aikaa märehtisi jotain Dracoa :)) Ehdokkaita?? Muuten, jos tuossa on lokakuu nyt menossa, nii ne Zerian ristiäiset on ihan kohta!! :DD

Juuh, ja musta saa tehdä sen kotitonttu -jutun puolesta eläjän, mikäli joku niin mielii, eihän se mun asia ole päättää mitä te siihen jatkikseen rustaatte, mielipiteitä vain.... ;D

Muuten minusta K.O.P.O on varsin huumorin tajuinen, vaikka se kuulostaakin ihan hoopolta!! xxxD (Mulla lapsettaa....)
Kotintontuille Oma Puolustus Oikeus

-Zenz(iiiiiiiiiibaaaaaaaaaaarrrrrrrrr)
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja sooda » Ti Loka 02, 2007 7:20

Hei mä oon ehdottomasti sitä mieltä että uusi paritus toisi jotain vaihtelua koko jatkikseen. Minäkin olen ihan yksin, haluan poikakaverin! Kyllähän meillä niitä siellä löytyy, hyviä ehdokkaita... Ja minä olen kanssa kyllästynyt tuohon Zenzibarin Dracossa roikkumiseen. Siis nyt sen pitää kyllä tajuta että Draco on hullu murhaaja eikä hän halua olla sen kanssa missään tekemisissä tai jotain sinne päin.

//Muoks.// Mulla oli ihan tarkoituksena että tuon Sylyn paikalle keksittäisiin joku toinen nimi, mutta en keksinyt ite mitään hyvää. Mutta minähän voi olla kunnon aktivisti, minussa on paljon kunnon aktivistiainesta...
On asioita, joita ei voi kokea yhdessä ilman, että rupeaa pitämään toisistaan, ja mahtavan vuorenpeikon kumauttaminen tajuttomaksi kuuluu niihin.
sooda
Sieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ke Loka 03, 2007 8:33

Kuka ottaa tunnolleen kolmannen sadan viestin tässä ihanassa jatkotarinassa?

Taikaministeriö: Sekaisin! Aluks ne maksaa runsaat palkkiot ja sitten vangitsee. Ja ottaa nyt ankeuttajat takaisin. Hyi tuhmia.
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja jossujb » To Loka 04, 2007 4:24

Minusta kyllä Sylkyaktivismi on erittäin hauska aihe kirjoittaa. Ha, nyt tuntuu, että olen päässyt sisään tähän kirjoittamiseen, tuntuu tosin vähän siltä, että minä jään hiukan helposti ulos, kun en vielä operoi omalla koneella. Mutta eippä mitään, kyllä sekin vamma korjautunee täs vielä.
jossujb

EdellinenSeuraava

Paluu Jatkotarina-arkisto