Keskustelua jatkotarinasta

Vanhojen jatkotarinoiden säilytyspaikka.

ViestiKirjoittaja Omppuli » To Loka 04, 2007 5:11

Jossu hei! Gustaffsson on jo Azkabanissa.
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Daniel » To Loka 04, 2007 6:34

Hmm... kuinkas Sieppeli ilmiintyi taikaministeriöön ja takaisin tylypahkaan. Tylypahkan sisällä ei voi ilmiintyä tai kaikkoontua! ^^
Daniel

ViestiKirjoittaja Sieppeli » To Loka 04, 2007 8:23

Ketjun viestit ylittävät kolmensadan rajan. Tällöin ketjusta tehdään vol 2 ja ykkösen viimeiseen viestiin laitetaan uuden ketjun linkki.

Joo, että näin...
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » To Loka 04, 2007 8:25

Sieppeli kirjoitti:
Ketjun viestit ylittävät kolmensadan rajan. Tällöin ketjusta tehdään vol 2 ja ykkösen viimeiseen viestiin laitetaan uuden ketjun linkki.

Joo, että näin...

Näinhän se on. Laitanko lukon ja teen uuden?
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » To Loka 04, 2007 8:30

Laita vaan. Laita vaikka aloitusviestiksi viimeisin viesti tai jotain sinneppäin. Niin päästään aamulla sitten jatkamaan uudessa upeassa kohdassa ^^ Siis jos jaksan niin aikaiseen kirjoittaa..
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sepe » To Loka 04, 2007 8:31

Vihaan tätä sonataa! Mites ne kotitontut yhtäkkiä muuttu? Niiden tarkoitus ja halu on tehdä töitä. Keksikää joku älykäs jippo tähän lakkooon. Menee taas yli. Hermione teki vaikka mitä, mutta ei ne suostunut. Ja nyt Omppuli on ihme nainen ja saa ne lakkoon parilla hassulla sanalla. Yritetään pitää tämätarina loogisena. Sitä minä jo yritin, mutta ei onnistunut.
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » To Loka 04, 2007 8:34

Janne Kataja jr kirjoitti:Vihaan tätä sonataa! Mites ne kotitontut yhtäkkiä muuttu? Niiden tarkoitus ja halu on tehdä töitä. Keksikää joku älykäs jippo tähän lakkooon. Menee taas yli. Hermione teki vaikka mitä, mutta ei ne suostunut. Ja nyt Omppuli on ihme nainen ja saa ne lakkoon parilla hassulla sanalla. Yritetään pitää tämätarina loogisena. Sitä minä jo yritin, mutta ei onnistunut.

Ja pah. En itse tunkenut itseäni kotitonttuihin. Minut oikeastaan työnnettiin mukaan. Loogisena? Ei me ikinä ylletä Rowlingin tasolle ja huumori on sellaista ettei tätä saisi yrittämälläkään pysymään loogisena.
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sepe » To Loka 04, 2007 8:36

Lakko on kaikkeamuuta, kuin humoristinen. Siis sitä voisi edes siinä mielessä yrittää pitää loogisena. Tarinassa kuitenkin Omppuli tuli vaan jonnekkin ja sanoi: "Ny o lakko." Ei sitä kestä.
Viimeksi muokannut Sepe päivämäärä Pe Loka 05, 2007 11:02, muokattu yhteensä 1 kerran
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » To Loka 04, 2007 8:41

En minä halunnut alkaa syöttää niitä tuttipulloista ja laulaa kehtolaulua! Lakko on paljon parempi vaihtoehto. Minusta ei tehdä mitään kotitonttujen ihmisäitiä.
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sepe » Pe Loka 05, 2007 11:02

Olet jo.
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja jossujb » Pe Loka 05, 2007 11:08

Omppuli kirjoitti:Jossu hei! Gustaffsson on jo Azkabanissa.

Tota mulla meni nyt ohi... siis onko tämä väliaika tiotoa minulle, vai olenko kirjoittanut taas jotain ristiriitaista... hitsi kun ei meinaa millään pysyä kaikissa kuvioissa mukana. Varsinkin on vaikea muistaa ketä on aina missäkin kohtauksessa läsnä.

Ja minusta lakko on aivan hyvä juttu kotitontuille. En mitenkään näe, että kotitonttujen elämäntehtävä olisi palvella ihmisiä, niiden elämä vain on ollut sellaista jo pidemmän aikaa. Minusta tuntuu, että minun täytyy joskus kirjoittaa ficci kotitonttujen vapautumisesta. (Kylläpäs minä olen kärhjekäs tänään. 8) )
jossujb

ViestiKirjoittaja Omppuli » Pe Loka 05, 2007 11:33

Ehei. En ole. Minä vain autoin niitä vähän. En ole niiden äiti.

Jossu, olit kirjoittanut Gustaffssonista niin että hän olisi ollut linnassa. Muokkasin tekstiäsi niin ettei siinä enää näy sitä. :)
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Pe Loka 05, 2007 3:21

Miksi yhtä miun viesteistä ei oltu huomioitu? Miksei?? Pistää vihaksi.. >:(
Uaa.. alkaa kohta ottaa kaalin tää jatkis, jotenki siitä on vaan tullu sellanen paikallaan pörräävä inisevä kärpänen, joka pitäs listiä... No juu, ei ehkä ihan mutta melkein kuites....
Haluun jotain toimintaa!

-Zenz

P.s. Mites niitten Zerian ristiäisten kanssa, kun meikäläinen luuhaa vankilassa ja kuukaudesta ei hajuakaan? Pitäs vissin tästä lähin laittaa niihin jatkiksiin päiväys, siis että mikä päivä jatkiksessa on meneillään... Mitäs mieltä muu porukka on tuosta? Sais vähän selvemmän siitä...
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Omppuli » Pe Loka 05, 2007 3:31

Ei olisi pitänyt tapaa Voldua! Tai kyllä piti. Ei me Dracosta mitään pahista saada. Eikä liioin muista kuolonsyöjistä. Minua viehättää Cassandra Clairen idea, että Salazar Luihuinen olisi elossa. Hänestä saisi hyvän pahiksen. Sääli että hän kuoli noin tuhat vuotta sitten.

Tylsää, tylsää, tylsää. Minä vain hermoilen tulevaa lastani ja olen ihan paniikissa, muut vain kantavat huolta kotitonttujen lakost ja Gustaffsson on vakavasti sairas ja ei tiedä milloin hän kupsahtaa. Minä kaipaan jännitystä!
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Pörri » Pe Loka 05, 2007 4:01

Omppuli kirjoitti: Tapetaanko joku? Ei siis meitä (Ellei joku halua kuolla) Mutta siis joku Tylypahkan oppilaista tai joku HP-hahmo. Ron olisi aika hyvä, mutta sitten Nimuelta vietäisiin sulho. :/

Siellä on eräs jonka voi tappaa. Tuli tuossa minun viimeisimmässä viestissä puheeksi...
Pörri
Sieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Pe Loka 05, 2007 4:49

Roberto? (Kirjoitetaanko se tuollain)

Erittäin helposti unohtuu katsoa, mitä edellinen on kirjoittanut. Tai siis sellain tarkkaan. Onko kukaan muu huomannut? Siis en tarkoita, että jollain olisi nyt unohtunut jatkaa jotain, sanoin vain. Varmaan itsekkin olen lukenut joitain viestejä huonosti/ymmärtänyt hupnosti *viheltelyä*
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja sooda » Pe Loka 05, 2007 8:31

Hei mäki haluun Englannin maajoukkoeeseen pelaamaan *katselee Sieppeliä kateellisena*... Nyt mulla ei ole koko jatkiksessa mitään muuta roolia kun tyyppi, joka on läsnä mutta hiljaisesti. If you get what I mean.
On asioita, joita ei voi kokea yhdessä ilman, että rupeaa pitämään toisistaan, ja mahtavan vuorenpeikon kumauttaminen tajuttomaksi kuuluu niihin.
sooda
Sieni

ViestiKirjoittaja Sepe » Pe Loka 05, 2007 8:36

No aika monella on saman tyylinen osa, kuin soodalaa. Lukkun ottamatta Gustaata, Sieppeliä, Zenziä, Danielia ja Omppulia. Mutta ei siinä järkeä olisi, että jopa kaksi juuri meidän tuvasta ja meidän joukkueesta pääsisi maajoukueeseen, hyvä näin.
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » Pe Loka 05, 2007 8:39

Tehkää hahmostanne tärkeä niin se tulee yleisemmäksi ja kirjoittakaa useammin!
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sepe » Pe Loka 05, 2007 8:43

Hahmostani ei voi saada tärkeää millään. Huispaus jengin kapu ja se siinä. Daniel ei kirjoittanut n. Kahteen viikkoon ja hän pysyi sivulta neljä (oliko sivu neljä) sivuille 15-20 mukana kunnes itse kirjoitti. Jotkut vain erottuvat toisia paremmin.
Raimo
Sepe
Sieni

EdellinenSeuraava

Paluu Jatkotarina-arkisto