Keskustelua jatkotarinasta

Vanhojen jatkotarinoiden säilytyspaikka.

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Su Loka 07, 2007 5:49

Minä ainakin olen kokoajan luullut Jossun olevan poika :shock:
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja sooda » Su Loka 07, 2007 5:55

Samoin... Älä loukkaannu, Jossu... No mutta Jossu ja Dobbyhan sopisivat hyvin yhteen, eiks jeah?
On asioita, joita ei voi kokea yhdessä ilman, että rupeaa pitämään toisistaan, ja mahtavan vuorenpeikon kumauttaminen tajuttomaksi kuuluu niihin.
sooda
Sieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Su Loka 07, 2007 5:57

Niin ainakin jos hän on poika :D Jos ei niin kotitonttu kolmoisdraama :D
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Su Loka 07, 2007 6:21

No kaikea sitä täällä jo kuuleekin! :D pitää vissin mennä lukemaan toi jatkis, kun on taas jäny niin plajon välii.. Tuun sitte muokkaan tätä viestiä ja ilmaisemaan melipiteeni...

-Zenz [I will be back]

muoksista// sanoinhan tulevani takaisin! No niin, kävin siis kirjoittamassa ja VIHDOINKIN sain sen Omppuli/Zenzibar suhteen alkuun.. ;) Saas nähä mitä tosta vielä tullee. Hyvään suuntaanhan tämä on menossa, alkaa mennä jännäksi. Toivottavasti saadaan lisää Draamaa kehiin, eikä minua haittaisi tuo slashi tai kolmio-/neliö-(/miksei viisiö [mikä sanax)])draamakin
juuh. NYT olen sanottavani sanonut.

-Zenzi
Viimeksi muokannut Zenzibar päivämäärä Su Loka 07, 2007 6:38, muokattu yhteensä 1 kerran
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Omppuli » Su Loka 07, 2007 6:34

Miksi Gustaffsson aina joutuu sairaalaan? Okei, onhan muutkin siellä aika paljon ravannu, mutta Gustaffsson on taas henkihieverissä.
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Su Loka 07, 2007 6:41

Noin siinä käy, kun lyöttäytyy hullujen porukkaan (Viittaan Zenzibarin viimeisinpään viestiin jatkotarinassa)
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sepe » Su Loka 07, 2007 7:21

Gustaa on aina sairaalassa, kun kirjoittaa itselleen harvinaisen huonoa onnea. Semmonen se meirä kustavsoni o.
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Su Loka 07, 2007 7:29

Palautuvatko Omppuli ja Zenzibar ikinä takaisin itsekseen? Etsiikö Zenz itselleen jostakin kunnolisen miehen vai joutuuko häm tyytymään Dracoon? Mitä Danielin ja Omppulinin välillä tulee tapahtumaan? Voidaanko unohtaa sairaala KOKONAAN sopivan pitkäksi aikaa? Nämä kysymykset pyörivät nyt päässäni, ovat pyörineet jo pitkään.
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Daniel » Su Loka 07, 2007 9:13

Apua, jatkotarinan Danielista tulee samanlainen emo kuin täällä istuvasta. o.o Hrrrh, jännää. Mutta ihanaa että tähän saatiin nyt femmeä 8) Toivottavasti saadaan slashiakin jossain vaiheessa.

Minusta Omppuli ja Zenzibar muodostaisivat hyvän parin, mihin Zenz enään miestä tarvitsee. Tämä on muutenkin niin... heterovaltainen jatkotarina, että tuollainen olisi vain ihana piriste. Siitä tulisi uusi lempiparitukseni.

Ja sairaala voitaisiin minustakin jättää ainakin hetkeksi pois. Siellä on ravattu jo enemmän kuin tarpeeksi. Enemmän kuin liikaa, jopa..
Daniel

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ma Loka 08, 2007 12:45

Okei, pysyköön Omppulin ja Zenzibar suhde Daniel, Pörrin, Omppulin ja Zenzibarin välisenä asiana. Minä en ainakaan jaksa lukea sitä hämmästelyä ja pökertelyä, jos asia tulee julki. Se joka kirjoittaa asian paljastamisesta, sen hahmo joutaa Sairaalasiiven kautta Mungoon.
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ma Loka 08, 2007 2:06

krhm... Taidan sitten ansaita paikan Pyhästä Mungosta... Ehdin jo ilmoittamaan asiasta jatkiksessa, ennen kuin luin tänne tulleet viestit... :oops: Mutta voihan sen ajatella niin, että Oleskeluhuoneessa ei ollut palöjoa porukkaa tuolloin....
Daniel, taisit sitten saada lempiparituksesi :D
Nyt sitten joku kehittämään sitä slashia.. :D

-Zenz
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ma Loka 08, 2007 2:10

Oikeastaan tuo ei ollut niin paha kuin esim: joku huutaa täyttä kurkkua tiedätte mitä ja kaikki järkyttyvät, arimmat menettää yöunet ja kaikki kyselevät kaikkea turhaa ja erittäin ärsyttävää.. Taidat selvitä mungolta

[Gusti kirjoittaa jatkotarinaan joka toisen, minä taas tänne keskusteluosuudelle :shock: ]
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ma Loka 08, 2007 2:12

kiitos Sieppeli :D En minä olisi sinne halunnutkaan, olen saanut tarpeekseni sairaaloista... : D

-Zenz
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

ViestiKirjoittaja Daniel » Ma Loka 08, 2007 3:32

Jipii o/

No mutta slashin kehittäminen on kyllä hieman ongelma? Ensinnäkin meillä taitaa olla täällä käsissämme tyttövalta. Vaikka tottakai, jos joku kehittää jätkiä taivaasta simsalabim, niin onnistuu.
Mutta hei, pitäisikö meidän tarkastella siellä vuotiksessa sitä topiccia ja napsia sieltä henkilöhahmoja takaisin mukaan tähän jonkun hullun käänteen kautta? Tai siis minusta sinne oli melko monikin kirjoittanut. Forum Shark jäi ainakin pysyvästi mieleeni, kun kyseinen tyyppi seikkaili yhdessä unessani. :'D
Daniel

ViestiKirjoittaja jossujb » Ma Loka 08, 2007 4:09

Sieppeli kirjoitti:Minä ainakin olen kokoajan luullut Jossun olevan poika :shock:

Voi hyvänen aika :lol: pari päivää koneongelmien takia poissa, jo täällä mietitään mikä minun sukupuoleni on... anteeksi, naurattaa nyt niin paljon... ehkä kannattaisi nukkua joskus :P

Tuota ITSEASIASSA minä olen kirjoittanut itsestäni tyttöä, enkä kyllä loukkaannu jos joku on jotain muuta vaikutelmaa saanut, sillä eihän sitä ole mitenkään selvästi sanottu.

Sopii nyt parittaa ihan kenen tahansa kanssa, mutta minusta nyt olisi hauska, jos olisi tyttö. 8)
jossujb

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ma Loka 08, 2007 4:55

Itse olen kyllä aina ajatellut sinut tyttönä Jossu :D

Minullakin on jäänyt Forum Shark mieleen, ja ruohonleikkuri myöskin, sillä oli avana Homer Simpson. Siitä minä muistan hänet :D

-Zenz
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ma Loka 08, 2007 5:10

Jes! Tuplakostot alkavat. Kostaako Daniel vain Omppulille vai koko porukalle vai ehkä vain Omppulille ja Zenzibarilille?

Muuten, mones kuukausi Omppulilla on menossa? Sitä vaan, että hänhän joutuu sairaalaan synnytyksen takia.
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ma Loka 08, 2007 5:19

Sinä tosiaan kirjoitat joka toisen viestin x)
Joo no, pakkohan sitä jotain oli saada aikaiseksi ajattelin, että Danielista ja Dracosta tulisi hyvä kostotiimi :)
Jaa... Enpäs tiedä, mutta veikkaisin, että viides... :D

-Zenzi
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

ViestiKirjoittaja Pörri » Ma Loka 08, 2007 7:24

Eih! Ei sitä kosto juttua Danieliinkin! Se on ihan typerä se Draconkin kosto juttu!
Pörri
Sieni

ViestiKirjoittaja Daniel » Ma Loka 08, 2007 7:54

Oh yes, pääsin pahisten puolelle! *tuulettaa* Awwh, jos joskus jaksan kirjoittaan niin tiedän kenelle Danskuani tyrkytän *pahisnaurua*

Hei muuten, onko Lucius tai Severus vielä elossa? Entä Bellatrix? o.O En jaksa selata kaikkia jatkotarinoita läpi ottaakseni selvää kun en enää muista... Vai onko kaikki kuolonsyöjät tehneet jonkun kuoleman jossain vaiheessa voldun mukana? Kauhea kun tulee joku muistikatkos...
Daniel

EdellinenSeuraava

Paluu Jatkotarina-arkisto