Keskustelua jatkotarinasta

Vanhojen jatkotarinoiden säilytyspaikka.

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ke Elo 29, 2007 2:03

Ehkä on liikaa töitä, mutta hällä väliä. Minulle ainakin kävisi kaksi jatkotarinaa.
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » Ke Elo 29, 2007 2:07

Kaksi jatkotarinaa yhtä aikaa vai? Käy minulle. Minä ainakin tahtoisin aloittaa ihan uuden jatkotarinan.
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Ke Elo 29, 2007 2:57

Hii, hyviä ideoita.

Teen muille jatkotarinoille oman alueen, johon voi halutessaan tehdä uusia jatkotarinoita. Myös toisenlaiset Jatkotarinat, jossa sinä olet mukana-käyvät, tosin nimessä pitää olla muutakin. Oletetaan, että joku tekee Taru Sormusten Herrasta-jatkotarinan johon saa lisätä itsensä mukaan, niin nimen sopisi olla TSH-jatkotarina, jossa myös sinä olet mukana.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Nimue » Ke Elo 29, 2007 3:52

Minuakin saa parittaa miten/kenen kanssa haluaa, Vuotiksessa olevasta viestistä välittämättä ;)
Viimeksi muokannut Nimue päivämäärä La Syys 01, 2007 12:11, muokattu yhteensä 1 kerran
Nimue

ViestiKirjoittaja Sepe » Ke Elo 29, 2007 4:23

Vuotiksessa ollaankin annettu pitkät bannit. Tuo kaksi HP jatkotarinaa samaan aikaan ei olisi mielestäni hyvä idea. Tehtäisiin nyt ensin tämä loppuun ja, sitten mietittäisiin sitä uutta. En ainakaan itse ole kyllästynyt tähän juoneen vielä.
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Pörri » To Elo 30, 2007 4:07

Minusta nykyistä jatkotarinaa voisi jatkaa ikuisesti :) Minusta uutta ei tarvita..
Pörri
Sieni

ViestiKirjoittaja Kira » To Elo 30, 2007 4:41

*hihkaisee riemusta* Wuhuu, sukka kehiin! Noeivaineskaa. ;D

Minun mielestä tätä voitaisiin jatkaa, mutta uusikaan ei olisi huono juttu. Erityisesti olisi mukavaa, jos jostain toisesta aiheesta tulisi jatkotarina *hymy*
Niin kuin peura kaipaa vettä kaipaan luokses minäkin.
Kira
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » To Elo 30, 2007 5:31

Jatkotarinoitahan voi tehdä jos haluaa tuonne Muut jatkotarinat-alueelle. Ja pienenä vinkkinä; minä pidän erityisesti sellaisista joissa voi lisätä itsensä mukaan. :wink:
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Sepe » To Elo 30, 2007 7:16

Haa! Pörri, onnistuit lopultakin välttämään minut. Kyllä sen on huomannut, että olet minua yrittänyt vältellä. Aina, kun on meidän välillämme ollut kemiaa niin seuraavassa viestissäsi jonka kirjoitat olet yrittänyt rikkoa suhdettamme. Lopulta onnistuit. Minulle kelpaa yhä vastakkainen sukupuoli, oli kuka tahansa. (En minä nyt noin kamala hahmo ole.) :mrgreen:
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Siilinpiikki » Pe Elo 31, 2007 2:45

Kiitos vain mahdollisuudesta Omppuli, mutta olen päättänyt että en herätä itseäni eloon, kyllä te ilman minuakin pärjäätte. Jos voisin kirjoittaa jatkotarinaan ilman että tarvitsisi herättää itseni eloon, kirjoittaisin varmaan. Myös se vaikuttaa että enään ei ole kesä.
Viimeksi muokannut Siilinpiikki päivämäärä Ke Syys 05, 2007 5:47, muokattu yhteensä 2 kertaa
KuvaKuvaKuvaKuva KuvaKuva
Siilinpiikki
Sieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Pe Elo 31, 2007 2:55

Eihän sinun tarvitse herättää itseäsi henkiin vain sen takia, että voit kirjoittaa. Pääasia, että hahmosi edes oli tarinassa, olenko ymmärtänyt oikein ^^
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Nat » Pe Elo 31, 2007 3:09

Jos Voldemort sattuu kuolemaan hänellä voisi olla vaikka seuraaja esim. sen poika tai Hitler. Tai Voldun suuri fani:)
Tuo "jatkiksen kohtalo-keskustelu" on mielenkiintoinen. Pidän nykyisestä, mutta ei uusikaan pahaa tee...
Nat
Logotaiteilija

ViestiKirjoittaja Pörri » Pe Elo 31, 2007 4:19

Muahahahaha! On sulla Sepe Bellatrix!
Pörri
Sieni

ViestiKirjoittaja Daniel » Pe Elo 31, 2007 9:25

Siis mitä, eikö kukaan täällä haluaisi pientä slash- tai femmeruisketta tarinaan? xD No harmin paikka, sellainen olisi herkkua. Olen niin nihkeä heterojuttujen kanssa, mutta alan jo melkein tottua siihen tässä jatkotarinassa. Ensimmäinen "ficci" (kai tämä lasketaan jonkinsortin ficiksi?) johon kirjoitan hettiä muutenkin kuin mainintana. Saavutuksia, saavutuksia.

Ja minulle on ihan sama teettekö toista jatkotarinaa vai ette. Jos teette, niin olen ehkä mukana jos jaksan, mutta jos ette tee, niin en ala kapinoimaan.
Daniel

ViestiKirjoittaja Nimue » La Syys 01, 2007 12:18

Nih, samaa mieltä Danielin kanssa! Oli se mun yksi viesti, josta minä yritin kehitellä yhtä juttua, mutta sitten joku kirjoitti siihen toisenlaisen jatkon. no, eipä voi mitään :P
Nimue

ViestiKirjoittaja Sieppeli » La Syys 01, 2007 12:29

Nojaa, toivottavasti tätä jatkotarinaa ei ihan heti kuitenkaan lopeteta... Voidaangan me tehdä kaksi jatkotarii, toinen tämä vanha, toinen uusi ja sitten saa vapaasti valita kumpaan kirjoittaa ^^ Onhan tuolla tuo lord of the rings, jos tähän kyllästytään... Olenkohan ymmärtänyt taas ihan oikein...
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Su Syys 02, 2007 10:41

Minä en ainakaan ole vielä tuohon meidän jatktarinaan kyllästynyt! Nyt olen jo raskaana, ja olen löytänyt isäni, että mikäs sen parempaa?? xD
Jooh... mutta olisi kiva aloittaa toinenkin potter aiheinen jatkis, koska vaikka tuo TSH tuolla onkin, en ole niin Suuri fani, että osaisin olla siinä täysillä mukana, vaikka olenkin jo hahmoni tunkenut sinne mukaan :)

-Zenz
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Daniel » Su Syys 02, 2007 3:26

Joo, en minäkään usko että voisin osallistua THS jatkotarinaan. Kirjoja en ole kuolemaksikaan jaksanut lukea, ja vaikka elokuvat olenkin nähnyt niin olen jokseenkin pihalla kaikesta.
Daniel

ViestiKirjoittaja Siilinpiikki » Ke Syys 05, 2007 5:45

Mitä minun ruumiilleni oikein tapahtui jatkotarinassa? Olenko minä manalius? Manaliukset eivät kyllä mielestäni lentele taivaalla ja huutele kostoa, ei ainakaan jos niitä ei käsketä.

Miten sarjakuva edistyy, Gustaffsson?
KuvaKuvaKuvaKuva KuvaKuva
Siilinpiikki
Sieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ke Syys 05, 2007 12:23

Siis ainakin minä yritin tehdä ruumiistasi sellaisen, joka torjui Voldemortin manalius yrityksen. Ruumiisi on vähän niinkuin manalius, joka vaan on paljon järkevämpi ja tottelee itseään. Ja pitää muistaa, että haluat kostaa Gustaffssonille. Tai siis ruumiisi haluaa.. Ymmärsikö joku muu, ite en aina ymmärrä mahtavia selityksiäni.
Sieppeli
Kärpässieni

EdellinenSeuraava

Paluu Jatkotarina-arkisto