"Mitä ihmettä sinä täällä teet?" Zenzibar kysyi ihmeissään.
"Öö, tuota, olin lähistöllä", Kailey sanoi välttelevästi ja katsoi ympärilleen. "Mitä pirua täällä tapahtuu?" hänen katseensa kulki maassa makaavan Omppuliin.
"No, tuota..", Pörri aloitti ja silloin kuului kauhea pamahdus. Kaikki kääntyivät katsomaan ja huomasivat, että Danielin kohdalla oli vain suuri, savuava kuoppa.
Zenzibar riensi taas Omppulin luo.
"Omppuli, herää", Zenzibar ravisteli naista. Tämä räpytteli silmiään ja mutisi jotain käsittämätöntä. Sieppeli ei vieläkään näyttänyt tulleen entiselleen.
"Mennään sen paskiaisen perään", hän ärjäisi ja katsoi muita haastavasti. "Minä tapan sen!"
"Rauhoitu", Kailey yritti tyynnytellä Sieppeliä, mutta tämä vain katsoi naista raivoissaan ja tähtäsi tätä taikasauvallaan. Kailey lensi suuressa kaaressa ilmaan ja päin puuta eikä noussut ylös.
"Mitä sinä teit?" moni kysyi kysyi järkyttyneenä, mutta Sieppeli ei reagoinut mitenkään. Silloin puut alkoivat jälleen huojua ja tuuli ravisteli koko pihaa. Daniel ilmestyi heidän eteensä osoittaen kaikkia taisauvallaan. Hän oli taas täysin ehjä ja täysissä sielun ja ruumiin voimissa. Hänen silmänsä kiiluivat taas pelottavasti.
"No niin", Daniel sanoi uhkaavasti. Hän vilkaisi ympärilleen. Zeria kyyristeli taka-oven luona. Daniel syöksähti sinne, nappasi tytön kainaloonsa ja osoitti taikasauvalla tämän ohimoon. Daniel vaiensi Zenzibarin älähdyksen katseellaan. "Nyt te kuuntelette mitä minä sanon."
[Piti tuoda itseni takaisin, jos koittaisi kirjoittaa vähän useammin