Keskustelua jatkotarinasta

Vanhojen jatkotarinoiden säilytyspaikka.

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Ma Syys 17, 2007 2:45

Minustakin Voldemortin on heitettävä veivinsä. Voldemortin tuhoamisen jälkeen saisimme kaikki Merlinin ritarikunnan ensimmäisen arvonimen, perustaisimme auroriviraston joka jahtaa loput kuolonsyöjät Azkabaniin, ja yksi kuolonsyöjistä ottaa Voldun paikan ja alkaakin jahdata meistä.

Kuka saa tuosta selvää on hyvä.

[Mikähän hinku minulla on aina sinun tekstiisi muokata omiani? Anteeksi kauheasti, kun käytän väärin moden oikeuksiani..! (ilkeä minä), Mutta piti vaan sanomani, että minä sain selvää tuosta, mikä tekee minusta hyvän, mikä tekee minut iloiseksi :D -Zenzii..]
I got a Pikachu today.
I put on my Charmander heart is mine.
Maybe I should Raichu a love song.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja kirja » Ma Syys 17, 2007 3:35

Gustaffsson kirjoitti:, perustaisimme auroriviraston joka jahtaa loput kuolonsyöjät Azkabaniin, ja yksi kuolonsyöjistä ottaa Voldun paikan ja alkaakin jahdata meistä.

Entäs, jos Azkabanin vankilaan tulisi joku vika... Huonot rakenteet... Se selittäisi Siriuksen pakenemisenkin... Kaikki kuolonsyöjät jahtaisivat meitä vihaisena...
~kirja
Onko nyt liian myöhäistä myöhästyä?
kirja
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ma Syys 17, 2007 3:59

Tarinahan vain paranee vanhetessaan ;D Gustaffsonin ja kirjan ehdotukset on itseasiassa aika hyviä :D
Lisäksi velhomaailmassa voisi noin ylensäkin tapahtua jotain traagista, vaika taikaministerin kuolema, joka sekottaisi pakkaa :D

-Zenz
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Sepe » Ma Syys 17, 2007 8:12

Älkää tappako Voldemorttia! Se on koko jutun paras hahmo (siten minun jälkeeni :lol: ). Voldemort sopii hyvin tähän tarinaan ja voihan siitä vähän "pahiksemmaksi" muokata. Mutta pliiiiis, älkää tappako Voldua!
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ti Syys 18, 2007 5:12

Okei eli siis tappakaa Voldu.. Mut siis myöhän toimitaan niinkuin ryhmässä ja niiku jos mö ollaan kaikki valittuja Potterin jälkeen? :roll:
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sepe » Ti Syys 18, 2007 7:28

Offiksi menee,mutta sanon vain tuohon Sieppelin viestiin, että: Juup. Käypi minulle ja muutenkin, kuka valittuja kaipaa?
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » Ti Syys 18, 2007 8:14

Niinpä, Potterissakin oli tarpeeksi kestämistä. Pääsipä vihdoin Siriuksen luo.
Mutta Voldemort on tapettava.
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sepe » Ti Syys 18, 2007 8:28

Miksi? Sano joku pätevä syy. Tehkää vaikka toinen jatkis missä se kylmänjulmasti tapetaan. No juu, en minä tätä päätä. Voldemort vain on niin hauska (vaikka sen ei kuuluisi olla).
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Ke Syys 19, 2007 5:42

Kyllähän pahan pitäisi lopulta saada palkkansa, ja Voldemort jos joku on paha. Mokova murhaava paska oikein. Sietääkin kuolla. :twisted:
I got a Pikachu today.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » Ke Syys 19, 2007 1:51

Gustaffsson kirjoitti:Kyllähän pahan pitäisi lopulta saada palkkansa, ja Voldemort jos joku on paha. Mokova murhaava paska oikein. Sietääkin kuolla. :twisted:

Juuri niin! :twisted: :twisted:
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ke Syys 19, 2007 3:01

Eihän ole! Mieädn Voldu ainakaan, sehän on vain potteria inhoava hieman maailmavalloitusvimmainen ja kamomillateetä rakastava setä. (en taia uskoa tuota itekkään...) :roll:
JOs se kuitenkin halutaan kuolleksi, niin sitten (nyyh). Ja miksi minun rakaiten vanhempieni piti heittää veivinsä? Ja se hiton muistiloitsu! Nyt en voi kertoa eteenpäin sitä mitä näin, vaikka en minä sitä kyllä muutenkaan tiedä, kun ei sitä sanottu siinä viestissä (siis sitä kohokohtaa) :D
Hitsi, mie olen tappanu oman isäni :shock:
O-ou.
Nii ja muuten siit sieppelin ideasta, minusta se oli hyvä! Voldun pitää tappaa meidät kaikki jos se meinaa tappaa kaikii valitut, mikä on mahdotonta, koska tuskin me itsekään muistamme IHAN JOKAISTA hahmoa joka on aikojen varrella löytänyt hienosti tiensä ficiimme.. :D Muistaakseni siellä on joskus ollut joku Hiljakin?? :O
No joo... lopetan nyt tähän.

-Zenz[i]
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ke Syys 19, 2007 4:34

Jokainen hahmo.. Jotkut on vaan tippunu tarinasta pois, ku ei ne oo jaksanu kirjottaa. Siltikin mieleemme ovat tietyt vanhat hahmot syöpyneet, ja niitäkin saatamme käyttää. Pääasiallisesti siltikin täällä pyörii tämä meidän pikku porukka.
Hah, jos voldu yrrittää tappaa meiät kaekki, eihä siit mittee tuu! Kamomilla tee on saanu sen aivot sekaisi. (Jee kivaa murretta)

Zenzibar: Vanhempasi heittivät heivinsä, koska äitisi tiesi liikaa ja isäsi... No hän oli sekaisin... Voiko nyt tuolla tavalla sanoa.. No okei, sinä olit sekaisin. Ei noinkaan voi sanoa.. Parempi että olen taas kerran ihan hiljaa.
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja jossujb » Ke Syys 19, 2007 4:42

Muistaakseeni kirjoitin tähän jatkotarinaan vuotiksen puolella yhden tai pari omaa jatkoa, ja pidin ideaa aivan mainiona! Ei vain aika millään riittänyt kirjoitella lisää, mutta sitä mitä olen tässä vähän aikaansaanostanne lukenut, niin minun alkaa tehdä mieli hypätä mukaan.

Tietysti siis lukisin koko hoidon näin ensin kunnolla, mutta kai se on sallittua ujuttaa itsensä vielä mukaan???

jjb
jossujb

ViestiKirjoittaja Siilinpiikki » Ke Syys 19, 2007 5:55

En ole Voldemortin tappo suunitelmaa vastaan, mutta ennen sitä pitäisi tuhota hinyrkit. Käsittääkseni gertsi ja jossujp ainakin aikovat vielä tulla mukaan, joten heille ei olisi reilua että tappaisimme Voldemortin ja jatkotarina loppuisi. Tietenkin voi viellä senkin jälkeen jatkaa, mutta itse en varmaan jatkaisi jatkotarinaan kirjoittamista.
KuvaKuvaKuvaKuva KuvaKuva
Siilinpiikki
Sieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ke Syys 19, 2007 6:36

Hyvin sanottu Siilinpiikki, tottakai Jossu ja Gertsi voivat jatkaa, enkä minäkään tiedä olisiko jatkis enää oma itsensä jos Voldu kuolisi, mutta kyllä minä luultavasti vielä kirjoittaisin, jos en muuten niin seotakseni lopullisesti.... xD

Sieppeli// Jaah... no sen minä tiesin että isäni oli seko, mutta että minäkin? o_O NO joo, tiesin mie senki xDD

-Zenz
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

ViestiKirjoittaja Kira » To Syys 20, 2007 3:57

Tapatte Voldemortin? Ei meidän pinkkejä puputossuja rakastavaa pullonpyörittäjää. Pakko yrittää änkeä itseni tarinaan ja pelastaa Volduli. *naur*
jossujb, tietenkin voit "ujuttaa" itsesi mukaan, mukavaa saada uusia hahmoja.
Niin kuin peura kaipaa vettä kaipaan luokses minäkin.
Kira
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » To Syys 20, 2007 6:01

Kira kirjoitti:Tapatte Voldemortin? Ei meidän pinkkejä puputossuja rakastavaa pullonpyörittäjää. Pakko yrittää änkeä itseni tarinaan ja pelastaa Volduli. *naur*
jossujb, tietenkin voit "ujuttaa" itsesi mukaan, mukavaa saada uusia hahmoja.
Itse asiassa Jossujb on jo tarinassa, paitsi että hänet on unohdettu.
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » To Syys 20, 2007 8:00

Päätinkö minä, että hahmoni menee läpi holvikaaren ja kuolee? Ei, eli sori Sepe, minä se sinun ilonpilaajasi olen ja kerron, että ainakaan minä en ole kuollut, eikä tuskin ole Gustaffssonkaan.
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sepe » To Syys 20, 2007 8:25

En minä sitä tarkoittanutkaan. Tarkoitin, että teidän pitäisi Rowlingin kaavan mukaan olla kuolleita, mutta ei sillä nyt ole mitään väliä.
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Pe Syys 21, 2007 5:45

Olen ääliö pilkunviilaaja, mutta onko jossain sanottu että jos menee holvikaaren läpi niin kuolee? Sirius saattoi saada osuman myös tappokirouksesta, eihän FK:ssa muistaakseni kerrottu tarkasti.

//Minä... en... ole... GUSTAA! Nimesi on niin hemmetin pitkä että lempinimi on suunnilleen pakollinen. Kiitä onneasi että minä olen hyvätapainen. -Omppuli :D
Viimeksi muokannut Gustaffsson päivämäärä Pe Syys 21, 2007 1:13, muokattu yhteensä 1 kerran
I got a Pikachu today.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

EdellinenSeuraava

Paluu Jatkotarina-arkisto