Jatkotarina, jossa myös sinä olet mukana Vol 3

Vanhojen jatkotarinoiden säilytyspaikka.

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ke Loka 17, 2007 7:44

Muutkin menivät hänen peräänsä, Sieppeli vähän hitaammin. Hän ei tahtonut kaikkien näkevän hänen punaisia, turvonneita silmiään.

"Tankataan nyt hyvin, että jaksetaan aikaharppaus." Zenzibar sanoi. Pörri oli jo aloittanut syömisen, kun Sieppeli vasta astui saliin. Sieppeli yritti istua mahdollisimman kauas muista, mutta Sepe tuli lähemmäs.
"Eikö Kustaa jättänyt minulle mitään?" Hän kysyi. Sieppeli katsoi häntä sillä ilmeellä, joka olisi tappanut tarinan aikana kaikki kuolonsyöjät ja pari ylimääräistäkin.
"Ei tietenkään, kuka nyt tuollaiselle jättäisi mitään?" Sepe nähtävästi loukkaantui tästä ja liikkui Natin viereen.
"Eikö Gustaffsson jättänyt kenellekkään meistä mitään?" Kira kysyi. Sieppeli pudisti päätään.
"Aika tylsä tyyppi." Sepe totesi. Sieppeli näytti siltä, että jos hän ei olisi tiennyt joutuvansa murhasta Azkabaniin, hänen vierellään lojuisi nyt yksi ruumis.

[Siitäs sait Sepejannetyyppi]
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja sooda » To Loka 18, 2007 6:40

"Lähdetäänkö me kaikki mukaan sinne aikamatkahommelille?" kysyi Sieppeliä vastapäätä istuva sooda. Hän yritti selvästi saada Sieppeli ajatukset pois Sepen murhaamisesta. "Tai siis, minä ainakin haluan lähteä."
"Okei, tule vain, mutta en usko että ihan kaikki voivat lähteä. Se olisi ihan mahdotonta", Sieppeli vastasi selvästi iloisena siitä, että sai hyvän syyn unohtaa Sepe(n puheet).
"Minä ainakin lähden", sanoi Kira. "Olen jo tankannutkin." Soodakin alkoi samantien lappaamaan wokkivihanneksiaan suuhunsa entistä reippaampaa tahtia.
On asioita, joita ei voi kokea yhdessä ilman, että rupeaa pitämään toisistaan, ja mahtavan vuorenpeikon kumauttaminen tajuttomaksi kuuluu niihin.
sooda
Sieni

ViestiKirjoittaja Nat » To Loka 18, 2007 7:07

"Minäkin haluan mukaan!" Nat innostui.
Sieppeli huokaisi ja alkoi miettiä. Hetken kuluttua hän kaivoi laukustaan pergamenttia, mustepullon ja sulkakynän. Sieppeli nousi seisomaan ja sanoi:"Ne ketkä haluavat tulla mukaan laittavat nimensä listaan niin, että nähdään kuka haluaa tulla mukaan. Olen kuitenkin varma että kaikki eivät pääse mukaan..."
Ihmiset alkoivat murjottamaan.
"Hei, en tarkoita sitä että en haluaisi teitä kaikkia mukaan,mutta en tiedä montako mahtuu mukaan", Sieppeli sanoi pettyneenä.
Sen sanottuaan hän meni hiljaiseksi ja istuutui. Vähän aikaa oli hiljaista, koska kaikki pohtivat ankarasti kuka mitäkin,mutta aina ajatukset kuitenkin päätyivät ajankääntäjään.
"Minne me menemme tai siis mihin aikaan?" Nimue kysyi.
Sieppeli kohautti hieman olkiaan.
Nat
Logotaiteilija

ViestiKirjoittaja Zenzibar » To Loka 18, 2007 7:20

Zenzibar puuttui puheeseen. "Anteeksi nyt vain, mutta minunhan tämä ajankääntäjä on ja idea oli minun. Miksi Sieppelistä tehtiin joku johtaja?"
Toiset painoivat syyllisinä päänsä, kun olivat unohtaneet Zenzibarin laittaneen liikkeelle koko jutun. Loukkaantunut äänensävy sai heidät ajattelemaan.
"En minä yrittänyt paikkaasi viedä. Mitä sitten itse haluaisit tehtävän? Ketkä lähtee mukaan?" Sieppeli sanoi.
Zenziabr katsoi vähän uhmakkaasti häneen, mutta vastasi kuitenkin. Minusta meillä kaikilla on oikeus lähteä. Kaikilla halukkailla. Ei se niin mahdotonta ole, mutta vaarallista se on. Tosi vaarallista", Hän sanoi painottaen viimeistä lausetta.
Toiset katsoivat Zenzibaria vakavina. Kaikki tiesivät mitä oli pelissä, eikä kukaan halunnut sitä menettää.
Sieppeli katsoi Zenzibaria silmät loistaen. "Minä ainakin lähden. Tiedän kyllä, että siinä on vaaransa, mutta minä haluan pelastaa Gustaffsonin!"
Zenzibar nyökkäsi. Hän oli itse miettinyt, pystyisikö vaikuttamaan Dracon kohtaloon.
Juuri silloin Suuri Sali hiljeni ja kaikki katsoivat ovelle...
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Omppuli » Pe Loka 19, 2007 8:46

Sieltä tuli vain joukko eksyneitä ensiluokkalaisia. Kun kaikki olivat syöneet Zenzibar sanoi:
"Nyt oleskeluhuoneeseen! Vauhtia!"
Kaikki kiirehtivät pois salista ja Pörri katsoi murheellisena kesken jäänyttä suklaakakkuaan.

Kaikki kerääntyivät Zenzibarin ympärille ja hän isonsi ajankääntäjän ketjua, jotta kaikki mahtuisivat. Ilmassa oli selvää jännitystä.
"No niin. Sieppeli, sinä et sitten halaa Gustaffssonia tai mitään. Kukaan ei saa nähdä meitä tai no saa, mutta menneisyyden me ei saa nähdä meitä. Se on hyvin, hyvin vaarallista. Onko kaikki selvää?" Zenzibar varmisti. Kaikki nyökkäsivät ja Zenzibar alkoi kääntämään tiimalasia.
Aika meni yhtenä hujauksena eikä kukaan nähnyt mitään muuta kuin välähdyksiä. Sitten aika tasaantui. Oleskeluhuoneessa olleet tavarat olivat vaihtaneet paikkaa ja tuli ei palanut.
"Missä kohti me ollaan?" Kira kysyi.
"Viimeinen taistelu Voldemortia vastaan. Täytyy lähteä tarkkailemaan Azkabaniin", Zenzibar vastasi ja hän lähti juoksemaan.

Zenzibar oli löytänyt taistelussa piilopaikan ja nyt kaikki menivät sinne. Omppuli näki juuri silloin kranaatin lennähtävän jonnekin ja henkäisi kun näki itsensä lennähtävän kranaatin voimasta. Kaikki näkivät saman.
"Tuo sattui varmasti", Kira mutisi ja Omppuli nyökkäsi. He seurasivat taistelua kauhun vallassa, mutta viimein he näkivät että oli aika.
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sepe » Pe Loka 19, 2007 9:32

"Liuetaan!" Sepe huusi nähdessään yhden kranaatin suuntautuvan heihin. Hän tarttui nopeasti ajankääntäjään ja alkoi pyöritellä tiimalasia. Pian he olivat yhä azkabanin edustalla, mutta kaikki taistelu oli kadonnut. Ankeuttajia lipui ympäri linnan ja ilma oli (yllätys, yllätys) kylmää.
"Näin, hienoa Sepe!" Zenzibar huusi. "Sinä satuit rikkomaan ajankääntäjän!"
"Vahinkoja sattuu, vahinkoja sattuu," Sepe vakuutteli.
"Siinä on meillä oiva syötti, työnnetään hänet ankeuttajille!" Sieppeli huusi innoissaan. Nat vastusti ehdotusta, mutta hän olikin ainut... Pian se niin kuuluisa jr olikin jo ankeuttajien edessä, muitten piileksiessä puskassa. Ankeuttajat eivät kiinnittäneet huomiota.
"Jokin tässä mättää, Zenzibar ihmetteli. "Ankeuttajien pitäisiolla jo hänen kimpussaan."
"Eikös ankeuttajat yleinsä vaistoa uhrinsa?" Sieppeli kysyi järkevästi.

Samalla Azkabanin hallinto keskuksessa: Työtuolilla istui (joku nou neim) taikaministeri. Hän katseli valvontakameroita ja näki yhdestä, että joku juoppooli eksynyt saarelle.
"Onneksi nykyään nämä Ankeuttajat pitää kytkeä päälle," hän sanoi ja painoi 'start' nappulaa.

Ankeuttajat alkoivat yhtäkkiä liikkua kohti Sepeä.
"Odotum suojelius!" Sepe huuusi, mutta (tietysti) turhaan. Vähän aikaa Sepe huusi epätoivoisena, mutta mitään ei tapahtunut. Hän alkoi menettää voimiansa.
"Ilmiinnytään pois," Zenzibar kuiskasi, mutta Azkabanissa (jostain ihan ihmeen syystä) oli ilmiintymis esto.
"Greit! Nyt sitä katsotaan,kun tuolta viedään sielu ja, sitten voidaan toimia," Sieppeli ilkeili (selvästi mielensä menettäneenä traagisen tapahtuman seurauksena) ja köytti Natin jotta tämä ei voisi tehdä mitään. Yhtäkkiä jotain tapahtui: Sepen sauvasta ilmestyi hohtavaa valkoista valoa ja sauvasta purkautui jokin pieni olento. Ankeuttajaen huomatessa sen he ryntäsivät kohti linnan portteja ja alkoivat takoa ovia. Pian kaikki olivat poissa ja Sieppelillä oli järki takaisin.
"Loitsitaan tyhjästä vene ja paetaan," Nat ehdotti köysissään.
"Mitä ne pelästyivät?" Sooda kysyi.
"Minun suojeliustani!" Sepe ärähti kovaan ääneen.
"Ai, en nähnyt sitä, kun oli niin pieni," Sooda sanoi myös vähän kiukkuisena.
"Ehkä et koska se oli: Baarikärpänen," Sepe sanoi erittäin ylpeänä.
"Riita seis, minä loihdin meille veneen," kirja sanoi ja viittasi kohti luksus-moottorivenettä.
"Loistavaa kirja" Zenzibar huokaisi.
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » La Loka 20, 2007 9:25

"Missä ajassa me olemme?" Kira kysyi.
"Tulevaisuudessa", Omppuli sanoi varmasti.
"Miten tiedät sen?" Zenzibar kysyi.
"Helposti. Muistan taistelussa nähneeni pienen puuntaimenen ja nyt samalla kohdalla on aikuinen puu", Omppuli vastasi.
"Miten ihmeessä me päästään takaisin?" Kirja kauhisteli.
"Otetaan viitat ja peitetään kasvomme", Zenzibar sanoi päättäväisesti ja Kirja heilautti kaikille hupulliset viitat.
"Nyt me näytämme aivan kuolonsyöjiltä", Sieppeli mutisi.
"Onneksi ei ole naamiota", Gertsi sanoi.
"Mennään Tylyahoon", Sooda ehdotti. Kaikki nyökkäsivät ja ilmiintyivät pois.

Tylyaho oli hiukan erilainen kuin heidän ajassaan ja sinne oli tupsahtanut paljon uusia kauppoja. Kaikki katsoivat uteliaina ympärilleen. Sitten kuului huuto:
"Omppuli!"
Omppuli käänsi vaistomaisesti päänsä ja näki kauhukseen itsensä Hunajaherttuan edessä! Kaikki muutkin toljottivat myös vanhempaa Omppulia.
"Olenkotuominä?" Omppuli kuiskasi nopeasti. Kenenkään ei tarvinnut vastata. Sitten joku juoksi vanhemman Omppulin luokse.
"Mitä nyt, Zenz?" vanhempi Omppuli kysyi. Zenzibar, joka oli juuri lähtemässä pysähtyi kuin ammuttuna. Hän käänsi kauhuissaan päänsä.
"Oletko nähnyt Zeriaa?" vanhempi Zenzibar kysyi.
"Näin minä. Hän on tuolla hunajaherttuassa Dannyn kanssa", vanhempi Omppuli vastasi hymyillen.
"Kuka on Danny?" Daniel kuiskasi ihmeissään. Omppuli näytti sen sijaa ymmärtävän.
"Minun poikani", Omppuli kuiskasi.
"Meidän poikamme", Daniel korjasi happamasti. Vanhempi Zenzibar käänsi päänsä pois vanhemmasta Omppulista.
"Missä muut on?" hän kysyi.
"Sieppeli on kirjakaupassa Kirjan kanssa ja Kira ostaa uutta sulkakynää Nimuen kanssa", vanhempi Omppuli sanoi. Samassa...
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » La Loka 20, 2007 10:01

...nuorempi Zenz viittilöi kaikki luokseen.
"Meidän on päästävä pois täältä, emme saa muuttaa tulevaisuutta" hän sanoi ja viritti ajankääntäjää.
"Vielä kun tuo yksi ei olisi mennyt rikkomaan tätä..." hän mutisi.
"No anteeksi kun olen olemassa" Sepe ärjähti.
"Et saa. No niin" Zenzibar sanoi heilautti muutaman kerran tiimalasia. He seisoivat yhä Tylyahossa, mutta nyt se oli lähes autio. Vain yksi mies käveli siellä huppu pään suojana. Kun hän kääntyi hieman, he näkivät että se oli Voldemort.
"Menneisyys. Perkele" Zenzibar kuiskasi. He kurkkivat kaikki talon takaa. Pian Voldemortin luokse saapui kuolonsyöjiä.
"Tuokaa minulle Harry Potter" Voldemort murisi hiljaa.
"Lordi, oletteko aivan varma että tämä on hyvä idea?" kuului tuttu ääni naamion takaa. Sieppeli avasi suunsa kuin huutaakseen jotain, mutta Omppuli laittoi käden hänen suunsa eteen.
"MINUN suunnitelmani ovat aina hyviä, Gustaffsson" Voldemort sanoi.
"Jep. Etenkin tulee mieleen se ministeriön fiasko" Gustaffsson mutisi naamion takaa niin ettei Voldemort kuullut. Kuolonsyöjät lähtivät ja Voldemort kaikkoontui.

"Mikä aika tämä on olevinaan" Sepe kysyi.
"Öm.. varmaan se päivä kun me ensimmäisen kerran tapasimme Gustaffssonin..." Omppuli mietti.
"Emmekö mitenkään voisi päästä oikeaan aikaan, pliis?" Sepe kysyi.
"Sinun syysi. No niin, yritetään uudelleen" Zenzibar sanoi.
I got a Pikachu today.
I put on my Charmander heart is mine.
Maybe I should Raichu a love song.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Daniel » La Loka 20, 2007 11:24

Hetken ajan tapahtumat taas vilisivät suuren joukkion ohi, ja kun kaikki pysähtyi, he katselivat hetken ympärilleen. Joka puolella tylyahoa oli ihmisiä jotka jutustelivat iloisesti keskenään, eikä kenelläkään näyttänyt olevan huolen häivää.
"Mikähän aika tämä on?" Zenzibar kysyi hieman ihmeissään.
"En tiedä. Mutta tämä näyttää aika mukavalta", Omppuli sanoi ja katseli ympärilleen.
"Hei! Katsokaa!" Daniel yhtäkkiä hihkaisi ja osoitti neljän hengen poikaporukkaan. "Harry Potter on elossa!"
"Shhh!" Sooda ja Kira sähähtivät ja Kirja läimäisi kätensä Danielin suun eteen, ennen kuin tuo kerkeäisi huutaa enempää. Liian myöhään kuitenkin. Neljä poikaa katsoivat heitä hieman kummastuneina (ja ihan syystä. Kuinka hyväntahtoiselta voi joukko huppupäisiä hiippailijoita näyttää?) ja supisivat hetken keskenään, ennen kuin lähtivät kävelemään heitä kohti.

"Loistavaa, Daniel", Omppuli mumisi sarkastisesti. "Hän on nuori James Potter."
"Ja se tarkoittaa, että nuo kolme ovat Sirius Musta, Remus Lupin ja Peter Piskuilan", Kirja sanoi ja kohotti hieman yllättyneenä kulmiaan. "Vau, taisimme mennä vain enemmän menneisyyteen."
"Ehkä meidän olisi pitänyt jättää pojat pois matkasta. Sepestä ja Danielista ei ole ollut muuta kuin harmia", Sieppeli tokaisi koleasti.
"En minä voinut tietää, kuka Potter on kyseessä, ne ovat aivan samannäköisiä keskenään!" Daniel ärähti kun oli törkännyt Kirjan käden pois suunsa edestä.
"Mutta kenenkään ei pitänyt nähdä meitä!" Omppuli muistutti nyt hieman kiivaammin ja Daniel oli juuri avaamassa suunsa taas uuteen vastaväitteeseen, kunnes Kira keskeytti heidät.
"Älkää antako niiden teidän keskeisten ongelmienne sekaantua nyt tähän, meillä oli täällä jotain tehtävääkin, muistatteko?"
"Ja sitä paitsi meillä taitaa olla nyt myös ongelma", Zenzibar sanoi ja palautti heidät kaikki katselemaan lähemmäs astelevia kelmejä.
Daniel

ViestiKirjoittaja Kira » La Loka 20, 2007 2:23

"Voi mätä" Omppuli jupisi ja katsoi paniikissa nelikkoa, joka lähestyi heitä.
"Käyttäytykää normaalisti" kirja livautti suupielestään ja muut nyökkäsivät vastaukseksi.
"Hei te!" James Potter huikkasi ryhmälle.
"Ööö, hei?" Daniel sanoi epävarmasti ja muut mutisivat jotain vastaukseksi.
"Keitä te olette? Emme ole nähneet teitä aiemmin" kysyi hyvännäköinen tummahiuksinen poika leveästi virnistäen.
"Sirius on älyttömän söpö!" Kira kuiskasi Zenzibarille, joka naurahti pienesti.
"Tuota, me olemme uusia täällä" Omppuli sanoi ja mulkaisi Kiraa, joka katsoi uneksivasti Siriusta.
"Hienoa, mistä päin?" James kysyi.
"Tuota..." Daniel sanoi ja katsoi toisia, "olemme täällä lomalla" hän jatkoi ja muut nyökäyttivät hyväksyvästi päitään, selitys kelpasi.
"Äh, olemmepa me epäkohteliaita", Sirius sanoi äkkiä ja virnisti, "Minä olen Sirius"
"Ja minä James"
"Lupin"
"Pe..Peter"
"Hauska tutustua" Zenzibar sanoi ja hymyili.
"Ette te haluaisi kermakaljalle lähteä?" James kysyi.
"Jooooooh, se kuulostaisi hyvältä" Kira sanoi ja vilkaisi Siriusta. Kirja pudisteli ponnekkaasti päätään ja Daniel läimäisi kätensä naamalleen. Sepe voihkaisi.
"Hienoa, seuratkaa meitä" Sirius sanoi ja Kelmit lähtivät kävelemään.
"Nyt me olemme pulassa" Omppuli mutisi.
Niin kuin peura kaipaa vettä kaipaan luokses minäkin.
Kira
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » La Loka 20, 2007 2:42

"No ainakaan ei vielä ole käynyt mitään. Ehkä tämä ei muuta tulevaisuutta mitenkään." Sieppeli toivoi.

Nykyaika

"Voisiko joku selittää, miksi pääni tilalla on herneenpalko?"

Menneisyys

"Aijotteko viipyä täällä kauankin?" Lupin kysyi. He kaikki istuivat kolmen luudanvarren isoimman pöydän ääressä.
"Sellainen pikainen käynti, you know.." Sepe sanoi. James näytti pettyneeltä.
"Ettekö jäisi katsomaan huomista huispauspeliä? Rohkeliko vs. Luihuinen?" Hän kysyi. Aikamatkalaiset katsoivat toisiiaan.
"No totta ka.." Sepe meinasi sanoa, mutta Sieppeli löi häntä ensimmäisellä käteenosuvalla tavaralla päähän - kermakaljapullo.
"Au miksi sä noin teit?" Sepe parahti.
"Emme valitettavasti voi jäädä katsomaan." Sieppeli korjasi Sepen toitailut.
"No mitä varten te sitten olette täällä?" Sirius kysyi, nauttiessaan vapaiden tyttöjen katseista.
"No sanotaanko näin, että tutustumassa tylyahoon. Kouluprojecti." Omppuli vastasi.
"Mikä koulu?" Lupin kysyi innokkaasti.
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » La Loka 20, 2007 3:18

Kaikki katsoivat avuttomina toisiaan. Kirja tuhahti. "Me tulemme Animagias'in taikakoulusta. Irlannista."
Ramuksen kasvoille nousi hymy. "Vau, olen lukenut siitä. Sehän on Irlannin tunnetuin taikakoulu vai mitä? Sieltä on valmistui esimerkiksi Manniswell vuonna 1823 ja-"
"Kuutamo! Kiltti, hellittäisit nyt vähän!" Sirius parkaisi.
Remus katsoi laukkaantuneesi toveriaan.
Kira katsoi Siriusta haltioituneena. "Juuri niin susipoika ole hiljaa."
Vaikutus oli välitön. VV:n jäsenet katsoivat Kiraa mahdollisimman murhaavasti ja miettivät miten korjata tilanteen. Kira läpääisi käden suunsa eteen. Hemmetti!"
Remus meni kalpeaksi kasvoiltaan. "Mi-mitä sinä sa-sanoit?"
Sirius ja James katsoivat heitä todella epäilevästi ja Sirius otti taikasauvansa esille. "Mistä sinä puhuit?"
Kira punastui kasvoiltaan.
Zenzibar kirosi hiljaa. Tämä tästä vielä puuttui.
Peter ei ollut huomannut mitään erikoista ja katsoi nyt toisia oudosti.
Kira yritti selitellä. "Minä vain tuota... Lu-lupin vain on susimaisen näköinen ja se nyt vaan tuli suustani."
Sirius naurahti kolkosti. "Tuskinpa vain. Ette te muuten olisi tuollalalla reagoineet. Te tiedätte mikä hän on, ettekö tiedäkin?"
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Daniel » La Loka 20, 2007 3:53

"No, asiahan on nyt näin, että... tuota", Zenzibar yritti aloittaa viisaasti, mutta ei keksinyt mitään sanottavaa.
"Me..." Daniel aloitti vuorostaan, mutta päätyi hänkin aukomaan ja sulkemaan suutaan.
"Kiralla on sellainen kyky," Omppuli aloitti nyt, mutta hiljeni hänkin vaivaantuneena.
"Niin että minkälainen kyky?" Sirius kysyi kohottaen toista kulmaansa. Siinä samassa Zenzibar älähti kauhistuneena:
"Katsokaa ajankääntäjää!" Ja kaikki kääntyivät katsomaan ajankääntäjää, jonka tiimalasi pyöri taas vinhaa vauhtia.
"Mitä se tekee?" Kirja kuulosti kauhistuneelta.
"Onko tuo se mikä minä luulen sen olevan?" Remus kysyi taas kiinnostuneena. Enempää ei kerennyt tapahtua, ennen kuin aika taas vaihtui.

"Missä me ollaan!?" Kira karjui pauhaavan musiikin yli kun he olivat viimein pysähtyneet.
"Katsokaa, Hitler!" Sepe huudahti ja osoitti yhteen suuntaan, ja kaikki muut kääntyivät katsomaan siihen suuntaan.
Daniel

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » La Loka 20, 2007 4:09

He olivat jonkunlaisessa bunkkerissa. Musiikki raikui ja humalaisia natsiupseereja heilui pitkin rakennusta.
"Siis että mitä HELVETTIÄ?" Zenzibar ihmetteli. Väkijoukon läpi puski lyhyt viiksekäs mies, jonka oikea käsi vapisi hillittömästi. Hän huusi jotain saksaksi.
"Nat, mitä hän sanoo? Sinähän osaat saksaa..." Sepe kysyi.
"Jotain sinnepäin että "Kenraalini ovat vain uusavuttomia lojaalittomia paskiaisia"" Nat kuiskasi. Hitler huusi jotain lisää. Kaikki katsoivat Natia.
"Ööh... "Minun olisi pitänyt päästää teidät kaikki päiviltä! Niinkuin Stalin teki!"" Nat selvensi. Hitler lähti pois. Hetken kuluttua kuului "PÄNG!" Juhlijat lopettivat liikkumisen. Kohta saapui joku upseeri ja sanoi jotain.
"Der führer on kuollut" Nat sanoi.
"Hitler kuollut? Sehän tarkoittaa että... ´tämä on Berliini sinä hetkenä kuin Neuvostoliitto hyökkää!" Daniel muisteli. Maa järähti.
"Kaikki tänne! Me lähdemme..." Zenzibar sanoi. Sitten jysähti uudemman kerran ja rakennus sortui.
I got a Pikachu today.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja sooda » La Loka 20, 2007 4:36

H ehtivät kuitenkin häipyä juuri ennen sitä hetkeä, kun he olisivat murskaantuneet pieniksi märiksi plänteksi.

"Öhöm. Milläköhän vuosisadalla me nyt ollaan?" kysyi Sooda. Sitten he huomasivat pienen matkan päässä Vuotavan Noidankattilan.
"Mennään sinne ja yritetään selvittää mikä vuosi nyt on", ehdotti Zenzibar ja muut myöntyivät ehdotukseen.
Sisällä baarissa...
On asioita, joita ei voi kokea yhdessä ilman, että rupeaa pitämään toisistaan, ja mahtavan vuorenpeikon kumauttaminen tajuttomaksi kuuluu niihin.
sooda
Sieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » La Loka 20, 2007 5:23

Sepe oli pussailemassa sieppeli lintua (eli ei Sieppeliä, ei edes animaagina)
"Mitä helvettiä?" Sepe voihkaisi ja yritti peittaa muiden näkymän.
"Aika jännä juttu, että olet saanut elävän sieppelin kiinni.." Sieppeli totesi. Sepen naama oli ihan punainen.
"Sain tuota tuon niinkuin äidiltä joskus synttäri niiku lahjaksi.." Sepe selitti. Samalla nuorempi Voldemort asteli paikalle. Sepe säikähti niin, että hän pudotti lintu Sieppelin ja oikea Sieppeli selvästi näytti vihaiselta. Hän veti oikean Sepen ulos muiden katsoessa Voldemortin ja nuoremman Sepen juttelua. Yht äkkiä ulkoa alkoi kuulua kamalaa meteliä.
"MITEN SINÄ PYSTYT KIDUTTAMAAN ELÄVÄÄ OLENTOA?!" Sieppelin ääni huusi. Hetkeen ei kuulunut mitään.
"SENKIN PASKIAINEN!" Sieppelin ääni huusi taas ja samassa kuului kova tömähdys. Sitten Sieppeli asteli sisään erittäin vihaisen näköisenä.
"Mitä tapahtui?" Nat kysyi säikähtäneenä.
"Sepe taitaa olla vähän pökerryksissä, en ihmetteli jos hän joutuisi sairaalaan." Sieppeli totesi vihaisesti.

[Se joka oikeasti kirjoittaa Sip/Sepe parituksen kuolee jatkotarinassa, ja vaikka pääsisi haamuna takaisin, Sepekin kuolee samalla]
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » La Loka 20, 2007 5:42

Hetken kuluttua Sepe astui sisään vitivalkoisena ja kyyryssä.
"Onpas tulinen temperamentti noin pienelle ihmiselle" Sepe mutisi osin katkerana osin ihastelevana. Nat katseli Sepeä kun jälkimmäinen tunne käväisi pojan silmillä kun tämä katsoi Sieppelin perään. Syntyi varautunut tunnelma.
"Ehkä meidän on yritettävä palata takaisin omaan aikaamme" Zenzibar ehdotti ja kaivoi ajankääntäjän taskustaan. He kaikki kokoontuivat ketjun sisään (Sepe yritti mennä Sieppelin viereen mutta Nat antoi hänelle paheksuvia katseita)
Zenzibar pyöräytti tiimalasia. Kaikki heidän ympärillään muuttui; he vaihtoivat ajan lisäksi paikkaa. He huomasivat seisovansa keskellä pimeyttä.
"Olisiko... ilmiintymisen välimaasto?" Sieppeli ehdotti.
"Sinäpä sen sanoit" Sepe sanoi hiipien lähemmäs. Sieppeli katsoi Sepeä kuin mielipuolta.
"Mutta mikä aika?" Omppuli ihmetteli, mutta heti sen jälkeen he kuulivat puhetta.
I got a Pikachu today.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Nat » La Loka 20, 2007 8:10

"Lasketaan tuo ja peitetään se", sanoi ääni lähellä heitä.
"Häivytään täältä,"kuiskasi pelokas ääni," tuolta kuuluu puhetta.
Kuului hiljaisia poksahduskia ja smalalla alkoi kuulua vaimeaa ja sammaltavaa naurua.
"Etkös tuo ole sinä Nat?" Nimue kysyi hymyssä suin.
"Öh... kyllä kai, en minä muista taisin olla iloisesti humalassa", Nat totesi hieman vihaisesti.
Alkoi kuulua hiljaista suhinaa. Se kuului ajankääntäjästä joka roikkui Zenzibarin kädessä olevan ketjun päässä.
"Kuka tuota siirtää?" Gertsi kysyi.
Ennen kuin kukaan ehti vastata he löysivät itsensä jostakin kartanosta.
"Luciuksen talo", Sieppeli sähähti.
He olivat aulassa.Nat nappasi Sepen takista kiinni niin voimakkaasti että se ratkesi olkapäästä, mutta Nat ei tuntenut mitään syyllisyyden tuskaa. Hän veti Sepen ulos talosta ja pois näkyvistä.
"Mistä lyödään vetoa että Nat hakkaa Sepen?" Daniel yritti piristää tunnelmaa ja eikä kulunut aikaakaan kun hän oli jo saanut tusinan nimiä ja sievoisia rahasummia koottua.
"Hei miksi täällä ei ole ketään?"Kirja kysyi.
"Me taidetaan olla tulevaisuudessa", Kira sanoi samalla kun pyyhki monen tuuman paksuisen tomukerronksen lähimmän lipaston päältä.
"Joo niin varmaan. Sytytetäänkö valot niin voidaan vilkaista ajankääntäjää..."Zenzibar ehdotti.
Yksissä tuumin he sytyttivät lähimmät kynttilät ja Kira pyyhki loputkin tomut lipaston päältä. Siihen Zenzibar laski ajankääntäjän hellästi sen päälle.
"Ei siinä näytä olevan mitään vikaa", Omppuli snaoi Zenzin olkapään yli.
"Ei, tuossa on pieni särö", Kira sanoi hiljaa ja osoitti tiimalasin pohjaa(mikä pohja?).

Samaan aikaan metsässä
"Minä kun luulin että välität!"Nat huusi kyyneleet valuen vuolaasti hänen poskilleen
"Mut..."Sepe yritti edes.

Five minutes later

"Hei kattokaa, Nat juoksee alas kukkulan rinnettä!" Sooda huudahti.
"Joo ja me yritetään korjata ajankääntäjää,"Zenz mutisi poissaolevasti," Entistus! Äh ei auta. Nii mitä sanoit?"
"Niin että Nat juoksi pois ja Sepe tulee tuolta. Me ei saada ikinä Natia takaisin", Sooda sanoi päätään pudistellen.
"Sille ei voi mitään"
"Hei katsokaa, pöllö tuo lehteä eli nyt on aamu!" Nimue huudahti innoissaan.
Pöllö lehahti ovesta jonka Daniel avasi. ojesi koipensa ja sillä aikaa kun muut kinastelivat Sooda antoi pöllölle 10 kaljunaa. Pöllö ojensi lehden Soodalle ja lensi pois.
Pahan Profeetan etusivu:

Uusi kuningas, eläköön:
Tänä iltana Sir Valumarten jr. otti tehtäväkseen johtaa Iso-Britanniaa ja hänet kruunattiin Bellevillessä kuninkaaksi. Heti ensimmäisenä KUNINGAS MARTEN otti tehtäväkseen Azkabanin vankien vapauttamisen joihin kuului mm. Sepe Kataja jr., Meenai ja monta muuta. syytä ei tiedetä, mutta Kuningas antoi käskys jossa hän määräsi kaikkien aloittavan näiden kyseisten vankien metsästyksen(jatkuu Palstalla 1000005664 juttu 5867)

Taikaministeriö konkurssissa:
Vaarallisten lelujen tuottaja ajautui jästien kanssa konkursiin eli menetti 1000000000000000000000000 brilliä. Yhtiön pääomistaja Gege murhattiin samana iltana...(jatkuu sivulla 23 juttu 456)

Ankeuttajat ovat palanneet:
Kuningas pyysi ilokseen kertomaan että ankeuttajat ovat lisääntyneet ja samalla palanneet Etelä Valumartenista koko maailmaan. Emme tiedä kuinka ne lisääntyvät mutta Kuningas vakuuttaa että ne voivat hyvin ja onnellisesti(jatkuu sivulla 3 palsta 4)

Matami Malkini on kuolut
Nat
Logotaiteilija

ViestiKirjoittaja jossujb » La Loka 20, 2007 9:09

Samaan aikaan Tylypahkassa

Ei se Tylypahka minekään ollut hävinnyt, vaikka aikamatkailu oli alkanut. Nämä tapahtumat sijoittuvat aikaan ennen kuin aikalinja oli muuttunut, eli kyseessä on alkuperäinen todellisuus. Jos nyt se auttaa sitten ymmärtämään mutta turhaahan se on, jos ei aikamatkailusta tajua mitään.

Sillä aikaa kun matkailijasakki sekoili pitkin meneisyyttä ja tulevaisuutta mietti koulu entinen vararehtori, nykyinen rehtori McGarmiwa mietti Tylypahkan tulevaisuutta myönteisin mielin. Olihan kaikki vain plussaa, niin synkkiä ajat ovat olleet. Ei hän tietysti Ministeriön entisten kuolonsyöjien rankaisuun liittyivien ylilyönyien johdosta ollut läpeensä onnellinen, mutta ei sitä aina jaksa masentua kaikesta. Nyt oli jopa aikaa miettiä kotitonttujn lakon jälkeistä hässäkkää. Vetoomus tonttujen taholta oli tullut samaisena aamuna, ja nyt sitä olisi aikaa ihan tutkiakin.

"Luuletko että saamme lisää palkkaa? Vaikka emme ole enää lakossa?" kysyi Meenai Dobbylta Tarvehuoneessa
"Minä en edes tiennyt, että muut kuin minä saa edes palkkaa!" Dobby vastasi hiukan kiihtyneesti.
"Kyllä minulle on toisinaan maksettu." sanoi Josu, jokma etsi sukkaa Tarvehuoneen sohvan alta. "Eikö olisi muuten kiva, jos seuraavalla kerralla toivoisimme, että tässä huoneessä olisi enemmän tuoleja ja kaappeja joihin sukan voisi laittaa."
"Minusta meidän olisi ehdottomasi pitänyt vaatia ainakin kultakaljuunaa tai kahta viikossa." Meenai sanoi tympääntyneenä. "Ajattele nyt kuinka paljon siivoamista, siivoamista ja taas siivoamista sitä joutuu leipänsä eten tekemään. Ja eikö olisi kiva, ettei kaikkea sotkua, kuten vaikka seinäkraffitteja tarvitsisi sormet verilä raaputella seinästä? Entäs setosiasia, että monet luihuiset suurinpiirtein sylkevät jalkoihin?"
"Niin, no. Ei niitä ole kyllä kiva pestä." Dobby myönsi.
"Löytyi!" Jossu huusi ja hyppi paikallaan.
"Niin mikä?"
Meenai näytti vihaiseltä ja lopen kyllästyneeltä.
"Sukka. Oli sohvantyynyn välissä. Minä piilotan nyt."
"Voi äly, eikö ketään kiinnosta meidän työtasitelumme ollen kaan?"
"Dobby, arvaa missä sukka on?" Jossu kujersi, ja iski silmää Dobbylle. (Sukka oli muuten nuhjaanutuneen sinisen tontunhameen alla. Jos jotakuta kiinnostaa.)
"Voi lohikäärmeenräkä teidän kanssanne."
jossujb

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Su Loka 21, 2007 7:44

"Kuka on Matame Malkini?" Pörri kysyi. Kukaan ei kiinnittänyt häneen huomiota.
"Jos tuota ei saada korjattua, voimme roikkua aikamatkalla koko loppu ikämme." Sieppeli sanoi.
"Joo korjaantuisihan tämä, kun vain osaisi." Zenzibar ähkäisi.
"Annas minä tulen!" Sepe huudahti ja nappasi ajankääntäjän pöydältä. Hetken kaikki katsoivat järkyttyneinä Sepeä, sitten ajankääntäjä tippui.
"Voi.." Sepe aikoi sanoa, mutta samalla kaikki katosivat.

Omppuli uskalsi avata silmänsä. Hän oli taas azkabanissa. Hän yritti säikähtäneenä etsiä muita katseellaan.
"Kira? Kirja? Zenz?" Hän huusi. Käytävän päästä alkoi kuulua askelia. Omppuli ei jaksanut ottaa taikasauvaansa esille, niinpä hän vain nosti hiukan kättään.
"Kuka siellä?" Hän kysyi. Hetken kuluttua Zenzibar kömpi esiin. Omppuli huokaisi helpotuksesta.

"Sepe katso nyt mitä olet tehnyt!" Kira huusi. Sepe katseli pökertyneenä ympärilleen.
"Mitä? Missä myö ollaan?" Hän kysyi. Hän, Kira ja Hirmu olivat joutuneet jollekkin kadulle.
"Kukahan tuo on?" Hirmu kysyi ja osoitti erittäin..

Sieppeli seisoi tylypahkan käytävällä. Hän ei oikeastaan tiennyt missä hän oli. Jostain kauempaa kuului askelia ja puhetta. Sieppeli piiloitui pylvään taakse.
"Au, mun pää." Danielin ääni valitti.
"Oma syysi." Sieppelille tutumpi ääni sanoi. Gustaffsson tuli sieltä kuljettaen Danielia edellään.

[Vaikka tässä kävisi kuinka, muutkin pitää saada pelastettua jostain menneisyydestä/tulevaisuudesta]
Sieppeli
Kärpässieni

EdellinenSeuraava

Paluu Jatkotarina-arkisto