Late night with Conan O'Brien

Tappajahai vai James Bond? Vai James Bond joka syö tappajahaita?

Late night with Conan O'Brien

ViestiKirjoittaja kirja » Ma Loka 20, 2008 4:53

Subtv on jo muutaman vuoden näyttänyt suomalaisille hauskaa ohjelmaa: Late Night with Conan O'Brien. Ohjelmassa Conan O'Brien haastattelee tunnettuja henkilöitä. Suomessa suursuosiota on saanut jakso, missä Conan vierailee Suomessa. Ko. jakso ilmestyi Suomessa vuonna 2005. Conan tapasi esimerkiksi Tarja Halosen ja kävi avantouinnilla ja saunassa.

Eli siis: oletko katsonut ko. ohjelman? *nostaa kätensä ylös innokkaasti* Mitä mieltä olet siitä? Onko ohjelman lähetysaika iltamyöhällä kenties liian myöhään? Katsotko ohjelman silloin, kun joku suosikkisi vierailee siellä? Mistä olet löytänyt ohjelman? Kavereilta, Googlesta, sattumalta katsonut televisiota...?

Minä olen siis katsonut ohjelmaa, tosin uusintoina, jotka tulevat siedettävämpään aikaan. Eli mielestäni aika on liian myöhään, koska silloin pitäisi jo nukkua. Suomijakson uusinnan katsoin, mielestäni se oli hauska. Koko sarja on mielestäni hauska. Suosikkieni ohjelman katson, jos muistan ja jos olen silloin paikalla. Ohjelman löysin silloin, kun sitä mainostettiin Suomijakson ansiosta, nimittäin se oli silloin todella suosittu.

~kirja
Onko nyt liian myöhäistä myöhästyä?
kirja
Valkokärpässieni

Re: Late night with Conan O'Brien

ViestiKirjoittaja Sepe » Ti Loka 21, 2008 5:54

Lordi menee sinne vieraileen. Kattelen. Kattelin. Niitä uusintoja. Joskus serkun kanssa tuli katottua iltamyöhään.
Raimo
Sepe
Sieni

Paluu TV ja elokuvat