[Vitsi tää on jännä nyt!

On se hyvä, että mie revin sen kaksoisveljen jostaki hornan tuutista xD]
Kun Omppuli ja Matilda keskustelivat vakavasti DaZe yritti virittää keksustelua kaksoissikonsa kanssa.
Zenzibar ei pitänyt ajatuksesta. "Minulla ei ole sinulle mitään sanottavaa!"
DeZe tarttui häntä kädestä. "Sinun mieleipidettäsi ei kysytä!"
Zenzibar tuhahti, riuhtaisi itsensä irti, mutta jäi paikalleen.
"Ensinnäkin", Daze aloitti, "miten sinä jouduit tälläiseen rupusakkiin? Mehän olimme luihuisessa ja kun minä lopetin koulun, sinä olit siinä tuvassa edelleen. Mitä tapahtui?"
Jollei olisi kuullut DaZen äänensävyä, voisi luulla, että hän oli todella huolissaan siskostaan.
"Ei mitään erityistä, minä vain tulin järkiini! Onneksi tulin", Zenzibar vastasi kylmästi.
"Miten sinä voit sanoa noin pikkusisko?! Sinä palvelit maailman mahtavinta velhoa ja heitit kaiken menemään- tämän takia?" Hän huitoi käsillään oleskeluohuoneen suuntaan.
"Aina sinä jaksat muistuttaa, että olet minua vanhempi - kolme minuuttia piru vie! Ja tämä-" Zenzibar teki samantapaisen eleen, kuin hänen veljensä hetki sitten. "on minun perheeni nyt! Muuta perhettä minulla ei olekaan."
DaZe suuttui. "Enkö minä muka ole perhettäsi?! Entä äiti ja isä sitten?" Zenzibar lensi päistikkaa seinään.
VV:n tupalaiset kohottivat tiakasauvansa.
DaZe vain nauroi. "Ei teistä pennuista ole minulle vastusta. ÄLkää tehkö mitään typerää tämä on minun ja siskoni välinen asia!" DaZe kohotti sauvansa ja kaikkien VV:n tupalaisten taikasauvat lensivät hänen käteensä.
Zenzibar hengitti katkonaisesti, mutta puhui silti. "Isä tappoi - äidin ja minä - minä ta-tapoin - hänet. Sinä taas - et - ole enää - perhettäni." Puhuminen tuotti Zenzibarille kauheasti vaivaa, mutta hän oli sanonut sanottavansa ja pyörtyi. DaZe kohotti kätensä, varmaankin lyödäkseen tajutonta siskoaan, mutta hän ei tiennyt Omppulin voimista, ennenkuin oli liian myöhäiastä.
DaZen suu avautui hämmästyneenä, kun hän puolestaan lensi seinään.
"Uskallapas koskea häneen enää senkin hirviö!" Karjui Omppuli.
Matilda katsoi ihailevasti ja samalla vihaisesti siskoaan. "Mistäs sinä tuollaisia temppuja olet oppinut?"