Chat

Vanhat, pölyttyneet ja kauan lukitut aiheet löytyvät vastedes täältä.

ViestiKirjoittaja Nimue » La Syys 01, 2007 12:40

... Jaminä olin täällä Suomessa, ja täälläkin satoi vettä!

Kuten kerran kirjoitin, '94 olen syntynyt, ja 13 olen. Miitissä ollut kerran, ja siihen se sitten jääkin. Muttamutta, riippuu vähän missä miitti on, ja milloin ;)

Torstaina oli disko, oli kivaa ! Voih, rakastin niitä valoja, ne oli niin upeanihanat <3 Harmi vain, että kukaan ei pyytänyt tanssimaan, vaikka olin metsästysretkellä, etenkin sitä yhtä poikaa etsiskelin xD Se on niin ihana, harmi vaan, että on kasi, ja minä pieni seiska ;P

-Nimue, joka ei ole hurmaavimillaan, koska hänen huulinsa on ilmaantunut 2 herpestä *kiroaa*
Nimue

ViestiKirjoittaja Daniel » La Syys 01, 2007 4:25

Voi Nimue, huuliherpekset on sitten inhottavia. Mulle tulee lähes aina kun sairastun flunssaan, ja olo on vallan mainio... -.-

Mm, kauhea mietintä päällä. Mietin että lähdenkö katsomaan yhden nettituttavani harkkoja vai en... Vielä tunti aikaa ennen kuin ne loppuu ja pääsee pois, hyrrr. Taidan lähteä, en, joo, en... joo. Ärh!
Daniel

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » La Syys 01, 2007 4:32

Minulla on ollut todella jännittävä päivä. Todella. (<sarkasmia)

Aamulla heräsin 8-9 aikoihin ja talsin alakertaan. Tekaisin itselleni paahtoleipää ja lampsin takaisin huoneeseeni ja tökkäsin koneen käyntii. Pelasin Counter-Strikea ja siinähän vierähtikin aika kauan. Käväisin lenkillä ja aloin piirtämään. Piirrettyäni puoli ruutua kuuntelin musiikkia ja luin Harry Potteria. Söin pizzaa ja katsoin Simpsonit ja tässä sitä ollaan, koneella jälleen. :?

Että sellaista, kiva päivä. :D
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » La Syys 01, 2007 7:34

Kuinka paljon vielä tokasta sivusta piirtämättä Gustaffsson?

Heräsin yhdeksän aikoihin, kävin keittiössä, tulin takaisin huoneeseeni, kone käyntiin, ja tarvehuoneeseen. Sitten istuin koneella ja söin eilisiä sipsejä. Ja sit ärsytti kun ne loppu (#¤%%&)... Isosisko tuli kylään, katottiin pieni merenneito, aina välillä kun tuli tylsä kohta piti tulla takaisin koneelle, sit käytiin kaupassa ja sit taas koneelle. Välillä piirtelin minäkin jotakin, välillä olin youtubessa. Sitten tehtiin isosiskon kanssa salaattia, kaveini tuli kylään, pelasimme Atmosfearia, sit kaveri katto ku pelasin Kingdom Hearts 2kkosta, ja sitten kun hän lähti takaisin koneelle ja tässä olen istunut noin tunnin ajan. Mielenkiintoisempi päivä kuin kenelläkään muulla :D
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » La Syys 01, 2007 7:39

Toinen sivu, itse asiassa kolmaskin, on piirretty, mutta skanneri ei suostu yhteistyöhön kanssani. Hetki saattaa kestää, käytämme skanneria alan liikkeessä lähipäivinä. Ja värittämisessäkin kestää...
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Daniel » La Syys 01, 2007 10:25

Siis mitä, mää en ookkaan ainut jolla on ollu mielenkiintonen päivä? Kivaa.
Mää oon vanunut täällä alusvaatteilla, t-paidalla ja peitto ympärillä suunnilleen koko päivän, katsellun videonauhalta McGyveriä ja syönyt pitsaa. Sitten kävin katsomassa ne nettikaverin jäkisharkat, ja sen jälkeen hinauduin koneelle ja kuuntelin kun isä raivosi mulle siitä että vettä satoi... Ihan kuin mää pystyisin siihen jotenkin vaikuttamaan xD

Huu, en malta odottaa sarjakuvaan jatkoa.
Daniel

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Su Syys 02, 2007 10:33

*kiroaa skannerin*

Katoin äsken kaunottaren ja hirviön. Ennen en ole paljoakaan siitä pitänyt, mutta se oli aiivan iihana elokuva. Loppu oli kylläkin niin laimee, niin laimee... Seuraavaksi pitää kysyy yheltä kaverilta oisko sillä prinsessa ruususta :D Tai jotain muuta yhtä ihanaa elokuvaa.
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Su Syys 02, 2007 10:38

Niinkuin jotkut ovat täälllä maininneetkin, niin kyllä Levi on mahtava paikka, tosin inhoan sitä ainaista turistirysää siellä... Ja tiedoksi vain kaikille tietämöttömille, että ne mökit ovat Sirkassa, mikä on sen kylän nimi, Levi vain sattuu olemaan se nyppylä siinä Sirkan keskellä. Jostain ihmeen syystä kaikki kuitenkin sanovat, että ovat menossa 'leville' vaikka kävisivät vain kylällä kaupoissa tai jotakin. KOska levi itseasiassa on tehnyt Sirkan kylästä suositun, ei monikaan edes tiedä kylän oikeaa nimeä, mikä meitä ns. paikallisia (olenhan minäkin tavallaan vaikken Sirkassa asukaan) ärsyttää suunnattomasti! Sepe, ai teillä on ihan mökki siellä?? :O Kiva, ne levin mökit on aivan ihania :)

Joo.. mullakin oli aivan mahtava päivä (just joo), mutta yöllä oli mahtavaa, kun suomi voitti maailman ensimmäiset eurotanssi kilpailut!!! Yhdellätoista pisteellä!! JEE! :D Katja ja Jussi Rulez.. :D

Tämmöstä tänään..

-Zenz
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Pörri » Su Syys 02, 2007 11:33

Minä luulin että Suomi saa ehkä 10 pistettä! Minä en tajua miten joku voi tanssia piikkikoroilla! Minusta se oli hieno se Kreikan ensimmäinen tanssi :) Mitä ruotsalaista siinä muuten oli siinä Ruotsin toisessa tanssissa, kun siinähän piti olla jotain omasta maasta?
Pörri
Sieni

ViestiKirjoittaja kirja » Su Syys 02, 2007 1:11

Suomella hyvä päivä.

Tero karjaisi kullan Suomeen! Eurotansseistakin tuli voitto Suomeen. Ja Ruotsi vai voittaa Suomen aina? :) :lol:
~kirja
Onko nyt liian myöhäistä myöhästyä?
kirja
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Nimue » Su Syys 02, 2007 4:41

Tero karjaisi kullan Suomeen!

Jeejee, kuuntelin tietokoneelta (isä siis) sitä keihäsottelua.. Jesh, hyvä Tero! *tuulettaa*
Eurotansseja en ole kovinkaan paljon seuraillut, mutta kiva, jos sielläkin menestyttiin :P
Nimue

ViestiKirjoittaja Sepe » Su Syys 02, 2007 8:33

Tero "Terppa" Pitkämäen voitto oli kyllä poikaa. Täällä jotkut puhuu siitä miten päivä on mänt. No minäpä kerron viikostani.
Maanantaina tulee tieto siitä, että kolmen joukkueen sijaan tehdäänkin vain kaksi joukkuetta koviin sarjoihin eikä yhtään harraste ja, että jotkut tiputetaan pois ja olin yksi heistä (puhuu jääkiekosta).
Tiistaina ajatukset olivat lopetuksen puolella.
Kekiviikkona olisi mahdollisuus mennä ylempään ikäluokkaan ja minähän menen.
Torstaina muu porukka päättää vaihtaa joukkuetta eikä menekkään ylempään ikäluokkaan (jossa kaikki ovat pönttöjä).
Perjantaina tulee mietittyä lopetanko jääkiekeon ja aloitan jonkun muun lajin.
Lauantaina vanhemmat ärsyttävät ja painostavat harrastuksen suhteen.
Sunnuntaina sama jatkuu kunnes päätän vaihaa jengiä.

Carolina Klüftille myös onnitteluja kullasta Osakasta. Hän on heti "Terpan" jälkeen minun lempi yleisurheilia josta olen tehnyt neljännellä lyhyen dokumentin jonka julkaisemista täällä olen harkinnut. Mitäs te sanotte asiaan?
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Sepe » Ma Syys 03, 2007 1:25

Tarvitsisin jelppiä (mutta en usko, että kukaan jelppaa). Bannini vuotiksessa vain jatkuvat ja alkaa jo kyllästyttää. Voisiko joku kysyä kuinka pitkät bannit sain ja mainita, että tämä on ihan oma kysymykseni. Mietityttää vain, että ei se nyt niin paha "rikos" ollut, mutta siellä saattaa olla tiukka linja (ja todella tiukka onkin). Tai he ovat kokonaan unohtaneet, että bannasivat minut joskus.
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Daniel » Ma Syys 03, 2007 1:46

Sepe, min voisin ehkä kysellä noista sun banneista, tietenkin jos se on ok?

Ja hei! Katsoitteko ne euroviisutanssijututtaineneniinhä? Kun suomi voitti ja kuvattiin niitä kahta suomalaista tanssijaa, niin OLIKO SIELLÄ TAKANA DANIEL RADCLIFFE? Kun minä olin aivan näkevinäni ja singahdin melkein ruutuun kiinni, mutta sitten tää tanssikaksikko lähti käveleen poispäin ja kamera siirtyi, ja mää hakkasin telkkaria ajatuksin "pysäyttäkää! Stop! stoooop!" Mutta eei. Ei sillä että olisin tosisuurifani tai mitään, mutta kun tuollainen jää häiritsemään. Ja onhan se nyt Harry Potter silti.
Daniel

ViestiKirjoittaja Pörri » Ma Syys 03, 2007 3:20

Yhyy :( Pää kippee... Kuume loppu jo pari tuntia sitten, mutta pää on vielä kippee :( No tässä on yks hyvä puoli, ei tarvinnu mennä kouluun...
Pörri
Sieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Ma Syys 03, 2007 3:42

Minäkin heräsin tänä aamuna kuuden maissa hirvittävään päänsärkyyn... hain panadolin ja palasin nukkumaan. Kun heräsin, kello oli viittä vaille kahdeksan ja alkoi tulla kiire linja-autolle...
Nytkin oikea korva on hieman kipeä ja sillä kuulee ikäänkuin suhisten, sitä on vaikea määritellä sanoin.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ma Syys 03, 2007 4:29

Kuumettako? Voi hiivatti tartuttakaa se minuunkin! Kolmeen vuoteen en oo ollu kipee. Alkaa jo vähitellen kyllästyttää ku ei saa ikinä olla pois koulusta. Joo, tiiän oon sekaisin, mutta ei tää kyl mitään kivaa oo. Päänsärkyä on ollu liiaksikin.
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Pörri » Ma Syys 03, 2007 4:34

Sieppeli: Minä olin tänään ensimmäistä kertaa kolmeen vuoteen sairas! Jos haluat sairastua niin nuku vähän, älä syö vihanneksia ja laita vähän vaatteita! Kyllä se ehkä sitten tulee...
Pörri
Sieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ma Syys 03, 2007 4:46

En voi olla syömättä vihanneksia :D Miehän elän niillä ^^ Ja mul on aina liian vähän vaatteita :wink:
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja sooda » Ma Syys 03, 2007 5:43

Nuha. :( Eikä. Ei voi jäädä koulusta pois, koska ei oo tarpeeks kipee, niin sitten joutuun niskutteleen siellä tunneilla. Koko ajan väsyttää, eikä koulua ole ollut kun vasta...ööö... 3 viikkoo ja vähän päälle. Miten on mahdollista päästä syysmasennuksesta? Koulussa on ihan sikatylsää. Meillä alkoi tänävuonna ruotsi, joka on ihan sika tylsäääää... Neuvoja?
*kaipaa pientä piristystä*
On asioita, joita ei voi kokea yhdessä ilman, että rupeaa pitämään toisistaan, ja mahtavan vuorenpeikon kumauttaminen tajuttomaksi kuuluu niihin.
sooda
Sieni

EdellinenSeuraava

Paluu Arkisto