Angst

Vanhat, pölyttyneet ja kauan lukitut aiheet löytyvät vastedes täältä.

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » La Joulu 15, 2007 8:57

Offaan.

Suospurgu kirjoitti:
Janne Kataja jr kirjoitti:Painoin tuota suospurgun allekirjoituksessa olevaa linkkiä: "hihih". Saatana sen jutun kanssa. Älkää te muut menkö tuohon halpamaiseen paskaan halpaan. Muutenkin ärsyyttää ja nyt vielä tuollaista roskaa. Bannatkaa se spurgu tai jotain, jotta ei koko ajan yritä esittää häiriköivää pelleä.

Hei, en yritä häiriköidä ja sait itse maistaa sitä linkkiä. Ei kannata aina klikkailla kaikkea. Suosittelen sivua kaikille sydämestäni! Ja imo vois bannata vaikka Janne Kataja jr:n, koko ajan kiroilee.

(Tällä kertaa) olen spurgun puolella, eikä tuo sivu nyt niin paha ole. Eikä signature mitenkään aiheuta bännimiseen, ellei siitä ylläpito ole jo useaan otteeseen huomauttanut enkä usko että on.
Ja siistippä suuta, Sepe.

//Mutta minä olen pöpi.
Viimeksi muokannut Gustaffsson päivämäärä Su Joulu 16, 2007 10:03, muokattu yhteensä 1 kerran
I got a Pikachu today.
I put on my Charmander heart is mine.
Maybe I should Raichu a love song.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Sepe » La Joulu 15, 2007 9:07

Juu anteeksi se kielen käyttö. Minulla vain oli pinna niin hirveän kireellä. Suospurgun käytös on silti outoa. Hän aina jotenkin niin sanotusti alistaa teitä (siis ei sitä nyt ihan haukkumiseksi voi sanoa). Aina puhelee, että Gustaffsson on pöpi ja sellaista. Muutenkin liian usein innostu kirjoittamaan jotain aivan turhaa tänne. Kuten viimeksi ollessaan meillä hän kirjoitti siihen "Mitä kuuntelet nyt" aiheeseen jotain: "Kuuntelen kuuntelen tässä mäksin valitusta: Mäksi - mä dataan ja valitan" Silkkaa spämmiä, sillä en minä siinä valittanut enkä datannut.
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja kirja » Su Joulu 16, 2007 8:47

Äitini isä kuoli vanhuuteen :cry: :cry: Olisin toivonut hänen elävän edes ensi vuoteen. Minulla on läheiset suhteet oikeastaan kaikkien sukulaisteni kanssa. Tänään tarkoituksemme oli ilahduttaa häntä vierailulla (sairaalassa kun oli, joku keuhkotauti lapsesta alkaen) ja olimme leiponeet pullia. Turhaan. Itse en pysty syömään hänen pulliaan.
Hänen kuolemansa ei ollut mikään yllätys, hän ei jaksanut kunnolla edes nousta. Mutta traagista tämä vain on :cry:

Selviytyjissä suosikkini Bruce loukkaantui ja joutui keskeyttämään. Hänellä oli hyvät asemat! :(
~kirja

// :)
Viimeksi muokannut kirja päivämäärä Su Joulu 16, 2007 9:47, muokattu yhteensä 1 kerran
Onko nyt liian myöhäistä myöhästyä?
kirja
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Su Joulu 16, 2007 9:42

Scanneri ei vieläkäään toimi.. Pitää kai yrittää keksiä jotain muuta tämän päivän luukkuun.. Toivottavasti se vielä lähtisi käyntiin, niin saisin ainakin sen kolmentoista päivän luukun tänne.. Minusta se on niin söpö.

Kirja, otan osaa. Sukulaisten menettäminen on kamalaa. Setäni kuoli kun olin ekalla, enkä ole vieläkään toipunut siitä.
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja kirja » Ti Joulu 18, 2007 1:17

Auto reistailee harmittavasti
~kirja
kirja
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ti Joulu 18, 2007 1:55

Aijemmin iloitsessa mainitsemaani suklaakalenterijuttuun lisäystä; se luukku olikin vain painunut kiinni, eikä siellä näin ollen enää ollut suklaata :cry:
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja kirja » Pe Joulu 21, 2007 10:05

Kuulema lomakohteessani Lapissa joulu on vähäluminen. Mihin tämä maailma onkaan menossa...
~kirja
kirja
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Sepe » Pe Joulu 21, 2007 10:23

kirja kirjoitti:Kuulema lomakohteessani Lapissa joulu on vähäluminen. Mihin tämä maailma onkaan menossa...
~kirja

Ilmastonmuutokseen.
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Seppo Paarma » Pe Joulu 21, 2007 1:20

Kohta varmaan joku kysyy että mikä ihmeen ilmastonmuutos täällä muka on menossa kun ilmat on pysynyt samoina kesästä saakka.
karuselli
Seppo Paarma
Sieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Pe Joulu 21, 2007 4:31

kaameeta, täällä on plusasteita ja kohtaon joulu!!!!Noyy! Jos se jatkuu tämmösenä, mun täytyy mennä Siperiaan joulua viettämään! o.O

-Z
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Kailey » Pe Joulu 21, 2007 6:37

*Kone hajosi vähäks aikaa, eikä päässyt nettiin.
*Me saadaan todistukset vasta tammikuun puolessa välissä, niin kuin aina.
*Kohta on joulu, eikä täällä ole lunta. Tänäkään vuonna.
Yksi hullu kysyy enemmän kuin 10 viisasta ehtii vastata.
Kailey
Sieni

ViestiKirjoittaja Seppo Paarma » Pe Joulu 21, 2007 7:27

Ei ulkojäitä, yhyy.
karuselli
Seppo Paarma
Sieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » Pe Joulu 21, 2007 8:30

Ei lunta! Tulee taas musta joulu! V**un ilmastonmuutos! Pilasit minun jouluni taas! *Heristää nyrkkiä*
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sepe » Pe Joulu 21, 2007 8:32

Ei lunta ei hiihtoa. Vaadin äitiäni viemään minut hiihtoputkeen!
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Nat » Pe Joulu 21, 2007 9:39

Loma on liian lyhyt ja tänään oli kunnon siivous... Että ku ärsyttää ku meni hyvää aikaa hukkaa...
Nat
Logotaiteilija

ViestiKirjoittaja Seppo Paarma » La Joulu 22, 2007 9:05

Ei pakkasta ei ulkojäitä ei lätkää, vaadin isääni viemään mua joka päivä yksityisvuorolle tuusulan tennishalliin.
karuselli
Seppo Paarma
Sieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ma Joulu 24, 2007 2:12

Jouduin lähtemään joulujuhla porukasta tänne omaan huoneeseen kun puhe siirtyi kaikkeen mitä jouluruokaa siasta voi tehdä.. (puoliksi kasvissyöjä, äsken jouluruualle ei mitään lihaa mulle ^^)
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Seppo Paarma » Ti Joulu 25, 2007 11:24

Sieppeli kirjoitti:Jouduin lähtemään joulujuhla porukasta tänne omaan huoneeseen kun puhe siirtyi kaikkeen mitä jouluruokaa siasta voi tehdä.. (puoliksi kasvissyöjä, äsken jouluruualle ei mitään lihaa mulle ^^)

En määkään siasta piittaa, ainoa kunnon liha on kala. Syön toki jauhelihaa joskus mutten kumminkaan kovin usein. en ole myöskään mikään jänis mutta joka päivä tulee syötyä vihanneksia ja hedelmi'ä
karuselli
Seppo Paarma
Sieni

ViestiKirjoittaja Sepe » Ti Joulu 25, 2007 11:40

Se NHL 08 demo on todella rajoittunut. Vain kolmas erä, eikä saa vaihtaa sääntöjä, eikä vaikeustasoa ja vain yksi biisi: Disco Ensamblen joku ihmeen piitti. Ei edes pääse testaamaan goalie modia. Nyt torstaina kauppaan hankkimaan täys versio.
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Kailey » Pe Joulu 28, 2007 1:07

Multa menneepi todella hermot kun meidän kone ei toimi. Nyt olen baarissa koneella, oli viikon tauko koneelta -.- Ei tee hyvää nettiriippuvaiselle, niinkuin mielenterveyden kannalta. Enkä mä tietenkään ehi kirjottaa jatkikseen, kun aika on hieman rajoittunut..
Yksi hullu kysyy enemmän kuin 10 viisasta ehtii vastata.
Kailey
Sieni

EdellinenSeuraava

Paluu Arkisto