Chat

Vanhat, pölyttyneet ja kauan lukitut aiheet löytyvät vastedes täältä.

ViestiKirjoittaja Kira » Pe Syys 14, 2007 6:24

Whooooa, se toimii taas! Piti keksiä peräti sosiaalista elämää, kun ei jatkotarinoita voinut väsäillä.
Edellispäivänä oli syyskauden avajaiset ja eilen olin elokuvissa Hairsprayta katsomassa. Todella hauska ja hieno musiikaali, suosittelen. :)

Nyt pitäisi jaksaa vaivautua vielä kouluun.
Niin kuin peura kaipaa vettä kaipaan luokses minäkin.
Kira
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » Pe Syys 14, 2007 6:28

meidän luokalla tytöt laulaa aina. Pojat vaan mutisee, ne ei kehtaa laulaa. Kun poikien tulisi laulaa kuuluu vaan mutinaa, joskus ne laulaa, mutta vaan jossain juhlissa.

Kouluun... Plääh, en halua mennä!
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sepe » Pe Syys 14, 2007 10:59

McLarenille rangaistusta! Jee! No ne sai sakkoa ja tais menettää tallin (huom. tallin) pisteitä. Kuljettajat taas säästyivät rangaistuksetta. Harmi. Toivon Alonson voittavan mestaruuden niistä kahdesta McLarenilaisesta. Lewis on liian nuori ja sillä nousee muuten kusi päähän. Räikkösen mahdollisuudet ovat hyvin, hyvin minimaaliset.

//muoks. Jee, maanantaina pikkusiskoni näkyy telkkarissa. Olen aivan hullaantunut <---sarkasmi. Leso, leso, leso, leso, LESO!
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja kirja » Pe Syys 14, 2007 11:41

sepe kirjoitti://muoks. Jee, maanantaina pikkusiskoni näkyy telkkarissa. Olen aivan hullaantunut <---sarkasmi. Leso, leso, leso, leso, LESO!

Missä? :shock: Kiinostaisi vain tietää. Jotain on varmaan mennyt rivien välistä.

Ja minullakaan mitkään foorumi.infon sivuista eivät toimineet. Kauheaa taistelua, näet olen kolmella foorumi.infon foorumeissa...
~kirja
Onko nyt liian myöhäistä myöhästyä?
kirja
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » Pe Syys 14, 2007 11:42

Kysymys: Miten pikkusiskosi pääsi siihen sarjaan?
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Daniel » Pe Syys 14, 2007 12:15

Hoo, määkään en yleensä tykkää niistä valokuvaajien nauratusyrityksistä, varsin säälittäviä. Hommais jonku koomikon sinne jos tahtovat välttämättä naurattaa. Mutta ei, tänä vuonna oli kyllä ihan kiva kuvaaja, se kehui mua kun otti yksityiskuvan, ja sen ei tarvinnut muutaku kehottaa katsomaan kameraan. Ja sitten olin vielä tyytyväisempi kun mun jälkeen tulevan tyypin piti korjata asentoaan, nostaa leukaa ylöspäin, kallistaa päätään, lopettaa huulen pureminen ja kaikkea. Lisää tuollaista niin musta tulee vielä itserakas ja alan luulla että oon valokuvauksellinen. :'D

Ja meillä kans laulaa musiikin tunneilla kaikki, ainakin yleensä. Joskus jos on joku huono laulu niin menee mutinaksi.
Daniel

ViestiKirjoittaja Kira » Pe Syys 14, 2007 12:26

Meillä oli tänä vuonna hyvä kuvaaja. Repesin aivan totaalisesti ennen kaverikuvan ottoa ja luokkakuvakin meni aika nauravaiseksi. Ensi viikolla ne sitten tulee, iiik.

Voi ei, menin pilaamaan koulumme kirjan! Meidän pitää lukea Tuntematon Sotilas ja läiskytin sen päälle muroja aamulla. *syväraskashuokaus* Huomenna sitten ostamaan uusi kirja...

Tämän päivän liikuntatunti sujui mainiosti. Jalkapalloa ja juoksua, ahh.
Kira
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » Pe Syys 14, 2007 12:32

Valokuvaajat... Ei se onnistunut meitä kovinkaan paljon tänä vuonna naurattamaan. Mutta olen ylpeä yksityiskuvastani. Otettiin vain kaksi kuvaa. Yhdellä kaverillani kesti hirveän kauan. :)

Voi ei, menin pilaamaan koulumme kirjan! Meidän pitää lukea Tuntematon Sotilas ja läiskytin sen päälle muroja aamulla. *syväraskashuokaus* Huomenna sitten ostamaan uusi kirja...

Pistän paremmaksi. Isäpuoleni läikytti MINUN lainaamani kirjan päälle viiniä ja MINUN piti maksaa se. Ärsyttävää...
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Pe Syys 14, 2007 1:03

Tänään oli sitten kuupperi.. Ihanan päin mäntyä sekin meni.. 8½ numeroksi, olen pettynyt.. Ja sitten piti pyöräillä takaisin koululle, 7 kilsan päähän... MITÄ JÄRKEÄ!?!?!? *Huutaa ja paiskoo tavaroita seinään* Ja sitten pitää vielä harkkojen jälkeen tänään pyöräillä kotiin... Taas seittemän kilsaa *Lisää tavaroita seinään* Ja tänään pojat tulee pois Hollannista, ens maanantai tulee olemaan pelkkää kidutusta.
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » Pe Syys 14, 2007 1:28

Miksei kukaan kirjoita HP-jatkikseen? :?
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Kira » Pe Syys 14, 2007 1:51

Itseltäni ainakin on jäänyt niin monta sivua väliin, että jään tästä suosiolla syrjemmälle. :)
Kira
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Pe Syys 14, 2007 2:56

Minä en kehtaa kirjoittaa joka toista viestiä... :? Eikö joku voisi kirjoittaa sinne niin minä saisin kirjoitettua hiukan puhtaammalla omatunnolla?
I got a Pikachu today.
I put on my Charmander heart is mine.
Maybe I should Raichu a love song.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Pe Syys 14, 2007 6:00

En voi kirjottaa, pää on ihan tyhjä *Koputtaa päätä* Ja oon muutenki niin väsyny etten ees jaksa kirjoittaa tätä viestiä.. Kirjoitan silti.
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » Pe Syys 14, 2007 6:14

Hahaa! Kirjoitit kuitenkin, Gustaffsson! Ajattelin jo että: "Mitä ihmettä minä kirjoitin kun kukaan ei jatka?"
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Pe Syys 14, 2007 6:14

Ääh... Päivä oli kerrasaan kamala ja sain todeta, että minusta ei todellakaan ole neulomaan huopalapasia! Ehdottomasti ei! Varsinkaan puu puikoilla, mutta sain onneksi metalliset...
Jooh... mulla ärsyttää kun en voi tulla sinne miittiin Tampereelle! Miksi teidän kaikkien pitää asua niin kaukana minusta?? :(

-Zenz
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Pörri » Pe Syys 14, 2007 6:33

Ai se miitti on Tampereella. Minun on pakko sanoa että minä en ole koskaan käynyt Tampereella. (Nyt kaikki varmaan ajattelee että tuo on ihan outo) Mulla on tylsäää... Deathly Hallowsin suomenkielinen nimi on julkaistu, minusta se on aika surkea nimi. Mutta en ois kyllä keksiny parempaakaan.
Pörri
Sieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Pe Syys 14, 2007 7:14

Harmittaa että en koskaan pääse lähtemään mihinkään miitteihin. Vanhempani ovat sellaisia periaatteen ihmisiä. Ehkä sitten parin vuoden päästä kun on oma mopo ja niin edelleen...
I got a Pikachu today.
I put on my Charmander heart is mine.
Maybe I should Raichu a love song.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Pörri » Pe Syys 14, 2007 9:14

Kiralla on huomenna synttärit!! ♫ Paljon (aikaista) onneeaa vaan ♪
Pörri
Sieni

ViestiKirjoittaja Daniel » La Syys 15, 2007 6:34

Aah, Kiran synttärit! Hauskaa synttäripäivää. :>

Muah, jouduin tänään herään aikasin että kerkeän bussiin, joka muuten lähtee tunnin päästä. Mihihi, menen vuotismiittiin ouluun 8) Ja saan hengata oulussa noin 3 tuntia ennen ku koko miitti edes alkaa, ja mun bussi lähtee oulusta vasta joskus varttia vaille kymmenen illalla :'D Hoh.
Daniel

ViestiKirjoittaja Meenai » La Syys 15, 2007 9:40

Minullakaan ei Tarvehuone toiminut vähään aikaan... En oikeastaan koko viikkona päässyt tänne :/
Meenai
Sieni

Paikkakunta: Jossain missä vesi ympäröi kaupungin ja jonka päälle pilvet kokoontuvat vuosikokousta pitämään

EdellinenSeuraava

Paluu Arkisto