Oo.... Mun lemppari aihe, saan taas selittää maat ja taivaat tästä mun ihanasta lempparihahmostani, joka on tietysti *rumpujen pärinää*
Tom Marvolo Riddle (Tom Lomen Valedro) alias
Lord Voldemort on mun lempihahmo! Kuten varmasti te kaikki olette huomanneet minä pidän pahiksista, olen niiden puolella lähes aina ja kaikkialla, joitain poikkauksia lukuunottamatta. Tämä ei sitten tarkoita, että tosielämässä kannatan murhaajia ja jotain Adolf Hitleriä vaan ihan näin elokuvien ja kirjojen maailmassa. Minulla käy pahiksia sääliksi, kun hyvikset voittaa ne melkien joka leffassa, mikä on minusta vallan ärsyttävää. MIkä laki se muka on, että hyvikset aina voittaa? Ei mikään sanon minä.
Kuitenkin, siitä Voldusta vielä. No nuorena hän oli viisas ja komea Tom, mistä myös lisäpisteitä. Lisäksi, kun hän joutui orpokotiin, niin tuskinpa kenestäkään orpokodin lapsesta (niin tosielämässä kuin kirjoissakaan) tulee aina jotain pyhimyksiä, ennemminkin kapinallisia, kuten Tom oli jo 11 vuotiaana, tai pahiksia, mikä hänestä lopulta muovautui.
Liäsksi Voldemort on kiistaton johtajatyyppi, joka osaa niksin kuin niksin. Voldemort vaan on niin paras!

*pahisnaurua*
Joo, lisäksi on tietty
Bella ja
Malfoyt ja muutki
Mustat, mutta en nyt jaksa niitä vatvoa.
Sitten tulee tietysti iki-ihana
Sirius Musta! Omalla tavallaan kapinallinen ja paha poika hänkin

Komea ja perheensä parista karannut Sirius on mielenkiintoinen hahmo ja todellakin tykättävä. Siriuksen kommelluksista voi lukea aina uudelleen ja uudelleen, enkä varmaan ikinä kyllästy kelmificceihin
Sitten on Tonks, joka lempihahmoni hyviksistä. Huumoriakin tuli vitoseen mukavasti mukaan kun kyseinen naisaurori tuli kuvioihin.
Nymphadora Tonks on metamorfimaagina todella erikoinen hahmo ja miellän hänet myös samalla kauniiksi. Hieman kömpelö ja sellainen tätimäinen nuori aurori on suloisimmillaan kuutosessa, missä hän ja Remus kiistelevät lopun sairaala-kohtauksessa ja sitten pitävät käsistä kiinni D:n hautajaisissa.. aww <33
Siinäpä ne : D
-Zenz
muoks// Oijoijoi!! Minä unohdin rakkahan
Minerva McGonagallin (McGarmiwan siis, kijroitetaankohan se nimi edes noin enkuksi??

) Kuitekin, Minerva on tuonut tarinaan niin huumoria, kui tietynlaista jännitystäkin. Hän on niin loistava tuollainen tiukka täti, mikä löytyy etenkin monista komedioista. Viitosessa, kun hän nauvoo riesua tiouttamaan kattokruunun, se on ihan omaa luokkaansa ja nauruhan se pääsi silloinkin, kun Pimento piti tarkastusta McGarmiwan tunnilla
muoks2// kiitos Hartsa!! Olit samaa mieltä kanssani! ;D Luulin olevani ainoa V-fani xP