Lempihahmosi

Keskustelu Harry Potter-kirjasarjasta.

Lempihahmosi

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Pe Loka 12, 2007 5:35

Ymmärtääkseni tämä ei ihan kuulu kirjoihinkaan, joten tein sen tänne. Eli kuka on lempi hahmosi Pottereissa? Hyvät perustelut, pelkkä "Harry kun se on elokuvassa niin suloinen <3<3<3<3" ei riitä alkuunkaan. Lempihahmoja voi olla useamikin kuin vain yksi tietty.

Draco on ollut aina minun lempparini. Huudan sitten täällä kotona, kun joku hänet tappaa jatkiksessa. Jotenkin olen tuollaisen "säälittävien" pahisten puolella. Vaikka sama ilmiö ei toistu oikeassa elämässä, eli olisin koulukiusaajan puolella, Harryhan aina selvittää asian tavalla tai toisella, ei Draco minusta täydellistä koulukiusaajan titteliä ansaitse. Hilleri Malfoy, kirjojen paras kohta ^^

Dobby!! Ihanan pirteä kokoajan, toi ihanasti huumoria tokaan kirjaan. Tuskallisia Harryn pelastus yrityksiä, silitettyjä sormia. Siitä on kunnon kotitonttu tehty. Muut kotitontut ovat kauhean tylsiä, mutta Dobby ei. Kuka tahansa kotitonttu ei uskalla lähteä kotoaan varoittamaan sellaista, jota ei ole nähnyt ikinä elävänä. Jos Malfoyt olisivat saaneet tietää KENEN luona Dobby kävi, todennäiköisesti se olisi päässyt hengestään :(

No nyt on teidän vuoronne. Kuka/mikä on paras hahmo Potterissa.
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Pe Loka 12, 2007 7:12

Oo.... Mun lemppari aihe, saan taas selittää maat ja taivaat tästä mun ihanasta lempparihahmostani, joka on tietysti *rumpujen pärinää* Tom Marvolo Riddle (Tom Lomen Valedro) alias Lord Voldemort on mun lempihahmo! Kuten varmasti te kaikki olette huomanneet minä pidän pahiksista, olen niiden puolella lähes aina ja kaikkialla, joitain poikkauksia lukuunottamatta. Tämä ei sitten tarkoita, että tosielämässä kannatan murhaajia ja jotain Adolf Hitleriä vaan ihan näin elokuvien ja kirjojen maailmassa. Minulla käy pahiksia sääliksi, kun hyvikset voittaa ne melkien joka leffassa, mikä on minusta vallan ärsyttävää. MIkä laki se muka on, että hyvikset aina voittaa? Ei mikään sanon minä.
Kuitenkin, siitä Voldusta vielä. No nuorena hän oli viisas ja komea Tom, mistä myös lisäpisteitä. Lisäksi, kun hän joutui orpokotiin, niin tuskinpa kenestäkään orpokodin lapsesta (niin tosielämässä kuin kirjoissakaan) tulee aina jotain pyhimyksiä, ennemminkin kapinallisia, kuten Tom oli jo 11 vuotiaana, tai pahiksia, mikä hänestä lopulta muovautui.
Liäsksi Voldemort on kiistaton johtajatyyppi, joka osaa niksin kuin niksin. Voldemort vaan on niin paras! :D *pahisnaurua*

Joo, lisäksi on tietty Bella ja Malfoyt ja muutki Mustat, mutta en nyt jaksa niitä vatvoa.

Sitten tulee tietysti iki-ihana Sirius Musta! Omalla tavallaan kapinallinen ja paha poika hänkin ;) Komea ja perheensä parista karannut Sirius on mielenkiintoinen hahmo ja todellakin tykättävä. Siriuksen kommelluksista voi lukea aina uudelleen ja uudelleen, enkä varmaan ikinä kyllästy kelmificceihin :D

Sitten on Tonks, joka lempihahmoni hyviksistä. Huumoriakin tuli vitoseen mukavasti mukaan kun kyseinen naisaurori tuli kuvioihin. Nymphadora Tonks on metamorfimaagina todella erikoinen hahmo ja miellän hänet myös samalla kauniiksi. Hieman kömpelö ja sellainen tätimäinen nuori aurori on suloisimmillaan kuutosessa, missä hän ja Remus kiistelevät lopun sairaala-kohtauksessa ja sitten pitävät käsistä kiinni D:n hautajaisissa.. aww <33

Siinäpä ne : D

-Zenz

muoks// Oijoijoi!! Minä unohdin rakkahan Minerva McGonagallin (McGarmiwan siis, kijroitetaankohan se nimi edes noin enkuksi?? :?) Kuitekin, Minerva on tuonut tarinaan niin huumoria, kui tietynlaista jännitystäkin. Hän on niin loistava tuollainen tiukka täti, mikä löytyy etenkin monista komedioista. Viitosessa, kun hän nauvoo riesua tiouttamaan kattokruunun, se on ihan omaa luokkaansa ja nauruhan se pääsi silloinkin, kun Pimento piti tarkastusta McGarmiwan tunnilla :P

muoks2// kiitos Hartsa!! Olit samaa mieltä kanssani! ;D Luulin olevani ainoa V-fani xP
Viimeksi muokannut Zenzibar päivämäärä Ke Loka 17, 2007 5:40, muokattu yhteensä 1 kerran
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja kirja » Pe Loka 12, 2007 5:22

Remus Lupin. Minä voin samaistua hyvin häneen. Hänellä on hyvä käytös ja hyvä sydän ja Azkabanin vangin perusteella hän on myös viisas! Lupin on ihanan sympaattinen ja hänessä; rikkinäisten viittojen perusteella kaikki ei ole täydellistä. Hän on inhimillinen ja tekee pieniä virheitä niin, kuin me kaikki teemme. Kukaan ei ole täydellinen. Remus on hauska, jos kirjoihin on luottamista, ja osaa taikoa.

Lupin on ykkönen, muista voin mainita Kalkarosta lukuunottamatta koko Tylypahkan, sankarinelikon & Feeniksin Killan.
~kirja
Onko nyt liian myöhäistä myöhästyä?
kirja
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Seppo Paarma » Ti Loka 16, 2007 2:59

Hagrid varmaan, rento ja ystävällinen heppu. Vähän taitamaton joissain asioissa ja on myös kömpelö. Aika huvittavaa kun Hagrid ottaa vastaan joltain huppupäältä lohikäärmeenmunan, todella huolimaton ja joskus melko sekopää. Aika passeli hahmo siis.
karuselli
Seppo Paarma
Sieni

ViestiKirjoittaja Hartsa » Ke Loka 17, 2007 5:26

Tom Valedro/Voldemort: Kiehtova hahmo ja tarinan pääpahis. Ilman tätä hahmoa kirjat saattaisivat olla tylsiä. Myös se on mielenkiintoista, kun hän on Luihuisen perillinen ja osaa puhua käärmeille. Sinänsä traaginen tausta, kun joutuu heti synnyttyään orpokotiin eikä saa rakkautta vanhemmiltaan, joka aiheuttaa sen, että hänestä tulee vartuttuaan sellainen kuin tulee.

Hagrid: Se nyt vain on sellainen symppishahmo, josta ei vaan voi olla pitämättä.

Fred ja George: Heillä on niin hauskat jutut, että niihin ei ikinä kyllästy.
Hartsa

ViestiKirjoittaja Omppuli » Pe Loka 19, 2007 8:40

Sirius Black! (Sirius Musta)
Tietysti alussa luulin että hän on pahis, mutta jotenkin hän ei vain tuntunut pahikselta ollenkaan ja onneksi hän ei olekaan! Siriuksesta huomaa hyvin ettei hän ole mikään tunteileva ihminen. Hänessä on sitä aitoa rohkeutta ja jaloutta. Rakastuin häneen heti kun tiesin että hän on hyvä. En ikinä kyllästy häneen, vaikka hän onkin kuollut. Nyyh! Row oli ilkeä! Ihailen hänen vahvuuttaan. Kovin moni Potter-henkilö ei olisi varmasti selviytynyt (Oli animaagi tai ei) 12 vuotta Azkabanissa, parhaan ystävän kuolema, kummipoika jästeillä, kaikkien pelon kohde, ystävät hylänneet ja vaikka mitä muuta! Sirius on aivan mahtava hahmo! Sirius Musta on minun sankarini.

Rubeus Hagrid: Oikein ihana hahmo. Kuka ei hänestä pitäisi?

Se nyt vain on sellainen symppishahmo, josta ei vaan voi olla pitämättä.

Olen täysin samaa mieltä!

Harry James Potter: Varmasti kovin moni ei ota Harrya lempihahmokseen, vaikka hän onkin päähenkilö tai ehkä juuri siksi. En minäkään Harrysta aina pidä ja inhoan sitä kun hän leikkii sankaria esim. Hänen, juuri hänen, on aivan pakko pelastaa Sirius, Hänen piti Ronin lisäksi pelastaa Fleurin sisko, koska kukaan muu ei tullut auttamaan jne. No miksi pidän Harrysta? Harry on oikein ihana hahmo, vaikka hänen lapsuutensa olikin hyvin kurja hänestä tuli oikein mukava ja kiltti henkilö. Siriuksen takia voisin vihata Harrya, mutta pidän hänestä yhä. Harry on tosi rohkea ja jalo. Ajattelee enemmän muita kuin itseään. Iseeviot-peili näytti Harryn syvimmän toiveen ja on liikuttavaa lukea että hän näki siinä perheensä eikä mitään palkintoja, kunniaa ja mainetta. Harry Potter kuuluu ikuisesti lempihahmoihini.

Ron Weasley: Ron, Ron, Ron. Pidän Ronista erityisen paljon, koska hän on hauska, aito rohkelikko, Harryn hyvä ystävä eikä ikinä pettäisi tätä, ihanan mustasukkainen Hermionesta jne. Syitä on miljoonia. Tuossa tärkeimmät. Ron on aivan ainutlaatuinen hahmo, rakastan häntä aivan mielettömästi. Hämähäkki-pelon syy oli todella suloinen. Säälin vähän Ronia siitä että hän jää aina Harryn varjoon ja minusta hänen pitäisi loistaa enemmän. Uskon että hänellä on tärkeä rooli seitsemännessä kirjassa. Ron Weasley on minun lemmikkini.[/quote]
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

Re: Lempihahmosi

ViestiKirjoittaja Bellatrix » Pe Heinä 11, 2008 3:09

Bellatrix :

En tiedä miksi, mutta tämä hahmo on se, joka on mielestäni ehdottomasti paras.
Olen ihan hulluna tähän.
Bellaparka pyörii ihan eri sarjassa kuin vaikka potter, meni odottamaan Voldemorin paluuta vankilaan, vaikka näytti siltä, että Voldemort on kukistunut!
(olen muuten täysin satavarma siitä, että heillä oli suhde).

Seuraavaksi tuleekin sitten Voldemort, tarvitseeko sitä edes perustella?
Ihailen todella tätä hahmoa :D
Bellatrix

Paluu Harry Potter