Chat

Vanhat, pölyttyneet ja kauan lukitut aiheet löytyvät vastedes täältä.

ViestiKirjoittaja Zenzibar » To Elo 30, 2007 2:25

Kun täällä nyt on ollut tuosta koulusta puhetta, niin minun koulumatkani on 18 km tosin saan taittaa sen mukavasti -tai ei niin mukavasti, kun se on aina ihan täynnä-bussilla :D

Minustakin kaikki muut liikuntalajit ovat kivoja, mutta hiihtoa en voi sietää! Luokallani on kaksi hiihto-hullua, jotka käyvät myöas joka ainoissa hiihtoon liittyvissää kissaristijäisissä mitä tämä lappi päällään kantaa, ja muutenkin meidän luokka on tosi liikunnallinen -saimme siitä jopa 'liikunnallisin luokka' tittelin xD- ja on sitten todella mukavaa olla niiden parin ihmisen joukossa, jotka eivät todellakaan ole siitä urheilullisimmasta päästä xD

Kukas täällä olikaan syönyt niitä viinirypäleitä -olikos se Omppuli?- Oma ennätykseni on kolmetoista, että olet näköjään laittanut yhdellä paremmaksi. xD Vlejleni taas saa suuhunsa kuusitoista, enkä tajua miten se on mahdollista! HUllu mikä hullu :D

Minulla olisi nyt kaikille par tiukanpaikan kysymystä:a) kesä vai talvi? Joas pitäisi valita kumpaa eläisi ikuisesti, niin ettei ikinä tulisi muita vuodenaikoja, kumman valitsisitte? Ja samalla tavalla: b) Syksy vaiko kevät?

Vastailkaapas noihin! (Omat vastaukset: a) kesä tietty! Inhoan toppavaatteita, enkä oikein perusta muista tavlilajeista kuin laskettelusta, ja kyllä minä sen voin ihan helposti uhrata :'D b) Tämä onkin vaikeampi, mutta täytyy sanoa, että syksy, koska keväällä on niin kamalat kurakelit :S )

-Zenz
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » To Elo 30, 2007 6:24

Kesä, ehdottomasti! Vaikka talvi onkin kiva, ei sitä pakkasta ja paljoa pukeutumista kauaa jaksaisi. Ja mieluummin syksy kuin kevät, sillä syksyllä on kivanvärisiä puita. :D
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Sepe » To Elo 30, 2007 7:21

Kira kirjoitti:Itse veikkaan Gustaffssonia 14-vuotiaaksi, sepeä 12-vuotiaaksi, Pörri 14, Nat 16 myöskin. Kyseiset henkilöt, menikö arvailumme edes lähelle? :D

Muistetaan onnitella. ;> Itellä on tuolloin 15.9 böörthdäipäivä.
On kyllä ärsyttävää, kun syntymäpäivät on loppuvuodesta.
Mutta ruska ja lumi on kauniita.

On se myönnettävä, että 12½ (huom. ½) vuotta vanha olen. Kira osui naulankantaan. Perhana, kun tässä chatissa kirjoitetaan niin paljon, ettei ehdi millään lukea kaikkia viestejä. Miittaamaan en varmaan pääse millään. Niin nuori, kun olen. Ellei tee sala miitin jossain koulun kentällä. :lol: En ole koskaan edes miitannut. Teitä olisi ehkä kiva tavata. (Ja nyt porukka ihmettelee: "12-vuotias pilas meirän jatkotarinan vuotiksessa.)
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » To Elo 30, 2007 8:49

sepe kirjoitti:En ole koskaan edes miitannut.

Et ole ainoa. En ole minäkään. Olisi tosi hauskaa tavata. :D
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Pe Elo 31, 2007 5:24

En minäkään ole miitannut. Sekin on yksi syy miksi en tunnistanut sanaa. Mutta, olisi kiva nähdä millaista porukkaa täällä pyörii.

No siis ihan kuka vaan olisi pystynyt pilaamaan jatkotarinan vuotiksessa. Ja minkäs sille voi, itsekkin suutuin aivan kamalasti Auroreille. Olisin itsekkin sanonut pari valittua sanaa heille, mutta Sepe ehti ensin ^^

Kesä, ei koulua ja paljon lämpimämpi *tärisee kylmästä*
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Kira » Pe Elo 31, 2007 6:07

Huippua, arvasin oikein. 8]

Eheh, itse olen miittaillut ehkä liikaakin kun ehdotan heti uudessa foorumissa sitä. *hymy*

Sieppelin kanssa samaa mieltä, täällä on liian kylmä! *aivastaa*
Niin kuin peura kaipaa vettä kaipaan luokses minäkin.
Kira
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sepe » Pe Elo 31, 2007 11:05

Tuolla porukka puhuu hiihtämisestä niin sanompa teile oman mielipiteeni. AAH! Ihanaa hiihtoa. Hiihtämistä ihanampaa asiaa en ehkä tiedäkkään. Täällä pääkaipunkiseudulla hiihtäminen ei ehkä ole yhtäsuosittua, kuin lapissa. Olen itse osallistunut kaksikertaa Vantaan koulujen väliseen hiihtokisaan. Kolmannella olin 21/50 sijalla ja viimevuonna 7/40 (neljäkymmentä oli veikkaius). Omalla luokallani olen ainut hiihdosta varsinaisesti innostunut. Laskettelu on myös kova laji ja olen siinäkin melko taitava siihen nähden, että käyn vain yhdenviikon kerran vuodessa Levillä laskettelemassa. Temputkin sujuvat suksilla mukavasti.
Viimeksi muokannut Sepe päivämäärä Ma Syys 03, 2007 12:55, muokattu yhteensä 1 kerran
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Daniel » Pe Elo 31, 2007 12:56

Minä oon miittaillut 8) Menen ehkä huomennaki ouluun miittaamaan jos jaksan, ja sitten joskus syyskuussa kanssa olis vissiin oulunmiitti. Muaha.

Ja hiihto on kamalaa o.o paitsi silloin jos lasketaan jostain mäestä ja yritetään katsoa kuinka monta henkilöä saa laskettua ilman kaatumista alas samoilla suksilla. Onnistuin kerran tunkemaan minut ja kaksi kaveriani omille suksilleni ja päästiin hetken harjottelun jälkeen kaatumatta alas, ja sitten yritin ottaa vielä neljännen tyypin reppuselkään, mutta sitten meni plörinäksi xD viimetalvena. Oh, golden days..

Mutta laskettelu on helmeä! Ihanaa! Muistan kun eka kerran kävin laskettelemassa, pölähtelin koko ajan, laskin puuhun täysillä pahki ym. kivaa, mutta ensimmäisen kerran jälkeen kaikki sujuu hyvin, uskallan jo hypellä sellasista hyppyrijutuista. Tänä vuonna aijon kyllä opetella laskemaan laudalla hmm.
Daniel

ViestiKirjoittaja kirja » Pe Elo 31, 2007 1:04

Minä taasen en pidä laskettelusta, koska siinä vaaditaan tasapainoa. Sitä minulla ei ole mahdottomasti :!: Hiihtohan on ihanaa...

Minäkään en ole paljoa miittaillut, oikeastaan en yhtään 8), syynä tod.näk. aikatauluni sekä huonot kulkuyhteydet. (Etelä-Suomessa asun.) Olisi hauska kuitenkin nähdä, minkälaisia ja laatuisia henkilöitä täällä(kin) pyörii.
~kirja
Onko nyt liian myöhäistä myöhästyä?
kirja
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Pörri » Pe Elo 31, 2007 4:32

Ylläs on paras laskettelupaikka ja sitte tulee Vuokatti, koska en oo ollu muualla :D Ylläksellä käyn joka vuosi ja Vuokatissa (vaikka se on lähempänä) oon käyny viimeksi ehkä... öö... 4 vuotta sitte?

Minä haluan karkkia. Minä voisin mennä kilometrin päähän kauppaan, mutta mulla ei oo rahhaa! Pitää tyytyä kirsikkatomaatteihin. Ja messankerissa ei oo ketään paitsi 9 tyyppiä mutta niistä vaan 4 on meijän luokalla niin ei voi tehdä luokan ryhmäkeskustelua... plöö

On niin tylsää että koko ajan pittää muokkailla tätä viestiä! Ne kirsikkatomaatit muuten loppu :(
Pörri
Sieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Pe Elo 31, 2007 6:06

Minäkään en ole miittaillut, lähinnä siksi, että miitit ovat aina niin kaukana täältä lapista, etten varmasti edes pääsisi millään keinolla yhteenkään mittiin :/ Teidät olisi kiva tavata, sillä olen nyt sen verran kauon aikaa lukenut kirjoituksianne ja löpissyt teidän kanssanne sitä sun tätä, että olisitte varmastikin mielenkiintoisia tuttavukksia jokaikinen! :D
Mutta kuulkaas, minkäs ikäisiä täällä ollaan? Osan iän minä jo tiedänkin, mutta enpäs loput sitten? Itse olen 14v. ja syntynyt toukokuussa viides päivä ja vuosihan on tietysti -93 (5.5.1993) :D
Niin ja asun täällä hevon ******* kaukosessa, se nyt on tämmönen piskuinen kylä kittilän kunnasta n. 130km Rovaniemeltä pojhoiseen, jos joku nyt tietää missä on Rovaniemi :D
Siinäpäs oli ne löpinät tällä kertaa..

-Zenz

muoks// huoamsin vasta nyt, että Pörri sinä olet käynyt ylläksellä leskettelemassa! Minäkin olen, vaikka kyllä mieluummin meen Leville ku ylläkselle, mutta kyllä sielläkin on tullut käytyä. Mitäköhän meiltä olisi ylläkselle?? Hmm.. jotain 40-60 km veikkaisin ? :D
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Pörri » Pe Elo 31, 2007 6:09

Kittilässä? Se on kaukana! Mutta en oo ihan varma missä. Katon Google Earthista! Minä pääsin sinne kauppaan! Muumilimpparilla ja suklaalla ajattelin selvitä tämän illan :)
Pörri
Sieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Pe Elo 31, 2007 6:14

Jippii, talvella taas ylläkselle. Lappi on ihanin paikka minkä tiedän ja olen kateellinen sinulle Zenzibar ^^ Rovaniemen läpi ollaan ajettu parikin kertaa, kerran eksyttiin sinne seikkailemaan.

Pörri, älä puhu minulle kirsikkatomaateistä :'( Selvisi vähän aikaa sitten, että olen allerginen tomaateille, niinpä ei pääse syömään kirsikkatomaatteja. Tomaateillehan voi tulla allergiseksi jos niitä syö liikaa, sama pähkinöillä. Kesän alussa en muuta syönytkään kuin tomaatteja :'( Laitettiin niitä pihallekkin kasvamaan, ja nyt kun ne olis melkein kypsiä, voin vain katsella ja kuolata kun toiset syö MUN tomaatteja.
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Pörri » Pe Elo 31, 2007 6:21

Zenzibar et sinä nyt niin kaukana ole! Kittilän lähellä on Ylläs ja Levi! En minä kyllä tienny että se on noin lähellä Yllästä.
Pörri
Sieni

ViestiKirjoittaja Daniel » Pe Elo 31, 2007 8:51

Oi, pörri käynyt vuokatissa o/ minä kans, siellä on hyvät rinteet.
Daniel

ViestiKirjoittaja Nat » Pe Elo 31, 2007 8:55

Laskettelu kun tuli puheeksi en oikeen perusta siitä harrastuksesta... Ei taida olla mun laji tällä hetkellä
Nat
Logotaiteilija

ViestiKirjoittaja Sepe » La Syys 01, 2007 10:02

Haa. Kittilähän on mailman parhaan tunturin lähellä Zenz. Eli Levin. Levi rules. Ittelläni on mökki siellä Levin vieressä jossa käydään kerran vuodessa ja ollaan siellävähän yli viikko.
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja kirja » La Syys 01, 2007 11:20

sepe kirjoitti:Ittelläni on mökki siellä Levin vieressä jossa käydään kerran vuodessa ja ollaan siellävähän yli viikko.

Minäkin kävin Levillä, ja olin (vuokratulla) mökilläkin samalla :wink: Levi on hyvä paikka!
~kirja
Onko nyt liian myöhäistä myöhästyä?
kirja
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » La Syys 01, 2007 12:06

Kuka on muuten joskus käynyt Norjassa? Mie kävin viime kesänä kolmen viikon leirillä siellä. Ja ens kesänä Barleikkiin. Se on sellane kansainvälinen kansantanssi juhlajuttu. Viikko pelkkää tanssimista, jällleen kerran :roll:
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Pörri » La Syys 01, 2007 12:11

Minä olen käynyt Norjassa joskus kun olin ihan pieni, ehkä 5. En minä siitä mitään muuta muista kuin sen että sato vettä.

Minä kävin kesällä Skotlannissa, sielläkin satoi vettä :D
Pörri
Sieni

EdellinenSeuraava

Paluu Arkisto