Kirjoittaja Zenzibar » To Elo 30, 2007 2:25
Kun täällä nyt on ollut tuosta koulusta puhetta, niin minun koulumatkani on 18 km tosin saan taittaa sen mukavasti -tai ei niin mukavasti, kun se on aina ihan täynnä-bussilla :D
Minustakin kaikki muut liikuntalajit ovat kivoja, mutta hiihtoa en voi sietää! Luokallani on kaksi hiihto-hullua, jotka käyvät myöas joka ainoissa hiihtoon liittyvissää kissaristijäisissä mitä tämä lappi päällään kantaa, ja muutenkin meidän luokka on tosi liikunnallinen -saimme siitä jopa 'liikunnallisin luokka' tittelin xD- ja on sitten todella mukavaa olla niiden parin ihmisen joukossa, jotka eivät todellakaan ole siitä urheilullisimmasta päästä xD
Kukas täällä olikaan syönyt niitä viinirypäleitä -olikos se Omppuli?- Oma ennätykseni on kolmetoista, että olet näköjään laittanut yhdellä paremmaksi. xD Vlejleni taas saa suuhunsa kuusitoista, enkä tajua miten se on mahdollista! HUllu mikä hullu :D
Minulla olisi nyt kaikille par tiukanpaikan kysymystä:a) kesä vai talvi? Joas pitäisi valita kumpaa eläisi ikuisesti, niin ettei ikinä tulisi muita vuodenaikoja, kumman valitsisitte? Ja samalla tavalla: b) Syksy vaiko kevät?
Vastailkaapas noihin! (Omat vastaukset: a) kesä tietty! Inhoan toppavaatteita, enkä oikein perusta muista tavlilajeista kuin laskettelusta, ja kyllä minä sen voin ihan helposti uhrata :'D b) Tämä onkin vaikeampi, mutta täytyy sanoa, että syksy, koska keväällä on niin kamalat kurakelit :S )
-Zenz
For the sake of Revenge!