Chat

Vanhat, pölyttyneet ja kauan lukitut aiheet löytyvät vastedes täältä.

Re: Chat

ViestiKirjoittaja Siilinpiikki » La Huhti 03, 2010 7:09

Kävin katsomassa Liisa Ihmemaassa 3D:nä. Perusjuoni, mutta hauskasti toimi ns. jatko-osana ja tehosteet hyvät.
KuvaKuvaKuvaKuva KuvaKuva
Siilinpiikki
Sieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » La Huhti 03, 2010 9:15

Se on niin ihana leffa! <33 Johnny ja sit se rusakko oli parhaita siinä x))

//Sain just itekki vasta katottua neloskauden loppuun ja voi juma sitä viimistä jaksoa!! :o Ensinnäki, se on ryöstetty SG-1:sen viimisestä jaksosta ja toiseksi... O.o Mut joo, Teal'cki muuten on yhdessä jaksossa mukana Gust :P (Sikälimikäli ees käyt täällä enää.)
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ke Huhti 07, 2010 2:27

Floodaan taas mut ei voi mitään kun te ihmiset ette kirjoita!!

Mulla on mainoskampanja meneillään ja mie tulisin TOOOOSI iloseksi jos te viitsisitte muistaa tämän kun äänestätte vuotisoscareissa! (Muut ei varmaan välitä, mut jos Omppu näkee ja äänestää, niin lupaan kirjottaa vaikka kaikkiin jatkiksiin!)

ÄÄNESTÄKÄÄ MUA JA NEIGEÄ VUOTISPARIKSI!!

JA SIEPPELIÄ VUODEN SÖPÖIMMÄKSI!

Kiitos ja kumarrus<3 :D
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Nat » Ke Huhti 07, 2010 7:52

Hih, oisin tänään jo ollu valmis äänestämään^^ Rämppäsin siellä sivustoilla kaikkee kunnes vaivauduin lukee ohjeet:DD

Tänään oli kivaa, mut mun vasemman käden keskisormi turpos ja on nyt vähän sinertävä ensimmäisen nivelen kohdalla(hyvin tarkkaa :D) koska salibandykaveri innostu vähän liikaa. Sen piti tehdä rankkari, mut oon nii pro, että estin sen ja samalla se hakkas mun kättä tohjoks :D

Huomenna vaan kolme tuntii kouluu^^ Meen kymmeneen ja lähen yhen jälkeen tampereellee kattoo jtn randomii teatteriesitystä. Mut huomenna on ruotsin kuuntelukoe -.-' ei osaa sverigee...

Pitäkää te kivaa!
Nat
Logotaiteilija

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » To Huhti 08, 2010 4:16

Pööh.

Meikäläinen on vaan säheltänyt kaikenlaista tavalliseen tapaani. Kävin viime vkl jalasjärvellä softaamassa, mukavaa oli kun siellä on iso alue ja oli n. 40 pelaajaa. =) Ja se on kuulemma aika vähän sille paikalle. Akku meinasi vaan tyhjetä loppupäivästä, ja ärsyttävää kun kuulat lentää hiljaa ja kuin humalassa -_- Ja siellä oli muutamalla tyypillä perhanan voimakkaat aseet, yhdellä tyypillä valu vaan verta otasta kun sai snaipperista osuman. o_o Sama ampui minuakin suoraan otsaan, mutta oli lippalakki mukavasti edessä niin ei tullut edes jälkeä. Mukava päivä oli.

Huomenna alkais koeviikko historian kokeella.... sitten maanantaina matikkaa, tiistaina toinen historia, keskiviikkona filosofia (apua), torstaina englanti ja perjantaina ei mitään, eli siis rokulipäevä <3 Sen jälkeen ykkösvuoden viimeinen jakso, joka on kuusi viikkoa ja koeviikko. Siinäkin yksi vapaakurssi ^^ Ja sitten kesäloma. Aika on kyllä mennyt tosi nopeasti, lukiossa on kivaa.

Joo, sellaista minulla. Ja ei, en äänestä vuotisawardseissa, älkää edes yrittäkö.
I got a Pikachu today.
I put on my Charmander heart is mine.
Maybe I should Raichu a love song.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Siilinpiikki » To Huhti 08, 2010 6:01

Sieppeli vuoden söpöin? En ole kyllä Vuotiksessa kunnolla lueskellut viestejä.

Huutolaatikossa on hiljaista...
Siilinpiikki
Sieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Pe Huhti 09, 2010 7:30

Tietenkin söpöin. Viimevuonna miut oli jostain kumman syystä äänestetty melkein söpöimmäksi, aattelin sitten silloin, että hankinpas sen tittelin itselleni kokonaan ja siihen olen pyrkinyt viimeisen vuoden ajan (:
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Siilinpiikki » La Huhti 10, 2010 2:12

Jaa, no kunhan et ala imeläksi.
Siilinpiikki
Sieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » La Huhti 17, 2010 12:55

Auntie Em? Auntie Em?

...miksei täällä ole ELÄMÄÄ?! Pentele.
I got a Pikachu today.
I put on my Charmander heart is mine.
Maybe I should Raichu a love song.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » La Huhti 17, 2010 2:28

Hyvähän sinun on sanoa. Etpä sinäkään täällä ole ollut puhaltamassa henkeä Tarvehuoneeseen ja sinä sentään olet ylläpitäjä. mutta eipä kai sillä ole käytännössä merkitystä, siis, että olet ylläpitäjä...

Mulla on TET ensi viikolla, tuossa lähikirjastossa, tosi lyhyt matka. Ei koulua, jee! Kevyempi viikko, jee! Joka aamu yheksään, jee!
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Siilinpiikki » La Huhti 17, 2010 9:20

Kevät tuli, mutta kohta on jo kesä.
Siilinpiikki
Sieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Su Huhti 18, 2010 9:36

Kevät tuli ja toi talven mukanaa. Hienoa, juuri kun aloin tottumaan lumettomaan maahan ._. Rakastan kunnon lunta, mutta nuoska, YÖK!
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja kirja » Su Huhti 18, 2010 1:12

Täälläkin tuli hieman lunta, mutta se on jo oikeastaan sulanut. Pääsee illalla lenkille. :)

Kevät on mahtavaa aikaa. Luonnon elon näkee kunnolla.

~kirja
Onko nyt liian myöhäistä myöhästyä?
kirja
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Sepe » Ma Huhti 19, 2010 7:24

Tulin tossa lapista laskettelemast. Eipä tässä kummempii, uudet sukset tuli hankittua. Jengil tryoutit menossa, ku edustusjengii luodaan nii harkois about 30 pelurii ja jotai kolme maalivahtii. Ykkösmoken paikka hakusessa.
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ti Huhti 20, 2010 5:25

Sepsukka, oliko lapissa vielä paljonkin lunta?

Joo, selvästi kevät, eilen satoi lunta ;_; Ja vastapainoksi naapurien pihalla kasvaa kukkia. Meillä ei sellaisia vielä ole, kun niiden kasvupaikoilla on vielä lunta.
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sepe » La Huhti 24, 2010 1:11

Siellähä oli lunta vaikka muille jakaa. Oikein mukavasti siis.
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Siilinpiikki » La Huhti 24, 2010 2:45

Täällä on satanut rakeita. Keskeytyi vähän liikuntatunti sen takia.

Huomenna synttärit :).
Siilinpiikki
Sieni

ViestiKirjoittaja Sepe » Su Huhti 25, 2010 6:58

No onnea sitte! En mä mihikää muihi topicceihi ny jaksa lähtee surffaamaaan.
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Siilinpiikki » Ti Huhti 27, 2010 7:12

Liput Suomi- Venäjä jääkiekko-otteluun.
Siilinpiikki
Sieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » Ke Huhti 28, 2010 8:19

Huomenna on mantsan koe ja tänään vasta alotin lukemaan, saan surkean numeron ja numero tippuu ehkä tän takia seiskaan, mutta aina ei voi elämä mennä niinku haluais. Omaa tyhmyyttäni (ja laiskuuttani) päädyin tämmöseen tilanteeseen, mutta kyllä siitä selviää. Kunhan vain ei huonontuisi keskiarvo mitenkään radikaalisti. Nyt menee nuo kemia, matikka ja mantsa vähän huonommin, mutta enkku ja YH menee päinvastoin oikein hyvin. Ei äikässäkään ole valittamista. Mutta mutta, nyt kun on jo niin loppuvuosi ja kohta alkaa kesäloma [JEEEE, VIIMEIN, JEEEE!] niin ei jaksa keskittyy kouluun enää täysillä. Se on sitten huonompi juttu kun näillä viimeisilläkin numeroilla on merkitystä siinä loppuarviossa. Voi jee, Omppu, kyllä sinä taas osaat!

Mutta iloisempiin uutisiin. Päätinpä tuossa eilen mennä kaupungille aikeina katsastaa divari ja mitä minä löysinkään! Kaksi Batman -kirjaa ja yksi lehti (1e). Kirjat tuli hiukan kalliiksi kun ne oli upouusia, mutta en kadu! En ikinä kadu hyviä Batman-ostoksia. Luin heti tiistaina niitä ja tarinat oli mahtavia. Uusin kirja on nyt se Viimeinen Batman tarina. Se oli vähän omituinen, mutta ihan hyvä sekin. Olisin ollut hullu jos olisin jättänyt sen sinne. Toinen kirja olikin sitten lottovoitto! Halleluja, mahtavia tarinoita ja ylimääräistä infoa Batmanista, hihii! :lol:

Sen jälkeen suunnistin Anttilaan josko Paon kakkoskautta löytyis. No ei löytynyt. Vain ykkönen, kolmonen ja nelonen. Olin hetken siinä sitten turhautuneena miettien: "Miksi hemmetissä pitää olla 1,3 ja 4 muttei kakkosta!"
Kiertelin siinä sitten etsien muita löytöjä. En löytänyt ja palasin taas siihen pöytään missä ne muut kaudet oli. Katsoin ykköskauden kantta harmissani ja ajattelin katsoa kuinka monta ykköskautta ne oikein myy ja kappas! Ykkösen alta löytyikin pino kakkoskautta! Olin oikein iloinen, me ollaan jos siskoni kanssa pitkään haluttu katsoa tuo Paon toinen kausi, mutta kun ei sitä löytyny mistään! No minä löysin ja katottiin tänään 2 ekaa jaksoa :D

Tänään oli YH:n koe ja se meni ihan hyvin. Koe ei ollu mikään piece of cake muttei mikään hirmu vaikeekaan. Hyvinhän siitä selvis.

Pianotuntikin meni tänään hyvin. Osaan jo Für Elisen ulkoa, sen Burana -mainoksessa soivan kappaleen. Osaan kuulemma käyttää hienosti pedaaliakin ja soitan hyvin kuunnellen ja tasaisen varmasti. Ainoastaan sormieni pitäisi olla kevyempiä ettei paukahtaisi niin paljoa, mutta olenpa tyytyväinen. Se oli hyvä tunti :D

Tässäpä minun kuulumisia, onnea btw Siilille synttäreistä, vaikka niistä onkin jo aikaa, olen tällainen myöhäinen onnittelija, mutta parempi muutaman päivän myöhässä kuin ei olleskaan, vai mitä?

Onpas minusta tullut epäaktiivinen...
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

EdellinenSeuraava

Paluu Arkisto