Huomenna on mantsan koe ja tänään vasta alotin lukemaan, saan surkean numeron ja numero tippuu ehkä tän takia seiskaan, mutta aina ei voi elämä mennä niinku haluais. Omaa tyhmyyttäni (ja laiskuuttani) päädyin tämmöseen tilanteeseen, mutta kyllä siitä selviää. Kunhan vain ei huonontuisi keskiarvo mitenkään radikaalisti. Nyt menee nuo kemia, matikka ja mantsa vähän huonommin, mutta enkku ja YH menee päinvastoin oikein hyvin. Ei äikässäkään ole valittamista. Mutta mutta, nyt kun on jo niin loppuvuosi ja kohta alkaa kesäloma [
JEEEE, VIIMEIN, JEEEE!] niin ei jaksa keskittyy kouluun enää täysillä. Se on sitten huonompi juttu kun näillä viimeisilläkin numeroilla on merkitystä siinä loppuarviossa. Voi jee, Omppu, kyllä sinä taas osaat!
Mutta iloisempiin uutisiin. Päätinpä tuossa eilen mennä kaupungille aikeina katsastaa divari ja mitä minä löysinkään! Kaksi Batman -kirjaa ja yksi lehti (1e). Kirjat tuli hiukan kalliiksi kun ne oli upouusia, mutta en kadu! En ikinä kadu hyviä Batman-ostoksia. Luin heti tiistaina niitä ja tarinat oli mahtavia. Uusin kirja on nyt se Viimeinen Batman tarina. Se oli vähän omituinen, mutta ihan hyvä sekin. Olisin ollut hullu jos olisin jättänyt sen sinne. Toinen kirja olikin sitten lottovoitto! Halleluja, mahtavia tarinoita ja ylimääräistä infoa Batmanista, hihii!

Sen jälkeen suunnistin Anttilaan josko Paon kakkoskautta löytyis. No ei löytynyt. Vain ykkönen, kolmonen ja nelonen. Olin hetken siinä sitten turhautuneena miettien: "Miksi hemmetissä pitää olla 1,3 ja 4 muttei kakkosta!"
Kiertelin siinä sitten etsien muita löytöjä. En löytänyt ja palasin taas siihen pöytään missä ne muut kaudet oli. Katsoin ykköskauden kantta harmissani ja ajattelin katsoa kuinka monta ykköskautta ne oikein myy ja kappas! Ykkösen alta löytyikin pino kakkoskautta! Olin oikein iloinen, me ollaan jos siskoni kanssa pitkään haluttu katsoa tuo Paon toinen kausi, mutta kun ei sitä löytyny mistään! No minä löysin ja katottiin tänään 2 ekaa jaksoa

Tänään oli YH:n koe ja se meni ihan hyvin. Koe ei ollu mikään piece of cake muttei mikään hirmu vaikeekaan. Hyvinhän siitä selvis.
Pianotuntikin meni tänään hyvin. Osaan jo Für Elisen ulkoa, sen Burana -mainoksessa soivan kappaleen. Osaan kuulemma käyttää hienosti pedaaliakin ja soitan hyvin kuunnellen ja tasaisen varmasti. Ainoastaan sormieni pitäisi olla kevyempiä ettei paukahtaisi niin paljoa, mutta olenpa tyytyväinen. Se oli hyvä tunti

Tässäpä minun kuulumisia, onnea btw Siilille synttäreistä, vaikka niistä onkin jo aikaa, olen tällainen myöhäinen onnittelija, mutta parempi muutaman päivän myöhässä kuin ei olleskaan, vai mitä?
Onpas minusta tullut epäaktiivinen...