Chat

Vanhat, pölyttyneet ja kauan lukitut aiheet löytyvät vastedes täältä.

Re: Chat

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Pe Heinä 24, 2009 6:03

Eipä tuo mitään, mihin elämä menis jos ei enää sais ees valittaa?! o.O

Mie siivosin tänään sitä mun kämppää ja otin mitat... harmi ku alkaa työt, en pääse kierteleen kirppareita halpojen huonekalujen toivossa, mutta ens kuussa sitte. :S

Jees.
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Nat » Pe Heinä 24, 2009 9:53

Gustaffsson kirjoitti:Ei näy ihmisiä mesessäkään.
Sori kun valitan näin paljon...

Ei vai näy? Ainakin illalla on sulle jutusteltu ja valittaa saa jos on jtn valittamista: D Zenzi onko sulla oma kämppä?

Nat
Nat
Logotaiteilija

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Pe Heinä 24, 2009 10:23

Juuh... :D Syksyllä muutan, kun muuten ois vähän turhan pitkä koulumatka (130km) :PP

Ja niinpä Gust! Ja sitte itte vaan törkeesti häivyt ja jätät mut yksin : '(
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » La Heinä 25, 2009 8:49

Juu illalla kyllä oli populaa, luojan kiitos.

Ja sori kun häivyin -_- Olin vain väsynyt ja hiukan pahalla päällä.
I got a Pikachu today.
I put on my Charmander heart is mine.
Maybe I should Raichu a love song.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ma Heinä 27, 2009 12:26

Mihin ihmeeseen ovat tarvehuonelaiset kadonneet? Olen tässä jo ainakin päivän odottanut, että tulisitte meseen, mutta ei sinne tupsahtele kukaan muu kuin Kirja aina silloin tällöin. Söittekö toisenne?
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ma Heinä 27, 2009 12:42

Jep. *järsii Gustin loppuja luita* Nams!

No joo, en vaan oo jaksanu tulla meseen nyt päivällä, ehkä illalla sit...
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

ViestiKirjoittaja Omppuli » Ti Heinä 28, 2009 6:39

Mä oon ollu mökillä ja siellä ei meseen pääse.

Yhyy, kesäloma kohta ohi enkä keksi mitään jatkiskilpailuun, jatkikseen tai edes omiin tarinoihini. Olo on aika epätoivoinen. Ja minulla on nyt outo tunne ja se on tämä:
Haluan jotain, mutten tiedä mitä.

Outoa, mutta samalla haikeaa. Noo, ehkä se menee ohi. Voiko jatkiskilpailusta vetäytyä jos tekeleitä ei vain synny?
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ti Heinä 28, 2009 6:49

Ei mielellään, koska sitten meillä olisi tylsästi vain yksi kilpailija ;( Mutta eihän sitä voi kieltääkkään.

Tänään en kyllä oo taas tehny mitään... Tai, kirjoitin hiukan tarinaa, kun kaverit halus jatkoa, ostin kaverille synttärilahjan, tein sille kortin, josta tuli kyllä hieno ja sitten... Kävin kirjastossa. Tyhjensin tiskikoneen. Ja iskä oli sitämieltä, että minun pitäisi joskus tehdä jotain ;D
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Nat » Ke Heinä 29, 2009 6:24

mulla oli siihen kisaan aivan loistava idea mut se hukku tonne matkan varrelle : DDD Damn, innostuin siit toden teolla.

Nyt oon pari päivää serkuilla ja sitte pari päivää kotona ja tiistaina aamuyöllä lennän kohti Portugalii!!! Kade? : DDD

Nat
Nat
Logotaiteilija

ViestiKirjoittaja Nat » Pe Heinä 31, 2009 8:29

No kukaan ei taida olla kade tai sitte ihmiset on absoluuttisesti jäätyneet : D Työt on ihanasti ohi. Ah, mikä tunne... Joo on tylsää, ei tiiä voiko kirjottaa jatkiksee eikä voikaa ko on nii tyhmä ettei ymmärrä kaikkee : ( Mut on mull muuta hubaa. Join tänää Voldun kaupas sen lempparijuomaa :DD Arvaatteko? Niinpä, kamomillateetä. Hiton hyvää kamaa. Ja on mulla ollu aivoille muutakin ajanvietettä. Oon keksiny läjäpäin uusia jatkis ideoita, mut yli puolet on julkaisu kelvottomia. Haluutteko kuulla? No tietty(yksinpuhelu on in^^) Mut en kerrokaa : DD Se on liian työlästä ja ne ideat näyttää kaikki ihan hirveiltä koneen ruudulla eli joo, kokeilin kertoo niitä : DDD Työn iloa

Nat
Nat
Logotaiteilija

ViestiKirjoittaja Siilinpiikki » La Elo 01, 2009 5:00

No toivottavasti siellä Portugalissa on mukavaa. Olisi ne ideat kiva lukea, mutta kai tuon kisan takia ei vielä. Minä en muista koska olisin Prismassa käynyt, mutta kyllä sitä joskus luulisi käyneen.
KuvaKuvaKuvaKuva KuvaKuva
Siilinpiikki
Sieni

ViestiKirjoittaja Nat » La Elo 01, 2009 9:50

Huomenna alkaa pakkaus^^ Minäkin osallistun siihen jatkiskisaan poikkeusluvalla^^ Nyt vaan ideat paperille ja siitä koneelle: DD

Nat
Nat
Logotaiteilija

ViestiKirjoittaja Sieppeli » To Elo 06, 2009 12:53

Tiiättekö mis mie nyt oon? Väärin,en ole Saksassa, huonosti arvattu. Olen lentokentällä, niin omaperäistä <3 Vähänkö pelottavaa olla täällä iiihan yksin, ei tunne ketään ja ruottalaisia pyörii kilpaa japanilaisten kanssa täällä miun ympärille. Tää on pelottavaa :D Onneks tääl viel ehtii datata, varasin kolikoita sitä varten. Kolme minuuttia kylläkin enää jäljellä, huih.

Jaa, nyt pitää lopettaa, ehtii käyä viel muuallakin. So long ja pitäkää jatkikset pystyssä kun mie oon Saksanpähkinämaassa!
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Nat » To Elo 06, 2009 7:05

Hi!
I miss u guys soo much! Okei, eli ajatukset on suuntautunu talla hetkella Suomeen pain :) Olen pettyny ko netista ei enaa loydy sita web messengeria eli en voi puhuu kellekaan teista livena. Taalla vaan on paistanu aurinko koko ajan kuten varmaa sielki suurimman osan aikaa, i hope so :) Oon palanu vahan, mut ruskettunu aika paljon sitte suomen. Nyt taalla on kuulemma viileaa paikalliseen makuun( yli +30c, krohom) Rahaa on torsatty enemman ko pitais ja uitu koko kesan edesta. Albufeira on tosi kaunis paikka ja oon ottanu siita kuvia(akku loppu kahes tunnis) naytan niita teille sitten ko ehdin. Ruoka on ollu hyvaa ja paikalliset on ollu mukavia. Huomenna lahdetaan kaymaan Maailman laidalla!! Aivan mahtavaa(toivottavasti nyt akku ei lopu kesken) Kinusin sita koko ajan, ko ensin ei meinattu edes lahtee sinne, ko oli niin kallista. Loma on niin taydellinen nyt. Taalla taa ilmasto on mun makuun ja jos oisin saanu paattaa minne maahan olisin syntyny nii ehdottomasti ttanne suunnalle. Rakastan aurinkoa ja merta. Mut sillon en tuntis teita, joten tyydyn ihan Suomen maisemiin : DDD En haluis erota teista mistaan hinnasta. Taalla aika ei merkkaa mulle mitaan. Valilla kysyn iskalta paljon kello on ja sillee. Sekosin tanaa jopa paivassa, ko ajattelin etta nyt on keskiviikko. Kumminki oli torstai ja Suomes on Madonnan konsertti : DD Taa on ollu just sellane loman lopetus, mita kaipasinki kahden kuukauden jalkeen ko ei oo olllu yhtaan vapaa aikaa itselleni. Mut kylla vahan jannittaa menna ekaa kertaa lukioon suoraan taalta. Oon varmaa alkuks ihan pihalla Suomen menosta. Ainakin meille on tullu postia enemman ko tarvitaan. Mulle on tullu postiin jo levyja ja kirja, jotka ostin cdon.comista : D On hauskaa ko tiistain iltiksessa luvattuun sadetta ainaki helsinkii ko me tullaan Suomeen, hahaha! Tuodaan sade sinne. Teidan mielesta Kupareilla ei siis oo asiaa Suomeen jos ne tuo sateet tullessaan. No onha se mun mielesta virkistavaa tallasen kuuman viikon jalkeen vai mita ;) Mut sitte on taas ens viikoll Suomessa mulle paljon ohjelmaa taas. Eli heti tallasen pikku hemmotteluloman jalkee taas viedaan: S Oh please, i'm so tired then, again. murr... Mut ei voi mitaan, ihan hauskaa ohjelmaahan se on: D Mut teita on kamala ikava(kerroinhan sen jo;))
Kuulemiin sitten taas joskus(en meinannu tulla enaa tanne koneelle ko on nii kallista prkl)

Nat
love u!
Nat
Logotaiteilija

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ti Elo 11, 2009 3:31

No jo olette tylsiä! Viisi päivää olin poissa ja ainoa joka kirjoitti foorulle oli itsekkin ulkomailla oleva Nat! Söittekö te taas toisenne ;(

Viikko vielä jatkiskilpailua, yksi jatko tullut. Masentavaa, onneksi Nat tulee pelastamaan päiväni ^-^
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Siilinpiikki » Ke Elo 12, 2009 10:23

Kyllä minä täällä käyn, mutta edes huutolaatikossakaan ei ole aina tullut päiviteltyä...
KuvaKuvaKuvaKuva KuvaKuva
Siilinpiikki
Sieni

ViestiKirjoittaja Nat » To Elo 13, 2009 1:06

Yhyhyy, meiän koneessa on taas uus vakoiluohjelma:' (((((. Kone vietiin tänää huollettavaks ja saadaan vasta ens viikoll, luultavasti. Nytki oon viidentoista minuutin ajan kirjaston koneella. Lukion on alkanu mainiosti ja reissu oli mukava.

Nat
Nat
Logotaiteilija

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ti Elo 18, 2009 6:04

Ärr. Puoli tuntia ja sitten alkaa koulu. Ärsyttää. Mutta, minähän nautin loppuun asti siitä mitä olen saanut aikaan lomalla! Eli olen loppuun asti youtubessa....
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Nat » Pe Elo 21, 2009 7:58

Ihanaa, kone kullan kallis^^ Vihdoinkin voin syventyä netin ihmeelliseen maailmaan kotona ja jutustella kavereille. Pitäis niitä jatkojakin esitellä henkilöille: DD Lukios on tylsää, mut kaverit on mahtavii edelleen: ) Huomen kattoo Puplic Enemies : DD

Nat
Nat
Logotaiteilija

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Su Elo 23, 2009 1:35

Tervetuloa kotosuomeen =)
Public Enemies<33 Mie kävin kattoon sen viimee... tiistaina :) En ois varmaan muuten vaivautunu, mut jos Johnny on kerran päätähtenä, niin pakkohan se oli 8) Enkä joutunu pettyyn, kyllä se ihan hyä leffa oli :D

Jeps... enpä oo taas tääläkään käyny pitkään aikaan, nyt oon kyllä yrittäny tohon koulun alkuun keskittyä oikein kunnolla, kun kerran lukiolainen nyt olen ja samalla oon yrittäny totuttautua ajatukseen omasta kämpästä :D Nyt oon tosin kotona Kaukosessa, mut illalla lähen taas Roihin :P

Näin.
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

EdellinenSeuraava

Paluu Arkisto