Hi!
I miss u guys soo much! Okei, eli ajatukset on suuntautunu talla hetkella Suomeen pain

Olen pettyny ko netista ei enaa loydy sita web messengeria eli en voi puhuu kellekaan teista livena. Taalla vaan on paistanu aurinko koko ajan kuten varmaa sielki suurimman osan aikaa, i hope so

Oon palanu vahan, mut ruskettunu aika paljon sitte suomen. Nyt taalla on kuulemma viileaa paikalliseen makuun( yli +30c, krohom) Rahaa on torsatty enemman ko pitais ja uitu koko kesan edesta. Albufeira on tosi kaunis paikka ja oon ottanu siita kuvia(akku loppu kahes tunnis) naytan niita teille sitten ko ehdin. Ruoka on ollu hyvaa ja paikalliset on ollu mukavia. Huomenna lahdetaan kaymaan Maailman laidalla!! Aivan mahtavaa(toivottavasti nyt akku ei lopu kesken) Kinusin sita koko ajan, ko ensin ei meinattu edes lahtee sinne, ko oli niin kallista. Loma on niin taydellinen nyt. Taalla taa ilmasto on mun makuun ja jos oisin saanu paattaa minne maahan olisin syntyny nii ehdottomasti ttanne suunnalle. Rakastan aurinkoa ja merta. Mut sillon en tuntis teita, joten tyydyn ihan Suomen maisemiin : DDD En haluis erota teista mistaan hinnasta. Taalla aika ei merkkaa mulle mitaan. Valilla kysyn iskalta paljon kello on ja sillee. Sekosin tanaa jopa paivassa, ko ajattelin etta nyt on keskiviikko. Kumminki oli torstai ja Suomes on Madonnan konsertti : DD Taa on ollu just sellane loman lopetus, mita kaipasinki kahden kuukauden jalkeen ko ei oo olllu yhtaan vapaa aikaa itselleni. Mut kylla vahan jannittaa menna ekaa kertaa lukioon suoraan taalta. Oon varmaa alkuks ihan pihalla Suomen menosta. Ainakin meille on tullu postia enemman ko tarvitaan. Mulle on tullu postiin jo levyja ja kirja, jotka ostin cdon.comista : D On hauskaa ko tiistain iltiksessa luvattuun sadetta ainaki helsinkii ko me tullaan Suomeen, hahaha! Tuodaan sade sinne. Teidan mielesta Kupareilla ei siis oo asiaa Suomeen jos ne tuo sateet tullessaan. No onha se mun mielesta virkistavaa tallasen kuuman viikon jalkeen vai mita

Mut sitte on taas ens viikoll Suomessa mulle paljon ohjelmaa taas. Eli heti tallasen pikku hemmotteluloman jalkee taas viedaan: S Oh please, i'm so tired then, again. murr... Mut ei voi mitaan, ihan hauskaa ohjelmaahan se on: D Mut teita on kamala ikava(kerroinhan sen jo;))
Kuulemiin sitten taas joskus(en meinannu tulla enaa tanne koneelle ko on nii kallista prkl)
Nat
love u!