Chat

Vanhat, pölyttyneet ja kauan lukitut aiheet löytyvät vastedes täältä.

Re: Chat

ViestiKirjoittaja kirja » Ma Loka 20, 2008 5:17

Mitä enemmän topiceja, sitä suuremp todenäköisyys että joku kirjoittaisi jotain :D

~kirja
Onko nyt liian myöhäistä myöhästyä?
kirja
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Siilinpiikki » Ma Loka 20, 2008 7:39

No pitää paikkansa :) .
KuvaKuvaKuvaKuva KuvaKuva
Siilinpiikki
Sieni

ViestiKirjoittaja Sepe » Ti Loka 21, 2008 6:15

Liikaa turhia topiceja joihin ei jaksasi millään kirjottaa. Ei foorumeilla yleensä jaksa puhua jostain roskaruuasta joka on niin tavallinen asia kuin olla ja osaa. Pitää olla edes jotain kiinnostavaa aiheissa. Monipuolista ja silleen, jotta aihe ei ole muutaman viestin jälkeen jo kouluttu täydellisesti läpi, eikä siitä saa enää mitään irti. Angst ja Iloitse aiheet oli hyviä, mutta, kun ei niin ei. Ettete ikinä myönnä, mutta niin se vain on, että ne on olleet yksiä tärkeimpiä aiheita koko hemmetin foorumissa.
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Siilinpiikki » Ti Loka 21, 2008 7:01

Minusta mikään angstit ja muutkaan aiheet eivät ole Tarvehuonetta varten. Mutta kun alkuperäistä tarkotusta ei enään ole on tämä muutunut sekalaiseksi sisäpiiri keskustelualueeksi. Olkoon teidän kinanne, minä nyt vain kirjoitan mihin huvittaa mutta se ei ole angstiaiheiset tai iloitsekkaan. Mutta näin pienessä ryhmässä ei tarvitse olla niin tiukka viestinpituudessa tai muussakaan, mutta täytyy myöntää että minä en nyt ole tajunnut tätä tilannetta :p.
Siilinpiikki
Sieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ke Loka 22, 2008 10:27

Me mitään angstia tarvita, meillä on chatti :D Esimerkiksi minä iloitsen siitä että just pääsin toivomasta että mentäisiin koneelle kemmantunnilla ja täällä ollaan. Ja angstaan taas siitä että meillä oli hiiri kotona aamulla ja äiti liiskas sen ;( Se oli niin söpö kun se aamulla mut yllätti pöydällä.

//Hei, nyt pitää teille ihquille jatkislaisille ilmoittaa, että täällä kesken happamoitumisesta kirjoittamisen rupesin lukemaan jatkista ja siinä onkin naurua vaikea pidätellä. Herrajumala jos ehin Voldun pullariin saakka niin ope tulee kattomaan että mitä mää täällä räkätän :D
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sepe » Ke Loka 22, 2008 12:40

Sieppeli kirjoitti:Me mitään angstia tarvita, meillä on chatti :D Esimerkiksi minä iloitsen siitä että just pääsin toivomasta että mentäisiin koneelle kemmantunnilla ja täällä ollaan. Ja angstaan taas siitä että meillä oli hiiri kotona aamulla ja äiti liiskas sen ;( Se oli niin söpö kun se aamulla mut yllätti pöydällä.

//Hei, nyt pitää teille ihquille jatkislaisille ilmoittaa, että täällä kesken happamoitumisesta kirjoittamisen rupesin lukemaan jatkista ja siinä onkin naurua vaikea pidätellä. Herrajumala jos ehin Voldun pullariin saakka niin ope tulee kattomaan että mitä mää täällä räkätän :D

Jeah, nii sitä pitää.
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Sepe » To Loka 23, 2008 6:09

Porukka on ollut taas vaihteeksi hiljaa. Hyvin hiljaa.
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Su Loka 26, 2008 4:48

Tulin just tanssimasta, jalat on kipeet, varsinkin pohjat, ja tanssit meni muuten hyvin paitsi 2/3 eli kolmesta tanssista eniten harjoiteltu ja se millä kultaakin voitettiin meni selvästi paremmin kuin ne kaksi kuudessa tunnissa läpi harjoiteltua, joista toinen tulee ens kesän kalenoihin ja toinen oli ilkuntatanssi yhellä tyypille :D
Ja ryhmästä lähtee kolme tyyppiä, ehkä neljä, ehkä viisi :'( meitä jää säälittävän vähän.
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Nat » Su Loka 26, 2008 8:00

Heiluu kaikki te! Millonkohan viimeks oonkaa kirjottanu tänne... Ikuisuus tai pari on vierähtäny. Nooh varsinaista asiaa ei ole kylläkää, tulin vaa torisemaan itekseni tänne:P Sipi kiinnitti huomion. Tanssiaa! *kuolaa* Se on yksi mailman seitsemästä ihmisestä. Tänään oon ollu sen suhteen luovalla tuulella. Tansahtelin vaa päivemmällä ympäri taloa:D Kivaa. Huomenna tanssiharkkoihin ja sillee. Nice ja sählykin. Vuhuu, nasta päivä. Toivottavasti sipi te pärjäätte viel vähennyksen jälkeenki. Hope best!

Nat

P.s oli nimpparit tänää, pakko ilmottaa... olen itserakas<3
Nat
Logotaiteilija

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ma Loka 27, 2008 6:04

Ai, hyvää eilistä nimipäivää :D Ja tanssi <3 Rakastaa, ei rakastaa, rakastaarakastaarakastaaa! Mut nyt kun viikonloppu on tanssittu niin mennään kompuroimaan kouluun, koska jalat on edelleen kipeät. Muah.
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sepe » Ke Loka 29, 2008 7:47

Paulin taikakaulin on toiminut SGM:ässä. JOtai 180 pojoo jo kasas meikäläisel. Iha ok.
Tänään tuli heitettyy settii harkoissa, kun päästi pari helppoa maalia ja oma kaveri pomputti pallon meikäläisen yli maaliin. Onneksi alla kon kaksi hyvää peliä (no numerot ei anna ymmärtää kaikkea, molammissa hävittiin 8-3, mutta henk. koht. meni hyvin ja tuli kiitoksia). Eipä tässä muuta.

Blues sais voittaa HV71 -jengin.
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Pe Loka 31, 2008 6:42

HAPPY HALLOWEEN DARLINGS

Tai mitä mieltä yleensäkkin ootte halloweenista? Ootteko juhlinu tänään/huomenna? Miten?
Mä juhlin itsekseni, katoin surkeiden sattumusten sarjan ja vedin mässyä naamaan <2 Siivosin huoneen ja järjestelin siitä halloween-aiheisen. Tossa on hieno vaatekasa+poncho+ilmapallo ukkeli, joka näyttää takaa ihan ukkelilta :D Se on just söpis. Ja kurpitsan kaiversin, oon kiroillu sen perään ku kynttilä sammuu kokoajan.
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Siilinpiikki » La Marras 01, 2008 1:45

En tienytkään että se on nyt :). Mutta en ole tehnyt enkä ole suunitellutkaan mitään erikoista.
Siilinpiikki
Sieni

ViestiKirjoittaja Sepe » Ke Marras 05, 2008 6:14

Halloween on melko turha, ei sitä jaksa, ei ole mittää hyötyy, eikä mittää muutakkaa.
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja kirja » Ke Marras 05, 2008 6:18

leevi.talikka kirjoitti:Halloween on melko turha, ei sitä jaksa, ei ole mittää hyötyy, eikä mittää muutakkaa.

Olen samaa mieltä.
Lapset saavat karkkia, aikuiset maksavat tai saavat jotain epämukavaa. Eivätkö lapset enää osaa säästää? Veikkaan, että aika monelle halloween on vain tapa saada makeaa ja sen muu merkitys unohdetaan. "Mä meen tuonne, ku sieltä saa paljo karkkii."

~kirja
Onko nyt liian myöhäistä myöhästyä?
kirja
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ke Marras 05, 2008 7:23

kirja kirjoitti:
leevi.talikka kirjoitti:Halloween on melko turha, ei sitä jaksa, ei ole mittää hyötyy, eikä mittää muutakkaa.

Olen samaa mieltä.
Lapset saavat karkkia, aikuiset maksavat tai saavat jotain epämukavaa. Eivätkö lapset enää osaa säästää? Veikkaan, että aika monelle halloween on vain tapa saada makeaa ja sen muu merkitys unohdetaan. "Mä meen tuonne, ku sieltä saa paljo karkkii."

~kirja

Itseasiassa mulle Halloween on syy.. Hullutella, vetää karkkeja ylimääräistä enemmin ja pitää vaikka hauskaa kavereiden kanssa! Ihan sama kuin Dobby-päivänä, eli piristystä synkkään syksyyn ja hyvä syy siivota huone <2
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sepe » Ke Marras 12, 2008 5:54

Dobby juhla on varmaankin tyhmintä mitä on ikinä keksitty. Kamala.
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ke Marras 12, 2008 7:29

Mikäs siinä niin pahaa on? Eihän se ole mikään erityinen?
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sepe » Pe Marras 14, 2008 6:29

Sieppeli kirjoitti:Mikäs siinä niin pahaa on? Eihän se ole mikään erityinen?

Ärsyttää kun tommoiset ääliöt menee ihan fiilareis johonkin pikku foorumin dobby-päivään, jossa ei muutenkaan ole mitään ideaa. Hei haloo, se on KIRJASARJA.
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Pe Marras 14, 2008 9:56

Yllätys! Gustikin käy täällä.... yhä harvemmin ja harvemmin. Oli vain niin mielenkiintoinen keskustelu etten voi jättää tilaisuutta päteä.

Minustakin tuo Dobbypäivä on kyllä hölmöjen hommaa. Tai siis, ei siinä vaan ole mitään järkeä. Yhtä hyvin voisi aloittaa Voldupäivän ja kulkea koko päivä mustassa kaavussa ja haastaa ihmisiä pelaamaan pullonpyöritystä.

Ei pahalla, omapahan on päähänpistonne.
I got a Pikachu today.
I put on my Charmander heart is mine.
Maybe I should Raichu a love song.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

EdellinenSeuraava

Paluu Arkisto