~kirja

Sieppeli kirjoitti:Me mitään angstia tarvita, meillä on chattiEsimerkiksi minä iloitsen siitä että just pääsin toivomasta että mentäisiin koneelle kemmantunnilla ja täällä ollaan. Ja angstaan taas siitä että meillä oli hiiri kotona aamulla ja äiti liiskas sen ;( Se oli niin söpö kun se aamulla mut yllätti pöydällä.
//Hei, nyt pitää teille ihquille jatkislaisille ilmoittaa, että täällä kesken happamoitumisesta kirjoittamisen rupesin lukemaan jatkista ja siinä onkin naurua vaikea pidätellä. Herrajumala jos ehin Voldun pullariin saakka niin ope tulee kattomaan että mitä mää täällä räkätän

leevi.talikka kirjoitti:Halloween on melko turha, ei sitä jaksa, ei ole mittää hyötyy, eikä mittää muutakkaa.
kirja kirjoitti:leevi.talikka kirjoitti:Halloween on melko turha, ei sitä jaksa, ei ole mittää hyötyy, eikä mittää muutakkaa.
Olen samaa mieltä.
Lapset saavat karkkia, aikuiset maksavat tai saavat jotain epämukavaa. Eivätkö lapset enää osaa säästää? Veikkaan, että aika monelle halloween on vain tapa saada makeaa ja sen muu merkitys unohdetaan. "Mä meen tuonne, ku sieltä saa paljo karkkii."
~kirja
Sieppeli kirjoitti:Mikäs siinä niin pahaa on? Eihän se ole mikään erityinen?

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa