Mää kirjotin jatkikseen. Siitä on aikaa kyllä millon viimeks kirjotin. Yhtä mukavaa kuin aina ennenkin. Thihii!
Mulla ei oo lomaa vielä

Huomenna vielä kouluun joulujuhlaan ja syömään puuroa ja sitten ihanaihanaihana loma alkaa. Olen odottanut sitä niin paljon. Joulu ja uusi vuosi, viimeeinkin.
Tänään oli mukava päivä. Päästiin koulusta 12 ja saatiin mun kaverin kaa mukavan väljä linkki, kun melkein kaikki ahtautu siihen ekaan. Sitten kun tulin kotiin hain huoneestani kirjastokortin ja lähin kirjastoon ja otin sieltä kaikki tilaamani kirjat. (ja tilaamisella tarkoitan sitä, että ne tädit soitteli eri lähikirjastoihin ja pyys niistä niitä kirjoja, kun ei meidän lähikirjastossa ollu mitään -__-) Sitten kotiin ja lukemaan Artemis Fowlia, kiitti suosituksesta Zenz, tää eka osa on tosi hyvä

, sitten pikkusiskoni saapui huoneeseen ja kehuskeli, että se osaa lukea Joulupuu on rakennettu-laulun ekan säkeistön. Kysyin sitten siltä, että luettiinko sille ääneen se eskarissa. Se vastas myöntävästi ja sitten yritin sille selittää, että se muisti sen jutun alitajuntaisesti ettei se varsinaisesti lukenut sitä. Se väitti vastaan ja 6-vuotiaalle on ihan turha alkaa puhumaan alitajunnasta ja muistin toiminnasta, yritin kuitenkin ja se rupesi huutamaan. Olin kuitenkin sen verran hyvällä tuulella etten hermostunut vaan opetin sitä lukemaan muutaman lauseen Artemis Fowl-kirjan takakannesta. Se oli hidasta, mutta kyllä mun pikkusisko jotenkin osaa lukea, jos se oikein yrittää. Mun kannustus paransi oppimista

Sitten leikin ja pelleilin sen kanssa ehkä jotain 45 minsaa ja se oli ihan riemuissaan. Ja myöhemmin illalla koristeltiin pipareita, jotka se ja äiti teki taikinasta, jonka MINÄ tein sunnuntaina. Hehee, itsekehu haisee, mutta siitä tuli tosi hyvää taikinaa ja piparit maistu hyviltä, tuli parempia kuin kaupan taikinapipareista.

Ja wii sport pelissä musta tuli viimeinkin baseball-pelissä pro. Voitin vastustajajoukkueen 20-10, ennätys minulla ja vielä suht vaikealla tasolla, hah! Elämä hymyilee =)