Chat

Vanhat, pölyttyneet ja kauan lukitut aiheet löytyvät vastedes täältä.

Re: Chat

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ke Joulu 09, 2009 2:54

Härregyyd. Joulu se vaan lähestyy o.O

Kokeetki meni paljon paremmin ku mitä odotin! Oikeasti, ihan järkyttävä päivä oli toi eilinen!! Venäjästä 9½, Ruottista 8½ (olisin voinu vaikka vannoa et saisin hylätyn), matikka 9½, fysiikka 9 (tääki oli tosi suuri ylläri), kemia 10- (nauroin tätä varmaan viistoista minuuttia ihan hervottomana, koska vastasin ihan tuurilla tosi moneen kysymykseen ja sit lopun tuntia mie voivottelin tuota, enkä siitä syystä et olisin halunnu täyden kympin, vaan siitä syystä, että tommosiin paska aineisiin mun ei tarvi ees lukea että saan kympin, mut niihin aineisiin joista tykkään, pitää lukea ihan hulluna et repis niistä ees kasin >/)

Jepjep. Ja tänään pitäis räpsäistä itsestä kuva vampyyrinä (harmi ku ei oo tarpeeks rekvisiittaa täälä, mut enköhän mie jotain saa aikaseksi...) jouluhuispausta varten. Ollaan muiden vampyyrien kanssa ihan rauhassa aloteltu, mikäs kiire tässä? :P

Että semmosta.

-Zeeeeenz
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Omppuli » La Joulu 12, 2009 1:07

Joulu tosiaan tulee enkä ole edes ostanut lahjoja... Tänään varmaan pitää mennä ostamaan edes kavereille. Muille ostan sitten ensi viikolla jos en saa tänään ostettua.

Eilen oli pianosoittajaiset kirkolla. Odotin siellä soittokaveriani, joka sitten saapuikin ja meidän piti harjoitella sitä kappaletta. Mua ärsytti suunnattomasti se, että vaikka olin kuinka harjoitellut ei se rytmi ollut vieläkään iskostunut päähäni. Monen monta kertaa alusta ja sitten piano-ope yritti selittää asiaa ja mulla oli hermot kireällä, on ollut koko viikon. Luoja, että olen iloinen kun pääsen lomalle. Hermostuin siinä sitten ja se ahdistus, joka oli tullut muutamana koulupäivänä tällä viikolla, tuli taas ja siinä sitten ärähdin turhautuneena: "En mä tajuu tätä!"
Siinä ne sitten: "Hyvin se menee, ei ole syytä hermostua, Alisa." Eikö muka ole? Sitten mua loukkasi myös pianokaverini ehdotus: "Pitäiskö mun soittaa melodiaa?" Mutta kyllä se siitä sitten koheni ja aloin rauhoittua, mutta kyllä siinä sai taistella itseni kanssa. Sen siitä saa kun on paljon univelkaa. Lopulta sen soittamisen jälkeen meillä oli ihan hauskaakin =)
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Su Joulu 13, 2009 9:57

Huomenna alkaa minulla jouluvaellus. Kivaakivaa! Ainakin mie toivon et se on kivaa, en mie turhan takia jättäis kaks koulupäivää väliin (mitä hittoa, tottakai jättäsin)
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sepe » Ti Joulu 15, 2009 3:27

Joo prkl! Oon viel hengissä, tieto ei lohduta! :evil: :mrgreen: :wink: 8)
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ti Joulu 15, 2009 4:34

Sepe! Katos vaan! Mistäs maailmankolkasta sie tupsahdit?! :D

Ja miksette te immeiset kirjoita jatkiksiin!!! >/ Ärr! Menin tekeen sen uuden hienon jatkiksenki Sipin pyynnöstä mut kukaan ei oo kirjottanu siihen :(
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Sepe » Ti Joulu 15, 2009 4:34

Oli tylsää ja aattelin piipahtaa.
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ti Joulu 15, 2009 4:40

Se on kiva homma se. Onko niin tylsää että jaksaisit kirjoittaa johonki jatkikseen? ;D
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

ViestiKirjoittaja Sepe » Ti Joulu 15, 2009 4:58

Ei.
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ti Joulu 15, 2009 6:08

nääh. tylsimys!
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ti Joulu 15, 2009 8:30

Sipi kirjoittaa heti kun ehtii, nykyään ei ehdi ajatella niin suuria. On ihmisellä muutakin kirjoiteltavaa (: Ja oon kirjottanu siie Animömmömiin jo kaks kertaa, mut kone ei pidä minusta - toisella kerralla se kadotti koko samperin viestin, esimmäisellä kerralla minä raivostuin sille jatkolle ja kadotin sen. Ja menin nukkumaan.

SEPEEE! Miul alkoki olla sinnuuki jo ikävä!
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Ti Joulu 15, 2009 8:58

Kappas, Sepeliini hauska epeliini. Willkommen tillbacka... tai jotain. Ette voi odottaa minun puhuvan sujuvaa ruotsia kun viime kurssista tuli vitonen. -_-

Joulujoulujoulu lähenee! Meil on kaks kinkkua -_- Iskä voitti toisen viikonloppuna arpajaisissa. No, mikäs siinä sitten.

Koeviikko alkoi tänään. Tosin ei mulla, ei ollut koetta eikä kertaustuntia täks päiväks ^^ Sai jäädä kotiin nukkumaan.
I got a Pikachu today.
I put on my Charmander heart is mine.
Maybe I should Raichu a love song.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Sepe » Ke Joulu 16, 2009 3:16

wanhat fiilikset tulee mieleen. Aika siistii että täälläki viellä vakiojengi käy. Respect homies, ja sillee.
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Siilinpiikki » To Joulu 17, 2009 5:19

Juu, moi Sepe. Käy toistekkin :).

Polvi turposi eilen ja tämä päivä on mennyt sipsutellen, mutta koulutunneilla sitten sai nostaa jalan tuolille. Toivottavasti se sen verran paranee niin voisi pelata jo lauantaina tennistä.
KuvaKuvaKuvaKuva KuvaKuva
Siilinpiikki
Sieni

ViestiKirjoittaja Sepe » To Joulu 17, 2009 7:03

Kova meininki ja sillee!
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Pe Joulu 18, 2009 6:44

Okei, tänään miul pitäs olla jopa ihan vapaailta, ehkä mie tänään saisin istua koneella ja kirjottaa a) joulukalenteritarinaani b) jatkiksiin. Viikolla olin joka illan näköjään kirkolla, paitsi eilisen, mikä taas haaskaantui ruotsin sanojen lukemiseen ja jumittamiseen... Raah! Joulutodistusstressi!
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Nat » Pe Joulu 18, 2009 4:37

Millonha viimeks mäkin kirjotin tänne edes lauseen. Ehkä vuonna kivi ja kirves, oli se sen verran edistyksellistä kautta.

Koeviikko on toisaalta aika syvältä. Melkee joka ilta istunu sellaset neljä tuntii nenä kiinni kirjassa ja opettelemassa mitä on kognitiivine oppimine enkä oo vielkää varma minne kohtaa toi g tulee:) Onneks huomenna on vaa ruotsin koe, joka on aika lyhyt ku me paloiteltii se kolmee osaan. Oon saanu siitä jo huomat 10 pistettä. Ehkä sillä pääsee jo läpi. Äsken väkersin valmiiks musiikinesseen, mikä olikin lopulta aika helppoo.

LOMALOMALOMA! ^^ ah mikä ihanuus. Ei tarvii keskittyy lukioon. On enemmän aikaa muuhun ja onneks tää viikko on pian ohi. Oli helvetin syvältä koko viikko. Pappakin sai suurin piirtee kuolleen paperit heti kättelyssä leikkauksen jälkee, mut onneks se on nyt toivottavasti paranemaan päin.
Nat
Logotaiteilija

ViestiKirjoittaja Omppuli » Pe Joulu 18, 2009 10:44

Mää kirjotin jatkikseen. Siitä on aikaa kyllä millon viimeks kirjotin. Yhtä mukavaa kuin aina ennenkin. Thihii!

Mulla ei oo lomaa vielä :( Huomenna vielä kouluun joulujuhlaan ja syömään puuroa ja sitten ihanaihanaihana loma alkaa. Olen odottanut sitä niin paljon. Joulu ja uusi vuosi, viimeeinkin.

Tänään oli mukava päivä. Päästiin koulusta 12 ja saatiin mun kaverin kaa mukavan väljä linkki, kun melkein kaikki ahtautu siihen ekaan. Sitten kun tulin kotiin hain huoneestani kirjastokortin ja lähin kirjastoon ja otin sieltä kaikki tilaamani kirjat. (ja tilaamisella tarkoitan sitä, että ne tädit soitteli eri lähikirjastoihin ja pyys niistä niitä kirjoja, kun ei meidän lähikirjastossa ollu mitään -__-) Sitten kotiin ja lukemaan Artemis Fowlia, kiitti suosituksesta Zenz, tää eka osa on tosi hyvä :), sitten pikkusiskoni saapui huoneeseen ja kehuskeli, että se osaa lukea Joulupuu on rakennettu-laulun ekan säkeistön. Kysyin sitten siltä, että luettiinko sille ääneen se eskarissa. Se vastas myöntävästi ja sitten yritin sille selittää, että se muisti sen jutun alitajuntaisesti ettei se varsinaisesti lukenut sitä. Se väitti vastaan ja 6-vuotiaalle on ihan turha alkaa puhumaan alitajunnasta ja muistin toiminnasta, yritin kuitenkin ja se rupesi huutamaan. Olin kuitenkin sen verran hyvällä tuulella etten hermostunut vaan opetin sitä lukemaan muutaman lauseen Artemis Fowl-kirjan takakannesta. Se oli hidasta, mutta kyllä mun pikkusisko jotenkin osaa lukea, jos se oikein yrittää. Mun kannustus paransi oppimista :) Sitten leikin ja pelleilin sen kanssa ehkä jotain 45 minsaa ja se oli ihan riemuissaan. Ja myöhemmin illalla koristeltiin pipareita, jotka se ja äiti teki taikinasta, jonka MINÄ tein sunnuntaina. Hehee, itsekehu haisee, mutta siitä tuli tosi hyvää taikinaa ja piparit maistu hyviltä, tuli parempia kuin kaupan taikinapipareista. :P
Ja wii sport pelissä musta tuli viimeinkin baseball-pelissä pro. Voitin vastustajajoukkueen 20-10, ennätys minulla ja vielä suht vaikealla tasolla, hah! Elämä hymyilee =)
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Pe Joulu 18, 2009 10:48

Blaah... Jouluhuispaus stressaa! :DD

Ja toisin kuin lähes kaikilla muilla, mulla loppuu koulu vasta tiistaina!!!! Murh... mut jäin Roihin näin viikonlopuksi kykkimään, ja oon nyt ollu aika kauan koneella pitkästä aikaa =))

Ja kiitti Omppu ku kirjotit ja oo hyvä vaan siitä vinkistä :D

(Ja sipi prkl!!!! Et oo kirjottanu kumpaankaan jatkikseen joihin lupasit kirjottaa! *Zenz vihane!*)
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Pe Joulu 18, 2009 11:09

Miullakin loma vasta tiistaina. Maanantaina on psykan koe, tiistaina joulujuhla ja heti päälle fysiikan koe. -_- Molemmat kokeet tuhoon tuomittuja. Minä kuolen!

...no en hitossa kuole näin joulun alla. Pitää mennä joulupukkeilemaankin naapuriin.
I got a Pikachu today.
I put on my Charmander heart is mine.
Maybe I should Raichu a love song.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » La Joulu 19, 2009 10:10

*Piiloutuu Gustin sohvan taakse* Mut-mut-mut minä katsoin eilen illalla Sweeneytä, en minä muistanut jatkista ;_; Okei, okei, tänään, tänään, jos kaverit eivät päätä tunkea tänne! Meillä se nimittäin toimii sellain, että joku päättää et Sip, myö tullaan tänään teille, sit kohta täällä on kolme pahvia ihmettelemässä et mitä myö tehään.
Ja tänään mennään kattomaan niitten kaa Lumikki ja Seittemän kääpiötä - balettiversiona. Yhen kaverin isoveli on siel ritarina, yks tyttö isoskoulutuksesta on siellä ja mein tanssiopen tytär on kanssa. Pieni kaupunki tämä Lappeenranta ;D
Sieppeli
Kärpässieni

EdellinenSeuraava

Paluu Arkisto