Masentavaa.

leevi.talikka kirjoitti:Kone yhä reistaa avaamisessa. Äsken se puhui jonkin kiintolevyn tarkastamisesta tai jotain, ja kun sen pisti tarkastamaan, niin yhteys näyttöön katosi kesken toisen vaiheen. Hjälp, please.
kirja kirjoitti:Tämä kone vietiin huoltoon, ja suosittelisin sitä sinullekin.

Seppo Paarma kirjoitti:En viitsi seurata olympialaisia koska:
a) en katso televisiota
b) liian kaupalliset kisat.kirja kirjoitti:Tämä kone vietiin huoltoon, ja suosittelisin sitä sinullekin.
Voisinhan mäkin sen korjailla mutta eri asia on, että tykkääkö sepen vanhemmat kun tuun räpeltää siihen jotain.. Itelläki pienoinen onghelma koneen kanssa, tai no, itse aiheutettu tottakai. Innostuksissa nostin cellun kellot 3,24ghz ja en pääse enää biossista eteenpäin kun käy niin kuumana. Kerran setupiin pääsin ja siellä jumitti. Pitää hankkia toinen pöytätuulari. Onneksi käyn maanantaina hakee pari kampaa ddr:ää enolta.

leevi.talikka kirjoitti:No jos sä otat ton kuoren pois ja katot mättääks koneessa sisällä mikään nii ei niiden tartte edes tietää mitään siitä, mutta toinen asia on jos rupeet säätää niiden kellojen kanssa... En haluaisi räjäyttää koko huonetta.

Omppuli kirjoitti:Onko kenellekään pikkusisarusta, joka on kuin enkeli? Minun pikkusiskoni ei todellakaan ole mikään enkeli, prinsessasta puhumattakaan.

Seppo Paarma kirjoitti:Voi ----- voi voi voi. Nythän se emolevy rupes piippaan siihen tahtiin että virtajohto pois ja äkkiä. Nyt oli kysyttävä neuvoa itse V. Aholta.

Sieppeli kirjoitti:Ei tarvis kuole, minusta sillä on nyt uusi elämä. Uutta (toistaiseksi puhumatonta) porukkaa ollaan saatu ja vanhatkin on aktivoitunut huomattavasti. Pyrin taas ennen kouluun menoa käymään nopeasti koneella ja sitten koulun jälkeen ehkä ehtii jotainIllalla sitten taas kun "kaikki muutkin tulee tarvikseen" ni voidaan taas riidellä mesessä jne, mitä ennenkin. Eli tarvehuone ei kuole, mutta varmasti kuolee jos Gusti aikoo tehdä sen mitä aikoi tehdä :O
Aark, tänään katsoin sitä naisten pyöräilyjuttua tveestä, niin olin loppumetreillä ihan paniikissa kun italialainen ja ruotsalainen oli sen jonkun perässä kiinni O_O onneksi se joku silti voittiSuomalaiset saisi vähän parantaa mitaliasemiaan

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa